abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:47:14 #1
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_156895807
quote:
Aanslag op Duitse politica

KEULEN -
Een kandidaat-burgemeester in Keulen is slachtoffer geworden van een moordaanslag. De 58-jarige Henriette Reker werd aangevallen door iemand met een mes en in haar buik gestoken. De 58-jarige Henriette Reker, een van haar campagneleden en drie anderen raakten daardoor gewond. Volgens de politie zijn twee mensen zwaargewond, onder wie Reker. De politica is wel buiten levensgevaar.

De steekpartij gebeurde op een markt in het stadsdeel Braunsfeld in Keulen bij een campagnekraam van de regeringspartij CDU. De dader is opgepakt. Volgens de krant Rheinischer Post bleef die na de daad rustig staan en zei: ,,Ik moet dit doen. Ik bescherm jullie allemaal.''
De verkiezingen voor het burgemeesterschap in de stad worden zondag gehouden. Reker doet mee als onafhankelijke kandidaat. Ze krijgt steun van het CDU, de Groenen en FDP, die in de stad zelf geen kandidaten hebben.
http://www.telegraaf.nl/b(...)itse_politica__.html

Volgens Bild is ze ook in haar nek gestoken. Man zou met 2 messen hebben gelopen, zonder iets te zeggen begon hij in te steken op de vrouw. Mensen die wilden helpen werden ook gestoken. In totaal zijn er 5 mensen gestoken. Na de aanval bleef de man rustig wachten tot de politie kwam.

Gerucht gaat dat dit te maken heeft met haar pro-vluchtelingen politiek.
http://www.bild.de/region(...)t-43047350.bild.html
pi_156895944
Wen maar vast aan dit soort incidenten. Die gaan nog vaker voorkomen in de nabije toekomst.

Het kan ook bijna niet anders. Niet dat ik het goedkeur overigens. Dat gaat me dan net iets te ver. Om iemand maar overhoop te steken.

Maar al die pro vluchtelingen politici met pek en veren overgieten en doro de straten van Den Haag jagen zie ik eigenlijk best wel zitten :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156895957
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 12:57 schreef Geralt het volgende:
Wen maar vast aan dit soort incidenten. Die gaan nog vaker voorkomen in de nabije toekomst.

Het kan ook bijna niet anders. Niet dat ik het goedkeur overigens. Dat gaat me dan net iets te ver. Om iemand maar overhoop te steken.

Maar al die pro vluchtelingen politici met pek en veren overgieten en doro de straten van Den Haag jagen zie ik eigenlijk best wel zitten :@
Goeie post man, josti.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156895972
quote:

Even aangifte doen.....
pi_156895975
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 12:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Goeie post man, josti.
Pardon?

Dit soort incidenten gáán vaker voorkomen. Dat kun je op je vingers na tellen. En daar hoef je het verder niet mee eens te zijn.
pi_156895985
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 12:59 schreef ShiaImamHussain het volgende:

[..]

Even aangifte doen.....
Van wat? 8)7
pi_156895997
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:00 schreef Geralt het volgende:

[..]

Van wat? 8)7
Het bagatelliseren van een gewelddadige daad en het oproepen van geweld .
pi_156895999
quote:

Typisch.
pi_156896012
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:00 schreef Geralt het volgende:

[..]

Pardon?

Dit soort incidenten gáán vaker voorkomen. Dat kun je op je vingers na tellen. En daar hoef je het verder niet mee eens te zijn.
Politici die 'pro-vluchtelingen' zijn door de straten slepen?

En dat schrijf je in een topic over een politicus die vermoedelijk is neer is gestoken vanwege haar standpunt.
pi_156896015
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:01 schreef ShiaImamHussain het volgende:

[..]

Ik roep toch nergens op tot geweld? Dat doen ze wel in die moskee van je. Mafklapper :')

Ik zeg alleen dat het in de lijn der verwachtingen ligt dat dit soort incidenten vaker voor gaan komen. Daar hoef je echt geen helderziende voor te zijn hoor.

Bovendien keur ik het af.

Dus ik weet niet wat jou probleem is eigenlijk met mijn post. :)
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:03:05 #11
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_156896021
Wel opmerkelijk dat een politica gesteund door de CDU meer pro-vluchtelingen is dan de linkse SPD. Daarom geloofde ik in eerste instantie niet dat het daar iets mee te maken zou hebben.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_156896024
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:02 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik roep toch nergens op tot geweld? Dat doen ze wel in die moskee van je. Mafklapper :')

Ik zeg alleen dat het in de lijn der verwachtingen ligt dat dit soort incidenten vaker voor gaan komen. Daar hoef je echt geen helderziende voor te zijn hoor.

Dat probleem hoef jij niet te zien, zolang ik het maar zie.
pi_156896032
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:02 schreef Geralt het volgende:

[..]

Hoe noem je dit dan?

quote:

pi_156896040
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Politici die 'pro-vluchtelingen' zijn door de straten slepen?

En dat schrijf je in een topic over een politicus die vermoedelijk is neer is gestoken vanwege haar standpunt.
Ja dat schrijf ik ja. Onze welvaart, veiligheid, cultuur en normen en waarden worden ten grabbel gegooid door een groot deel van onze politici. En daar ben ik het niet mee eens. Dus ik zie het wel zitten om die met pek en veren te overgieten en door de straten te jagen ja.

Dat lijkt me toch een stuk aardiger protest dan politici neersteken als je het niet met ze eens bent :+
pi_156896048
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:03 schreef ShiaImamHussain het volgende:

[..]

Dat probleem hoef jij niet te zien, zolang ik het maar zie.
Succes met je aangifte.
pi_156896053
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe noem je dit dan?

[..]

Liefdevol door de straten jagen moest het zijn denk ik.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:05:59 #17
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156896054
we zitten niet in het wildewesten hoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156896057
Godtering, zijn er op dit tijdstip alleen moslims en provluchtelingen online of wat is deze? :')
pi_156896059
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:05 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Liefdevol door de straten jagen moest het zijn denk ik.
Oh daar had ik dan dus overheen gelezen.
pi_156896075
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:06 schreef Geralt het volgende:
Godtering, zijn er op dit tijdstip alleen moslims en provluchtelingen online of wat is deze? :')
Het leuke is: ik ben ""rechtser" dan jij misschien wel denkt
pi_156896077
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:05 schreef Re het volgende:
we zitten niet in het wildewesten hoor
Nee, maar ik zeg je dat dit soort dingen vaker gaan gebeuren. Op een gegeven moment is de bevolking het meer dan spuugzat dat falende overheidsbeleid. En dan krijg je dit soort dingen. Deze kerel was het schijnbaar ook zat.

Keur ik zijn actie daarmee goed? Nee natuurlijk niet.
Komen dit soort acties vaker voor in de toekomst? Ik ben daar van overtuigd.
pi_156896079
quote:
Heb je wel door wat je zegt eigenlijk?
pi_156896087
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:07 schreef ShiaImamHussain het volgende:

[..]

Het leuke is: ik ben ""rechtser" dan jij misschien wel denkt
Het enige wat ik eigenlijk denk is of ik de frietpan aan zal zetten om een broodje frikandel te maken of dat ik een paar eitjes zal bakken.
pi_156896095
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je wel door wat je zegt eigenlijk?
Kennelijk niet. Want er werd al aangifte gedaan. :')
pi_156896101
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:08 schreef Geralt het volgende:

[..]

Het enige wat ik eigenlijk denk is of ik de frietpan aan zal zetten om een broodje frikandel te maken of dat ik een paar eitjes zal bakken.
Waarom niet allebei?
pi_156896108
Zo raar is het niet hoor. Het ligt gewoon in de lijn der verwachting.

Maargoed, ik zal het topic wel bookmarken. Bij het volgende incident zal ik er wel naar verwijzen zodat jullie kunnen zien dat ik gelijk had.

Ik ga denk ik voor de eitjes bakken :)
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:09:56 #27
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156896112
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:07 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee, maar ik zeg je dat dit soort dingen vaker gaan gebeuren. Op een gegeven moment is de bevolking het meer dan spuugzat dat falende overheidsbeleid. En dan krijg je dit soort dingen. Deze kerel was het schijnbaar ook zat.

ja, ik keur het niet goed, maar...

ik snap wel dat pek en veren wat metaforisch is maar waarom de kat op het spek binden?
pi_156896116
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:05 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ja dat schrijf ik ja. Onze welvaart, veiligheid, cultuur en normen en waarden worden ten grabbel gegooid door een groot deel van onze politici. En daar ben ik het niet mee eens. Dus ik zie het wel zitten om die met pek en veren te overgieten en door de straten te jagen ja.

Dat lijkt me toch een stuk aardiger protest dan politici neersteken als je het niet met ze eens bent :+
Dus je wilt iemand pijn doen omdat ze een andere kijk op zaken heeft dan jij?

Overigens merk ik niets van die teloorgang van onze welvaart en cultuur.
pi_156896120
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
Die rekening komt nog. Maak je daar vooral maar niet te druk over.
pi_156896128
quote:
Ik ben meer tegen geweld dan voor vluchtelingen eigenlijk. Daar reageer ik ook op.
pi_156896135
Kansloos.
Zonder wrijving geen glans
pi_156896146
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:10 schreef Geralt het volgende:

[..]

Doe ik ook niet, aangezien ik toch al weet dat mijn welvaart niet in gevaar is.
pi_156896156
quote:
Nederlandse cultuur gaat wel degelijk teloor. Dat heeft echter niet met vluchtelingen te maken, maar met globalisering.
pi_156896173
quote:

[..]

Dus je wilt iemand pijn doen omdat ze een andere kijk op zaken heeft dan jij?

tja, die politici zijn degenen die nu mensen pijn doen met hun beleid. Heb je daar iets tegen, word je uitgemaakt voor racist, xenofoob en tokkie. Iemand met pek en veren de stad uitjagen is een gebruik die spreekwoordelijk is geworden voor vernederen. Dat was het hoofdoel, en niet de lichamelijke ongemakken die daarmee gepaard gaan
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_156896175
quote:

Nou, inderdaad. Fortuyn kreeg een taart in zijn gezicht en daar deed ook niemand moeilijk over. Als dat niet meer kan, straks moeten we Wilders ook nog gaan beveiligen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_156896209
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nou, inderdaad. Fortuyn kreeg een taart in zijn gezicht en daar deed ook niemand moeilijk over. Als dat niet meer kan, straks moeten we Wilders ook nog gaan beveiligen.
Nederland is toch een veilig land volgens Wilders? Tenminste, Turkije en Griekenland zijn dat ook hoorde ik hem laatst herhaaldelijk zeggen. Dan zijn wij dat ook wel :)
pi_156896217
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:15 schreef Bensel het volgende:

[..]

tja, die politici zijn degenen die nu mensen pijn doen met hun beleid. Heb je daar iets tegen, word je uitgemaakt voor racist, xenofoob en tokkie.
Neuh. Wel zie je vaak dat mensen die fel tegen de opvang van vluchtelingen zijn, op voorhand al roepen dat ze 'nu wel weer racist of xenofoob genoemd zullen worden'.

Kap nou eens met die slachtofferrol. Je bent niet automatisch racist of xenofoob als je kritisch bent op het vluchtelingenbeleid.
pi_156896265
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Doe ik ook niet, aangezien ik toch al weet dat mijn welvaart niet in gevaar is.
Linksom of rechtsom, de rekening (en dan die in geld uitgedrukt en niet die waar ik eerder op doelde) zal betaald moeten worden.

En die betalen jij en ik. En dat gaat om serieuze bedragen. Ik hoorde afgelopen week al bedragen van 1 miljard voorbij komen. Dat is een hoop geld dat dus niet in onze eigen welvaart gestoken kan worden.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:23:43 #39
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_156896267
quote:

[..]

Werk jij voor de GBL?
pi_156896268
Triest dit.

Maar te verwachten.

En gaat nog wel vaker gebeuren.
pi_156896273
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neuh. Wel zie je vaak dat mensen die fel tegen de opvang van vluchtelingen zijn, op voorhand al roepen dat ze 'nu wel weer racist of xenofoob genoemd zullen worden'.

Kap nou eens met die slachtofferrol. Je bent niet automatisch racist of xenofoob als je kritisch bent op het vluchtelingenbeleid.
Jij begint hier met mensen uitmaken voor josti. }:| :r
pi_156896277
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:23 schreef betyar het volgende:

[..]

Werk jij voor de GBL?
Ik weet niet eens wat GBL is. Dus nee. Ik werk gewoon voor mijn werkgever. En die heeft een andere naam dan GBL
pi_156896279
quote:

[..]

Zet PVV-er ook even in dat rijtje Koos.
pi_156896284
quote:

[..]

klopt, maar bij zo'n beetje elk debat waarbij iemand die tegen is, op argumenten lijkt te gaan winnen, word degene ineens met ad hominem's zwartgemaakt, alsof dat de oplossing is om iemand de mond te snoeren. Andersom gebeurt het ook wel, met gut-mens als voornaamste 'scheldwoord' .Het probleem is dat als je openlijk als racist word verklaard, dat meer sociale gevolgen heeft dan dat gebeurt als je voor gut-mens word uitgemaakt. En mensen zijn dus ook bang voor dat stigma. Het heeft dus jarenlang gewerkt als taktiek om de oppositie de mond te snoeren
Twitch.tv/bensel15
pi_156896288
Ah kaviaar-links is ook weer wakker
pi_156896295
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:09 schreef Re het volgende:

[..]

ik snap wel dat pek en veren wat metaforisch is maar waarom de kat op het spek binden?
Dat is gewoon oproepen tot geweld, het is een lijfstraf.
pi_156896297
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:23 schreef Geralt het volgende:

[..]

Linksom of rechtsom, de rekening (en dan die in geld uitgedrukt en niet die waar ik eerder op doelde) zal betaald moeten worden.

En die betalen jij en ik. En dat gaat om serieuze bedragen. Ik hoorde afgelopen week al bedragen van 1 miljard voorbij komen. Dat is een hoop geld dat dus niet in onze eigen welvaart gestoken kan worden.
We hebben de afgelopen jaren bijna 25 miljard structureel bezuinigd, en nog steeds hoeven we niet op een houtje bijten.

Denk je echt dat we dan onderdoor gaan aan de kosten voor de opvang van vluchtelingen, waar al geld voor was gereserveerd in de begroting?
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:26:59 #48
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_156896305
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:23 schreef Geralt het volgende:

[..]

Die 1 miljard zorgen weer voor meer werkgelegenheid en afname van goederen. Oftewel, het stroomt weer de economie in.
pi_156896312
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:25 schreef Bensel het volgende:

[..]

klopt, maar bij zo'n beetje elk debat waarbij iemand die tegen is, op argumenten lijkt te gaan winnen, word degene ineens met ad hominem's zwartgemaakt, alsof dat de oplossing is om iemand de mond te snoeren. Andersom gebeurt het ook wel, met gut-mens als voornaamste 'scheldwoord' .Het probleem is dat als je openlijk als racist word verklaard, dat meer sociale gevolgen heeft dan dat gebeurt als je voor gut-mens word uitgemaakt. En mensen zijn dus ook bang voor dat stigma. Het heeft dus jarenlang gewerkt als taktiek om de oppositie de mond te snoeren
Volgens mij wordt hier zelden iemand racist genoemd. Maar misschien kun jij was reacties optrommelen die het tegendeel bewijzen.
pi_156896322
quote:
Het kan ook bijna niet anders.
Inderdaad die anti immigratie mensen zijn gewoon ook crimineel tuig die geen respect hebben voor onze democratie. Terroristen die met geweld een politiek doel willen verwezenlijken.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:28:12 #51
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_156896323
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

We hebben de afgelopen jaren bijna 25 miljard structureel bezuinigd, en nog steeds hoeven we niet op een houtje bijten.

Denk je echt dat we dan onderdoor gaan aan de kosten voor de opvang van vluchtelingen, waar al geld voor was gereserveerd in de begroting?
Als die gelukszoekers hier komen wonen we binnenkort allemaal in een plaggenhut en die gelukszoekers in de mooiste sociale huurwoningen.
pi_156896326
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij wordt hier zelden iemand racist genoemd. Maar misschien kun jij was reacties optrommelen die het tegendeel bewijzen.
ik heb het hier in het debat over het algemeen. en ad hominems. en haal racist eruit vanwege de sociale gevolgen
Twitch.tv/bensel15
pi_156896332
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:28 schreef betyar het volgende:

[..]

Als die gelukszoekers hier komen wonen we binnenkort allemaal in een plaggenhut en die gelukszoekers in de mooiste sociale huurwoningen.
Wie wil er dan ook wonen in een sociale huurwoning?
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:30:10 #54
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_156896347
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Al die klagers. De gelukszoekers pakken ook hun toekomstige banen af.
pi_156896352
quote:

[..]

Wat is dit nou? Wil jij al die vluchtelingen in huizen stoppen waar we volgens jou zelf niet eens in willen wonen?! 8)7

Zijn die mensen minder mens dan ons of wat is dit voor een reactie?!?!?!
pi_156896355
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:28 schreef Bensel het volgende:

[..]

ik heb het hier in het debat over het algemeen. en ad hominems. en haal racist eruit vanwege de sociale gevolgen
Nee, je beweert dat je geen kritiek kan hebben op het vluchtelingenbeleid, zonder uitgemaakt te worden voor racist. Je reinste onzin.

Dus nogmaals: kap met die slachtofferrol en ga discussiëren als een vent.
pi_156896365
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:30 schreef Geralt het volgende:

[..]

Wat is dit nou? Wil jij al die vluchtelingen in huizen stoppen waar we volgens jou zelf niet eens in willen wonen?! 8)7

Zijn die mensen minder mens dan ons of wat is dit voor een reactie?!?!?!
Reageer jij nou eerst maar op die eerdere reactie.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:31:37 #58
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_156896368
quote:

[..]

Jij bent echt wereldvreemd. _O-
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_156896369
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:30 schreef betyar het volgende:

[..]

Zoiets stond laatst op facebook inderdaad, nu je het zegt
pi_156896374
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:30 schreef betyar het volgende:

[..]

Ik begreep juist dat die mensen helemaal niet willen werken.
pi_156896376
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Spreek mij niet in de gebiedende wijs toe; daar hou ik niet van.
pi_156896398
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wanneer ga je naar Libanon Koos?
pi_156896411
Maar goed, niemand heeft verder wat te melden over deze aanslag?
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:36:42 #64
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_156896417
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:35 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Wanneer ga je naar Libanon Koos?
Wanneer ga jij aan de grens staan om die vluchtelingen terug te schoppen?
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:37:01 #65
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_156896421
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
Is gewoon kut. Maar ja, dat is bijzaak.
pi_156896441
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:36 schreef betyar het volgende:

[..]

Wanneer ga jij aan de grens staan om die vluchtelingen terug te schoppen?
Rustig knul.

Hij kondigde zijn vertrek en verblijf in een vluchtelingenkamp een tijd geleden aan.

Mijn vraag was serieus.
pi_156896464
Jep, meer politici hebben beveiliging nodig.

Het plebs roert zich.
Naturheilmittel
pi_156896539
Oké dan.

Koos gaat blijkbaar niet antwoorden / naar een vluchtelingenkamp in Libanon zoals hij zelf aankondigde.
pi_156896586
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:45 schreef DrMabuse het volgende:
Oké dan.

Koos gaat blijkbaar niet antwoorden / naar een vluchtelingenkamp in Libanon zoals hij zelf aankondigde.
Misschien is hij even een kopje koffie aan het pakken. Of naar het toilet. De responstijden zijn hier iets langer dan op whatsapp.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:48:41 #70
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_156896588
quote:

Hoe vaker zulke kwaadaardige bullcrap geciteerd wordt, hoe beter.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_156896596
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:45 schreef DrMabuse het volgende:
Oké dan.

Als je zo nieuwsgierig bent, dan stuur je toch lekker een dm? Zie niet in waarom ik privé-zaken zou gaan bespreken in een topic over een aanslag op een Duitse politica.
pi_156896688
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
Dader is man, 44 jaar oud en het gaat waarschijnlijk om iemand die problemen heeft met de buitenlanders.
http://www.tagesspiegel.d(...)-statt/12462924.html
quote:
Die Behörden gehen nach Informationen des Tagesspiegels dem Verdacht auf ein ausländerfeindliches Motiv nach. Es gebe Hinweise, dass sich der Attentäter zur Flüchtlingspolitik der CDU geäußert habe, hieß es in Sicherheitskreisen. "Ich habe das wegen Rekers Flüchtlingspolitik getan", soll der Mann laut Zeugen gerufen haben. Auch wenn der Mann offenbar psychisch verwirrt sei, liege eine politische Absicht nahe. Eine mentale Verwirrung und extremistischer Fanatismus schlössen sich nicht aus, betonten Experten.

Bei dem Täter handelt es sich um einen Arbeitslosen namens Steffen F. Sein Wohnort ist Köln, zuvor hat er sich in Düsseldorf aufgehalten. Der 44 Jahre alte Mann sei Hartz-4-Empfänger, war in Sicherheitskreisen zu hören.
pi_156896698
Incident. Blijkt een verwarde man te zijn:
quote:
Nach Angaben von Petelkau sei der Täter nach der Attacke ganz ruhig stehengeblieben und habe gasagt "Ich musste es tun. Ich schütze euch alle". Der täter sei Deutscher herkunft und habe einen verwirrten Eindruck gemacht.
http://www.welt.de/region(...)schwer-verletzt.html

Morgen zijn de burgemeester verkiezingen in Keulen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_156896776
quote:

Tuurlijk, middeleeuwse taferelen zie je wel zitten. Echt wat we nu nodig hebben, dit kneuzengedrag. Kom met oplossingen die werkbaar zijn binnen Europa. Ga je eens verdiepen in de oorzaken van alle ellende.
pi_156896781
Volgens Radio1 heeft deze politica juist Berlijn gewaarschuwd dat de situatie niet meer in de hand te houden is.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:02:24 #76
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_156896785
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:56 schreef Montagui het volgende:
Incident. Blijkt een verwarde man te zijn:
Dat zijn die xenofobe reltokkies allemaal.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_156896869
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:01 schreef fliert het volgende:

[..]

Tuurlijk, middeleeuwse taferelen zie je wel zitten. Echt wat we nu nodig hebben, dit kneuzengedrag. Kom met oplossingen die werkbaar zijn binnen Europa. Ga je eens verdiepen in de oorzaken van alle ellende.
Grenzen dicht. En met scherp schieten indien nodig.

Voila. Oplossing. Maar die wil men niet horen doorgaans. Terwijl het wél de meest zinvolle is en waarschijnlijk ook de goedkoopste.
pi_156896940
quote:
Exklusiv | Köln. Das Attentat auf die Kölner OB-Kandidatin Henriette Reker auf einem Wahlkampfstand im Kölner Stadtteil Braunsfeld war offenbar die Tat eines Psychopathen. Nach Informationen unserer Redaktion war die Tat rechtspolitisch motiviert. Von Thomas Reisener und Christian Schwerdtfeger

Nach seiner Festnahme soll der offenbar verwirrte Attentäter seinen Angriff auf dem Weg zur Polizei gegenüber den Beamten mit der Flüchtlingspolitik von Henriette Reker begründet haben, wie unsere Redaktion aus Polizeikreisen erfuhr.

Die Kölner Spezialeinsatzkommandos (SEK), die bei bewaffneten Überfällen üblicherweise zum Einsatz kommen, waren an der Verhaftung des Attentäters nicht beteiligt, wie eine Sprecherin des Kölner Polizeipräsidiums auf Anfrage sagte. Kölns Polizeipräsident Wolfgang Albers hatte kürzlich eins seiner drei SEK wegen eines umstrittenen Aufnahmerituals aufgelöst.

Der Täter hatte laut eines Augenzeugen zwei Messer dabei, ein großes und ein kleines. Sein Angriff hätte gezielt Reker gegolten. Er habe die 58-Jährige mit dem großen Messer angegriffen und unter anderem in den Bauch und in den Hals gestochen. Nach der Tat habe sich der Mann nach Aussagen des Kölner CDU-Vorsitzenden Bernd Petelkau ruhig hingesetzt und gesagt: "Ich musste es tun. Ich schütze euch alle."

Ein Mitglied der Grünen, die an einem Stand neben der CDU vertreten waren, hielt den Täter mit einem Regenschirm in Schach, so ein Augenzeuge. Der 44-Jährige wird als 1,85 Meter bis 1,90 Meter groß und unauffällig gekleidet beschrieben. Er soll Deutsch ohne Akzent gesprochen haben. Bei seiner Festnahme übte der Täter keinen Widerstand.
Attentate auf Politiker in Deutschland FOTO: ap

Petelkau, der Augenzeuge des Angriffs war, berichtet unserer Redaktion: "Der Täter hat Frau Reker schwer verletzt. Er hat ihr mit einem Messer in den Bauch gestochen und auch noch vier umstehende Wahlkampfhelfer verletzt." Nach Informationen der Stadt Köln wurde Reker mindestens mit einem Stich am Hals verletzt.

Reker schwebt nach dem Angriff nicht mehr in Lebensgefahr, wie ihr Team auf Twitter bekanntgab. Die Wahl am Sonntag findet dennoch statt.
bron

Ongeveer 44-jarige man, 1m85/1m90, sprak accentloos Duits, geen verzet bij aanhouding, had 2 messen, een grote en kleine.
Heeft 58-jarige Reker in buik en hals geraakt, ook 4 omstanders geraakt.
Zei na de daad: "Ik moest het doen. Ik bescherm jullie".
Man is wrs extreemrechts politiek gemotiveerd.

:{.
I´m back.
pi_156896971
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

bron

Ongeveer 44-jarige man, 1m85/1m90, sprak accentloos Duits, geen verzet bij aanhouding, had 2 messen, een grote en kleine.

Lijkt me iemand met psychische problemen. Waarschijnlijk in psychotisch, of vergelijkbare, omstandigheden.
pi_156896991
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Lijkt me iemand met psychische problemen. Waarschijnlijk in psychotisch, of vergelijkbare, omstandigheden.
Ja, extreemrechts trekt meestal ook niet de meest stabiele mensen aan ook hè.
I´m back.
pi_156896996
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, men beweert dat je geen kritiek kan hebben op het vluchtelingenbeleid, zonder uitgemaakt te worden voor racist. Je reinste onzin.

Het is de tendens van multiculturele idealisten om de andersdenkende uit te maken voor racist. Of te blijven komen met die eeuwige Hitlervergelijking en andersoortige dooddoeners zoals de Tokkie-benaming. De recente hype. Zet critici vooral neer als domme laag opgeleide mensen om zo de kritiek bij voorbaat te kunnen smoren. Want echt weerwoord hebben multiculturele idealisten niet op de gegeven kritiek. Want de praktijk geeft immers de critici gelijk.
pi_156897004
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

bron

Ongeveer 44? Waarom niet ongeveer 45? :') Totaal off topic, maar ik vraag me dit serieus af. :o
pi_156897008
quote:

[..]

grappig dat je dat beter vind. dat is zoiets als hitler iets beter vinden als stalin.
pi_156897031
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:17 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ongeveer 44? Waarom niet ongeveer 45? :') Totaal off topic, maar ik vraag me dit serieus af. :o
Klopt, hij is 44 kennelijk. Verkeerd overgenomen.
I´m back.
pi_156897034
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:08 schreef Geralt het volgende:

[..]

Grenzen dicht. En met scherp schieten indien nodig.

Subtiel, Maar dat kan dus niet binnen de EU. Eruit stappen is voor handelsland Nederland vele malen kostbaarder dan de opvang. Heb je iets beters?
pi_156897044
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:19 schreef fliert het volgende:

[..]

Subtiel, Maar dat kan dus niet binnen de EU. Eruit stappen is voor handelsland Nederland vele malen kostbaarder dan de opvang. Heb je iets beters?
Ik had het over de buitengrenzen van de EU.
pi_156897045
Kei en keihard straffen deze dader. Dat zal dat PVV tuig leren.
pi_156897049
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:16 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het is de tendens van multiculturele idealisten om de andersdenkende uit te maken voor racist. Of te blijven komen met die eeuwige Hitlervergelijking en andersoortige dooddoeners zoals de Tokkie-benaming. De recente hype. Zet critici vooral neer als domme laag opgeleide mensen om zo de kritiek bij voorbaat te kunnen smoren. Want echt weerwoord hebben multiculturele idealisten niet op de gegeven kritiek. Want de praktijk geeft immers de critici gelijk.
Waar gebeurt dat dan precies? Toon mij reacties en/of artikelen die jouw bewering ondersteunen.
pi_156897072
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:19 schreef Noriega het volgende:
Kei en keihard straffen deze dader. Dat zal dat PVV tuig leren.
in Duitsland zijn er ook al PVV'ers?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_156897110
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:07 schreef Geralt het volgende:

[..]

Natuurlijk keur jij het wel goed want je gaat ermee lopen dreigen dat dit is wat gebeurt als we jouw PVV ideeen niet uitvoeren.

Alleen ben je een te grote lafaard om het te zeggen.
pi_156897125
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:24 schreef Noriega het volgende:

[..]

Natuurlijk keur jij het wel goed want je gaat ermee lopen dreigen dat dit is wat gebeurt als we jouw PVV ideeen niet uitvoeren.

Alleen ben je een te grote lafaard om het te zeggen.
Ik dreig nergens mee. Ik kijk om me heen en kan niet anders dan concluderen dat we dit soort incidenten in de toekomst vaker zullen gaan zien.

Overigens ben ik geen PVV stemmer. Verre van zelfs. :)
pi_156897135
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:21 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het zijn allemaal dezelfde soort tokkies
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:26:01 #93
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_156897139
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:01 schreef fliert het volgende:

[..]

Nou ben ik in één keer heel benieuwd wat volgens jou de oorzaken van deze ellende zijn.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_156897171
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:16 schreef Elzies het volgende:

[..]

De recente hype lijkt te zijn om mensen te bedreigen, aanslagen te plegen en met geweld dingen te proberen af te dwingen, vind je het vreemd dat men zulke mensen maar tokkies vindt? Overigens lees ik nogal veel op wijsteunendepvv en inderdaad dan krijg ik de indruk dat het toch voornamelijk laagopgeleide erg domme mensen zijn.
pi_156897214
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:25 schreef Noriega het volgende:

[..]

Het zijn allemaal dezelfde soort tokkies
Rest alleen nog de vraag wat tokkie in het Duits is.
pi_156897232
quote:
Jazeker, Geert was laatst nog in Duitsland. Hij heeft veel buitenlandse fans waaronder Breivik.
God is love
pi_156897242
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik dreig nergens mee. Ik kijk om me heen en kan niet anders dan concluderen dat we dit soort incidenten in de toekomst vaker zullen gaan zien.

Overigens ben ik geen PVV stemmer. Verre van zelfs. :)
Je hebt wel dezelfde ranzige ideeen

En verder loopt je er wel mee te dreigen. Je zegt immers dat dit gaat gebeuren als we een pro-vluchtelingen beleid hebben. Daarmee zeg je tussen de regels door dat om dit te stoppen we dus een anti vluchtelingen beleid moeten hebben. Dat is gewoon dreigen ook al zeg je van niet.
pi_156897246
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:19 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik had het over de buitengrenzen van de EU.
Afgezien van de haalbaarheid van je fijne plan, de EU deelt je mening niet, dan maar politici najagen over de straat?
pi_156897268
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Rest alleen nog de vraag wat tokkie in het Duits is.
Gewoon Tokkie, achternamen blijven hetzelfde :)
pi_156897291
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:31 schreef fliert het volgende:

[..]

Afgezien van de haalbaarheid van je fijne plan, de EU deelt je mening niet, dan maar politici najagen over de straat?
De EU hoeft mijn plan ook niet te delen. Er werd mij gevraagd naar oplossingen. Dus ik geef een oplossing.

En verder zou ik kunnen zeggen dat dat er vanzelf wel van gaat komen vroeg of laat als men dit soort shit door de burgers hun strot blijft douwen tegen hun wil in, maar klaarblijkelijk ben ik dan dreigementen aan het uiten :')
pi_156897310
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:33 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Gewoon Tokkie, achternamen blijven hetzelfde :)
Ik denk dat tokkie inmiddels wel meer is als een achternaam alleen, het is een begrip geworden, dat sowieso blijkbaar al van toepassing is op iedereen die een bepaalde politieke voorkeur heeft.
pi_156897312
En dat plan is gewoon haalbaar. Geen halfbakken oplossing, maar gewoon een echt werkende oplossing om de eindeloze stroom te stuiten.

:)
pi_156897321
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:02 schreef Geralt het volgende:
Ik roep toch nergens op tot geweld?
Je verheerlijkt het i.i.g. wel:
quote:
Debiel.
pi_156897347
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Je verheerlijkt het i.i.g. wel:

[..]

Debiel.
De debielen zitten in Den Haag makker.
pi_156897378
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:35 schreef Geralt het volgende:
En dat plan is gewoon haalbaar. Geen halfbakken oplossing, maar gewoon een echt werkende oplossing om de eindeloze stroom te stuiten.

We gaan het alleen niet doen.
pi_156897392
quote:
Onze welvaart, veiligheid, cultuur en normen en waarden worden ten grabbel gegooid door een groot deel van onze politici.
Er zijn dorpen met meer inwoners dan er vluchtelingen in Nederland zullen komen dit jaar, dus die vluchtelingen zullen vast wel veel invloed hebben op onze welvaart, veiligheid, cultuur, normen en waarden ja :') !!
pi_156897393
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk dat tokkie inmiddels wel meer is als een achternaam alleen, het is een begrip geworden, dat sowieso blijkbaar al van toepassing is op iedereen die een bepaalde politieke voorkeur heeft.
Ja, het is ook redelijk los gezongen van de oorspronkelijke documentaires over de familie Tokkie. Vader Tokkie bijv. had gewoon een baan.
Ik denk dat "Tokkie" aanvankelijk de connotatie van laagopgeleid stedelijk proletariaat wonend in de zogenaamde "achterbuurten" kreeg, maar dat tegenwoordig de doelgroep uitgebreid is. Ik bedoel die mevrouw van de dikke BMW van Klaas Dijkhoff werd ook Tokkie genoemd. Echter in zo'n dorp in Drenthe heb je nooit dergelijk laagopgeleid stedelijk proletariaat natuurlijk. Komen wel laagopgeleide mensen voor, maar verarming en problemen die daarmee samenhangen zul je in zo'n gehucht niet tegen komen.
I´m back.
pi_156897400
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:36 schreef Geralt het volgende:

[..]

De debielen zitten in Den Haag makker.
Jij bent Hagenees?
pi_156897426
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:34 schreef Geralt het volgende:

[..]

De EU hoeft mijn plan ook niet te delen. Er werd mij gevraagd naar oplossingen. Dus ik geef een oplossing.

En verder zou ik kunnen zeggen dat dat er vanzelf wel van gaat komen vroeg of laat als men dit soort shit door de burgers hun strot blijft douwen tegen hun wil in, maar klaarblijkelijk ben ik dan dreigementen aan het uiten :')
En weer zo'n dreigement. Doet de EU niet wat jij wil dan worden er politici neergestoken.

Hoe duidelijk wil je hebben dat jij dit geweld goedkeurt?
pi_156897429
Lol nu is t een incidentje

Als t moslim was gelijk stille tochten _O-
Zie!
pi_156897432
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:26 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Nou ben ik in één keer heel benieuwd wat volgens jou de oorzaken van deze ellende zijn.
Volgens mij, maar ik kan er natuurlijk naastzitten, gaat het om de controle over grondstoffen. De schuldencrisis zal valuta steeds instabieler maken. Controle over het midden-oosten en beperken van de invloed van Rusland zijn hier de speerpunten. Een spelletje Risk van de superrijken.
pi_156897434
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

We gaan het alleen niet doen.
Nee dat gaan we klaarblijkelijk niet doen nee. Mij is het een raadsel waarom niet. Grenzen zijn er niet om wagenwijd open te zetten.

Maargoed, hoe meer "vluchtelingen" (bewust tussen aanhalingstekens, want het overgrote deel is gewoon gelukzoeker!) we binnen halen hoe vaker dit soort incidenten gaan plaatsvinden.

Als je dat niet in ziet dan ben je geen knip voor de neus waard. Men is het nu al spuugzat en dat wordt alleen maar erger.

En nee daarmee keur ik geweld niet goed en verheerlijk ik ook niks.

Maargoed, dat gaat er bij jullie kennelijk niet in.

Grenzen dicht is de ENIGE ECHTE oplossing. Zolang we dat niet doen wordt er helemaal niets opgelost en loopt het steeds meer de spuigaten uit.
pi_156897438
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar gebeurt dat dan precies? Toon mij reacties en/of artikelen die jouw bewering ondersteunen.
Lees maar wat er op forums en op andere social media staat. Alleen al in deze pagina lees ik in de reacties termen als Tokkies, PVV-tuig en gelijksoortige benamingen. Beetje flauw dit te blijven ontkennen.

Dat komt omdat de ideologische verschillen tussen beide groepen onoverbrugbaar zijn. Feitelijk heeft het ook geen enkel nut meer om eigen argumenten neer te leggen bij de andere groep en visa-versa. Je bent immers voor of tegen. Er is geen midden meer. Maar zolang men elkaar bestrijd met woorden en uitdrukkingen bestrijd men elkaar niet op het fysieke vlak. Althans, nog niet.

Maar zeg nooit, nooit. Dit proces zie je in andere landen wel voltrekken. Dat begint altijd wanneer krachten binnen een samenleving het vrije woord willen ondermijnen of zelfs willen afnemen. Daarom is de PVV ook zo belangrijk voor Nederland en blijven burgers uit alle lagen van de samenleving op de PVV stemmen. De PVV biedt in woord tegenwicht tegen hen die het vrije woord en onze soevereiniteit willen ondermijnen. Tegen de multiculturele idealisten en tegen de pro-Europeanen. En dat is hard nodig.
pi_156897439
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:10 schreef Geralt het volgende:

[..]

Vandaar dat die in de jaren '90 niet kwam, toen er meer vluchtelingen in Nederland waren dan nu.
pi_156897443
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Er zijn dorpen met meer inwoners dan er vluchtelingen in Nederland zullen komen dit jaar, dus die vluchtelingen zullen vast wel veel invloed hebben op onze welvaart, veiligheid, cultuur, normen en waarden ja :') !!
Er komt elke week een compleet dorp aan vluchtelingen bij!
pi_156897445
Wordt tijd dat ze al die niet extreem rechtse politici goed gaan beschermen.
pi_156897454
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:41 schreef johnson555 het volgende:

Dat het gros van NWS behoorlijk hypocriet is was al langer bekend.
pi_156897490
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:09 schreef Re het volgende:

[..]

Nu loop je het risico dat een bepaald persoon aangifte tegen je gaat doen wegens het aanzetten tot dierenmishandeling. ;(
pi_156897493
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:41 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee dat gaan we klaarblijkelijk niet doen nee. Mij is het een raadsel waarom niet. Grenzen zijn er niet om wagenwijd open te zetten.

Maargoed, hoe meer "vluchtelingen" (bewust tussen aanhalingstekens, want het overgrote deel is gewoon gelukzoeker!) we binnen halen hoe vaker dit soort incidenten gaan plaatsvinden.

Als je dat niet in ziet dan ben je geen knip voor de neus waard. Men is het nu al spuugzat en dat wordt alleen maar erger.
Kan, maar dat is geen reden om het roer om te gooien. Je moet niet zwichten voor geweld. En als dit vaker gebeurt, dan is het zaak om (potentiële) daders op te sporen en bestraffen en politici misschien beter te beveiligen.
pi_156897502
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:42 schreef Inspireme het volgende:
Wordt tijd dat ze al die niet extreem rechtse politici's goed gaan beschermen.
"Politici" is al meervoud hè. ;).
I´m back.
pi_156897509
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:42 schreef Geralt het volgende:

[..]

Er komt elke week een compleet dorp aan vluchtelingen bij!
Op jaarbasis is het aantal nieuwe vluchtelingen geschat op 20.000, dat is 385 per week. Dat is eerder een gehucht.
pi_156897511
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Vandaar dat die in de jaren '90 niet kwam, toen er meer vluchtelingen in Nederland waren dan nu.
Dat waren vluchtelingen van binnen Europa. Nu spreek je over niet-Westerse gelukzoekers met hoofdzakelijk een islamitisch signatuur. En de aantallen blijven komen zolang de EU de grenzen wagenwijd blijft openzetten.

Begin jaren negentig was er sprake van een andere samenleving. Internet was nog niet in iedere huiskamer doorgedrongen en er bestond geen social media.
pi_156897514
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:41 schreef johnson555 het volgende:

Als dit een moslim was geweest dan was het allang wereldnieuws geweest.
I´m back.
pi_156897529
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

"Politici" is al meervoud hè. ;).
Aangepast
pi_156897546
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:46 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat waren vluchtelingen van binnen Europa. Nu spreek je over niet-Westerse gelukzoekers met hoofdzakelijk een islamitisch signatuur. En de aantallen blijven komen zolang de EU de grenzen wagenwijd blijft openzetten.

Begin jaren negentig was er sprake van een andere samenleving. Internet was nog niet in iedere huiskamer doorgedrongen en er bestond geen social media.
Dus we gaan nu asielaanvragen afwijzen omdat Twitter?
pi_156897551
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:41 schreef Elzies het volgende:

[..]

Lees maar wat er op forums en op andere social media staat. Alleen al in deze pagina lees ik in de reacties termen als Tokkies, PVV-tuig en gelijksoortige benamingen. Beetje flauw dit te blijven ontkennen.
We hadden over benamingen als 'racist' en 'xenofoob'. Kun jij hard maken dat iemand die kritisch is op het vluchtelingenbeleid dergelijke termen naar het hoofd krijgt geslingerd?

Tokkie vind ik niet zo heftig en volgens mij doelde de user die dat schreef op de aanslagplegers. Voor hem is Tokkie nog een redelijk milde benaming.
pi_156897567
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:48 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dus we gaan nu asielvragen afwijzen omdat Twitter?
Ja maar op twitter stond dat het allemaal verkrachters zijn... ?
pi_156897580
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar op twitter stond dat het allemaal verkrachters zijn... ?
Nee, dat was Facebook
pi_156897585
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:41 schreef Geralt het volgende:

Haha, ben je dus alweer met geweld aan het dreigen.
pi_156897587
Users die hier op fok zeggen dat er met scherp moet worden geschoten zijn wel tokkies.
pi_156897594
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:50 schreef Noriega het volgende:

[..]

Haha, ben je dus alweer met geweld aan het dreigen.
Ik dreig nergens mee. Het een is een logisch gevolg van het ander.
pi_156897600
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:49 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nee, dat was Facebook
Vast ook wel op twitter hoor.
pi_156897604
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Diegenen die toen kwamen zijn er nog steeds. En ze leggen nog steeds een grote druk op het sociale stelsel. Maar het begrip cumulatief is voor jou waarschijnlijk wat moeilijk te behapstukken.
pi_156897606
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:48 schreef KoosVogels het volgende:
Kun jij hard maken dat iemand die kritisch is op het vluchtelingenbeleid dergelijke termen naar het hoofd krijgt geslingerd?
Toevallig ik vorige week nog. In levende lijve. Toen ik een discussie aanging met iemand. Toevallig werkte die voor het COA :D
pi_156897623
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Users die hier op fok zeggen dat er met scherp moet worden geschoten zijn wel tokkies.
Ik zou zeggen probeer eens in donker Afrika illegaal de grens over te steken met honderden tegelijk.

Grenzen zijn er niet voor niets. Die zijn niet ooit bedacht om wagenwijd open te zetten voor wie maar binnen wil komen.
pi_156897625
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Of iedereen stopt met die bijzonder creatieve termen, Tokkie, Gutmensch, alles waar het woordje links voor geplakt wordt, racist etc. Of we zeuren er niet over en doen gewoon aan het principe: uitdelen en incasseren.
pi_156897656
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:46 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ah ja, de Oost-Europese cultuur lijkt wel heel erg op de onze terwijl de cultuur uit relatief ontwikkelde Islamitische landen als Syrië er mijlenver vanaf staat :')
En juist die ontwikkelingen als internet e.d. maken dat culturen steeds meer op elkaar gaan lijken, derhalve spreekt dat je stelling dus juist tegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2015 15:02:58 ]
pi_156897661
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:50 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik dreig nergens mee. Het een is een logisch gevolg van het ander.
Doe niet of we je niet door hebben. Je roept al het hele topic "Als we het vluchtelingenbeleid niet aanpassen dan volgen er meer aanslagen op politici!!"

Dat is gewoon dreigen met geweld en toegeven dat jij dit goed vind.

Echt niemand trapt in jouw laffe uitvluchten.
pi_156897680
Ik snap niet waarom mensen zo bang zijn voor mensen van buitenaf als juist de mensen van binnenuit de afgelopen weken zovaak laten zien waartoe ze in staat zijn als iets ze niet zint.
pi_156897688
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:54 schreef Noriega het volgende:

[..]

Doe niet of we je niet door hebben. Je roept al het hele topic "Als we het vluchtelingenbeleid niet aanpassen dan volgen er meer aanslagen op politici!!"

Dat is gewoon dreigen met geweld en toegeven dat jij dit goed vind.

Echt niemand trapt in jouw laffe uitvluchten.
Ik dreig nergens mee nogmaals. Ik constateer gewoon iets. Dat zijn 2 verschillende dingen.

En om dat op voorhand te voorzien hoef je geen waarzegger voor te zijn.
pi_156897689
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zo bang zijn voor mensen van buitenaf als juist de mensen van binnenuit de afgelopen weken zovaak laten zien waartoe ze in staat zijn als iets ze niet zint.
drogredenering.
pi_156897693
quote:
Dit.
pi_156897712
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ah ja, de Oost-Europese cultuur lijkt wel heel erg op de onze terwijl de cultuur uit relatief ontwikkelde landen als Syrië er mijlenver vanaf staat :')
En juist die ontwikkelingen als internet e.d. maken dat culturen steeds meer op elkaar gaan lijken, derhalve spreekt dat je stelling dus juist tegen.
oost europa is relatief onderontwikkeld tov Syrië? :')
pi_156897726
quote:
Omdat ze nogal politiek correct zijn en de problemen in eigen gelederen ontkennen en bagatelliseren.
pi_156897785
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:50 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Diegenen die toen kwamen zijn er nog steeds. En ze leggen nog steeds een grote druk op het sociale stelsel. Maar het begrip cumulatief is voor jou waarschijnlijk wat moeilijk te behapstukken.
Ja boh wat een druk zeg niet normaal meer.
pi_156897801
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:57 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

oost europa is relatief onderontwikkeld tov Syrië? :')
Dat stel ik niet.

EDIT: ontbrak een woord, nu gefixt

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2015 15:02:35 ]
pi_156897841
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:56 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik dreig nergens mee nogmaals. Ik constateer gewoon iets. Dat zijn 2 verschillende dingen.

En om dat op voorhand te voorzien hoef je geen waarzegger voor te zijn.
Je dreigt er wel mee. Doe niet alsof we gek zijn. Je zegt dat er meer incidenten komen als het beleid niet aangepast wordt. Dat is gewoon een dreigement ook al ontken je dan nog zo hard.

En dat je andermans geweld gebruikt voor jouw boodschap is een teken dat je het eigenlijk wel goedkeurt.
pi_156897852
quote:

[..]

Ah ja, de Oost-Europese cultuur lijkt wel heel erg op de onze terwijl de cultuur uit relatief ontwikkelde landen als Syrië er mijlenver vanaf staat :')
Ja, we gebruiken allemaal dezelfde smartfoontjes en computertjes en kunnen via wereldwijde platforms met elkaar discussiëren bedoel je? Maar ik weet desondanks niet of de culturen in deze specifieke periode nu aan het convergeren zijn, hoor. In het westen zie je wel convergentie, ongetwijfeld, en toch blijf ik me er steeds weer over verbazen hoe diep bijv. onze Europese cultuur verschilt van die van de VS. Met name als er weer verkiezingen zijn in de VS of als er weer een shooting is geweest. Culturen tussen Noordwest-Europese landen zijn duidelijk wel aan het convergeren en zeker waar het hoogopgeleiden betreft, die voor wat NL betreft dan een mondje Engels spreken, schrijven en lezen, en iig 2 andere talen passief beheersen (m.n. Duits en Frans).
I´m back.
pi_156897885
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als dit een moslim was geweest dan was het allang wereldnieuws geweest.
Gelet op de reacties in dit topic zou dat dan een moslim-tokkie zijn geweest.
pi_156897911
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:01 schreef ShiaImamHussain het volgende:

[..]

_O- Succes daarmee.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_156897930
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:03 schreef Noriega het volgende:

[..]

Je dreigt er wel mee. Doe niet alsof we gek zijn. Je zegt dat er meer incidenten komen als het beleid niet aangepast wordt. Dat is gewoon een dreigement ook al ontken je dan nog zo hard.

En dat je andermans geweld gebruikt voor jouw boodschap is een teken dat je het eigenlijk wel goedkeurt.
Ik keur het nergens goed. Sterker nog, ik keur het af.

Ik voorzie gewoon meer van dit als het beleid niet aangepast wordt. Daarmee roep ik helemaal niet op tot het in de nek steken van politici. Doe eens even normaal man met wat je me in de schoenen probeert te schuiven }:| :r

Ik keur het af
Ik roep niet op tot geweld
Ik voorzie meer van dit soort incidenten indien beleid niet aangepast wordt

Dat is wat ik zeg. Niets meer en niets minder.

En ja die incidenten gaan er komen indien beleid niet aangepast wordt en nee dat keur ik ook niet goed, maar als je 1 plus 1 kan optellen dan weet je dat die incidenten er komen gaan. Dat heeft niets met goedkeuren of verheerlijken of oproepen tot geweld te maken.

}:|
pi_156897951
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:03 schreef Noriega het volgende:

[..]

Waarschuwen voor is niet hetzelfde als dreigen met.
pi_156897973
Het is ook weer vechten tegen de bierkaai hier.

Man man man.

Succes met dit topic verder en sterkte voor de gewonden en alles.

Doei!

:W
pi_156897993
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:07 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik voorzie gewoon meer van dit als het beleid niet aangepast wordt. Daarmee roep ik helemaal niet op tot het in de nek steken van politici. Doe eens even normaal man met wat je me in de schoenen probeert te schuiven }:| :r

Ik keur het af

En ja die incidenten gaan er komen indien beleid niet aangepast wordt en nee dat keur ik ook niet goed, maar als je 1 plus 1 kan optellen dan weet je dat die incidenten er komen gaan. Dat heeft niets met goedkeuren of verheerlijken of oproepen tot geweld te maken.

Nogmaals, het beleid aanpassen omdat een gestoorde gek een politicus aanvalt, is waanzin. Moeten we niet willen en gaan we ook niet doen.
pi_156898012
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nogmaals, het beleid aanpassen omdat een gestoorde gek een politicus aanvalt, is waanzin. Moeten we niet willen en gaan we ook niet doen.
Het beleid moet niet aangepast worden omdat er gestoorde gekken rondlopen. Het moet aangepast worden omdat onze welvaart, vrijheid, cultuur, rijkdom en normen en waarden te grabbel worden gegooid.

Zoals ik eerder al zei.

Maar kennelijk lezen jullie pro-mensen nogal selectief ofzo, ik weet niet wat het met jullie is. :{
pi_156898022
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ja boh wat een druk zeg niet normaal meer.
Het is jou ontgaan dat er een flinke versobering heeft plaatsgevonden in je rechten en het steeds lastiger is geworden om aanspraak te maken op bepaalde voorzieningen (zoals b.v. sociale woningen)? En dan kunnen we nu nog op grote schaal lenen. Wat denk je dat er gebeurt als de rentestanden weer op een normaal niveau komen?
pi_156898065
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:06 schreef Karrs het volgende:

[..]

_O- Succes daarmee.
Waarmee?
pi_156898070
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
Moeten we niet willen en gaan we ook niet doen.
Jammer ik dacht eindelijk dat die PVV aanhangers aangepakt zouden gaan worden omdat ze een gevaar vormen voor onze samenleving. Er komt dus geen partij die gaat roepen verbied die ellendige PVV nu er haat gezaaid wordt, bedreigingen en geweldplegingen zijn? De statistieken wijzen toch uit dat er veel aanhang is voor die totalitaire ideologie.
pi_156898071
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:10 schreef Geralt het volgende:

[..]

Het beleid moet niet aangepast worden omdat er gestoorde gekken rondlopen. Het moet aangepast worden omdat onze welvaart, vrijheid, cultuur, rijkdom en normen en waarden te grabbel worden gegooid.
Geen van die zaken wordt te grabbel gegooid.
pi_156898088
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:07 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik keur het af

quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:08 schreef Geralt het volgende:
Het is ook weer vechten tegen de bierkaai hier.

Man man man.

Succes met dit topic verder en sterkte voor de gewonden en alles.

Doei!

:W
Haha, door de mand gevallen. Je kan nog zoveel woorden gebruiken als je wilt.

Maar door dit geweld gebruiken om jouw politieke agenda te promoten roep je het echt over jezelf af.

We zien je wel weer in een ander topic dreigementen uiten richting politici voor het geweld van anderen.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:17:04 #161
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156898134
Geralt, lekker bezig jonguh :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_156898158
IK UIT GODVERDOMME GEEN DREIGEMENTEN!!!
IK KEUR GEWELD NIET GOED!!!

GODDOMME ZIJN JULLIE ALLEMAAL ACHTERLIJK OF WAT?!?!?!?!?

}:| :( :r !!!!!
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:19:21 #163
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156898185
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:18 schreef Geralt het volgende:

quote:

:')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_156898187
Ik heb overigens wel dit topic gebookmarked. Om jullie mee om de oren te slaan bij het volgende incident. Om te laten zien dat ik gelijk had.

Benieuwd wat voor smoesjes jullie dan verzinnen om mijn ongelijk proberen aan te duiden :')
pi_156898217
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:19 schreef Falco het volgende:

[..]

[..]

Pek en veren verhaal niet snappen :')
pi_156898239
quote:

AIVD leest al mee gok ik.
pi_156898241
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:18 schreef Geralt het volgende:

Wie was jij nou ook al weer eerder?
I´m back.
pi_156898242
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:14 schreef Noriega het volgende:

[..]

[..]

Haha, door de mand gevallen. Je kan nog zoveel woorden gebruiken als je wilt.

Maar door dit geweld gebruiken om jouw politieke agenda te promoten roep je het echt over jezelf af.

We zien je wel weer in een ander topic dreigementen uiten richting politici voor het geweld van anderen.
Toch wil ik wel even opmerken dat ik jouw stellingname m.b.t. dit onderwerp wat apart vind. Het lijkt nogal te botsen met de naam die je gekozen hebt, een notoire drugshandelaar, witwasser en bovedien een moordenaar die juist politieke tegenstanders heeft vermoord.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:21:54 #169
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156898248
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:20 schreef Geralt het volgende:

[..]

Pek en veren verhaal niet snappen :')
Wat zie je dan het liefst gebeuren met al die pro-vluchtelingen politici?
pi_156898258
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wie was jij nou ook al weer eerder?
Dat weet je best :+
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:23:09 #171
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156898269
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:22 schreef Geralt het volgende:

[..]

hoi NED, je hebt ze wel weer op stang hoor...

met je pek en veren }:|
pi_156898271
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als je zo nieuwsgierig bent, dan stuur je toch lekker een dm? Zie niet in waarom ik privé-zaken zou gaan bespreken in een topic over een aanslag op een Duitse politica.
Blijkbaar is privé-zaken ter sprake brengen, je vertrek en verblijf in zo'n kamp aankondigen in een ander topic geen probleem voor je en in dit topic wel en moet het opeens via DM gaan.

Mijn vraag was serieus en oprecht maar het is goed zo Koos.

Laat maar.
pi_156898280
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:19 schreef Geralt het volgende:
Ik heb overigens wel dit topic gebookmarked. Om jullie mee om de oren te slaan bij het volgende incident. Om te laten zien dat ik gelijk had.

Een echte toetsenbordheld. Dreigen met het geweld van iemand anders.
pi_156898286
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:22 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee, weet ik niet meer. ;).
I´m back.
pi_156898287
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:21 schreef Falco het volgende:

[..]

Dat ze zelf gaan betalen voor die vluchtelingen in plaats van mijn belastinggeld er tegen aan te smijten.
pi_156898294
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:23 schreef Noriega het volgende:

[..]

Een echte toetsenbordheld. Dreigen met het geweld van iemand anders.
Ow dus nu ben ik zelf niet meer aan het dreigen maar aan het dreigen met geweld van iemand anders? _O-

Het moet verdomme niet gekker worden hier :') :D!!!
pi_156898301
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:23 schreef Re het volgende:

[..]

hoi NED, je hebt ze wel weer op stang hoor...

met je pek en veren }:|
Ik denk dat Ryan doelt op vosss
pi_156898307
Ik was NED overigens vergeten dat ik die had gehad :@
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:26:11 #179
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156898322
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:23 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Dat ze zelf gaan betalen voor die vluchtelingen in plaats van mijn belastinggeld er tegen aan te smijten.
Over een jaar zijn er weer Tweede Kamer-verkiezingen, misschien wel eerder. Dit is natuurlijk dom gebral want ik ben het ook niet altijd eens hoe mijn belastinggeld verkwist wordt. Maar ja, dan maar geweld gebruiken om zoiets af te dwingen is natuurlijk erg zot hè...
pi_156898324
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:21 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Toch wil ik wel even opmerken dat ik jouw stellingname m.b.t. dit onderwerp wat apart vind. Het lijkt nogal te botsen met de naam die je gekozen hebt, een notoire drugshandelaar, witwasser en bovedien een moordenaar die juist politieke tegenstanders heeft vermoord.
pi_156898331
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:24 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ow dus nu ben ik zelf niet meer aan het dreigen maar aan het dreigen met geweld van iemand anders? _O-

Het moet verdomme niet gekker worden hier :') :D!!!
Je dreigt wel maar je je hoopt dat anderen je dreigementen uitvoeren

Ja, die bent de hele tijd aan het roepen "Volg mijn politieke agenda of er zullen meer aanslagen volgen op politici!"

Dat ziet ieder normaal denkend mens als dreigen beoordelen
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:27:13 #182
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_156898346
Persoonlijk vind ik dat GeenStijl volk duizend keer angstaanjagender dan die vluchtelingen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_156898347
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:19 schreef Geralt het volgende:

Benieuwd wat voor smoesjes jullie dan verzinnen om mijn ongelijk proberen aan te duiden :')
Volgens mij ontkent niemand dat dit vaker kan gebeuren.
pi_156898348
Heeft het misschien iets te maken met het grote aantal AZC's in Duitsland?

pi_156898376
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij ontkent niemand dat dit vaker kan gebeuren.
Nee maar omdat ik zeg dat het vaker voor zal gaan komen ben ik aan het dreigen. Dat slaat nergens op. :+
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:29:05 #186
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156898382
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:27 schreef Smack10 het volgende:

[ afbeelding ]
ik denk dat het te maken heeft met een mongooltje die denkt dat jij de missie hiermee helpt...
pi_156898389
Van mij mogen ze trouwens Samsom en trawanten wel met pek en veren door de straten jagen. Deze groep politici heeft eigenhandig de sociaaldemocratie naar de donder geholpen in 4 jaar tijd.
Is dat wel acceptabel?
I´m back.
pi_156898396
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:29 schreef Re het volgende:

[..]

ik denk dat het te maken heeft met een mongooltje die denkt dat jij de missie hiermee helpt...
Leg uit.
pi_156898399
quote:

[ afbeelding ]
Compleet gestoord, net als in Nederland.
pi_156898403
quote:
12s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:24 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik denk dat Ryan doelt op vosss
Nee, jij zat vaak in POL, "bijdehand"?
Je hebt je nick nog maar net veranderd.
I´m back.
pi_156898406
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:28 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee maar omdat ik zeg dat het vaker voor zal gaan komen ben ik aan het dreigen. Dat slaat nergens op. :+
Waar ga je ons dan precies mee om de oren slaan?
pi_156898409
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:29 schreef Ryan3 het volgende:

Is dat wel acceptabel?
Niet echt nee.
pi_156898417
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:28 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dus als eem radicale moslim roept "Voer de Sharia in of er zullen meer aanslagen komen!!" dan is die volgens jou niet aan het dreigen?
pi_156898426
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:29 schreef Ryan3 het volgende:
Van mij mogen ze trouwens Samsom en trawanten wel met pek en veren door de straten jagen. Deze groep politici heeft eigenhandig de sociaaldemocratie naar de donder geholpen in 4 jaar tijd.
Is dat wel acceptabel?
Voor de meeste mensen wel maar in dit topic reageert iemand mee die zijn spreekwoorden niet kent en jou nu van bedreiging gaat betichten.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:31:47 #195
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156898429
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:29 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Leg uit.
mensen die iemand neersteken/doden denkend het land er mee te helpen hadden we in nederland ook een van...
pi_156898438
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:30 schreef Noriega het volgende:

[..]

Dus als eem radicale moslim roept "Voer de Sharia in of er zullen meer aanslagen komen!!" dan is die volgens jou niet aan het dreigen?
Ik zeg nergens "verander het beleid of er zullen meer van dit soort incidenten voorkomen!!"

Ik zeg "als het beleid niet veranderd wordt dan ligt het in de lijn de verwachtingen dat meer van dit soort incidenten zullen plaatsvinden".

Dat is net wat anders, maar ik verwacht niet dat jij dat nuanceonderscheid kan maken eerlijk gezegd :)
pi_156898439
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:30 schreef Noriega het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom dan de voorgedrukte aangiftes niet klaar liggen op politie-bureaus die langer open zijn.
pi_156898449
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, deze gebruik ik sinds vosss op 100K posts staat. Verder heb ik geen account meer gebruikt, dus ik denk dat je me door elkaar haalt met iemand anders :@
pi_156898460
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:31 schreef Re het volgende:

[..]

mensen die iemand neersteken/doden denkend het land er mee te helpen hadden we in nederland ook een van...
Ah die extreem-linkse terrorist die door de media en politici werd opgestookt om Fortuyn te vermoorden?
pi_156898465
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:30 schreef fliert het volgende:

[..]

Niet echt nee.
Waarom niet? Ik vind het wel acceptabel. We hebben het hier over een politieke stroming die vanaf begin 20ste eeuw bestaat in haar voorganger, die spraakmakend en in zekere zin dominant is geweest, maar straks na de verkiezingen wrs terugkomt als splinterpartijtje. En dat allemaal voor mekaar gespeeld door Samsom en zijn luitenants.
I´m back.
pi_156898471
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:32 schreef Geralt het volgende:

[..]

[..]

Ik zeg nergens "verander het beleid of er zullen meer van dit soort incidenten voorkomen!!"

Ik zeg "als het beleid niet veranderd wordt dan ligt het in de lijn de verwachtingen dat meer van dit soort incidenten zullen plaatsvinden".

Dat is net wat anders, maar ik verwacht niet dat jij dat nuanceonderscheid kan maken eerlijk gezegd :)
Ik zie echt geen inhoudelijk verschil tussen de twee.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:34:14 #202
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_156898478
quote:

[..]

[..]

Hmm.. en als een of andere moslim oppert dat "als het aantal beledigingen van de profeet blijft doorgaan dan ligt het in de lijn der verwachtingen dat er meer van dit soort incidenten zullen plaatsvinden"... geldt dat dan ook?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:34:35 #203
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156898487
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:33 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ah die extreem-linkse terrorist die door de media en politici werd opgestookt om Fortuyn te vermoorden?
ja die ja, dacht ook het land te helpen... nou ja de 2 jaar daarna was het idd een aardige puinhoop
pi_156898492
quote:

[..]

Nee, deze gebruik ik sinds vosss op 100K posts staat. Verder heb ik geen account meer gebruikt, dus ik denk dat je me door elkaar haalt met iemand anders :@
O, verrek joh, ik weet nog wel dat dat speelde ja, maar dat is al jaren en jaren geleden idd... :D.
Ik verwarde je met iemand anders dan idd.

Hoi. :).
I´m back.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:35:12 #205
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_156898498
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:33 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Schitterend... Heel links verantwoordelijk houden voor de moord op Fortuyn... er hier als de kippen bij zijn om zich te distantiëren van geweld wanneer het de eigen politieke ideologie zegt te vertegenwoordigen.

Hypocriet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_156898501
Hoi :D
pi_156898513
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:35 schreef Geralt het volgende:
Hoi :D
Grappig. :D.
I´m back.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:35:49 #208
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156898515
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:21 schreef Falco het volgende:

[..]

Geralt, reageer hier eens op, bitte.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:35:54 #209
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_156898516
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:34 schreef Re het volgende:

[..]

ja die ja, dacht ook het land te helpen... nou ja de 2 jaar daarna was het idd een aardige puinhoop
Sinds die moord is dit land een puinhoop...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_156898517
Aanslag op Fortuyn was zinloos, want Geert Wilders nam het over.

Volgens die logica is de aanslag op Henriette Reker ook zinloos, want Internationale Socialisten staan klaar om het over te nemen na haar, en zij zullen niet 1 maar 10 miljoen vluchtelingen gaan opnemen.
God is love
pi_156898519
quote:

[ afbeelding ]
Nee met het aantal rechts extremistische idioten.
pi_156898536
quote:

[..]

Dat ben ik niet met jou eens. De Arabische 'Lente' werd mede door de social media op gang gebracht. Radicale groeperingen gebruiken het internet om hier in het Westen zieltjes voor zich te winnen.

De omvang die zich ineens aandient is van een andere orde dan toen. Nu worden hier bussen vol gelukzoekers maar lukraak door Nederland gereden en tegen enige inspraak gedropt in meer dan 85 plaatsen. Dat komt omdat Merkel ze opriep toch maar vooral naar Noord-Europa te komen. Ook het feit dat er ongeregistreerd wordt opgevangen valt niet meer uit te leggen aan de burger. Een vergelijking met toen is niet reëel.
pi_156898539
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:35 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

En een enorme instroom van veelal kansloze reli-idioten.

Vergeet die niet.
pi_156898559
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik vind het wel acceptabel. We hebben het hier over een politieke stroming die vanaf begin 20ste eeuw bestaat in haar voorganger, die spraakmakend en in zekere zin dominant is geweest, maar straks na de verkiezingen wrs terugkomt als splinterpartijtje. En dat allemaal voor mekaar gespeeld door Samsom en zijn luitenants.

Remember Melkert? De teloorgang van de sociaal democraten is al wat langer bezig. Om nou Samsom de schuld te geven gaat me wat ver.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:38:36 #215
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156898563
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:37 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Vergeet die niet.
steken die ook al politici neer dan joh
pi_156898570
quote:

[..]

Vergeet die niet.
Nee die hebben deze aanslag niet gepleegd, ook al ben je het met het beleid niet eens dan kun je je nog normaal gedragen en aan de wet houden.
pi_156898575
En in dit geval (Duitsland) verplichte koek :

https://player.vimeo.com/video/142343809

En voor de duidelijkheid : de aanslag op deze vrouwe is volkomen ranzig en debiel.
pi_156898589
quote:

[..]

En dat zullen er gerust meer worden door het beleid (of juist gebrek daaraan) dat nu gevoerd wordt. Daarin geef ik Geralt gelijk als hij stelt dat het aantal aanslagen uit die hoek waarschijnlijk ook toe zal nemen. Hopelijk slaat dit geweld niet over naar Nederland.
pi_156898590
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:38 schreef Re het volgende:

[..]

Zeg ik niet.

Maar het probleem wordt er niet minder om.

Spanningen en zo.

Begrijp je?
pi_156898628
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:38 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee die hebben deze aanslag niet gepleegd, ook al ben je het met het beleid niet eens dan kun je je nog normaal gedragen en aan de wet houden.
Volkomen mee eens.

Alleen beginnen de problemen nu pas goed met deze enorme instroom.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:41:19 #221
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156898632
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:39 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Zeg ik niet.

Spanningen en zo.

Begrijp je?
De realiteit wijst toch anders uit. Afgezien wat vage filmpjes met verongelijkte asielzoekers over de voorzieningen, gaan ze voornamelijk met elkaar op de vuist. Ik heb ze nog geen politici zien neersteken of locals bekogelen met vuurwerk/eieren.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:41:37 #222
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156898638
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:39 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Zeg ik niet.

Spanningen en zo.

Begrijp je?
ja ja, polarisatie, elkaar lekker in een bepaalde hoek neerzetten en dan toekijken...

er zijn dan mensen die daar niet mee om kunnen gaan in beide kampen, maar ja die zitten dus overal dat soort gestoorden
pi_156898640
"Wir Schaffen das!"

Als dit aan de knok gaat met extreem rechts in Duitsland of er een oproep komt om in verzet te komen, zoals de Palestijnen een oproep kregen van de geestelijke leiders dan krijg je een burgeroorlog door het hele land.
pi_156898667
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:41 schreef Falco het volgende:

[..]

De realiteit wijst toch anders uit. Afgezien wat vage filmpjes met verongelijkte asielzoekers over de voorzieningen, gaan ze voornamelijk met elkaar op de vuist. Ik heb ze nog geen politici zien neersteken of locals bekogelen met vuurwerk/eieren.
De aanwezigheid en de komst van zoveel kanslozen alleen al maakt een hoop los bij bepaalde mensen.

En dan gebeuren dit soort abjecte en trieste zaken.
pi_156898674
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:39 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

En dat zullen er gerust meer worden door het beleid (of juist gebrek daaraan) dat nu gevoerd wordt. Daarin geef ik Geralt gelijk als hij stelt dat het aantal aanslagen uit die hoek waarschijnlijk ook toe zal nemen. Hopelijk slaat dit geweld niet over naar Nederland.
Nee het komt niet door het beleid. Als je zegt dat het door het beleid komt geef je dat als oorzaak. Het komt omdat die mensen worden opgeruid en zich niet weten te gedragen.
pi_156898677
quote:

[..]

Je bedoelde intolerante mensen met gewelddadige ideeën?
pi_156898682
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:41 schreef Re het volgende:

[..]

ja ja, polarisatie, elkaar lekker in een bepaalde hoek neerzetten en dan toekijken...

er zijn dan mensen die daar niet mee om kunnen gaan in beide kampen, maar ja die zitten dus overal dat soort gestoorden
Kijk het interview met Duk.

Geeft een goed beeld.

https://player.vimeo.com/video/142343809
pi_156898694
Er is nog genoeg plek in het noorden van Duitsland voor nog meer AZC's.

God is love
pi_156898707
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:41 schreef DrMabuse het volgende:
Alleen beginnen de problemen nu pas goed met deze enorme instroom.
Nee de instroom veroorzaakt het dus niet.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:45:24 #230
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156898715
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:43 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Kijk het interview met Duk.

Geeft een goed beeld.
ja die geeft 1 beeld
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:45:24 #231
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156898716
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:42 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

De aanwezigheid en de komst van zoveel kanslozen alleen al maakt een hoop los bij bepaalde mensen.

En dan gebeuren dit soort abjecte en trieste zaken.
Ik denk dat we elkaar helemaal gek maken door irreële angst. Wat heb jij nu persoonlijk ondervonden van de extra asielzoekers die dit jaar in NL zijn binnen gekomen. Let op, dit zijn er dit jaar zo'n 20.000 meer (ruwe schatting) dan vorig jaar.
pi_156898723
quote:

Je spreekt jezelf aardig tegen. Tuurlijk gaan wij zo niet om met volksvertegenwoordigers en moeten de daders worden gestraft. Je ongenoegen mag je op andere manieren uiten en zeker niet op de manier die jij beschrijft op het einde.

Verder kom je zo erg over als een sympathisant, iemand die zelf niets strafbaars doet, maar het wel ''begrijpt'' en aanmoedigt.
pi_156898730
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:43 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee het komt niet door het beleid. Als je zegt dat het door het beleid komt geef je dat als oorzaak. Het komt omdat die mensen worden opgeruid en zich niet weten te gedragen.
Volgens mij zijn de meeste (potentiele) aanslagplegers niet opgeruid maar gewoon zeer ongelukkig met de ontstane situatie. Ik deel wel jou mening dat mensen overhoop steken niet getuigt van sociaal wenselijk gedrag.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:46:28 #234
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156898732
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:45 schreef Falco het volgende:

[..]

Ik denk dat we elkaar helemaal gek maken door irreële angst. Wat heb jij nu persoonlijk ondervonden van de extra asielzoekers die dit jaar in NL zijn binnen gekomen. Let op, dit zijn er dit jaar zo'n 20.000 meer (ruwe schatting) dan vorig jaar.
ze komen uit islamisten om hier de Sharia in te voeren
pi_156898736
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:45 schreef Re het volgende:

[..]

ja die geeft 1 beeld
Oké dan.
pi_156898738
quote:

[..]

Vergeet die niet.
quote:
De Hongaarse premier Viktor Orbán vergelijkt de vluchtelingen die naar Europa komen met soldaten.

''80 procent van de vluchtelingen zijn jonge mannen'', zei Orbán vrijdag in een interview met de Hongaarse staatsomroep. ''Ze lijken op een leger van asielzoekers. Ze hebben geen onderwijs genoten en spreken in meerderheid uitsluitend Arabisch.''
De krantenkoppen in Nederland hebben het echter dat het grootste deel tandartsen en hoog opgeleiden mensen zijn. :')
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:47:28 #237
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156898754
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:46 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Oké dan.
ja ik mag dat toch vinden, het is geen absolute waarheid er speelt wel meer dan dat
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:48:10 #238
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156898767
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:46 schreef Smack10 het volgende:

[..]

[..]

De krantenkoppen in Nederland hebben het echter dat het grootste deel tandartsen en hoog opgeleiden mensen zijn. :')
die begint nu onderhand ook flink belegen te worden
pi_156898785
Lol een rechts-extremist steekt een Duitse politica neer maar het gaat hier alleen over of de asielzoekers goed of slecht zijn _O-

Wel grappig al die idioten die de opkomst van het fascisme in Duitsland wel oké vinden, dat zijn volgens mij de mensen die vergeten dat Nederland de pineut is al dat soort mensen daar de macht grijpen.
pi_156898795
quote:

[..]

Ik leef in Den Haag en zie hier niet bijster veel goeds wat betreft allochtone invloeden.

Van parelwit tot gitzwart. van Pool tot Turk.

De komst van extra onderlagen en kanslozen zal het er niet beter / makkelijker maken.

Ook niet voor de aanwezige kanslozen / onderlagen.
pi_156898798
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:38 schreef fliert het volgende:

[..]

Remember Melkert? De teloorgang van de sociaal democraten is al wat langer bezig. Om nou Samsom de schuld te geven gaat me wat ver.
Ja, en toen kwamen ze weer terug onder Wouter Bos. En bij de laatste verkiezingen wisten een respectabele 38 zetels te halen, wat ongeveer 25% van de bevolking is. En nu? In de peilingen?
En dan nog gewoon het electoraat de schuld geven of zeggen dat het aan de economie ligt en dat we even moeten wachten totdat de economie op volle toeren draait, want dan komen de mensen wel weer terug. En dan die Spekman die dan wezenloze stukjes gaat afsteken op de PvdA-site waarbij je denkt dat die man in een soort tijdcapsule vanuit de jaren 70/80 het woord tot je richt...
I´m back.
pi_156898803
quote:

[..]

"Een tsunami van islamisering. Een tsunami van asielzoekers. Het zijn moordenaars, terroristen, criminelen" etc etc. Het angstig maken is een efficiënte methode, de mensen en met name de social media versterkt het effect.
pi_156898810
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol een rechts-extremist steekt een Duitse politica neer maar het gaat hier alleen over of de asielzoekers goed of slecht zijn _O-

Wel grappig al die idioten die de opkomst van het fascisme in Duitsland wel oké vinden, dat zijn volgens mij de mensen die vergeten dat Nederland de pineut is al dat soort mensen daar de macht grijpen.
Dan is heel Europa de pineut lijkt me.
pi_156898811
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:47 schreef Re het volgende:

[..]

ja ik mag dat toch vinden, het is geen absolute waarheid er speelt wel meer dan dat
Natuurlijk.

Het was niet cynisch bedoelt.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:51:37 #245
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156898829
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:50 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Natuurlijk.

Het was niet cynisch bedoelt.
oké dan :6
pi_156898833
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:38 schreef Re het volgende:

[..]

Wilders heeft vooral beveiliging nodig voor de extremistische moslims die hier geboren zijn.
pi_156898842
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:50 schreef Toefjes het volgende:

[..]

"Een tsunami van islamisering. Een tsunami van asielzoekers. Het zijn moordenaars, terroristen, criminelen" etc etc. Het angstig maken is een efficiënte methode, de mensen en met name de social media versterkt het effect.
Er zijn twee factoren waardoor de politici de angst zelf opvoeren imho:
1 door niet aan te geven waar het maximum ligt.
2 door de oppositie alleen aan de PVV over te laten.
I´m back.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:52:48 #248
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156898857
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:51 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Wilders heeft vooral beveiliging nodig voor de extremistische moslims die hier geboren zijn.
ja joh... weet je zeker dat het geen Syrische gelukzoeker is...
pi_156898862
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:38 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

En de rellen door asielzoekers en grensposten aanvallen en slopen?

Illegaal Europa binnenkomen door mensensmokkelaars?

Waarom hoeven die zich niet aan de wet te houden?
pi_156898896
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En ronduit liegen.

Wat betreft de hoger opgeleiden in ieder geval.
pi_156898897
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:44 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee de instroom veroorzaakt het dus niet.
Volgens de aanslagpleger wel degelijk: ¨De 44-jarige man die vandaag kandidaat-burgemeester Henriette Reker in Keulen heeft neergestoken, deed dat omdat hij het niet eens is met het vluchtelingenbeleid in Duitsland. Dat meldden Duitse media op basis van politiebronnen.¨
pi_156898903
quote:

[..]

Wellicht staan de meeste partijen gewoon achter het beleid dat door het kabinet wordt gevoerd. Of moet een partij direct een draai van 180 graden maken als de ingezette koers op weerstand stuit?
pi_156898912
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:54 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 17 oktober 2015 15:52 schreef Ryan3 het volgende:

En ronduit liegen.

Iig problemen die er mee te maken hebben niet adresseren.
I´m back.
pi_156898923
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:43 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee het asielbeleid is echt super, niks gaat mis en iedereen is tevreden!

In welke wereld leef jij? _O-
pi_156898927
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:50 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Waar ben je bang voor, kansloos volk is slechts misbruikt in Egypte, Irak, Syrie, Jemen en Libie om de boel kort en klein te slaan en beginnen nu in Israel en Turkije.

Wij kunnen die mensen in Europa niet beschermen tegen achterlijke Imam's of een middeleeuws boek. Ze gaan net zo gemakkelijk hier de straat op, omdat 'God groot is'.
pi_156898931
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Iig problemen die er mee te maken hebben niet adresseren.
Juist.
pi_156898954
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:45 schreef Re het volgende:

[..]

ja die geeft 1 beeld
Voor alle andere beelden die voor veel asielzoekers zijn kan je gewoon de staatsomroep aanzwengelen.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:58:11 #258
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156898975
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:54 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

En ronduit liegen.

welke politicus was dat ook alweer en wat zei hij dan precies...
pi_156898976
quote:

[..]

Mee eens. Helder en hard communiceren , ook al is het nieuws slecht is altijd nog beter dan mensen laten gissen wat er nog te wachten staat. Verschil is dat Geert Wilders het bewust doet, en de rest .. Tja, onmacht.

Vond alleen het CDA nog wel redelijk uit het laatste debat komen. De rest is meer met Wilders bezig, en Wilders met het provoceren van de tweede kamer. Het is om te huilen.
pi_156898986
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wellicht staan de meeste partijen gewoon achter het beleid dat door het kabinet wordt gevoerd. Of moet een partij direct een draai van 180 graden maken als de ingezette koers op weerstand stuit?
Ja, en dat is dus een gebrek. Kennelijk leeft er bij een vrij groot deel van de bevolking wel een zekere behoedzaamheid en scepsis, maar onder de kaasstolp van de Haagse politiek blijft daar niets van over. In Den Haag leven ze nu al bijna een kwart eeuw met de veronderstelling dat de kloof tussen de burger en politiek moet worden gedicht, zodat dit de kwaliteit van het democratische proces ten goede komt. Maar wat zie je in dit concrete geval? ............
I´m back.
pi_156898992
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:57 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Voor alle andere beelden die voor veel asielzoekers zijn kan je gewoon de staatsomroep aanzwengelen.
Mee eens.

Het is soms beschamend.

Zeker de programma's van een paar weken terug.

Toen alles en iedereen zielig en welkom was.
pi_156898999
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:58 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Mee eens. Helder en hard communiceren , ook al is het nieuws slecht is altijd nog beter dan mensen laten gissen wat er nog te wachten staat. Verschil is dat Geert Wilders het bewust doet, en de rest .. Tja, onmacht.

Vond alleen het CDA nog wel redelijk uit het laatste debat komen. De rest is meer met Wilders bezig, en Wilders met het provoceren van de tweede kamer. Het is om te huilen.
Ja, klopt CDA acteert de laatste tijd een stuk beter dan onder Balkenende.
I´m back.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:59:52 #263
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156899011
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:57 schreef Smack10 het volgende:

[..]

nee ik kijk liever naar de russische tv voor weer een conspiratie rondom mh-17

ik kijkwel meer dan dat, en nu?
pi_156899016
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:11 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Het is jou ontgaan dat er een flinke versobering heeft plaatsgevonden in je rechten en het steeds lastiger is geworden om aanspraak te maken op bepaalde voorzieningen (zoals b.v. sociale woningen)? En dan kunnen we nu nog op grote schaal lenen. Wat denk je dat er gebeurt als de rentestanden weer op een normaal niveau komen?
En hoe is daar sprake van een causaal verband?
pi_156899019
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:58 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Mee eens.

Het is soms beschamend.

Het zijn dezelfde mongolen die buikdansers lieten optreden om de arabische lente te vieren. Duizenden doden, miljoenen vluchtelingen en een paar gefaalde staten later en we vegen het onder het tapijt.
pi_156899034
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:54 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Volgens de aanslagpleger wel degelijk: ¨De 44-jarige man die vandaag kandidaat-burgemeester Henriette Reker in Keulen heeft neergestoken, deed dat omdat hij het niet eens is met het vluchtelingenbeleid in Duitsland. Dat meldden Duitse media op basis van politiebronnen.¨
Dat hij het als reden geeft betekent niet dat het door het beleid of de instroom komt. Dat Pim Fortuyn is vermoord komt ook niet door zijn politieke agenda, dat Hitler de Joden uitmoordde kwam niet doordat ze in Duitsland woonden.
pi_156899043
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:52 schreef Re het volgende:

[..]

ja joh... weet je zeker dat het geen Syrische gelukzoeker is...
Nee, want die zijn bezig met nieuwe heupen in te zetten bij Nederlandse bejaarden (want er zitten veel artsen bij toch).
pi_156899046
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en dat is dus een gebrek. Kennelijk leeft er bij een vrij groot deel van de bevolking wel een zekere behoedzaamheid en scepsis, maar onder de kaasstolp van de Haagse politiek blijft daar niets van over. In Den Haag leven ze nu al bijna een kwart eeuw met de veronderstelling dat de kloof tussen de burger en politiek moet worden gedicht, zodat dit de kwaliteit van het democratische proces ten goede komt. Maar wat zie je in dit concrete geval? ............
Ik heb persoonlijk weinig respect voor politici die een draai maken wanneer ze merken dat hun oorspronkelijke standpunt bij veel kiezers niet in de smaak valt. Natuurlijk, in sommige gevallen is wellicht sprake van voortschrijdend inzicht, maar het neigt al snel naar plat opportunisme.
pi_156899067
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

En hoe is daar sprake van een causaal verband?
Als je gaat ontkennen dat de immigranten die in het verleden zijn binnengekomen en nu binnenkomen een netto kostenpost zijn dan heeft verder discussieëren niet veel zin.
pi_156899087
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:01 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat hij het als reden geeft betekent niet dat het door het beleid of de instroom komt. Dat Pim Fortuyn is vermoord komt ook niet door zijn politieke agenda, dat Hitler de Joden uitmoordde kwam niet doordat ze in Duitsland woonden.
De ¨beste¨ meneer geeft dit toch zelf aan? Waarom zou hij hierover liegen?
pi_156899102
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:37 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met jou eens. De Arabische 'Lente' werd mede door de social media op gang gebracht. Radicale groeperingen gebruiken het internet om hier in het Westen zieltjes voor zich te winnen.

De omvang die zich ineens aandient is van een andere orde dan toen. Nu worden hier bussen vol gelukzoekers maar lukraak door Nederland gereden en tegen enige inspraak gedropt in meer dan 85 plaatsen. Dat komt omdat Merkel ze opriep toch maar vooral naar Noord-Europa te komen. Ook het feit dat er ongeregistreerd wordt opgevangen valt niet meer uit te leggen aan de burger. Een vergelijking met toen is niet reëel.
Die laatste alinea slaat natuurlijk als een tang op een varken. Er wordt beweert dat we het niet aan zouden kunnen, maar voorlopig is er -met het nodige kunst- en vliegwerk- voldoende capaciteit.

En dat de Arabische lente veroorzaakt is door sociale media zegt echt helemaal geen fuck over hoe het cultuur universeler maakt, Hans. Weet je zelf wel wat je allemaal roept of wat?
pi_156899121
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:11 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Sociale huurwoningen zijn voor een groot van de Nederlanders sowieso al onbereikbaar.

En wat er gebeurt als de rente weer gaat stijgen? Lenen wordt dan duurder, maar onze overheid zal er weinig hinder van ondervinden. Het is niet alsof het kabinet dan plots miljarden moet bezuinigen.
pi_156899122
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:03 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

De ¨beste¨ meneer geeft dit toch zelf aan? Waarom zou hij hierover liegen?
Nee die meneer geeft aan wat zijn motief is geweest maar dat is niet hetzelfde als dat dat ook de oorzaak of veroorzaker is. Als hij zich gewoon aan de wet had gehouden als zo veel andere mensen zou het immers niet gepleegd zijn. Er is meer aan de hand dan de instroom het is slechts een aspect van de afwegingen die de man heeft gemaakt en waarom hij heeft gekozen de wet te negeren en deze mensen aan te vallen.
pi_156899140
quote:
Het zijn dezelfde mongolen die buikdansers lieten optreden om de arabische lente te vieren. Duizenden doden, miljoenen vluchtelingen en een paar gefaalde staten later en we vegen het onder het tapijt.
:') LOL, maar je haalt je eigen punt onderuit met je signature aangezien "George W. Ransaap Bush" jouw held is :')
God is love
pi_156899143
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:58 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Mee eens.

Het is soms beschamend.

Met dat liedje over de vluchtelingen als toppunt. :')
pi_156899147
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sociale huurwoningen zijn voor een groot van de Nederlanders sowieso al onbereikbaar.

En wat er gebeurt als de rente weer gaat stijgen? Lenen wordt dan duurder, maar onze overheid zal er weinig hinder van ondervinden. Het is niet alsof het kabinet dan plots miljarden moet bezuinigen.
Als de rente op de staatsschuld omhoog gaat zal er juist wél bezuinigd moeten worden. 1% omhoog betekent 5 miljard bezuinigen.
pi_156899153
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:59 schreef Re het volgende:

[..]

nee ik kijk liever naar de russische tv voor weer een conspiratie rondom mh-17

ik kijkwel meer dan dat, en nu?
Is wel grappig dat je nooit op zaken ingaat, maar lekker vaag blijft door rare antwoorden te geven.
pi_156899162
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk weinig respect voor politici die een draai maken wanneer ze merken dat hun oorspronkelijke standpunt bij veel kiezers niet in de smaak valt. Natuurlijk, in sommige gevallen is wellicht sprake van voortschrijdend inzicht, maar het neigt al snel naar plat opportunisme.
In de politiek werkt het twee kanten op. Ze stemmen op jou, vanwege je ideeën en plannen. Dat is aanbodssturing
Maar in sommige tijden zul je moeten luisteren naar wat je electoraat zegt, vindt, voorstelt. Dat is vraagsturing.
Vooral in een tijd waarin we ingrijpend zullen veranderen door een de instroom van vluchtelingen, zonder nog te weten hoeveel het er uiteindelijk worden en hoe dat allemaal gaat marcheren, zul je toch echt ook de vraagsturing moeten hanteren. En daar waar die vraag de bocht uit vliegt dan bijstellen uiteraard.
Doe je dat niet dan... hou je als PvdA een biljartclubje over na de verkiezingen en groeit de PVV als kool. Een PVV met 40 zetels, en blokpartijen straks met allemaal minder dan 20 zetels wordt een hell of a job om de boel nog regeerbaar te houden hoor.
Naast dat de polarisering een publiek debat schier onmogelijk maakt. Iets dat zich nu al ontwikkelt.
I´m back.
pi_156899190
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:07 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Als de rente op de staatsschuld omhoog gaat zal er juist wél bezuinigd moeten worden. 1% omhoog betekent 5 miljard bezuinigen.
Neuh. Meerkoeten worden gewoon bij de staatsschuld opgeteld.

Maar ik ben wel nieuwsgierig naar je rekensom. Hoe kom je aan die 5 miljard?
pi_156899222
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:00 schreef Nintex het volgende:

[..]

Deze jongen is ook regelmatig bij Pauw te vinden:

Ook deze leider van het zogenaamde gematigde Vrije Syrische Leger halen ze vaak aan bij de NOS (deze week nog).

Dit filmpje, waar hij over ISIS praat dat het zijn broeders zijn en ze samenwerken laten ze echter niet zien natuurlijk. Ook is hij in deze video (op de helft) te zien met ISIS terroristen.

Filmpje duurt maar 4 minuten, maar een echte aanrader.

pi_156899245
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neuh. Meerkoeten worden gewoon bij de staatsschuld opgeteld.

Maar ik ben wel nieuwsgierig naar je rekensom. Hoe kom je aan die 5 miljard?
Dat is een afronding van ca. 4,74 miljard, oftewel 1% van de staatsschuld. En nee, die kun je niet gewoon bij de staatsschuld optellen want die zitten in je begroting die niet meer dan 3% tekort mag schieten.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 16:17:37 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156899286
Ik keur het af, maar ...

En vervolgens is de aanslag vergeten ...
:') :') :')
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 16:18:47 #283
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156899317
Het is een akelige zaak aan het worden. :{ Welke idioot gaat nu zomaar iemand met een mes te lijf ? :X
Okee, politici gaan gewoon hun eigen gang. Negeren de grote onrust onder ( steeds groter wordend) deel van het volk ten gunste van een groep vluchtelingen waar heel veel gelukszoekers/mensen op meeliften die helemaal niet uit Syrië afkomstig zijn. Maar op dit soort aanvallen op politici zitten we toch helemaal niet te wachten ? :{w
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_156899346
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:14 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Dat is een afronding van ca. 4,74 miljard, oftewel 1% van de staatsschuld. En nee, die kun je niet gewoon bij de staatsschuld optellen want die zitten in je begroting die niet meer dan 3% tekort mag schieten.
Volgens snap je niet helemaal hoe de staat leningen afsluit.

Je kunt niet 1 procent pakken van de huidige staatsschuld en zeggen dat we daf bedrag moeten bezuinigen. Dat slaat nergens op.

De staat sluit regelmatig nieuwe leningen af tegen verschillende rentepercentages, en dat percentage is afhankelijk van de looptijd.

Als de rente stijgt heeft dat alleen gevolgen voor leningen die de staat in de toekomst afsluit.
pi_156899376
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:17 schreef Copycat het volgende:
Ik keur het af, maar ...

En vervolgens is de aanslag vergeten ...
:') :') :')
Inderdaad een beetje treurig om te zien dat het hier nauwelijks over de aanslag gaat.
pi_156899384
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Inderdaad een beetje treurig om te zien dat het hier nauwelijks over de aanslag gaat.
Wrs omdat iedereen dit afkeurt.
I´m back.
pi_156899431
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik lees vooral een hoop reacties in de richting van: 'ik keur het af, maar ergens valt het te begrijpen, want vluchtelingen'.
pi_156899446
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens snap je niet helemaal hoe de staat leningen afsluit.

Je kunt niet 1 procent pakken van de huidige staatsschuld en zeggen dat we daf bedrag moeten bezuinigen. Dat slaat nergens op.

De staat sluit regelmatig nieuwe leningen af tegen verschillende rentepercentages, en dat percentage is afhankelijk van de looptijd.

Als de rente stijgt heeft dat alleen gevolgen voor leningen die de staat in de toekomst afsluit.
Het is wat kort door de bocht maar al naar gelang de looptijd zul je deze leningen uit het verleden toch moeten herfinanciëren en ga je wel meer betalen.
pi_156899464
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:18 schreef deedeetee het volgende:
Maar op dit soort aanvallen op politici zitten we toch helemaal niet te wachten ?
Helaas zijn er mensen die er wel op zitten te wachten. Op veel plekken staan opruiende teksten en oproepen tot geweld.
pi_156899479
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:24 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Het is wat kort door de bocht maar al naar gelang de looptijd zul je deze leningen uit het verleden toch moeten herfinanciëren en ga je wel meer betalen.
Ja, maar dan ben je niet in een klap 5 miljard euro kwijt. En bezuinigen is ook niet aan de orde.
pi_156899483
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik lees vooral een hoop reacties in de richting van: 'ik keur het af, maar ergens valt het te begrijpen, want vluchtelingen'.
Ik lees dat eerlijk gezegd niet zo.
I´m back.
pi_156899506
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Elk normaal mens keurt geweld af, het is niet zo dat je nu in bepaalde wijken "bepaalde" groepen op straat ziet feestvieren.
pi_156899530
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, maar dan ben je niet in een klap 5 miljard euro kwijt. En bezuinigen is ook niet aan de orde.
Nou weet ik niet wat de opbouw van de staatsschulden precies is (qua looptijd) maar als je gaat herfinanciëren ga je toch echt meer betalen en dat gaat ten koste van de begroting -> bezuinigen.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 16:31:01 #294
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156899573
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:27 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Elk normaal mens keurt geweld af, het is niet zo dat je nu in bepaalde wijken "bepaalde" groepen op straat ziet feestvieren.
Maar je houdt wel je hart vast voor nog meer ellende van dit soort. Ik ben bang dat het eerder averechts werkt en de politici juist hardnekkiger doet volhouden in hun onverantwoordelijke gedrag.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_156899581
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:28 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Nou weet ik niet wat de opbouw van de staatsschulden precies is (qua looptijd) maar als je gaat herfinanciëren ga je toch echt meer betalen en dat gaat ten koste van de begroting -> bezuinigen.
Nee.

We konden maandenlang lenen tegen negatieve rente. Dat betekende toch ook niet dat de witte broodweken aan waren gebroken en het kabinet met geld kon smijten?

Andersom werkt het dus ook niet zo.

Zou niet best wezen als we bij de minste of geringste rentestijging miljarden moeten bezuinigen. Dan doe je iets niet goed als land.
pi_156899583
quote:

[..]

Als je een beetje globaal door de koppen van de online Nederlandse kranten heen gaat zul je het waarschijnlijk niet eens meegekregen hebben. De basisplaats van Depay lijkt belangrijker.
pi_156899596
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ook niet.

Bepaalde mensen willen dat anderen dat graag zo lezen.

Zo rollen ze.
pi_156899602
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:25 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Helaas zijn er mensen die er wel op zitten te wachten. Op veel plekken staan opruiende teksten en oproepen tot geweld.
Aan de randen van het politieke spectrum zijn er wrs wel mensen die bereid zijn tot geweld, klopt. Getuige deze aanslag ook. Getuige ook de bestorming van het AZC in Woerden vorige week, en de diverse hakenkruizen schilderingen en wat dies meer zij. In Dld geldt dat nog meer dan in NL.
I´m back.
pi_156899603
quote:

[..]

Nee je ziet ze niet op straat feestvieren maar ze zitten wel te smullen achter hun toetsenbord van dit nieuws. Geweldig nieuws voor hun.
pi_156899618
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Eerste reactie in dit topic.
pi_156899620
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:31 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als je een beetje globaal door de koppen van de online Nederlandse kranten heen gaat zul je het waarschijnlijk niet eens meegekregen hebben. De basisplaats van Depay lijkt belangrijker.
Vluchtelingen gaan nu via Slovenië, nu grens van Hongarije bijna volledig dicht is.

Zie je al die gezinnen?

Ik zie alleen maar jonge mannen, maar kan aan mij liggen.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 16:38:07 #302
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156899738
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 16:08 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Is wel grappig dat je nooit op zaken ingaat, maar lekker vaag blijft door rare antwoorden te geven.
ik kijk meer dan alleen staatstelevisie, moeilijker kan ik het niet maken voor je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')