abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:02:24 #76
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_156896785
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:56 schreef Montagui het volgende:
Incident. Blijkt een verwarde man te zijn:
Dat zijn die xenofobe reltokkies allemaal.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_156896869
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:01 schreef fliert het volgende:

[..]

Tuurlijk, middeleeuwse taferelen zie je wel zitten. Echt wat we nu nodig hebben, dit kneuzengedrag. Kom met oplossingen die werkbaar zijn binnen Europa. Ga je eens verdiepen in de oorzaken van alle ellende.
Grenzen dicht. En met scherp schieten indien nodig.

Voila. Oplossing. Maar die wil men niet horen doorgaans. Terwijl het wél de meest zinvolle is en waarschijnlijk ook de goedkoopste.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156896940
quote:
Exklusiv | Köln. Das Attentat auf die Kölner OB-Kandidatin Henriette Reker auf einem Wahlkampfstand im Kölner Stadtteil Braunsfeld war offenbar die Tat eines Psychopathen. Nach Informationen unserer Redaktion war die Tat rechtspolitisch motiviert. Von Thomas Reisener und Christian Schwerdtfeger

Nach seiner Festnahme soll der offenbar verwirrte Attentäter seinen Angriff auf dem Weg zur Polizei gegenüber den Beamten mit der Flüchtlingspolitik von Henriette Reker begründet haben, wie unsere Redaktion aus Polizeikreisen erfuhr.

Die Kölner Spezialeinsatzkommandos (SEK), die bei bewaffneten Überfällen üblicherweise zum Einsatz kommen, waren an der Verhaftung des Attentäters nicht beteiligt, wie eine Sprecherin des Kölner Polizeipräsidiums auf Anfrage sagte. Kölns Polizeipräsident Wolfgang Albers hatte kürzlich eins seiner drei SEK wegen eines umstrittenen Aufnahmerituals aufgelöst.

Der Täter hatte laut eines Augenzeugen zwei Messer dabei, ein großes und ein kleines. Sein Angriff hätte gezielt Reker gegolten. Er habe die 58-Jährige mit dem großen Messer angegriffen und unter anderem in den Bauch und in den Hals gestochen. Nach der Tat habe sich der Mann nach Aussagen des Kölner CDU-Vorsitzenden Bernd Petelkau ruhig hingesetzt und gesagt: "Ich musste es tun. Ich schütze euch alle."

Ein Mitglied der Grünen, die an einem Stand neben der CDU vertreten waren, hielt den Täter mit einem Regenschirm in Schach, so ein Augenzeuge. Der 44-Jährige wird als 1,85 Meter bis 1,90 Meter groß und unauffällig gekleidet beschrieben. Er soll Deutsch ohne Akzent gesprochen haben. Bei seiner Festnahme übte der Täter keinen Widerstand.
Attentate auf Politiker in Deutschland FOTO: ap

Petelkau, der Augenzeuge des Angriffs war, berichtet unserer Redaktion: "Der Täter hat Frau Reker schwer verletzt. Er hat ihr mit einem Messer in den Bauch gestochen und auch noch vier umstehende Wahlkampfhelfer verletzt." Nach Informationen der Stadt Köln wurde Reker mindestens mit einem Stich am Hals verletzt.

Reker schwebt nach dem Angriff nicht mehr in Lebensgefahr, wie ihr Team auf Twitter bekanntgab. Die Wahl am Sonntag findet dennoch statt.
bron

Ongeveer 44-jarige man, 1m85/1m90, sprak accentloos Duits, geen verzet bij aanhouding, had 2 messen, een grote en kleine.
Heeft 58-jarige Reker in buik en hals geraakt, ook 4 omstanders geraakt.
Zei na de daad: "Ik moest het doen. Ik bescherm jullie".
Man is wrs extreemrechts politiek gemotiveerd.

:{.
I´m back.
pi_156896971
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

bron

Ongeveer 44-jarige man, 1m85/1m90, sprak accentloos Duits, geen verzet bij aanhouding, had 2 messen, een grote en kleine.

Lijkt me iemand met psychische problemen. Waarschijnlijk in psychotisch, of vergelijkbare, omstandigheden.
pi_156896991
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Lijkt me iemand met psychische problemen. Waarschijnlijk in psychotisch, of vergelijkbare, omstandigheden.
Ja, extreemrechts trekt meestal ook niet de meest stabiele mensen aan ook hè.
I´m back.
pi_156896996
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, men beweert dat je geen kritiek kan hebben op het vluchtelingenbeleid, zonder uitgemaakt te worden voor racist. Je reinste onzin.

Het is de tendens van multiculturele idealisten om de andersdenkende uit te maken voor racist. Of te blijven komen met die eeuwige Hitlervergelijking en andersoortige dooddoeners zoals de Tokkie-benaming. De recente hype. Zet critici vooral neer als domme laag opgeleide mensen om zo de kritiek bij voorbaat te kunnen smoren. Want echt weerwoord hebben multiculturele idealisten niet op de gegeven kritiek. Want de praktijk geeft immers de critici gelijk.
pi_156897004
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

bron

Ongeveer 44? Waarom niet ongeveer 45? :') Totaal off topic, maar ik vraag me dit serieus af. :o
pi_156897008
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:05 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ja dat schrijf ik ja. Onze welvaart, veiligheid, cultuur en normen en waarden worden ten grabbel gegooid door een groot deel van onze politici. En daar ben ik het niet mee eens. Dus ik zie het wel zitten om die met pek en veren te overgieten en door de straten te jagen ja.

Dat lijkt me toch een stuk aardiger protest dan politici neersteken als je het niet met ze eens bent :+
grappig dat je dat beter vind. dat is zoiets als hitler iets beter vinden als stalin.
pi_156897031
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:17 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ongeveer 44? Waarom niet ongeveer 45? :') Totaal off topic, maar ik vraag me dit serieus af. :o
Klopt, hij is 44 kennelijk. Verkeerd overgenomen.
I´m back.
pi_156897034
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:08 schreef Geralt het volgende:

[..]

Grenzen dicht. En met scherp schieten indien nodig.

Subtiel, Maar dat kan dus niet binnen de EU. Eruit stappen is voor handelsland Nederland vele malen kostbaarder dan de opvang. Heb je iets beters?
pi_156897044
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:19 schreef fliert het volgende:

[..]

Subtiel, Maar dat kan dus niet binnen de EU. Eruit stappen is voor handelsland Nederland vele malen kostbaarder dan de opvang. Heb je iets beters?
Ik had het over de buitengrenzen van de EU.
pi_156897045
Kei en keihard straffen deze dader. Dat zal dat PVV tuig leren.
pi_156897049
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:16 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het is de tendens van multiculturele idealisten om de andersdenkende uit te maken voor racist. Of te blijven komen met die eeuwige Hitlervergelijking en andersoortige dooddoeners zoals de Tokkie-benaming. De recente hype. Zet critici vooral neer als domme laag opgeleide mensen om zo de kritiek bij voorbaat te kunnen smoren. Want echt weerwoord hebben multiculturele idealisten niet op de gegeven kritiek. Want de praktijk geeft immers de critici gelijk.
Waar gebeurt dat dan precies? Toon mij reacties en/of artikelen die jouw bewering ondersteunen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156897072
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:19 schreef Noriega het volgende:
Kei en keihard straffen deze dader. Dat zal dat PVV tuig leren.
in Duitsland zijn er ook al PVV'ers?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_156897110
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:07 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee, maar ik zeg je dat dit soort dingen vaker gaan gebeuren. Op een gegeven moment is de bevolking het meer dan spuugzat dat falende overheidsbeleid. En dan krijg je dit soort dingen. Deze kerel was het schijnbaar ook zat.

Keur ik zijn actie daarmee goed? Nee natuurlijk niet.
Komen dit soort acties vaker voor in de toekomst? Ik ben daar van overtuigd.
Natuurlijk keur jij het wel goed want je gaat ermee lopen dreigen dat dit is wat gebeurt als we jouw PVV ideeen niet uitvoeren.

Alleen ben je een te grote lafaard om het te zeggen.
pi_156897125
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:24 schreef Noriega het volgende:

[..]

Natuurlijk keur jij het wel goed want je gaat ermee lopen dreigen dat dit is wat gebeurt als we jouw PVV ideeen niet uitvoeren.

Alleen ben je een te grote lafaard om het te zeggen.
Ik dreig nergens mee. Ik kijk om me heen en kan niet anders dan concluderen dat we dit soort incidenten in de toekomst vaker zullen gaan zien.

Overigens ben ik geen PVV stemmer. Verre van zelfs. :)
pi_156897135
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:21 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het zijn allemaal dezelfde soort tokkies
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:26:01 #93
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_156897139
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:01 schreef fliert het volgende:

[..]

Tuurlijk, middeleeuwse taferelen zie je wel zitten. Echt wat we nu nodig hebben, dit kneuzengedrag. Kom met oplossingen die werkbaar zijn binnen Europa. Ga je eens verdiepen in de oorzaken van alle ellende.
Nou ben ik in één keer heel benieuwd wat volgens jou de oorzaken van deze ellende zijn.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_156897171
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:16 schreef Elzies het volgende:

[..]

De recente hype lijkt te zijn om mensen te bedreigen, aanslagen te plegen en met geweld dingen te proberen af te dwingen, vind je het vreemd dat men zulke mensen maar tokkies vindt? Overigens lees ik nogal veel op wijsteunendepvv en inderdaad dan krijg ik de indruk dat het toch voornamelijk laagopgeleide erg domme mensen zijn.
pi_156897214
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:25 schreef Noriega het volgende:

[..]

Het zijn allemaal dezelfde soort tokkies
Rest alleen nog de vraag wat tokkie in het Duits is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_156897232
quote:
Jazeker, Geert was laatst nog in Duitsland. Hij heeft veel buitenlandse fans waaronder Breivik.
God is love
pi_156897242
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik dreig nergens mee. Ik kijk om me heen en kan niet anders dan concluderen dat we dit soort incidenten in de toekomst vaker zullen gaan zien.

Overigens ben ik geen PVV stemmer. Verre van zelfs. :)
Je hebt wel dezelfde ranzige ideeen

En verder loopt je er wel mee te dreigen. Je zegt immers dat dit gaat gebeuren als we een pro-vluchtelingen beleid hebben. Daarmee zeg je tussen de regels door dat om dit te stoppen we dus een anti vluchtelingen beleid moeten hebben. Dat is gewoon dreigen ook al zeg je van niet.
pi_156897246
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:19 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik had het over de buitengrenzen van de EU.
Afgezien van de haalbaarheid van je fijne plan, de EU deelt je mening niet, dan maar politici najagen over de straat?
pi_156897268
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Rest alleen nog de vraag wat tokkie in het Duits is.
Gewoon Tokkie, achternamen blijven hetzelfde :)
pi_156897291
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:31 schreef fliert het volgende:

[..]

Afgezien van de haalbaarheid van je fijne plan, de EU deelt je mening niet, dan maar politici najagen over de straat?
De EU hoeft mijn plan ook niet te delen. Er werd mij gevraagd naar oplossingen. Dus ik geef een oplossing.

En verder zou ik kunnen zeggen dat dat er vanzelf wel van gaat komen vroeg of laat als men dit soort shit door de burgers hun strot blijft douwen tegen hun wil in, maar klaarblijkelijk ben ik dan dreigementen aan het uiten :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')