Als die gelukszoekers hier komen wonen we binnenkort allemaal in een plaggenhut en die gelukszoekers in de mooiste sociale huurwoningen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben de afgelopen jaren bijna 25 miljard structureel bezuinigd, en nog steeds hoeven we niet op een houtje bijten.
Denk je echt dat we dan onderdoor gaan aan de kosten voor de opvang van vluchtelingen, waar al geld voor was gereserveerd in de begroting?
ik heb het hier in het debat over het algemeen. en ad hominems. en haal racist eruit vanwege de sociale gevolgenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hier zelden iemand racist genoemd. Maar misschien kun jij was reacties optrommelen die het tegendeel bewijzen.
Wie wil er dan ook wonen in een sociale huurwoning?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Als die gelukszoekers hier komen wonen we binnenkort allemaal in een plaggenhut en die gelukszoekers in de mooiste sociale huurwoningen.
Al die klagers. De gelukszoekers pakken ook hun toekomstige banen af.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie wil er dan ook wonen in een sociale huurwoning?
Wat is dit nou? Wil jij al die vluchtelingen in huizen stoppen waar we volgens jou zelf niet eens in willen wonen?!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, je beweert dat je geen kritiek kan hebben op het vluchtelingenbeleid, zonder uitgemaakt te worden voor racist. Je reinste onzin.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:28 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik heb het hier in het debat over het algemeen. en ad hominems. en haal racist eruit vanwege de sociale gevolgen
Reageer jij nou eerst maar op die eerdere reactie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat is dit nou? Wil jij al die vluchtelingen in huizen stoppen waar we volgens jou zelf niet eens in willen wonen?!
Zijn die mensen minder mens dan ons of wat is dit voor een reactie?!?!?!
Jij bent echt wereldvreemd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoiets stond laatst op facebook inderdaad, nu je het zegtquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Al die klagers. De gelukszoekers pakken ook hun toekomstige banen af.
Ik begreep juist dat die mensen helemaal niet willen werken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Al die klagers. De gelukszoekers pakken ook hun toekomstige banen af.
Spreek mij niet in de gebiedende wijs toe; daar hou ik niet van.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Reageer jij nou eerst maar op die eerdere reactie.
Wanneer ga je naar Libanon Koos?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Reageer jij nou eerst maar op die eerdere reactie.
Wanneer ga jij aan de grens staan om die vluchtelingen terug te schoppen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:35 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar Libanon Koos?
Is gewoon kut. Maar ja, dat is bijzaak.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, niemand heeft verder wat te melden over deze aanslag?
Rustig knul.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Wanneer ga jij aan de grens staan om die vluchtelingen terug te schoppen?
Misschien is hij even een kopje koffie aan het pakken. Of naar het toilet. De responstijden zijn hier iets langer dan op whatsapp.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:45 schreef DrMabuse het volgende:
Oké dan.
Koos gaat blijkbaar niet antwoorden / naar een vluchtelingenkamp in Libanon zoals hij zelf aankondigde.
Hoe vaker zulke kwaadaardige bullcrap geciteerd wordt, hoe beter.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:57 schreef Geralt het volgende:
Wen maar vast aan dit soort incidenten. Die gaan nog vaker voorkomen in de nabije toekomst.
Het kan ook bijna niet anders. Niet dat ik het goedkeur overigens. Dat gaat me dan net iets te ver. Om iemand maar overhoop te steken.
Maar al die pro vluchtelingen politici met pek en veren overgieten en doro de straten van Den Haag jagen zie ik eigenlijk best wel zitten
Als je zo nieuwsgierig bent, dan stuur je toch lekker een dm? Zie niet in waarom ik privé-zaken zou gaan bespreken in een topic over een aanslag op een Duitse politica.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:45 schreef DrMabuse het volgende:
Oké dan.
Koos gaat blijkbaar niet antwoorden / naar een vluchtelingenkamp in Libanon zoals hij zelf aankondigde.
Dader is man, 44 jaar oud en het gaat waarschijnlijk om iemand die problemen heeft met de buitenlanders.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, niemand heeft verder wat te melden over deze aanslag?
quote:Die Behörden gehen nach Informationen des Tagesspiegels dem Verdacht auf ein ausländerfeindliches Motiv nach. Es gebe Hinweise, dass sich der Attentäter zur Flüchtlingspolitik der CDU geäußert habe, hieß es in Sicherheitskreisen. "Ich habe das wegen Rekers Flüchtlingspolitik getan", soll der Mann laut Zeugen gerufen haben. Auch wenn der Mann offenbar psychisch verwirrt sei, liege eine politische Absicht nahe. Eine mentale Verwirrung und extremistischer Fanatismus schlössen sich nicht aus, betonten Experten.
Bei dem Täter handelt es sich um einen Arbeitslosen namens Steffen F. Sein Wohnort ist Köln, zuvor hat er sich in Düsseldorf aufgehalten. Der 44 Jahre alte Mann sei Hartz-4-Empfänger, war in Sicherheitskreisen zu hören.
http://www.welt.de/region(...)schwer-verletzt.htmlquote:Nach Angaben von Petelkau sei der Täter nach der Attacke ganz ruhig stehengeblieben und habe gasagt "Ich musste es tun. Ich schütze euch alle". Der täter sei Deutscher herkunft und habe einen verwirrten Eindruck gemacht.
Tuurlijk, middeleeuwse taferelen zie je wel zitten. Echt wat we nu nodig hebben, dit kneuzengedrag. Kom met oplossingen die werkbaar zijn binnen Europa. Ga je eens verdiepen in de oorzaken van alle ellende.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:57 schreef Geralt het volgende:
Wen maar vast aan dit soort incidenten. Die gaan nog vaker voorkomen in de nabije toekomst.
Het kan ook bijna niet anders. Niet dat ik het goedkeur overigens. Dat gaat me dan net iets te ver. Om iemand maar overhoop te steken.
Maar al die pro vluchtelingen politici met pek en veren overgieten en doro de straten van Den Haag jagen zie ik eigenlijk best wel zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |