http://www.telegraaf.nl/b(...)itse_politica__.htmlquote:Aanslag op Duitse politica
KEULEN -
Een kandidaat-burgemeester in Keulen is slachtoffer geworden van een moordaanslag. De 58-jarige Henriette Reker werd aangevallen door iemand met een mes en in haar buik gestoken. De 58-jarige Henriette Reker, een van haar campagneleden en drie anderen raakten daardoor gewond. Volgens de politie zijn twee mensen zwaargewond, onder wie Reker. De politica is wel buiten levensgevaar.
De steekpartij gebeurde op een markt in het stadsdeel Braunsfeld in Keulen bij een campagnekraam van de regeringspartij CDU. De dader is opgepakt. Volgens de krant Rheinischer Post bleef die na de daad rustig staan en zei: ,,Ik moet dit doen. Ik bescherm jullie allemaal.''
De verkiezingen voor het burgemeesterschap in de stad worden zondag gehouden. Reker doet mee als onafhankelijke kandidaat. Ze krijgt steun van het CDU, de Groenen en FDP, die in de stad zelf geen kandidaten hebben.
Goeie post man, josti.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:57 schreef Geralt het volgende:
Wen maar vast aan dit soort incidenten. Die gaan nog vaker voorkomen in de nabije toekomst.
Het kan ook bijna niet anders. Niet dat ik het goedkeur overigens. Dat gaat me dan net iets te ver. Om iemand maar overhoop te steken.
Maar al die pro vluchtelingen politici met pek en veren overgieten en doro de straten van Den Haag jagen zie ik eigenlijk best wel zitten
Even aangifte doen.....quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:57 schreef Geralt het volgende:
Wen maar vast aan dit soort incidenten. Die gaan nog vaker voorkomen in de nabije toekomst.
Het kan ook bijna niet anders. Niet dat ik het goedkeur overigens. Dat gaat me dan net iets te ver. Om iemand maar overhoop te steken.
Maar al die pro vluchtelingen politici met pek en veren overgieten en doro de straten van Den Haag jagen zie ik eigenlijk best wel zitten
Pardon?quote:
Van wat?quote:
Typisch.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:57 schreef Geralt het volgende:
Politici die 'pro-vluchtelingen' zijn door de straten slepen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Pardon?
Dit soort incidenten gáán vaker voorkomen. Dat kun je op je vingers na tellen. En daar hoef je het verder niet mee eens te zijn.
Ik roep toch nergens op tot geweld? Dat doen ze wel in die moskee van je. Mafklapperquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:01 schreef ShiaImamHussain het volgende:
[..]
Het bagatelliseren van een gewelddadige daad en het oproepen van geweld .
Dat probleem hoef jij niet te zien, zolang ik het maar zie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik roep toch nergens op tot geweld? Dat doen ze wel in die moskee van je. Mafklapper
Ik zeg alleen dat het in de lijn der verwachtingen ligt dat dit soort incidenten vaker voor gaan komen. Daar hoef je echt geen helderziende voor te zijn hoor.
Bovendien keur ik het af.
Dus ik weet niet wat jou probleem is eigenlijk met mijn post.
Hoe noem je dit dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik roep toch nergens op tot geweld? Dat doen ze wel in die moskee van je. Mafklapper
Ik zeg alleen dat het in de lijn der verwachtingen ligt dat dit soort incidenten vaker voor gaan komen. Daar hoef je echt geen helderziende voor te zijn hoor.
Bovendien keur ik het af.
Dus ik weet niet wat jou probleem is eigenlijk met mijn post.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:57 schreef Geralt het volgende:
Ja dat schrijf ik ja. Onze welvaart, veiligheid, cultuur en normen en waarden worden ten grabbel gegooid door een groot deel van onze politici. En daar ben ik het niet mee eens. Dus ik zie het wel zitten om die met pek en veren te overgieten en door de straten te jagen ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Politici die 'pro-vluchtelingen' zijn door de straten slepen?
En dat schrijf je in een topic over een politicus die vermoedelijk is neer is gestoken vanwege haar standpunt.
Succes met je aangifte.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:03 schreef ShiaImamHussain het volgende:
[..]
Dat probleem hoef jij niet te zien, zolang ik het maar zie.
Oh daar had ik dan dus overheen gelezen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Liefdevol door de straten jagen moest het zijn denk ik.
Het leuke is: ik ben ""rechtser" dan jij misschien wel denktquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:06 schreef Geralt het volgende:
Godtering, zijn er op dit tijdstip alleen moslims en provluchtelingen online of wat is deze?
Nee, maar ik zeg je dat dit soort dingen vaker gaan gebeuren. Op een gegeven moment is de bevolking het meer dan spuugzat dat falende overheidsbeleid. En dan krijg je dit soort dingen. Deze kerel was het schijnbaar ook zat.quote:
Heb je wel door wat je zegt eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:06 schreef Geralt het volgende:
Godtering, zijn er op dit tijdstip alleen moslims en provluchtelingen online of wat is deze?
Het enige wat ik eigenlijk denk is of ik de frietpan aan zal zetten om een broodje frikandel te maken of dat ik een paar eitjes zal bakken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:07 schreef ShiaImamHussain het volgende:
[..]
Het leuke is: ik ben ""rechtser" dan jij misschien wel denkt
Kennelijk niet. Want er werd al aangifte gedaan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je wel door wat je zegt eigenlijk?
Waarom niet allebei?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het enige wat ik eigenlijk denk is of ik de frietpan aan zal zetten om een broodje frikandel te maken of dat ik een paar eitjes zal bakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |