abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156897310
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:33 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Gewoon Tokkie, achternamen blijven hetzelfde :)
Ik denk dat tokkie inmiddels wel meer is als een achternaam alleen, het is een begrip geworden, dat sowieso blijkbaar al van toepassing is op iedereen die een bepaalde politieke voorkeur heeft.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_156897312
En dat plan is gewoon haalbaar. Geen halfbakken oplossing, maar gewoon een echt werkende oplossing om de eindeloze stroom te stuiten.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156897321
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:02 schreef Geralt het volgende:
Ik roep toch nergens op tot geweld?
Je verheerlijkt het i.i.g. wel:
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 12:57 schreef Geralt het volgende:
Maar al die pro vluchtelingen politici met pek en veren overgieten en doro de straten van Den Haag jagen zie ik eigenlijk best wel zitten :@
Debiel.
pi_156897347
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Je verheerlijkt het i.i.g. wel:

[..]

Debiel.
De debielen zitten in Den Haag makker.
pi_156897378
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:35 schreef Geralt het volgende:
En dat plan is gewoon haalbaar. Geen halfbakken oplossing, maar gewoon een echt werkende oplossing om de eindeloze stroom te stuiten.

:)
We gaan het alleen niet doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156897392
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:05 schreef Geralt het volgende:
Onze welvaart, veiligheid, cultuur en normen en waarden worden ten grabbel gegooid door een groot deel van onze politici.
Er zijn dorpen met meer inwoners dan er vluchtelingen in Nederland zullen komen dit jaar, dus die vluchtelingen zullen vast wel veel invloed hebben op onze welvaart, veiligheid, cultuur, normen en waarden ja :') !!
pi_156897393
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk dat tokkie inmiddels wel meer is als een achternaam alleen, het is een begrip geworden, dat sowieso blijkbaar al van toepassing is op iedereen die een bepaalde politieke voorkeur heeft.
Ja, het is ook redelijk los gezongen van de oorspronkelijke documentaires over de familie Tokkie. Vader Tokkie bijv. had gewoon een baan.
Ik denk dat "Tokkie" aanvankelijk de connotatie van laagopgeleid stedelijk proletariaat wonend in de zogenaamde "achterbuurten" kreeg, maar dat tegenwoordig de doelgroep uitgebreid is. Ik bedoel die mevrouw van de dikke BMW van Klaas Dijkhoff werd ook Tokkie genoemd. Echter in zo'n dorp in Drenthe heb je nooit dergelijk laagopgeleid stedelijk proletariaat natuurlijk. Komen wel laagopgeleide mensen voor, maar verarming en problemen die daarmee samenhangen zul je in zo'n gehucht niet tegen komen.
I´m back.
pi_156897400
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:36 schreef Geralt het volgende:

[..]

De debielen zitten in Den Haag makker.
Jij bent Hagenees?
pi_156897426
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:34 schreef Geralt het volgende:

[..]

De EU hoeft mijn plan ook niet te delen. Er werd mij gevraagd naar oplossingen. Dus ik geef een oplossing.

En verder zou ik kunnen zeggen dat dat er vanzelf wel van gaat komen vroeg of laat als men dit soort shit door de burgers hun strot blijft douwen tegen hun wil in, maar klaarblijkelijk ben ik dan dreigementen aan het uiten :')
En weer zo'n dreigement. Doet de EU niet wat jij wil dan worden er politici neergestoken.

Hoe duidelijk wil je hebben dat jij dit geweld goedkeurt?
pi_156897429
Lol nu is t een incidentje

Als t moslim was gelijk stille tochten _O-
Zie!
pi_156897432
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:26 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Nou ben ik in één keer heel benieuwd wat volgens jou de oorzaken van deze ellende zijn.
Volgens mij, maar ik kan er natuurlijk naastzitten, gaat het om de controle over grondstoffen. De schuldencrisis zal valuta steeds instabieler maken. Controle over het midden-oosten en beperken van de invloed van Rusland zijn hier de speerpunten. Een spelletje Risk van de superrijken.
pi_156897434
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

We gaan het alleen niet doen.
Nee dat gaan we klaarblijkelijk niet doen nee. Mij is het een raadsel waarom niet. Grenzen zijn er niet om wagenwijd open te zetten.

Maargoed, hoe meer "vluchtelingen" (bewust tussen aanhalingstekens, want het overgrote deel is gewoon gelukzoeker!) we binnen halen hoe vaker dit soort incidenten gaan plaatsvinden.

Als je dat niet in ziet dan ben je geen knip voor de neus waard. Men is het nu al spuugzat en dat wordt alleen maar erger.

En nee daarmee keur ik geweld niet goed en verheerlijk ik ook niks.

Maargoed, dat gaat er bij jullie kennelijk niet in.

Grenzen dicht is de ENIGE ECHTE oplossing. Zolang we dat niet doen wordt er helemaal niets opgelost en loopt het steeds meer de spuigaten uit.
pi_156897438
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar gebeurt dat dan precies? Toon mij reacties en/of artikelen die jouw bewering ondersteunen.
Lees maar wat er op forums en op andere social media staat. Alleen al in deze pagina lees ik in de reacties termen als Tokkies, PVV-tuig en gelijksoortige benamingen. Beetje flauw dit te blijven ontkennen.

Dat komt omdat de ideologische verschillen tussen beide groepen onoverbrugbaar zijn. Feitelijk heeft het ook geen enkel nut meer om eigen argumenten neer te leggen bij de andere groep en visa-versa. Je bent immers voor of tegen. Er is geen midden meer. Maar zolang men elkaar bestrijd met woorden en uitdrukkingen bestrijd men elkaar niet op het fysieke vlak. Althans, nog niet.

Maar zeg nooit, nooit. Dit proces zie je in andere landen wel voltrekken. Dat begint altijd wanneer krachten binnen een samenleving het vrije woord willen ondermijnen of zelfs willen afnemen. Daarom is de PVV ook zo belangrijk voor Nederland en blijven burgers uit alle lagen van de samenleving op de PVV stemmen. De PVV biedt in woord tegenwicht tegen hen die het vrije woord en onze soevereiniteit willen ondermijnen. Tegen de multiculturele idealisten en tegen de pro-Europeanen. En dat is hard nodig.
pi_156897439
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:10 schreef Geralt het volgende:

[..]

Die rekening komt nog. Maak je daar vooral maar niet te druk over.
Vandaar dat die in de jaren '90 niet kwam, toen er meer vluchtelingen in Nederland waren dan nu.
pi_156897443
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Er zijn dorpen met meer inwoners dan er vluchtelingen in Nederland zullen komen dit jaar, dus die vluchtelingen zullen vast wel veel invloed hebben op onze welvaart, veiligheid, cultuur, normen en waarden ja :') !!
Er komt elke week een compleet dorp aan vluchtelingen bij!
pi_156897445
Wordt tijd dat ze al die niet extreem rechtse politici goed gaan beschermen.
pi_156897454
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:41 schreef johnson555 het volgende:

Dat het gros van NWS behoorlijk hypocriet is was al langer bekend.
pi_156897490
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:09 schreef Re het volgende:

[..]

ja, ik keur het niet goed, maar...

ik snap wel dat pek en veren wat metaforisch is maar waarom de kat op het spek binden?
Nu loop je het risico dat een bepaald persoon aangifte tegen je gaat doen wegens het aanzetten tot dierenmishandeling. ;(
pi_156897493
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:41 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee dat gaan we klaarblijkelijk niet doen nee. Mij is het een raadsel waarom niet. Grenzen zijn er niet om wagenwijd open te zetten.

Maargoed, hoe meer "vluchtelingen" (bewust tussen aanhalingstekens, want het overgrote deel is gewoon gelukzoeker!) we binnen halen hoe vaker dit soort incidenten gaan plaatsvinden.

Als je dat niet in ziet dan ben je geen knip voor de neus waard. Men is het nu al spuugzat en dat wordt alleen maar erger.
Kan, maar dat is geen reden om het roer om te gooien. Je moet niet zwichten voor geweld. En als dit vaker gebeurt, dan is het zaak om (potentiële) daders op te sporen en bestraffen en politici misschien beter te beveiligen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156897502
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:42 schreef Inspireme het volgende:
Wordt tijd dat ze al die niet extreem rechtse politici's goed gaan beschermen.
"Politici" is al meervoud hè. ;).
I´m back.
pi_156897509
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:42 schreef Geralt het volgende:

[..]

Er komt elke week een compleet dorp aan vluchtelingen bij!
Op jaarbasis is het aantal nieuwe vluchtelingen geschat op 20.000, dat is 385 per week. Dat is eerder een gehucht.
pi_156897511
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Vandaar dat die in de jaren '90 niet kwam, toen er meer vluchtelingen in Nederland waren dan nu.
Dat waren vluchtelingen van binnen Europa. Nu spreek je over niet-Westerse gelukzoekers met hoofdzakelijk een islamitisch signatuur. En de aantallen blijven komen zolang de EU de grenzen wagenwijd blijft openzetten.

Begin jaren negentig was er sprake van een andere samenleving. Internet was nog niet in iedere huiskamer doorgedrongen en er bestond geen social media.
pi_156897514
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:41 schreef johnson555 het volgende:

Als dit een moslim was geweest dan was het allang wereldnieuws geweest.
I´m back.
pi_156897529
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

"Politici" is al meervoud hè. ;).
Aangepast
pi_156897546
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:46 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat waren vluchtelingen van binnen Europa. Nu spreek je over niet-Westerse gelukzoekers met hoofdzakelijk een islamitisch signatuur. En de aantallen blijven komen zolang de EU de grenzen wagenwijd blijft openzetten.

Begin jaren negentig was er sprake van een andere samenleving. Internet was nog niet in iedere huiskamer doorgedrongen en er bestond geen social media.
Dus we gaan nu asielaanvragen afwijzen omdat Twitter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')