Ik keur het nergens goed. Sterker nog, ik keur het af.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:03 schreef Noriega het volgende:
[..]
Je dreigt er wel mee. Doe niet alsof we gek zijn. Je zegt dat er meer incidenten komen als het beleid niet aangepast wordt. Dat is gewoon een dreigement ook al ontken je dan nog zo hard.
En dat je andermans geweld gebruikt voor jouw boodschap is een teken dat je het eigenlijk wel goedkeurt.
Waarschuwen voor is niet hetzelfde als dreigen met.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:03 schreef Noriega het volgende:
[..]
Je dreigt er wel mee. Doe niet alsof we gek zijn. Je zegt dat er meer incidenten komen als het beleid niet aangepast wordt. Dat is gewoon een dreigement ook al ontken je dan nog zo hard.
En dat je andermans geweld gebruikt voor jouw boodschap is een teken dat je het eigenlijk wel goedkeurt.
Nogmaals, het beleid aanpassen omdat een gestoorde gek een politicus aanvalt, is waanzin. Moeten we niet willen en gaan we ook niet doen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik keur het nergens goed. Sterker nog, ik keur het af.
Ik voorzie gewoon meer van dit als het beleid niet aangepast wordt. Daarmee roep ik helemaal niet op tot het in de nek steken van politici. Doe eens even normaal man met wat je me in de schoenen probeert te schuiven![]()
Ik keur het af
Ik roep niet op tot geweld
Ik voorzie meer van dit soort incidenten indien beleid niet aangepast wordt
Dat is wat ik zeg. Niets meer en niets minder.
En ja die incidenten gaan er komen indien beleid niet aangepast wordt en nee dat keur ik ook niet goed, maar als je 1 plus 1 kan optellen dan weet je dat die incidenten er komen gaan. Dat heeft niets met goedkeuren of verheerlijken of oproepen tot geweld te maken.
Het beleid moet niet aangepast worden omdat er gestoorde gekken rondlopen. Het moet aangepast worden omdat onze welvaart, vrijheid, cultuur, rijkdom en normen en waarden te grabbel worden gegooid.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, het beleid aanpassen omdat een gestoorde gek een politicus aanvalt, is waanzin. Moeten we niet willen en gaan we ook niet doen.
Het is jou ontgaan dat er een flinke versobering heeft plaatsgevonden in je rechten en het steeds lastiger is geworden om aanspraak te maken op bepaalde voorzieningen (zoals b.v. sociale woningen)? En dan kunnen we nu nog op grote schaal lenen. Wat denk je dat er gebeurt als de rentestanden weer op een normaal niveau komen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja boh wat een druk zeg niet normaal meer.
Jammer ik dacht eindelijk dat die PVV aanhangers aangepakt zouden gaan worden omdat ze een gevaar vormen voor onze samenleving. Er komt dus geen partij die gaat roepen verbied die ellendige PVV nu er haat gezaaid wordt, bedreigingen en geweldplegingen zijn? De statistieken wijzen toch uit dat er veel aanhang is voor die totalitaire ideologie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
Moeten we niet willen en gaan we ook niet doen.
Geen van die zaken wordt te grabbel gegooid.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het beleid moet niet aangepast worden omdat er gestoorde gekken rondlopen. Het moet aangepast worden omdat onze welvaart, vrijheid, cultuur, rijkdom en normen en waarden te grabbel worden gegooid.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik keur het nergens goed. Sterker nog, ik keur het af.
Ik voorzie gewoon meer van dit als het beleid niet aangepast wordt. Daarmee roep ik helemaal niet op tot het in de nek steken van politici. Doe eens even normaal man met wat je me in de schoenen probeert te schuiven![]()
Ik keur het af
Ik roep niet op tot geweld
Ik voorzie meer van dit soort incidenten indien beleid niet aangepast wordt
Dat is wat ik zeg. Niets meer en niets minder.
En ja die incidenten gaan er komen indien beleid niet aangepast wordt en nee dat keur ik ook niet goed, maar als je 1 plus 1 kan optellen dan weet je dat die incidenten er komen gaan. Dat heeft niets met goedkeuren of verheerlijken of oproepen tot geweld te maken.
Haha, door de mand gevallen. Je kan nog zoveel woorden gebruiken als je wilt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:08 schreef Geralt het volgende:
Het is ook weer vechten tegen de bierkaai hier.
Man man man.
Succes met dit topic verder en sterkte voor de gewonden en alles.
Doei!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:18 schreef Geralt het volgende:
IK UIT GODVERDOMME GEEN DREIGEMENTEN!!!
IK KEUR GEWELD NIET GOED!!!
GODDOMME ZIJN JULLIE ALLEMAAL ACHTERLIJK OF WAT?!?!?!?!?![]()
![]()
!!!!!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:57 schreef Geralt het volgende:
Wen maar vast aan dit soort incidenten. Die gaan nog vaker voorkomen in de nabije toekomst.
Het kan ook bijna niet anders. Niet dat ik het goedkeur overigens. Dat gaat me dan net iets te ver. Om iemand maar overhoop te steken.
Maar al die pro vluchtelingen politici met pek en veren overgieten en doro de straten van Den Haag jagen zie ik eigenlijk best wel zitten
Pek en veren verhaal niet snappenquote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:57 schreef Geralt het volgende:
Wen maar vast aan dit soort incidenten. Die gaan nog vaker voorkomen in de nabije toekomst.
Het kan ook bijna niet anders. Niet dat ik het goedkeur overigens. Dat gaat me dan net iets te ver. Om iemand maar overhoop te steken.
Maar al die pro vluchtelingen politici met pek en veren overgieten en doro de straten van Den Haag jagen zie ik eigenlijk best wel zitten
Wie was jij nou ook al weer eerder?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:18 schreef Geralt het volgende:
IK UIT GODVERDOMME GEEN DREIGEMENTEN!!!
IK KEUR GEWELD NIET GOED!!!
GODDOMME ZIJN JULLIE ALLEMAAL ACHTERLIJK OF WAT?!?!?!?!?![]()
![]()
!!!!!
Toch wil ik wel even opmerken dat ik jouw stellingname m.b.t. dit onderwerp wat apart vind. Het lijkt nogal te botsen met de naam die je gekozen hebt, een notoire drugshandelaar, witwasser en bovedien een moordenaar die juist politieke tegenstanders heeft vermoord.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:14 schreef Noriega het volgende:
[..]
[..]
Haha, door de mand gevallen. Je kan nog zoveel woorden gebruiken als je wilt.
Maar door dit geweld gebruiken om jouw politieke agenda te promoten roep je het echt over jezelf af.
We zien je wel weer in een ander topic dreigementen uiten richting politici voor het geweld van anderen.
Wat zie je dan het liefst gebeuren met al die pro-vluchtelingen politici?quote:
Dat weet je bestquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wie was jij nou ook al weer eerder?
hoi NED, je hebt ze wel weer op stang hoor...quote:
Blijkbaar is privé-zaken ter sprake brengen, je vertrek en verblijf in zo'n kamp aankondigen in een ander topic geen probleem voor je en in dit topic wel en moet het opeens via DM gaan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je zo nieuwsgierig bent, dan stuur je toch lekker een dm? Zie niet in waarom ik privé-zaken zou gaan bespreken in een topic over een aanslag op een Duitse politica.
Een echte toetsenbordheld. Dreigen met het geweld van iemand anders.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:19 schreef Geralt het volgende:
Ik heb overigens wel dit topic gebookmarked. Om jullie mee om de oren te slaan bij het volgende incident. Om te laten zien dat ik gelijk had.
Dat ze zelf gaan betalen voor die vluchtelingen in plaats van mijn belastinggeld er tegen aan te smijten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat zie je dan het liefst gebeuren met al die pro-vluchtelingen politici?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |