abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156897551
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:41 schreef Elzies het volgende:

[..]

Lees maar wat er op forums en op andere social media staat. Alleen al in deze pagina lees ik in de reacties termen als Tokkies, PVV-tuig en gelijksoortige benamingen. Beetje flauw dit te blijven ontkennen.
We hadden over benamingen als 'racist' en 'xenofoob'. Kun jij hard maken dat iemand die kritisch is op het vluchtelingenbeleid dergelijke termen naar het hoofd krijgt geslingerd?

Tokkie vind ik niet zo heftig en volgens mij doelde de user die dat schreef op de aanslagplegers. Voor hem is Tokkie nog een redelijk milde benaming.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156897567
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:48 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dus we gaan nu asielvragen afwijzen omdat Twitter?
Ja maar op twitter stond dat het allemaal verkrachters zijn... ?
pi_156897580
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar op twitter stond dat het allemaal verkrachters zijn... ?
Nee, dat was Facebook
pi_156897585
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:41 schreef Geralt het volgende:

Maargoed, hoe meer "vluchtelingen" (bewust tussen aanhalingstekens, want het overgrote deel is gewoon gelukzoeker!) we binnen halen hoe vaker dit soort incidenten gaan plaatsvinden.
Haha, ben je dus alweer met geweld aan het dreigen.
pi_156897587
Users die hier op fok zeggen dat er met scherp moet worden geschoten zijn wel tokkies.
pi_156897594
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:50 schreef Noriega het volgende:

[..]

Haha, ben je dus alweer met geweld aan het dreigen.
Ik dreig nergens mee. Het een is een logisch gevolg van het ander.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156897600
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:49 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nee, dat was Facebook
Vast ook wel op twitter hoor.
pi_156897604
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Vandaar dat die in de jaren '90 niet kwam, toen er meer vluchtelingen in Nederland waren dan nu.
Diegenen die toen kwamen zijn er nog steeds. En ze leggen nog steeds een grote druk op het sociale stelsel. Maar het begrip cumulatief is voor jou waarschijnlijk wat moeilijk te behapstukken.
pi_156897606
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:48 schreef KoosVogels het volgende:
Kun jij hard maken dat iemand die kritisch is op het vluchtelingenbeleid dergelijke termen naar het hoofd krijgt geslingerd?
Toevallig ik vorige week nog. In levende lijve. Toen ik een discussie aanging met iemand. Toevallig werkte die voor het COA :D
pi_156897623
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Users die hier op fok zeggen dat er met scherp moet worden geschoten zijn wel tokkies.
Ik zou zeggen probeer eens in donker Afrika illegaal de grens over te steken met honderden tegelijk.

Grenzen zijn er niet voor niets. Die zijn niet ooit bedacht om wagenwijd open te zetten voor wie maar binnen wil komen.
pi_156897625
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Of iedereen stopt met die bijzonder creatieve termen, Tokkie, Gutmensch, alles waar het woordje links voor geplakt wordt, racist etc. Of we zeuren er niet over en doen gewoon aan het principe: uitdelen en incasseren.
pi_156897656
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:46 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat waren vluchtelingen van binnen Europa. Nu spreek je over niet-Westerse gelukzoekers met hoofdzakelijk een islamitisch signatuur. En de aantallen blijven komen zolang de EU de grenzen wagenwijd blijft openzetten.

Begin jaren negentig was er sprake van een andere samenleving. Internet was nog niet in iedere huiskamer doorgedrongen en er bestond geen social media.
Ah ja, de Oost-Europese cultuur lijkt wel heel erg op de onze terwijl de cultuur uit relatief ontwikkelde Islamitische landen als Syrië er mijlenver vanaf staat :')
En juist die ontwikkelingen als internet e.d. maken dat culturen steeds meer op elkaar gaan lijken, derhalve spreekt dat je stelling dus juist tegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2015 15:02:58 ]
pi_156897661
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:50 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik dreig nergens mee. Het een is een logisch gevolg van het ander.
Doe niet of we je niet door hebben. Je roept al het hele topic "Als we het vluchtelingenbeleid niet aanpassen dan volgen er meer aanslagen op politici!!"

Dat is gewoon dreigen met geweld en toegeven dat jij dit goed vind.

Echt niemand trapt in jouw laffe uitvluchten.
pi_156897680
Ik snap niet waarom mensen zo bang zijn voor mensen van buitenaf als juist de mensen van binnenuit de afgelopen weken zovaak laten zien waartoe ze in staat zijn als iets ze niet zint.
pi_156897688
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:54 schreef Noriega het volgende:

[..]

Doe niet of we je niet door hebben. Je roept al het hele topic "Als we het vluchtelingenbeleid niet aanpassen dan volgen er meer aanslagen op politici!!"

Dat is gewoon dreigen met geweld en toegeven dat jij dit goed vind.

Echt niemand trapt in jouw laffe uitvluchten.
Ik dreig nergens mee nogmaals. Ik constateer gewoon iets. Dat zijn 2 verschillende dingen.

En om dat op voorhand te voorzien hoef je geen waarzegger voor te zijn.
pi_156897689
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zo bang zijn voor mensen van buitenaf als juist de mensen van binnenuit de afgelopen weken zovaak laten zien waartoe ze in staat zijn als iets ze niet zint.
drogredenering.
pi_156897693
quote:
Dit.
pi_156897712
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ah ja, de Oost-Europese cultuur lijkt wel heel erg op de onze terwijl de cultuur uit relatief ontwikkelde landen als Syrië er mijlenver vanaf staat :')
En juist die ontwikkelingen als internet e.d. maken dat culturen steeds meer op elkaar gaan lijken, derhalve spreekt dat je stelling dus juist tegen.
oost europa is relatief onderontwikkeld tov Syrië? :')
pi_156897726
quote:
Omdat ze nogal politiek correct zijn en de problemen in eigen gelederen ontkennen en bagatelliseren.
pi_156897785
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:50 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Diegenen die toen kwamen zijn er nog steeds. En ze leggen nog steeds een grote druk op het sociale stelsel. Maar het begrip cumulatief is voor jou waarschijnlijk wat moeilijk te behapstukken.
Ja boh wat een druk zeg niet normaal meer.
pi_156897801
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:57 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

oost europa is relatief onderontwikkeld tov Syrië? :')
Dat stel ik niet.

EDIT: ontbrak een woord, nu gefixt

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2015 15:02:35 ]
pi_156897841
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:56 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik dreig nergens mee nogmaals. Ik constateer gewoon iets. Dat zijn 2 verschillende dingen.

En om dat op voorhand te voorzien hoef je geen waarzegger voor te zijn.
Je dreigt er wel mee. Doe niet alsof we gek zijn. Je zegt dat er meer incidenten komen als het beleid niet aangepast wordt. Dat is gewoon een dreigement ook al ontken je dan nog zo hard.

En dat je andermans geweld gebruikt voor jouw boodschap is een teken dat je het eigenlijk wel goedkeurt.
pi_156897852
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ah ja, de Oost-Europese cultuur lijkt wel heel erg op de onze terwijl de cultuur uit relatief ontwikkelde landen als Syrië er mijlenver vanaf staat :')
Ja, we gebruiken allemaal dezelfde smartfoontjes en computertjes en kunnen via wereldwijde platforms met elkaar discussiëren bedoel je? Maar ik weet desondanks niet of de culturen in deze specifieke periode nu aan het convergeren zijn, hoor. In het westen zie je wel convergentie, ongetwijfeld, en toch blijf ik me er steeds weer over verbazen hoe diep bijv. onze Europese cultuur verschilt van die van de VS. Met name als er weer verkiezingen zijn in de VS of als er weer een shooting is geweest. Culturen tussen Noordwest-Europese landen zijn duidelijk wel aan het convergeren en zeker waar het hoogopgeleiden betreft, die voor wat NL betreft dan een mondje Engels spreken, schrijven en lezen, en iig 2 andere talen passief beheersen (m.n. Duits en Frans).
I´m back.
pi_156897885
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als dit een moslim was geweest dan was het allang wereldnieuws geweest.
Gelet op de reacties in dit topic zou dat dan een moslim-tokkie zijn geweest.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_156897911
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 13:01 schreef ShiaImamHussain het volgende:

[..]

Het bagatelliseren van een gewelddadige daad en het oproepen van geweld .
_O- Succes daarmee.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')