Je bedoelde intolerante mensen met gewelddadige ideeën?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:35 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee met het aantal rechts extremistische idioten.
Kijk het interview met Duk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:41 schreef Re het volgende:
[..]
ja ja, polarisatie, elkaar lekker in een bepaalde hoek neerzetten en dan toekijken...
er zijn dan mensen die daar niet mee om kunnen gaan in beide kampen, maar ja die zitten dus overal dat soort gestoorden
Nee de instroom veroorzaakt het dus niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:41 schreef DrMabuse het volgende:
Alleen beginnen de problemen nu pas goed met deze enorme instroom.
ja die geeft 1 beeldquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:43 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Kijk het interview met Duk.
Geeft een goed beeld.
Ik denk dat we elkaar helemaal gek maken door irreële angst. Wat heb jij nu persoonlijk ondervonden van de extra asielzoekers die dit jaar in NL zijn binnen gekomen. Let op, dit zijn er dit jaar zo'n 20.000 meer (ruwe schatting) dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:42 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
De aanwezigheid en de komst van zoveel kanslozen alleen al maakt een hoop los bij bepaalde mensen.
En dan gebeuren dit soort abjecte en trieste zaken.
Je spreekt jezelf aardig tegen. Tuurlijk gaan wij zo niet om met volksvertegenwoordigers en moeten de daders worden gestraft. Je ongenoegen mag je op andere manieren uiten en zeker niet op de manier die jij beschrijft op het einde.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:57 schreef Geralt het volgende:
Wen maar vast aan dit soort incidenten. Die gaan nog vaker voorkomen in de nabije toekomst.
Het kan ook bijna niet anders. Niet dat ik het goedkeur overigens. Dat gaat me dan net iets te ver. Om iemand maar overhoop te steken.
Maar al die pro vluchtelingen politici met pek en veren overgieten en doro de straten van Den Haag jagen zie ik eigenlijk best wel zitten
Volgens mij zijn de meeste (potentiele) aanslagplegers niet opgeruid maar gewoon zeer ongelukkig met de ontstane situatie. Ik deel wel jou mening dat mensen overhoop steken niet getuigt van sociaal wenselijk gedrag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee het komt niet door het beleid. Als je zegt dat het door het beleid komt geef je dat als oorzaak. Het komt omdat die mensen worden opgeruid en zich niet weten te gedragen.
ze komen uit islamisten om hier de Sharia in te voerenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik denk dat we elkaar helemaal gek maken door irreële angst. Wat heb jij nu persoonlijk ondervonden van de extra asielzoekers die dit jaar in NL zijn binnen gekomen. Let op, dit zijn er dit jaar zo'n 20.000 meer (ruwe schatting) dan vorig jaar.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:37 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
En een enorme instroom van veelal kansloze reli-idioten.
Vergeet die niet.
De krantenkoppen in Nederland hebben het echter dat het grootste deel tandartsen en hoog opgeleiden mensen zijn.quote:De Hongaarse premier Viktor Orbán vergelijkt de vluchtelingen die naar Europa komen met soldaten.
''80 procent van de vluchtelingen zijn jonge mannen'', zei Orbán vrijdag in een interview met de Hongaarse staatsomroep. ''Ze lijken op een leger van asielzoekers. Ze hebben geen onderwijs genoten en spreken in meerderheid uitsluitend Arabisch.''
ja ik mag dat toch vinden, het is geen absolute waarheid er speelt wel meer dan datquote:
die begint nu onderhand ook flink belegen te wordenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
De krantenkoppen in Nederland hebben het echter dat het grootste deel tandartsen en hoog opgeleiden mensen zijn.
Ik leef in Den Haag en zie hier niet bijster veel goeds wat betreft allochtone invloeden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik denk dat we elkaar helemaal gek maken door irreële angst. Wat heb jij nu persoonlijk ondervonden van de extra asielzoekers die dit jaar in NL zijn binnen gekomen. Let op, dit zijn er dit jaar zo'n 20.000 meer (ruwe schatting) dan vorig jaar.
Ja, en toen kwamen ze weer terug onder Wouter Bos. En bij de laatste verkiezingen wisten een respectabele 38 zetels te halen, wat ongeveer 25% van de bevolking is. En nu? In de peilingen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:38 schreef fliert het volgende:
[..]
Remember Melkert? De teloorgang van de sociaal democraten is al wat langer bezig. Om nou Samsom de schuld te geven gaat me wat ver.
"Een tsunami van islamisering. Een tsunami van asielzoekers. Het zijn moordenaars, terroristen, criminelen" etc etc. Het angstig maken is een efficiënte methode, de mensen en met name de social media versterkt het effect.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan is heel Europa de pineut lijkt me.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol een rechts-extremist steekt een Duitse politica neer maar het gaat hier alleen over of de asielzoekers goed of slecht zijn
Wel grappig al die idioten die de opkomst van het fascisme in Duitsland wel oké vinden, dat zijn volgens mij de mensen die vergeten dat Nederland de pineut is al dat soort mensen daar de macht grijpen.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:47 schreef Re het volgende:
[..]
ja ik mag dat toch vinden, het is geen absolute waarheid er speelt wel meer dan dat
oké danquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:50 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Het was niet cynisch bedoelt.
Wilders heeft vooral beveiliging nodig voor de extremistische moslims die hier geboren zijn.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:38 schreef Re het volgende:
[..]
steken die ook al politici neer dan joh
Er zijn twee factoren waardoor de politici de angst zelf opvoeren imho:quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Een tsunami van islamisering. Een tsunami van asielzoekers. Het zijn moordenaars, terroristen, criminelen" etc etc. Het angstig maken is een efficiënte methode, de mensen en met name de social media versterkt het effect.
ja joh... weet je zeker dat het geen Syrische gelukzoeker is...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wilders heeft vooral beveiliging nodig voor de extremistische moslims die hier geboren zijn.
En de rellen door asielzoekers en grensposten aanvallen en slopen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:38 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee die hebben deze aanslag niet gepleegd, ook al ben je het met het beleid niet eens dan kun je je nog normaal gedragen en aan de wet houden.
En ronduit liegen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zijn twee factoren waardoor de politici de angst zelf opvoeren imho:
1 door niet aan te geven waar het maximum ligt.
2 door de oppositie alleen aan de PVV over te laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |