SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door seto op 13-10-2015 21:08:29 ]
Q.E.D.quote:
Dit. Enorme kneuzenactie.quote:
Denken dat er mensen zijn die zich daar druk over maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:11 schreef seto het volgende:
sommige mensen hier zijn een beetje jelly dat hun naam niet in de TT staat
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:11 schreef seto het volgende:
sommige mensen hier zijn een beetje jelly dat hun naam niet in de TT staat
Ben j een meisje of post je ex onder jouw account?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Vooral nat zijn, dan gaat 't allemaal vanzelf. Eerste keer bij mij zaten we eigenlijk wat te kloten zonder de intentie om het te gaan doen en toen zat die er ineens in, en ja toen maar verder gegaan he haha
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ben j een meisje of post je ex onder jouw account?
Mwoa, topic wel, de rest gaat toch allemaal over gains of andere shit waar ze geen belang bij heeft dusjaquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude. Is tog best kut dat je ex alles ziet
Heeft ze het zelf gevonden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mwoa, topic wel, de rest gaat toch allemaal over gains of andere shit waar ze geen belang bij heeft dusja
FOK! wist ze dat ik daar op zat, topic niet denk ik, of ze moet elke dag zijn wezen kijken wat ik allemaal heb gepostquote:
Dude... je ziet dat ze sinds augustus al een account heeft. Die heeft ALLES gelezen. Van a tot z.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
FOK! wist ze dat ik daar op zat, topic niet denk ik, of ze moet elke dag zijn wezen kijken wat ik allemaal heb gepost
je verbaast er niemand mee. Hier blijf je ook steeds terugkomen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:01 schreef Stimorol- het volgende:
Dat deed ik namelijk ook bij mijn ex.
Onkruid vergaat niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
je verbaast er niemand mee. Hier blijf je ook steeds terugkomen.
Ik weet inmiddels alles over jou en het gezin.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
je verbaast er niemand mee. Hier blijf je ook steeds terugkomen.
Ach, als zij er voldoening uit haalt..quote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude... je ziet dat ze sinds augustus al een account heeft. Die heeft ALLES gelezen. Van a tot z.
Fuck it. Tis maar liefde. Tis maar een chick.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ach, als zij er voldoening uit haalt..
Ja.. Kon ik dat maar zeggen..quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Fuck it. Tis maar liefde. Tis maar een chick.
Iemand die jou op fok even de les leest is niet helemaal goed.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja.. Kon ik dat maar zeggen..
Je bent nu wel zielig genoeg geweest. Groei wat kloten en ga verder.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
#teamhenkquote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Je bent nu wel zielig genoeg geweest. Groei wat kloten en ga verder.
Chatnu? Ahahahahquote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:01 schreef Stimorol- het volgende:
Dat deed ik namelijk ook bij mijn ex.
Bij welke transport bedrijf werk je?quote:
Waarom vraag je datquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Bij welke transport bedrijf werk je?
Hoe was het vandaag op school?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gewoon aan de slag gaan jankerdquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:39 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kan mij na werk niet meer richten op scriptie. Hoe doen anderen dat. Al vermoed ik dat de meesten hier daar toch niets van snappen.
Even (half) uurtje pauze, daarna weer aan de slagquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar mn hoofd neemt dan even niets meer op.
je hebt gelijk. we snappen niks van dat slappe gedoequote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:39 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kan mij na werk niet meer richten op scriptie. Hoe doen anderen dat. Al vermoed ik dat de meesten hier daar toch niets van snappen.
2 jaar geleden ging het wel gewoon. Toen gewoon werken tot 17u, eten dit dat en dan studeren tot laat en weer vroeg op.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
je hebt gelijk. we snappen niks van dat slappe gedoe
Doe je msc?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:52 schreef Stimorol- het volgende:
Heb nog 8 weken om alles af te ronden en ben net pas begonnen aan mijn literatuuronderzoek.
Nee. HBOquote:
Wat bij mij hielp bij m'n laatste scriptie is afleiding zo veel mogelijk vermijden en goed eten en slapen. Klinkt standaard, maar het helpt echt. Skype dicht, telefoon weg, browser alleen voor je scriptie gebruiken. Liever even bikkelen, dan later in de problemen komen met deadlines en dinge te moeten herschrijven.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. HBO
Tis niet moeilijk en mijn opdracht is echr leuk. Maar kan mn aandacht er niet bij houden. Ik ga srs falen zo.
Heb wel te veel afleiding ja. Tv aan en alles helpt niet zoquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:04 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat bij mij hielp bij m'n laatste scriptie is afleiding zo veel mogelijk vermijden en goed eten en slapen. Klinkt standaard, maar het helpt echt. Skype dicht, telefoon weg, browser alleen voor je scriptie gebruiken. Liever even bikkelen, dan later in de problemen komen met deadlines en dinge te moeten herschrijven.
Wat je wellicht kan doen is de tijd indelen met bijvoorbeeld een vast uurtje (of wat je nodig hebt) houden voor afleiding. Zeker als je overdag werkt kan dat helpen, gezien je waarschijnlijk ook huishoudelijke dingen moet doen. Ik gebruikte meestal de weekenden voor m'n scriptie en de vrijdagavonden afhankelijk van weinig/geen hoorcolleges.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb wel te veel afleiding ja. Tv aan en alles helpt niet zo
Klopt... Eten maken, wat opruimen, was etc en dan is het toch weer later.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:10 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat je wellicht kan doen is de tijd indelen met bijvoorbeeld een vast uurtje (of wat je nodig hebt) houden voor afleiding. Zeker als je overdag werkt kan dat helpen, gezien je waarschijnlijk ook huishoudelijke dingen moet doen. Ik gebruikte meestal de weekenden voor m'n scriptie en de vrijdagavonden afhankelijk van weinig/geen hoorcolleges.
Ik begeleid scriptievertragers en het blijkt toch altijd wel neer te komen op de juiste prioriteiten stellen en gewoon even goed aan de bak met je scriptie. Minder gaan werken dus bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Klopt... Eten maken, wat opruimen, was etc en dan is het toch weer later.
Misschien toch mijn weekenden inleveren voor 8 weken. Ik betaal nml collegegeld voor jan lul en wil daar zsm van.
Minder werken is geen optie met mijn baan. Tis dit of ontslag/andere baan.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik begeleid scriptievertragers en het blijkt toch altijd wel neer te komen op de juiste prioriteiten stellen en gewoon even goed aan de bak met je scriptie. Minder gaan werken dus bijvoorbeeld.
Ik ben een maand in een caravan in zeeland gaan zitten. Geen internet en maar 3 tv zenders. Dan werk je die scriptie wel weg.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:04 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat bij mij hielp bij m'n laatste scriptie is afleiding zo veel mogelijk vermijden en goed eten en slapen. Klinkt standaard, maar het helpt echt. Skype dicht, telefoon weg, browser alleen voor je scriptie gebruiken. Liever even bikkelen, dan later in de problemen komen met deadlines en dinge te moeten herschrijven.
Jij bent zo belangrijk dat je onvervangbaar bent?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Minder werken is geen optie met mijn baan. Tis dit of ontslag/andere baan.
Hoe begeleidt jij ze dan?
Lees eens nog een keer? Ik moet fulltime werken. Minder mag niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij bent zo belangrijk dat je onvervangbaar bent?
Dan heb je een waardeloze werkgever als hij je niet voor 8 weken 1 dag per week kan missen zodat jij je diploma kan halen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lees eens nog een keer? Ik moet fulltime werken. Minder mag niet.
Tja. Toch is het zo.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan heb je een waardeloze werkgever als hij je niet voor 8 weken 1 dag per week kan missen zodat jij je diploma kan halen.
Tijd om een nieuwe baan te zoeken.quote:
Jij bent altijd snel met je vooroordelen, zuur mannetje.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Tijd om een nieuwe baan te zoeken.
Of gewoon voorover blijven buigen en zonder spuug naar binnen laten glijden. Die collega's moeten er ook zijn.
Resume:quote:
Vertel wat meer.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Resume:
Collega's, belangen en deadlines,
Je moet gewoon die deadline omzetten naar een deadlift.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Resume:
Collega's, belangen en deadlines,
Even wat eten, ben net thuisquote:
Alsof chicks jouw traps kunnen zien met je 2 meter 20 lengtequote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:21 schreef seto het volgende:
lol wie doet er nou nog shrugs
chicks vallen helemaal niet op grote traps
1 keer, en dat was in CULquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je t anders weer hebben over het gebak wat je iedere keer laat mislukken?
Waarom niet? Niemand die je werk voor 1 dagje over kan nemen? Wat gebeurt er als je ziek bent? Dan blijft je werk liggen?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent altijd snel met je vooroordelen, zuur mannetje.
Ik kan niet 1 dag per week minder werken. 2 halve dagen wel trouwens.
soms maakt ze er ook een soort KLB vanquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je t anders weer hebben over het gebak wat je iedere keer laat mislukken?
Nou weet je, ik ga het morgen bespreken. Wil je de resultaten weten?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom niet? Niemand die je werk voor 1 dagje over kan nemen? Wat gebeurt er als je ziek bent? Dan blijft je werk liggen?
Posts over eten wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
1 keer, en dat was in CUL.
Onthou je van iedereen alle posts?
Dat is best een accurate samenvatting van m'n leven, als je er poezenfilmpjes bij doet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Seks, eten, wijn en klagen over anderen. Dat is t wel.
Goed hmm.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is best een accurate samenvatting van m'n leven, als je er poezenfilmpjes bij doet.
you'requote:
Lolquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
you're
Trek je scriptie wel ff door een spellcheck.
Haat aan grammaticale fouten mist ook, in m'n samenvatting.
Godverdomme, dit soort fouten verbeter ik juist bij anderen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
you're
Trek je scriptie wel ff door een spellcheck.
Haat aan grammaticale fouten mist ook, in m'n samenvatting.
Ik zie dat soort shit niet en betaal er graag voor.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:46 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Lol
https://www.scribbr.com/
Beetje m'n uren verteren aan spelling- en grammaticaHeb wel wat anders te doen!
Preciesquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zie dat soort shit niet en betaal er graag voor.
Klopt, hier was ik ook bang voor een tijdje. Maar is alleen als je RA doet en dan de minimale aantal PE punten per jaar haalt ofwel niets doet aan zelfontwikkeling. Controller sidetrack heeft dat wat minder, zeker niet als je data analytics/process mining skills hebt. Je maakt er alleen niet veel vrienden mee als ze weten wat je werkelijk met je job bereikt.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:50 schreef seto het volgende:
kan je over 10 jaar nieuwe studie doen als je door een programma wordt vervangen
don't give up your day job, yet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Godverdomme, dit soort fouten verbeter ik juist bij anderen.
data mining. Paar jaar geleden mee bezig geweest. Zelfs ik kreeg wat morele gevoelens bij wat ik deedquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Klopt, hier was ik ook bang voor een tijdje. Maar is alleen als je RA doet en dan de minimale aantal PE punten per jaar haalt ofwel niets doet aan zelfontwikkeling. Controller sidetrack heeft dat wat minder, zeker niet als je data analytics/process mining skills hebt. Je maakt er alleen niet veel vrienden mee als ze weten wat je werkelijk met je job bereikt.
Ik vind het echt helemaal geweldig als je naar aanleiding van jouw onderzoek bepaalde beslissingen hoort vallen, alleen is het idd wel zielig soms. Iemand moet het doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
data mining. Paar jaar geleden mee bezig geweest. Zelfs ik kreeg wat morele gevoelens bij wat ik deed![]()
goed goed ik zal de hond niet tegen de boom laten zeiken als je komt stalkenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe aardig tegen mij. Heb een rot dag en ben labiel.
Ja, mogen we.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:46 schreef kaasplankje het volgende:
Altijd dezelfde shit met die wijven
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Montelly deze is wel iets voor jou
https://www.facebook.com/cansu.tuzak
Al haar foto;s zijn bewerkt. Zonde.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah ik zie liever wenkbrauwen die niet met een watervaste stift zijn gemaakt
Heb je nou nog steeds je zaadlozing niet gehad? Het wordt steeds erger bij jou.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:08 schreef Deuce92 het volgende:
Sorry, ik bedoelde "volspuiten, snap je?"
Zou wel doen idd.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:06 schreef Deuce92 het volgende:
Denk dat jij haar toch wel zou volspuiten, Sap.
Ik uiteraard ook.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:06 schreef Deuce92 het volgende:
Denk dat jij haar toch wel zou volspuiten, Sap.
Ik uiteraard ook.
Moeten we je nu nog zieliger vinden?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe aardig tegen mij. Heb een rot dag en ben labiel.
Jij interesseert mij geen moer, dus wat jij vindt is voor mij niet van belang.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Moeten we je nu nog zieliger vinden?
Het is netjes te reageren op andermans opmerkingen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:37 schreef seto het volgende:
"jij interesseert me niet daarom ga ik op je reageren"
XD
vanuit een hbo opleiding, maar kan ook privébegeleiding doen tegen aantrekkelijk tariefquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Minder werken is geen optie met mijn baan. Tis dit of ontslag/andere baan.
Hoe begeleidt jij ze dan?
Heb een superrrrr goede begeleider, zal bij hem eens polsen of hij tips heeftquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
vanuit een hbo opleiding, maar kan ook privébegeleiding doen tegen aantrekkelijk tarief
Lijkt me wel iemand voor badtripbobquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh deze mafkees is Aella, die spoort echt van geen kanten.
Meteen gedaanquote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:07 schreef Sapstengel het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_in/?sort=confidence
Hahha wat is deze![]()
shit man door deze dingen zou ik bijna vrouw willen zijn weet je hoe makkelijk geld verdienen. 250 euro voor virtuele GFE
Inb4 IrCute girlfriend points
Volgens mij zit je op de verkeerde internet Sapquote:Cock Rating
I rate based on my personal preference, size, shape, veining, clealiness, and will give a rating out of 10. I will also give tips on how to improve if possible. This is an honest rating, I will not sugar coat how I feel about your cock. I can be quite blunt. I do this through kik video on kik
$10 on it's own
$5 when adding it to another service at time of payment
Heb je ondanks dat wel een goede en op waarheid beruste cockrating gekregen?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:28 schreef Deuce92 het volgende:
ik wil even kwijt dat ik nog nooit geld heb betaald om m'n dickpics te laten zien
heb alleen maar positieve feedback gehadquote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Heb je ondanks dat wel een goede en op waarheid beruste cockrating gekregen?
zou ook wel iemands virtual boyfriend willen zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:31 schreef Sapstengel het volgende:
Kun je als man ook geld verdienen door (gay) boyfriend experience te verkopen?
Nohomo
Ja precies. En als het moet zou ik voor ¤10 ook wel een dick rating geven.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
zou ook wel iemands virtual boyfriend willen zijn
lekker cashen zonder dat je in je poepertje genomen hoeft te worden
Beetje uit de richting helaas. Maar heb opzich wel zin in BKquote:
zie dmquote:Op donderdag 15 oktober 2015 02:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. En als het moet zou ik voor ¤10 ook wel een dick rating geven.
lekkere longchicken met coupon gescoordquote:Op donderdag 15 oktober 2015 02:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. En als het moet zou ik voor ¤10 ook wel een dick rating geven.
[..]
Beetje uit de richting helaas. Maar heb opzich wel zin in BK
Mijn oma zei altijd: "Als je niks liefs te zeggen hebt houdt dan je tyfusmuil, ernstigeziekte joch".quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is netjes te reageren op andermans opmerkingen.
Groetjes thuis aan Weissmanquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh deze mafkees is Aella, die spoort echt van geen kanten.
Is ze al dood?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 06:20 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mijn oma zei altijd: "Als je niks liefs te zeggen hebt houdt dan je tyfusmuil, ernstigeziekte joch".
Mag ik vragen als jij op grond van deze post, fripsel next-level vindt?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Een open relatie draait niet om seks maar om emotionele en persoonlijke ontwikkeling zonder je te beperken tot 1 partner. Mensen met een open relatie zijn op dat vlak veel verder ontwikkeld omdat zij zich geen beperkt speelveld opleggen.
Date maar eens iemand met een open relatie dan snap je wat ik bedoel. Die mensen zijn next-level.
Kijkend naar haar leven en jouw leven is zij wel next level.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij op grond van deze post, fripsel next-level vindt?
Ze scoort wel vaker.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:03 schreef seto het volgende:
ja dima misschien kan ze je die ene move leren waarmee je een beta fuccboi aan de haak slaat
welke?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:44 schreef Faeroer het volgende:
Zo'n arabisch meisje had het vandaag koud bij de trein
Ik zei ice is coming, volgens mij begreep ze de grap niet want zij keek mij heel boos aan
Tijd om een Kneet's train neer te zetten, ze hebben wel beste goede roeimachine vind ik
Denk niet dat ik dat nog heb gezien/gebruikt. Gewoon horizontale roei. Enige manier buiten misschien DB one-handed row voor mij om goed de lats te pakken.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:46 schreef seto het volgende:
[..]
welke?
die pullover machine is echt zwaar underrated daar, wordt veel te weinig gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:15 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
.gif dump![]()
Ben je al dunner?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik vragen als jouwn sarcasmeradar stuk is misschien?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij op grond van deze post, fripsel next-level vindt?
?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kijkend naar haar leven en jouw leven is zij wel next level.
Kun je wat moves van haar leren?
Kan je ook even een opsomming maken van je zelf?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
?
studieschuld, chronisch ziek, geen inkomen, geen studie, geen diploma
Teren op zak van vriendje
Andere cawks yelken terwijl vriendjelief thuis zit met mental issues
En toch neukt zij wel, zit zij niet elke dag op fok te janken waarom ze toch niet sociaal kan zijn en droomt zij niet over treinmeisje.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
?
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Streefjequote:
laat je niet kennen vriendje, jij hebt sowieso beter toekomstperspectiefquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
?
Bomberjacks zijn weer in pannenkoekquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:13 schreef Faeroer het volgende:
Echt heerlijk die Haagse ghetto Sjanaynay en Nakeesha's blerren over vriendjes die zij van elkaar stelen
Echt gemist die tram 3 cultuurverrijking. Kauwgom op het raam, ghetto pennenstift grafitti op de bankjes en zo'n doodshoofden junk kaalkopje met plasticbomberjack uit de 80'er jaren.
Slipmat van Ruffneck achterop genaaidquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:24 schreef seto het volgende:
bomberjack werd echt gezien als zo'n poverty jas vroeger, die dingen zijn nog best duur nu ook
Poverty?... zo een alfa jas was helemaal in. En duur toen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:24 schreef seto het volgende:
bomberjack werd echt gezien als zo'n poverty jas vroeger, die dingen zijn nog best duur nu ook
Haha ik zag ze laatst idd.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bomberjacks zijn weer in pannenkoek
Daaronder je aussies aan?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ik zag ze laatst idd.
Maar zou zelf gewoon deze halen
[ afbeelding ]
Ja en aan de onderste helft kaal geschoren.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je chicks haar in een knot met een sok erom heen?
mag ik vragen als jij drugs wil kopen?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:18 schreef seto het volgende:
ik was daar samen met henk
we hadden echt veel pillen op
nu slikken we ook nog pillen want dat is echt stoer
Mag ik vragen als jij 4-amino-methylpentane citrate hebt?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij drugs wil kopen?
AMP? Mag ik vragen als jij homoseksueel ben? No Angel.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij 4-amino-methylpentane citrate hebt?
AMP jaquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
AMP? Mag ik vragen als jij homoseksueel ben? No Angel.
Ik heb nog T5 en oude Dexaprine.
Heb toen bijna mn haren geschorenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en aan de onderste helft kaal geschoren.
Dan hand vol pillen in je mond en hele nacht rondjes lopen.
En waarom zit hij aan allemaal knopjes ipv gewoon de usbstick erin te doen :squote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
wat is met die DJ dan. Dat haar en die broek
Sommige mensen moeten echt geen kinderen krijgenquote:A few years ago, my son asked me if he could play GTA on his xbox. I told him that when he was old enough to write an essay on misogyny and its effects on society then he could play. A few days ago, he came to me and told me he’d been watching episodes of Feminist Frequency and felt that he was ready to write that essay. His stepmother, @zjemptv and I came up with a list of questions. His answers, transcribed below (spelling errors corrected):
1. What is misogyny?
Misogyny is for men to think they’re better than women and they abuse women to show their dominance but that just make them look like jerks. If this is put into games too much, women would think it’s horrible and start hating the game. For example in Mass Effect you could slap the mean news lady. That equals to misogyny.
2. Give 3 examples of misogyny in video games that you’ve seen played on YouTube
In GTAV you do anything but if you shoot only women that counts to misogyny. Another example in video games is like wrestling. Some games allow you to beat women up in wrestling games. In any game that has misogyny some history events sometimes have women abuses in some games you can rape in those games that have misogyny.
3. Why might these examples of casual misogyny in video games be correlated to real life interpersonal violence toward women?
It’s probably a bad thing to rape women either in real life or in games. If a child is doing that in games it could teach them wrong. Imagine a dimension where misogyny switched places! It could be opposite but by the way rape nd abuse is all the way totally wrong.
Zoon/dochter/lvl120 Paladinquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:25 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Sommige mensen moeten echt geen kinderen krijgen
Lvl 100 is de capquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Zoon/dochter/lvl120 Paladin
Wat is er mis met deze wereld
Wie heeft er als kind nou geen hoertjes geneukt en daarna vermoord in GTA.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:25 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Sommige mensen moeten echt geen kinderen krijgen
Uiteraard met splatter bonus.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:06 schreef fathank het volgende:
Of honderden mensen platgereden in Carmageddon
Gilet bedoel je?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:19 schreef Faeroer het volgende:
Weet iemand hoe je zo'n bodywarmer noemt maar dan geen bodywarmer, maar netjes als pak?
als je dat moet vragen kun je er beter geen een dragenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:19 schreef Faeroer het volgende:
Weet iemand hoe je zo'n bodywarmer noemt maar dan geen bodywarmer, maar netjes als pak?
Jij draagt zeker bomberjackquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:05 schreef stinkie het volgende:
als je dat moet vragen kun je er beter geen een dragen
enige wat niet kan in deze foto zijn die hakkenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:22 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Even ouderwets een plaatje
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mannen moeten leren jassen doen
Idd. Oude bomberjacks waren ook van leer dacht ik, die airforce dingen dan. Maar waar je die gabbers in ziet lopen schijnen ook 'bomberjacks' te zijn. Van dat vliegerpapiermateriaal ofzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mannen moeten leren jassen doen
lekkere vuinliszak jas van de gemiddelde mo uit schilderswijk en titziana van het kampquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Idd. Oude bomberjacks waren ook van leer dacht ik, die airforce dingen dan. Maar waar je die gabbers in ziet lopen schijnen ook 'bomberjacks' te zijn. Van dat vliegerpapiermateriaal ofzo.
En een baard hebben.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Idd. Oude bomberjacks waren ook van leer dacht ik, die airforce dingen dan. Maar waar je die gabbers in ziet lopen schijnen ook 'bomberjacks' te zijn. Van dat vliegerpapiermateriaal ofzo.
Dit maar dan in de 30.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En een baard hebben.
En lang zijn.
En donker haar hebben.
Niet te getint zijn.
Twintiger zijn.
Ow en zwarte kleding dragen.
Fuck, dat is zo prachtig om te zien.
Beetje zoals deze?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En een baard hebben.
En lang zijn.
En donker haar hebben.
Niet te getint zijn.
Twintiger zijn.
Ow en zwarte kleding dragen.
Fuck, dat is zo prachtig om te zien.
sickquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje zoals deze?
[ afbeelding ]
Dat is geen baardquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje zoals deze?
[ afbeelding ]
Liep een keer in de stad in Hoofddorp en zag allemaal dat soort typjes met hun chicks. Chicks mooi slank. Keek echt genietend naar die mannen. Bedoel niet nasty ofzo, maar waarbij ik echt dacht, saaaah Massalllah.quote:
zijn nek lijkt net op de kut van de gemiddelde 70ties porn actricesquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje zoals deze?
[ afbeelding ]
Iew hij is blank.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje zoals deze?
[ afbeelding ]
Wel gevaarlijk zo, die klauwenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:19 schreef Ethanolic het volgende:
ik rock op het moment deze look (qua kleding)
maar dan met een klein stoppelbaardje en een nette fury kapseltje
[ afbeelding ]
heb je ook die bulgequote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:19 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n shirt is voor mij echt een afknapper.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:19 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, we zijn aan het ovuleren.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:23 schreef Ethanolic het volgende:
maar ik ben meer dan mn bulge
word er moe van dat ik als lustobject wordt gezien
sry wat zei je was ff afgeleidquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:23 schreef Ethanolic het volgende:
maar ik ben meer dan mn bulge
word er moe van dat ik als lustobject wordt gezien
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:22 schreef Crip het volgende:
[..]
oke zal de info in mijn fok userfiles toevoegen
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sorry, we zijn aan het ovuleren.
wrm kijk je salahedinne ;squote:
gecondoleerdquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Studiegenoten hier in hoorcollege kijken het
Ik ook ja alleen meestal gewoon vneck. Haar en baard kijkt alleen meer op dezequote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:19 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Raar man, je kan ayip en nazli bijna niet vertalen naar het Nederlands.quote:
wel een schattige beer als hij zn baard netjes maakt en zn haren kniptquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook ja alleen meestal gewoon vneck. Haar en baard kijkt alleen meer op deze
[ afbeelding ]
Wel mooie man, mis de baard though.quote:
Zou huwen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Wel mooie man, mis de baard though.
Zijn stem/accent klinkt wel mooi.
Had idd beter wat kunnen halen bij de kameelquote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon beter eten koken dan. Of thuisbezorgd.nl
Gewoon thuisbezord net👌🏼 echt geeeen zin om te koken pfff.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:45 schreef Faeroer het volgende:
Wel weer even wennen alleen koken
Zit je dan aan je bureau, wat zielige rijst zonder smaak beetje kip met die vage groenten van de reclame en uitjes beetje kattenplaatjes kijken
Misschien livestream starten de komende paar dagen voor bench PR op twitch creative
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gewoon thuisbezord net👌🏼 echt geeeen zin om te koken pfff.
Ik heb een groenteschijf, kaasschijf, krieltjes en champignons op.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:45 schreef Faeroer het volgende:
Wel weer even wennen alleen koken
Zit je dan aan je bureau, wat zielige rijst zonder smaak beetje kip met die vage groenten van de reclame en uitjes beetje kattenplaatjes kijken
Misschien livestream starten de komende paar dagen voor bench PR op twitch creative
Krieltjes, champignons,ui en schnitzelquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb een groenteschijf, kaasschijf, krieltjes en champignons op.
Alleen eten rocks.
Het is vastenperiode voor alevieten en ik mag 12 dagen geen vlees.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:42 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Krieltjes, champignons,ui en schnitzel![]()
Groenteschijf aka vegaburger
Manti nog over van gusteren, was te lui om op te warmen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb een groenteschijf, kaasschijf, krieltjes en champignons op.
Alleen eten rocks.
Denk niet dat ik mijn eerste ramadan ga overlevenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is vastenperiode voor alevieten en ik mag 12 dagen geen vlees.
Waar zijn de vleesjes?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Manti nog over van gusteren, was te lui om op te warmen.
[ afbeelding ]
Ik kan niet vasten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:47 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Denk niet dat ik mijn eerste ramadan ga overleven
Catabolische diabeetverschijnselen alles
Omdat google afbeeldingenquote:
Ik heb IF gedaan, nooit meer. Werd helemaal raar. Mensen zeggen niet aanstellen, gewoon 2 weken en dan richt je lichaam ernaar. Ja dikke lul, kracht weg alles weg. Moet gewoon eten voor m'n training. Dan maar bloed naar de maag, ik kan niet trainen zonder eten. Eten lekker, carbs met lekkere glychemische index waarde gewoon m'n mond in en die deadlift zetten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:58 schreef Verbosity het volgende:
Wat zijn jullie voor moslims. Gewoon IF stijl dieet. Enige probleem is het niet drinken.
[..]
Omdat google afbeeldingen
Op welke tijden IF je dan? Deed zelf vanaf middernacht vasten tot ~16:00/17:00 en dan met avondeten beginnen. Eten laten verteren en om half 8/8 uur trainen, na de training tweede warme maaltijd en voor slapen gaan weer wat eten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:02 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik heb IF gedaan, nooit meer. Werd helemaal raar. Mensen zeggen niet aanstellen, gewoon 2 weken en dan richt je lichaam ernaar. Ja dikke lul, kracht weg alles weg. Moet gewoon eten voor m'n training. Dan maar bloed naar de maag, ik kan niet trainen zonder eten. Eten lekker, carbs met lekkere glychemische index waarde gewoon m'n mond in en die deadlift zetten.
Gewoon 7 uur op, 8 uur op werk tot 6, dan trainen en na training rond 20:30/21:00 4500 kcals pakken terwijl je daar de hele dag een klote bui hebt voordat je je bed in gaat.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:06 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Op welke tijden IF je dan? Deed zelf vanaf middernacht vasten tot ~16:00/17:00 en dan met avondeten beginnen. Eten laten verteren en om half 8/8 uur trainen, na de training tweede warme maaltijd en voor slapen gaan weer wat eten.
wil je nu zeggen dat je IF tijdens een bulk hebt gedaanquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Gewoon 7 uur op, 8 uur op werk tot 6, dan trainen en na training rond 20:30/21:00 4500 kcals pakken terwijl je daar de hele dag een klote bui hebt voordat je je bed in gaat.
Hoor het hem zo zeggen: "Die fareoer is niet goed wijs"quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Gewoon 7 uur op, 8 uur op werk tot 6, dan trainen en na training rond 20:30/21:00 4500 kcals pakken terwijl je daar de hele dag een klote bui hebt voordat je je bed in gaat.
Nee, maintenance.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:13 schreef seto het volgende:
[..]
wil je nu zeggen dat je IF tijdens een bulk hebt gedaan
Wacht even DMquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
Volgens mij is Faro skinny as fuck.
net als iedereen hier.
Op de wivjen na.
Niet weten dat faroer 56kg weegt bij 1,67mquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
Volgens mij is Faro skinny as fuck.
net als iedereen hier.
Op de wivjen na.
Vrijdag denk ik bij FoxGym.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:23 schreef seto het volgende:
hey faeroer wanneer ga je 80kg dl zetten
Er zijn wel van die dingen te koop die je als soort broekje om kan doen, kan je gewoon de lul zo groot maken als jijzelf wilt en die hele groepsapp aan je nieuwe piemel laten zitten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zit in een groepsapp en er wordt een wijvenfeest georganiseerd.
Ruzie en alles. Soms wou ik dat ik een penis had. Heerlijk moet het zijn om gevoelloos rond te lopen en player leven te hebben. Boeie dat je mensen kwetst, als je lul maar groot is.
Stuur mij link. Dan loop ik zo door het leven voortaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:41 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Er zijn wel van die dingen te koop die je als soort broekje om kan doen, kan je gewoon de lul zo groot maken als jijzelf wilt en die hele groepsapp aan je nieuwe piemel laten zitten.
Sap heeft hier denk ik meer verstand van.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stuur mij link. Dan loop ik zo door het leven voortaan.
Zoals CC meer verstand heeft van aankomen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:45 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Sap heeft hier denk ik meer verstand van.
Tering in een half uur 4500 kcal wegwerkenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |