Omdat google afbeeldingenquote:
Ik heb IF gedaan, nooit meer. Werd helemaal raar. Mensen zeggen niet aanstellen, gewoon 2 weken en dan richt je lichaam ernaar. Ja dikke lul, kracht weg alles weg. Moet gewoon eten voor m'n training. Dan maar bloed naar de maag, ik kan niet trainen zonder eten. Eten lekker, carbs met lekkere glychemische index waarde gewoon m'n mond in en die deadlift zetten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:58 schreef Verbosity het volgende:
Wat zijn jullie voor moslims. Gewoon IF stijl dieet. Enige probleem is het niet drinken.
[..]
Omdat google afbeeldingen
Op welke tijden IF je dan? Deed zelf vanaf middernacht vasten tot ~16:00/17:00 en dan met avondeten beginnen. Eten laten verteren en om half 8/8 uur trainen, na de training tweede warme maaltijd en voor slapen gaan weer wat eten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:02 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik heb IF gedaan, nooit meer. Werd helemaal raar. Mensen zeggen niet aanstellen, gewoon 2 weken en dan richt je lichaam ernaar. Ja dikke lul, kracht weg alles weg. Moet gewoon eten voor m'n training. Dan maar bloed naar de maag, ik kan niet trainen zonder eten. Eten lekker, carbs met lekkere glychemische index waarde gewoon m'n mond in en die deadlift zetten.
Gewoon 7 uur op, 8 uur op werk tot 6, dan trainen en na training rond 20:30/21:00 4500 kcals pakken terwijl je daar de hele dag een klote bui hebt voordat je je bed in gaat.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:06 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Op welke tijden IF je dan? Deed zelf vanaf middernacht vasten tot ~16:00/17:00 en dan met avondeten beginnen. Eten laten verteren en om half 8/8 uur trainen, na de training tweede warme maaltijd en voor slapen gaan weer wat eten.
wil je nu zeggen dat je IF tijdens een bulk hebt gedaanquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Gewoon 7 uur op, 8 uur op werk tot 6, dan trainen en na training rond 20:30/21:00 4500 kcals pakken terwijl je daar de hele dag een klote bui hebt voordat je je bed in gaat.
Hoor het hem zo zeggen: "Die fareoer is niet goed wijs"quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Gewoon 7 uur op, 8 uur op werk tot 6, dan trainen en na training rond 20:30/21:00 4500 kcals pakken terwijl je daar de hele dag een klote bui hebt voordat je je bed in gaat.
Nee, maintenance.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:13 schreef seto het volgende:
[..]
wil je nu zeggen dat je IF tijdens een bulk hebt gedaan
Wacht even DMquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
Volgens mij is Faro skinny as fuck.
net als iedereen hier.
Op de wivjen na.
Niet weten dat faroer 56kg weegt bij 1,67mquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
Volgens mij is Faro skinny as fuck.
net als iedereen hier.
Op de wivjen na.
Vrijdag denk ik bij FoxGym.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:23 schreef seto het volgende:
hey faeroer wanneer ga je 80kg dl zetten
Er zijn wel van die dingen te koop die je als soort broekje om kan doen, kan je gewoon de lul zo groot maken als jijzelf wilt en die hele groepsapp aan je nieuwe piemel laten zitten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zit in een groepsapp en er wordt een wijvenfeest georganiseerd.
Ruzie en alles. Soms wou ik dat ik een penis had. Heerlijk moet het zijn om gevoelloos rond te lopen en player leven te hebben. Boeie dat je mensen kwetst, als je lul maar groot is.
Stuur mij link. Dan loop ik zo door het leven voortaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:41 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Er zijn wel van die dingen te koop die je als soort broekje om kan doen, kan je gewoon de lul zo groot maken als jijzelf wilt en die hele groepsapp aan je nieuwe piemel laten zitten.
Sap heeft hier denk ik meer verstand van.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stuur mij link. Dan loop ik zo door het leven voortaan.
Zoals CC meer verstand heeft van aankomen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:45 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Sap heeft hier denk ik meer verstand van.
Tering in een half uur 4500 kcal wegwerkenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |