vanuit een hbo opleiding, maar kan ook privébegeleiding doen tegen aantrekkelijk tariefquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Minder werken is geen optie met mijn baan. Tis dit of ontslag/andere baan.
Hoe begeleidt jij ze dan?
Heb een superrrrr goede begeleider, zal bij hem eens polsen of hij tips heeftquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
vanuit een hbo opleiding, maar kan ook privébegeleiding doen tegen aantrekkelijk tarief
Lijkt me wel iemand voor badtripbobquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh deze mafkees is Aella, die spoort echt van geen kanten.
Meteen gedaanquote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:07 schreef Sapstengel het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_in/?sort=confidence
Hahha wat is deze![]()
shit man door deze dingen zou ik bijna vrouw willen zijn weet je hoe makkelijk geld verdienen. 250 euro voor virtuele GFE
Inb4 IrCute girlfriend points
Volgens mij zit je op de verkeerde internet Sapquote:Cock Rating
I rate based on my personal preference, size, shape, veining, clealiness, and will give a rating out of 10. I will also give tips on how to improve if possible. This is an honest rating, I will not sugar coat how I feel about your cock. I can be quite blunt. I do this through kik video on kik
$10 on it's own
$5 when adding it to another service at time of payment
Heb je ondanks dat wel een goede en op waarheid beruste cockrating gekregen?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:28 schreef Deuce92 het volgende:
ik wil even kwijt dat ik nog nooit geld heb betaald om m'n dickpics te laten zien
heb alleen maar positieve feedback gehadquote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Heb je ondanks dat wel een goede en op waarheid beruste cockrating gekregen?
zou ook wel iemands virtual boyfriend willen zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:31 schreef Sapstengel het volgende:
Kun je als man ook geld verdienen door (gay) boyfriend experience te verkopen?
Nohomo
Ja precies. En als het moet zou ik voor ¤10 ook wel een dick rating geven.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
zou ook wel iemands virtual boyfriend willen zijn
lekker cashen zonder dat je in je poepertje genomen hoeft te worden
Beetje uit de richting helaas. Maar heb opzich wel zin in BKquote:
zie dmquote:Op donderdag 15 oktober 2015 02:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. En als het moet zou ik voor ¤10 ook wel een dick rating geven.
lekkere longchicken met coupon gescoordquote:Op donderdag 15 oktober 2015 02:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. En als het moet zou ik voor ¤10 ook wel een dick rating geven.
[..]
Beetje uit de richting helaas. Maar heb opzich wel zin in BK
Mijn oma zei altijd: "Als je niks liefs te zeggen hebt houdt dan je tyfusmuil, ernstigeziekte joch".quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is netjes te reageren op andermans opmerkingen.
Groetjes thuis aan Weissmanquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh deze mafkees is Aella, die spoort echt van geen kanten.
Is ze al dood?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 06:20 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mijn oma zei altijd: "Als je niks liefs te zeggen hebt houdt dan je tyfusmuil, ernstigeziekte joch".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |