Ik vind het echt helemaal geweldig als je naar aanleiding van jouw onderzoek bepaalde beslissingen hoort vallen, alleen is het idd wel zielig soms. Iemand moet het doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
data mining. Paar jaar geleden mee bezig geweest. Zelfs ik kreeg wat morele gevoelens bij wat ik deed![]()
goed goed ik zal de hond niet tegen de boom laten zeiken als je komt stalkenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe aardig tegen mij. Heb een rot dag en ben labiel.
Ja, mogen we.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:46 schreef kaasplankje het volgende:
Altijd dezelfde shit met die wijven
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Montelly deze is wel iets voor jou
https://www.facebook.com/cansu.tuzak
Al haar foto;s zijn bewerkt. Zonde.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah ik zie liever wenkbrauwen die niet met een watervaste stift zijn gemaakt
Heb je nou nog steeds je zaadlozing niet gehad? Het wordt steeds erger bij jou.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:08 schreef Deuce92 het volgende:
Sorry, ik bedoelde "volspuiten, snap je?"
Zou wel doen idd.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:06 schreef Deuce92 het volgende:
Denk dat jij haar toch wel zou volspuiten, Sap.
Ik uiteraard ook.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:06 schreef Deuce92 het volgende:
Denk dat jij haar toch wel zou volspuiten, Sap.
Ik uiteraard ook.
Moeten we je nu nog zieliger vinden?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe aardig tegen mij. Heb een rot dag en ben labiel.
Jij interesseert mij geen moer, dus wat jij vindt is voor mij niet van belang.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Moeten we je nu nog zieliger vinden?
Het is netjes te reageren op andermans opmerkingen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:37 schreef seto het volgende:
"jij interesseert me niet daarom ga ik op je reageren"
XD
vanuit een hbo opleiding, maar kan ook privébegeleiding doen tegen aantrekkelijk tariefquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Minder werken is geen optie met mijn baan. Tis dit of ontslag/andere baan.
Hoe begeleidt jij ze dan?
Heb een superrrrr goede begeleider, zal bij hem eens polsen of hij tips heeftquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
vanuit een hbo opleiding, maar kan ook privébegeleiding doen tegen aantrekkelijk tarief
Lijkt me wel iemand voor badtripbobquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh deze mafkees is Aella, die spoort echt van geen kanten.
Meteen gedaanquote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:07 schreef Sapstengel het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_in/?sort=confidence
Hahha wat is deze![]()
shit man door deze dingen zou ik bijna vrouw willen zijn weet je hoe makkelijk geld verdienen. 250 euro voor virtuele GFE
Inb4 IrCute girlfriend points
Volgens mij zit je op de verkeerde internet Sapquote:Cock Rating
I rate based on my personal preference, size, shape, veining, clealiness, and will give a rating out of 10. I will also give tips on how to improve if possible. This is an honest rating, I will not sugar coat how I feel about your cock. I can be quite blunt. I do this through kik video on kik
$10 on it's own
$5 when adding it to another service at time of payment
Heb je ondanks dat wel een goede en op waarheid beruste cockrating gekregen?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:28 schreef Deuce92 het volgende:
ik wil even kwijt dat ik nog nooit geld heb betaald om m'n dickpics te laten zien
heb alleen maar positieve feedback gehadquote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Heb je ondanks dat wel een goede en op waarheid beruste cockrating gekregen?
zou ook wel iemands virtual boyfriend willen zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:31 schreef Sapstengel het volgende:
Kun je als man ook geld verdienen door (gay) boyfriend experience te verkopen?
Nohomo
Ja precies. En als het moet zou ik voor ¤10 ook wel een dick rating geven.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
zou ook wel iemands virtual boyfriend willen zijn
lekker cashen zonder dat je in je poepertje genomen hoeft te worden
Beetje uit de richting helaas. Maar heb opzich wel zin in BKquote:
zie dmquote:Op donderdag 15 oktober 2015 02:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. En als het moet zou ik voor ¤10 ook wel een dick rating geven.
lekkere longchicken met coupon gescoordquote:Op donderdag 15 oktober 2015 02:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. En als het moet zou ik voor ¤10 ook wel een dick rating geven.
[..]
Beetje uit de richting helaas. Maar heb opzich wel zin in BK
Mijn oma zei altijd: "Als je niks liefs te zeggen hebt houdt dan je tyfusmuil, ernstigeziekte joch".quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is netjes te reageren op andermans opmerkingen.
Groetjes thuis aan Weissmanquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh deze mafkees is Aella, die spoort echt van geen kanten.
Is ze al dood?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 06:20 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mijn oma zei altijd: "Als je niks liefs te zeggen hebt houdt dan je tyfusmuil, ernstigeziekte joch".
Mag ik vragen als jij op grond van deze post, fripsel next-level vindt?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Een open relatie draait niet om seks maar om emotionele en persoonlijke ontwikkeling zonder je te beperken tot 1 partner. Mensen met een open relatie zijn op dat vlak veel verder ontwikkeld omdat zij zich geen beperkt speelveld opleggen.
Date maar eens iemand met een open relatie dan snap je wat ik bedoel. Die mensen zijn next-level.
Kijkend naar haar leven en jouw leven is zij wel next level.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij op grond van deze post, fripsel next-level vindt?
Ze scoort wel vaker.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:03 schreef seto het volgende:
ja dima misschien kan ze je die ene move leren waarmee je een beta fuccboi aan de haak slaat
welke?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:44 schreef Faeroer het volgende:
Zo'n arabisch meisje had het vandaag koud bij de trein
Ik zei ice is coming, volgens mij begreep ze de grap niet want zij keek mij heel boos aan
Tijd om een Kneet's train neer te zetten, ze hebben wel beste goede roeimachine vind ik
Denk niet dat ik dat nog heb gezien/gebruikt. Gewoon horizontale roei. Enige manier buiten misschien DB one-handed row voor mij om goed de lats te pakken.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:46 schreef seto het volgende:
[..]
welke?
die pullover machine is echt zwaar underrated daar, wordt veel te weinig gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:15 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
.gif dump![]()
Ben je al dunner?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik vragen als jouwn sarcasmeradar stuk is misschien?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij op grond van deze post, fripsel next-level vindt?
?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kijkend naar haar leven en jouw leven is zij wel next level.
Kun je wat moves van haar leren?
Kan je ook even een opsomming maken van je zelf?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
?
studieschuld, chronisch ziek, geen inkomen, geen studie, geen diploma
Teren op zak van vriendje
Andere cawks yelken terwijl vriendjelief thuis zit met mental issues
En toch neukt zij wel, zit zij niet elke dag op fok te janken waarom ze toch niet sociaal kan zijn en droomt zij niet over treinmeisje.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
?
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Streefjequote:
laat je niet kennen vriendje, jij hebt sowieso beter toekomstperspectiefquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
?
Bomberjacks zijn weer in pannenkoekquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:13 schreef Faeroer het volgende:
Echt heerlijk die Haagse ghetto Sjanaynay en Nakeesha's blerren over vriendjes die zij van elkaar stelen
Echt gemist die tram 3 cultuurverrijking. Kauwgom op het raam, ghetto pennenstift grafitti op de bankjes en zo'n doodshoofden junk kaalkopje met plasticbomberjack uit de 80'er jaren.
Slipmat van Ruffneck achterop genaaidquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:24 schreef seto het volgende:
bomberjack werd echt gezien als zo'n poverty jas vroeger, die dingen zijn nog best duur nu ook
Poverty?... zo een alfa jas was helemaal in. En duur toen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:24 schreef seto het volgende:
bomberjack werd echt gezien als zo'n poverty jas vroeger, die dingen zijn nog best duur nu ook
Haha ik zag ze laatst idd.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bomberjacks zijn weer in pannenkoek
Daaronder je aussies aan?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ik zag ze laatst idd.
Maar zou zelf gewoon deze halen
[ afbeelding ]
Ja en aan de onderste helft kaal geschoren.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je chicks haar in een knot met een sok erom heen?
mag ik vragen als jij drugs wil kopen?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:18 schreef seto het volgende:
ik was daar samen met henk
we hadden echt veel pillen op
nu slikken we ook nog pillen want dat is echt stoer
Mag ik vragen als jij 4-amino-methylpentane citrate hebt?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij drugs wil kopen?
AMP? Mag ik vragen als jij homoseksueel ben? No Angel.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij 4-amino-methylpentane citrate hebt?
AMP jaquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
AMP? Mag ik vragen als jij homoseksueel ben? No Angel.
Ik heb nog T5 en oude Dexaprine.
Heb toen bijna mn haren geschorenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en aan de onderste helft kaal geschoren.
Dan hand vol pillen in je mond en hele nacht rondjes lopen.
En waarom zit hij aan allemaal knopjes ipv gewoon de usbstick erin te doen :squote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
wat is met die DJ dan. Dat haar en die broek
Sommige mensen moeten echt geen kinderen krijgenquote:A few years ago, my son asked me if he could play GTA on his xbox. I told him that when he was old enough to write an essay on misogyny and its effects on society then he could play. A few days ago, he came to me and told me he’d been watching episodes of Feminist Frequency and felt that he was ready to write that essay. His stepmother, @zjemptv and I came up with a list of questions. His answers, transcribed below (spelling errors corrected):
1. What is misogyny?
Misogyny is for men to think they’re better than women and they abuse women to show their dominance but that just make them look like jerks. If this is put into games too much, women would think it’s horrible and start hating the game. For example in Mass Effect you could slap the mean news lady. That equals to misogyny.
2. Give 3 examples of misogyny in video games that you’ve seen played on YouTube
In GTAV you do anything but if you shoot only women that counts to misogyny. Another example in video games is like wrestling. Some games allow you to beat women up in wrestling games. In any game that has misogyny some history events sometimes have women abuses in some games you can rape in those games that have misogyny.
3. Why might these examples of casual misogyny in video games be correlated to real life interpersonal violence toward women?
It’s probably a bad thing to rape women either in real life or in games. If a child is doing that in games it could teach them wrong. Imagine a dimension where misogyny switched places! It could be opposite but by the way rape nd abuse is all the way totally wrong.
Zoon/dochter/lvl120 Paladinquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:25 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Sommige mensen moeten echt geen kinderen krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |