Mag ik vragen als jij op grond van deze post, fripsel next-level vindt?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Een open relatie draait niet om seks maar om emotionele en persoonlijke ontwikkeling zonder je te beperken tot 1 partner. Mensen met een open relatie zijn op dat vlak veel verder ontwikkeld omdat zij zich geen beperkt speelveld opleggen.
Date maar eens iemand met een open relatie dan snap je wat ik bedoel. Die mensen zijn next-level.
Kijkend naar haar leven en jouw leven is zij wel next level.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij op grond van deze post, fripsel next-level vindt?
Ze scoort wel vaker.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:03 schreef seto het volgende:
ja dima misschien kan ze je die ene move leren waarmee je een beta fuccboi aan de haak slaat
welke?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:44 schreef Faeroer het volgende:
Zo'n arabisch meisje had het vandaag koud bij de trein
Ik zei ice is coming, volgens mij begreep ze de grap niet want zij keek mij heel boos aan
Tijd om een Kneet's train neer te zetten, ze hebben wel beste goede roeimachine vind ik
Denk niet dat ik dat nog heb gezien/gebruikt. Gewoon horizontale roei. Enige manier buiten misschien DB one-handed row voor mij om goed de lats te pakken.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:46 schreef seto het volgende:
[..]
welke?
die pullover machine is echt zwaar underrated daar, wordt veel te weinig gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:15 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
.gif dump![]()
Ben je al dunner?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik vragen als jouwn sarcasmeradar stuk is misschien?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij op grond van deze post, fripsel next-level vindt?
?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kijkend naar haar leven en jouw leven is zij wel next level.
Kun je wat moves van haar leren?
Kan je ook even een opsomming maken van je zelf?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
?
studieschuld, chronisch ziek, geen inkomen, geen studie, geen diploma
Teren op zak van vriendje
Andere cawks yelken terwijl vriendjelief thuis zit met mental issues
En toch neukt zij wel, zit zij niet elke dag op fok te janken waarom ze toch niet sociaal kan zijn en droomt zij niet over treinmeisje.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
?
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Streefjequote:
laat je niet kennen vriendje, jij hebt sowieso beter toekomstperspectiefquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |