Ik vind het echt helemaal geweldig als je naar aanleiding van jouw onderzoek bepaalde beslissingen hoort vallen, alleen is het idd wel zielig soms. Iemand moet het doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
data mining. Paar jaar geleden mee bezig geweest. Zelfs ik kreeg wat morele gevoelens bij wat ik deed![]()
goed goed ik zal de hond niet tegen de boom laten zeiken als je komt stalkenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe aardig tegen mij. Heb een rot dag en ben labiel.
Ja, mogen we.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:46 schreef kaasplankje het volgende:
Altijd dezelfde shit met die wijven
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Montelly deze is wel iets voor jou
https://www.facebook.com/cansu.tuzak
Al haar foto;s zijn bewerkt. Zonde.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah ik zie liever wenkbrauwen die niet met een watervaste stift zijn gemaakt
Heb je nou nog steeds je zaadlozing niet gehad? Het wordt steeds erger bij jou.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:08 schreef Deuce92 het volgende:
Sorry, ik bedoelde "volspuiten, snap je?"
Zou wel doen idd.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:06 schreef Deuce92 het volgende:
Denk dat jij haar toch wel zou volspuiten, Sap.
Ik uiteraard ook.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:06 schreef Deuce92 het volgende:
Denk dat jij haar toch wel zou volspuiten, Sap.
Ik uiteraard ook.
Moeten we je nu nog zieliger vinden?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe aardig tegen mij. Heb een rot dag en ben labiel.
Jij interesseert mij geen moer, dus wat jij vindt is voor mij niet van belang.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Moeten we je nu nog zieliger vinden?
Het is netjes te reageren op andermans opmerkingen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:37 schreef seto het volgende:
"jij interesseert me niet daarom ga ik op je reageren"
XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |