abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156773260
Heeey mensjeess

Heb nu nu 3 maandjes met me vriend maar de vorige keer gingen we een keertje seks proberen en ik lag onder hem maar hij kwam niet verder dan alleen z'n eikel en daarna lukte twee vingers ook niet meer terwijl dat meestal wel lukt nu was het opeens pijnlijk het rare is ik had er wel zin in.. Heeft iemand tips of miss een ander standje ofzo? Xx
pi_156775606
Lekker veel spuug of glijmiddel en dan floept ie er zo in
pi_156776339
Beetje tijgerbalsem werkt vaak heel goed als glijmiddel een zorgt voor een aangenaam warm gevoel waardoor je je meer ontspant en hij er makkelijker inglijdt.

Geloof me: Mijn vrouw wil niet meer zonder.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_156777184
quote:
14s.gif Op maandag 12 oktober 2015 09:34 schreef nightsleeper het volgende:
Beetje tijgerbalsem werkt vaak heel goed als glijmiddel een zorgt voor een aangenaam warm gevoel waardoor je je meer ontspant en hij er makkelijker inglijdt.

Tijgerbalsem ja? Dat prikt enorm en lijkt me dus geen goed advies voor een beginner.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 12 oktober 2015 @ 10:54:18 #5
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_156777258
quote:

:')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_156777749
quote:

Er even vanuit gaand dat TS serieus is snap ik dit soort reacties niet. Je wil toch niet op je geweten hebben dat ze daadwerkelijk tijgerbalsem gebruikt.

Oftewel TS. Glijmiddel is het toverwoord hier. Je zou die massage/glijmiddel spul van Durex kunnen gebruiken, dan kun je dat in het spel meenemen zonder dat je tussendoor moet stoppen om dat spul te pakken.
pi_156777806
Ontspan je wel voldoende?
pi_156778184
quote:

Dit klopt zeker! Volgende keer lekker tijgerbalsem uitproberen.
tip: Je vriend kan het ook een beetje op zijn balzak smeren dan krijgt hij meer zin in sex en hij houdt het ook nog eens langer vol!
pi_156778749
Géén tijgerbalsem

Wél ontspannen, ontspannen en ontspannen.
Neem ook uitgebreid de tijd voor voorspel, dat is ook erg belangrijk.

Verder; de eerste keer wil vaak nog wel wat stuntelig gaan en daar is ook helemaal niks mis mee zolang het voor beiden maar fijn is en voelt. :)
pi_156781196
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:48 schreef Geakmeisjuhh het volgende:
Heeey mensjeess

Heb nu nu 3 maandjes met me vriend maar de vorige keer gingen we een keertje seks proberen en ik lag onder hem maar hij kwam niet verder dan alleen z'n eikel en daarna lukte twee vingers ook niet meer terwijl dat meestal wel lukt nu was het opeens pijnlijk het rare is ik had er wel zin in.. Heeft iemand tips of miss een ander standje ofzo? Xx
Het klinkt alsof je een beetje gespannen bent, dus misschien ben je er nog niet helemaal klaar voor.
Neem de tijd, geniet. Als je onder ligt, trek je benen een beetje op, dat maakt het enteren makkelijker. Let op, je gaat dan ook dieper, wat vervelend kan zijn.
Probeer het anders eens bovenop, en doe wat droogneuken vooraf. Zo kan jij bepalen waanneer je er klaar voor bent, en wanneer en hoe je je laat enteren.
pi_156781270
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:48 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Tijgerbalsem ja? Dat prikt enorm en lijkt me dus geen goed advies voor een beginner.
Oh wauw, dat je daar serieus op ingaat...

Aan de topicbeginner: Ontspannen, veel en lang voorspel, dat zou al kunnen helpen.
pi_156781540
Probeer er niet teveel druk op te leggen. Bij mijn eerste keer wilde het ook niet meteen lukken. We hebben ons daar toen niet echt druk om gemaakt. Was meer van "kom we gaan even iets anders doen" en toen S avonds ging het opeens vanzelf.
pi_156781606
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 14:50 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Oh wauw, dat je daar serieus op ingaat...

Aan de topicbeginner: Ontspannen, veel en lang voorspel, dat zou al kunnen helpen.
Ja en dat is de laatste keer ooit. Tig reacties verwijderd. Doe normaal mensen.
  maandag 12 oktober 2015 @ 19:59:20 #14
340720 SegalPowerInside
Life is short, go live
pi_156787633
quote:
Heeey mensjeess

Als je nog niet veel seks hebt gehad, is het bij de eerste keer nog wel een paar keer gevoelig. Gebruik hiervoor idd glijmiddel, of massage olie, dit is echt super relaxed voor jou en je vriend. Tijgerbalsam lijkt me wel heel radicaal. Gewoon rustig aan doen, miss lukt het met bovengenoemde ook nog niet gelijk, maar goed who cares. Gewoon lekker rustig aan doen elkaar ontdekken... *;
Ik ben nieuw hier, maar het bevalt me wel.
pi_156795342
Gewoon neuqen
pi_156805208
quote:

quote:
14s.gif Op maandag 12 oktober 2015 11:59 schreef Sonaa88 het volgende:

Dit klopt zeker! Volgende keer lekker tijgerbalsem uitproberen.
tip: Je vriend kan het ook een beetje op zijn balzak smeren dan krijgt hij meer zin in sex en hij houdt het ook nog eens langer vol!
Hahaha, hoe flauw, maar ik moest toch lachen! :D
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_156805383
vooral ontspannen
pi_156810533
Dankjeee! Ja echt raar ik was ontspannen en had zelf ook gewoon zin haha x
pi_156818072
Vooral nat zijn, dan gaat 't allemaal vanzelf. Eerste keer bij mij zaten we eigenlijk wat te kloten zonder de intentie om het te gaan doen en toen zat die er ineens in, en ja toen maar verder gegaan he haha :P
pi_156820930
quote:
99s.gif Op maandag 12 oktober 2015 15:05 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja en dat is de laatste keer ooit. Tig reacties verwijderd. Doe normaal mensen.
Maar de reactie over tijgerbalsem gewoon lekker laten staan _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_156821028
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 23:44 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Maar de reactie over tijgerbalsem gewoon lekker laten staan _O-
Jup. Ze weet nu dat ze het niet moet doen dus klaar.
pi_156831535
Nogmaals; opbokken met die offtopic zooi.
pi_156837671
quote:
Heeey mensjeess

En is het al gelukt?
moet je wel ff melden!
pi_156839722
Haha wws morgen weer proberen ik laat het zeker horen
pi_156888524
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 21:28 schreef Geakmeisjuhh het volgende:
Vergeet condoom niet. Anders ben je zwanger en heb je een ziekte!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_156936858
Je eerst gewoon laten beffen dan voel je meer ontspannen.

Ps: even normaal typen aub.
pi_156953405
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 21:28 schreef Geakmeisjuhh het volgende:
Laat je het nog horen? uitgebreid verslag aub.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')