Tijgerbalsem ja? Dat prikt enorm en lijkt me dus geen goed advies voor een beginner.quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:34 schreef nightsleeper het volgende:
Beetje tijgerbalsem werkt vaak heel goed als glijmiddel een zorgt voor een aangenaam warm gevoel waardoor je je meer ontspant en hij er makkelijker inglijdt.
Geloof me: Mijn vrouw wil niet meer zonder.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:34 schreef nightsleeper het volgende:
Beetje tijgerbalsem werkt vaak heel goed als glijmiddel een zorgt voor een aangenaam warm gevoel waardoor je je meer ontspant en hij er makkelijker inglijdt.
Er even vanuit gaand dat TS serieus is snap ik dit soort reacties niet. Je wil toch niet op je geweten hebben dat ze daadwerkelijk tijgerbalsem gebruikt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:34 schreef nightsleeper het volgende:
Dit klopt zeker! Volgende keer lekker tijgerbalsem uitproberen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:34 schreef nightsleeper het volgende:
Het klinkt alsof je een beetje gespannen bent, dus misschien ben je er nog niet helemaal klaar voor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:48 schreef Geakmeisjuhh het volgende:
Heeey mensjeess
Heb nu nu 3 maandjes met me vriend maar de vorige keer gingen we een keertje seks proberen en ik lag onder hem maar hij kwam niet verder dan alleen z'n eikel en daarna lukte twee vingers ook niet meer terwijl dat meestal wel lukt nu was het opeens pijnlijk het rare is ik had er wel zin in.. Heeft iemand tips of miss een ander standje ofzo? Xx
Oh wauw, dat je daar serieus op ingaat...quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tijgerbalsem ja? Dat prikt enorm en lijkt me dus geen goed advies voor een beginner.
Ja en dat is de laatste keer ooit. Tig reacties verwijderd. Doe normaal mensen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:50 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Oh wauw, dat je daar serieus op ingaat...
Aan de topicbeginner: Ontspannen, veel en lang voorspel, dat zou al kunnen helpen.
Als je nog niet veel seks hebt gehad, is het bij de eerste keer nog wel een paar keer gevoelig. Gebruik hiervoor idd glijmiddel, of massage olie, dit is echt super relaxed voor jou en je vriend. Tijgerbalsam lijkt me wel heel radicaal. Gewoon rustig aan doen, miss lukt het met bovengenoemde ook nog niet gelijk, maar goed who cares. Gewoon lekker rustig aan doen elkaar ontdekken...quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:48 schreef Geakmeisjuhh het volgende:
Heeey mensjeess
Heb nu nu 3 maandjes met me vriend maar de vorige keer gingen we een keertje seks proberen en ik lag onder hem maar hij kwam niet verder dan alleen z'n eikel en daarna lukte twee vingers ook niet meer terwijl dat meestal wel lukt nu was het opeens pijnlijk het rare is ik had er wel zin in.. Heeft iemand tips of miss een ander standje ofzo? Xx
quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:34 schreef nightsleeper het volgende:
Hahaha, hoe flauw, maar ik moest toch lachen!quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:59 schreef Sonaa88 het volgende:
Dit klopt zeker! Volgende keer lekker tijgerbalsem uitproberen.
tip: Je vriend kan het ook een beetje op zijn balzak smeren dan krijgt hij meer zin in sex en hij houdt het ook nog eens langer vol!
Maar de reactie over tijgerbalsem gewoon lekker laten staanquote:Op maandag 12 oktober 2015 15:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en dat is de laatste keer ooit. Tig reacties verwijderd. Doe normaal mensen.
Jup. Ze weet nu dat ze het niet moet doen dus klaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Maar de reactie over tijgerbalsem gewoon lekker laten staan
En is het al gelukt?quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:48 schreef Geakmeisjuhh het volgende:
Heeey mensjeess
Vergeet condoom niet. Anders ben je zwanger en heb je een ziekte!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:28 schreef Geakmeisjuhh het volgende:
Haha wws morgen weer proberen ik laat het zeker horen
Laat je het nog horen? uitgebreid verslag aub.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:28 schreef Geakmeisjuhh het volgende:
Haha wws morgen weer proberen ik laat het zeker horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |