SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door seto op 13-10-2015 21:08:29 ]
Q.E.D.quote:
Dit. Enorme kneuzenactie.quote:
Denken dat er mensen zijn die zich daar druk over maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:11 schreef seto het volgende:
sommige mensen hier zijn een beetje jelly dat hun naam niet in de TT staat
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:11 schreef seto het volgende:
sommige mensen hier zijn een beetje jelly dat hun naam niet in de TT staat
Ben j een meisje of post je ex onder jouw account?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Vooral nat zijn, dan gaat 't allemaal vanzelf. Eerste keer bij mij zaten we eigenlijk wat te kloten zonder de intentie om het te gaan doen en toen zat die er ineens in, en ja toen maar verder gegaan he haha
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ben j een meisje of post je ex onder jouw account?
Mwoa, topic wel, de rest gaat toch allemaal over gains of andere shit waar ze geen belang bij heeft dusjaquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude. Is tog best kut dat je ex alles ziet
Heeft ze het zelf gevonden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mwoa, topic wel, de rest gaat toch allemaal over gains of andere shit waar ze geen belang bij heeft dusja
FOK! wist ze dat ik daar op zat, topic niet denk ik, of ze moet elke dag zijn wezen kijken wat ik allemaal heb gepostquote:
Dude... je ziet dat ze sinds augustus al een account heeft. Die heeft ALLES gelezen. Van a tot z.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
FOK! wist ze dat ik daar op zat, topic niet denk ik, of ze moet elke dag zijn wezen kijken wat ik allemaal heb gepost
je verbaast er niemand mee. Hier blijf je ook steeds terugkomen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:01 schreef Stimorol- het volgende:
Dat deed ik namelijk ook bij mijn ex.
Onkruid vergaat niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
je verbaast er niemand mee. Hier blijf je ook steeds terugkomen.
Ik weet inmiddels alles over jou en het gezin.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
je verbaast er niemand mee. Hier blijf je ook steeds terugkomen.
Ach, als zij er voldoening uit haalt..quote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude... je ziet dat ze sinds augustus al een account heeft. Die heeft ALLES gelezen. Van a tot z.
Fuck it. Tis maar liefde. Tis maar een chick.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ach, als zij er voldoening uit haalt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |