SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2015 00:21:04 ]
Volgens mij was ik tegen HW.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zat niet in een crew
'fuck mensen, ben liever remy' ditdat zuszo
al was #teamHW wel erg sterk
jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:20 schreef Paxcon het volgende:
als ze zorgzaam zeggen gaan ze je dan lekker in de watten leggen?
Flippiee was erg goed.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Volgens mij was ik tegen HW.
Flips in welk team zaten wij?
Lekkere maaltjes voor je koken, en voor je naar de winkel fietsen. Ontbijtjes op bed brengenquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:20 schreef Paxcon het volgende:
als ze zorgzaam zeggen gaan ze je dan lekker in de watten leggen?
Ik doe graag moeilijk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen. E=e x l x c
Kaneel wil alleen geappt worden denk ikquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had Kaneel een smsje gestuurd in de trein, maar volgens mij kijkt hij nooit. :$
zoals het hoort natuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekkere maaltjes voor je koken, en voor je naar de winkel fietsen. Ontbijtjes op bed brengen
Maar dat kan ik niet als ik onderweg benquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kaneel wil alleen geappt worden denk ik
Geen flauw idee. FOK!? ONZ!? KLB?! Iets met drie lettersquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Volgens mij was ik tegen HW.
Flips in welk team zaten wij?
vertel pax aub geen leugens over vrouwen straks verliezen we hem voorgoedquote:
ik heb vrijdag nog ontbijt op bed gemaaktquote:
bikkel hoor zo overleven zonder 3/4g.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat kan ik niet als ik onderweg ben
Hoe kom je aan zo'n vrouw?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekkere maaltjes voor je koken, en voor je naar de winkel fietsen. Ontbijtjes op bed brengen
als ik je boy was zou ik je koesterenquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb vrijdag nog ontbijt op bed gemaakt
maar dit is geen leugenquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:22 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
vertel pax aub geen leugens over vrouwen straks verliezen we hem voorgoed
ik vind dat zo ongemakkelijkquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb niks gehadquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
wow date jij sof :squote:
Geen smartphone uberhaupt, alleen prepaid foontje waar meer btg op zat toen ik hem kocht dan het apparaat zelf kostte.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
bikkel hoor zo overleven zonder 3/4g.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe niet aan ragequitten.
Of wel ja, zelden.
hoezo?quote:
Nee volgens mij waren alleen mort en ik KLB.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen flauw idee. FOK!? ONZ!? KLB?! Iets met drie lettersmisschien wel teamloos.
Nee gekquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wow date jij sof :s
het kan allemaal op fok
gewoon euro toestoppen zodat ze drinkontbijt kan halen op station en weer terug je bed inquote:
Wat doe je dan in de trein?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen smartphone uberhaupt, alleen prepaid foontje waar meer btg op zat toen ik hem kocht dan het apparaat zelf kostte.
Zal wel FOK! Of ONZ zijn geweest. Ik heb niet zo'n goed geheugen dus dat.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee volgens mij waren alleen mort en ik KLB.
Als mort er niet was zat ik bij jou en Moira in een team met andere naam.
Heb de krant gelezen, zaterdageditie ben je best even zoet mee. En nog drie artikelen voor studie.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat doe je dan in de trein?
boekje lezen ofzo?
Oh? Welke bronnen? Denk dat die niet betrouwbaar zijn, aangezien niet veel fokkers mij echt kennen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens bronnen ben je en doe je makkelijk
lekker boeiend allemaalquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:24 schreef Typisch het volgende:
heeeee schat wakker worden
ik heb ontbijt gemaakt
je bent net 3 seconde wakker maar hier eet maar lekker terwijl je nog uit je bek meurt en je in je bed die je gisteren verschoond hebt gaat kruimelen
quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh? Welke bronnen? Denk dat die niet betrouwbaar zijn, aangezien niet veel fokkers mij echt kennen.
is typisch zoiets dat heel lief en schattig is maar eigenlijk werkt het niet en slaat het nergens opquote:
Nee. Iets anders, en nu irriteert het me dat ik niet meer weet wat precies.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal wel FOK! Of ONZ zijn geweest. Ik heb niet zo'n goed geheugen dus dat.
goed bezigquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb de krant gelezen, zaterdageditie ben je best even zoet mee. En nog drie artikelen voor studie.
Niet dat het bij mij niet wachten is op mijn eerste match verderquote:
Dan maar OKCupid tochquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet dat het bij mij niet wachten is op mijn eerste match verder
Oh ik voel dat meisjequote:Op zondag 11 oktober 2015 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
En ik heb vrienden gemaakt met een meisje dat meereiskaartje had en normaal nooit ver van Winschoten vandaan ging en reuzenerveus was dat ze op een perron in Amsterdam moest staan. Zo schattig.
kruimels haal je zo uit bed en een slok drinken en meeste stank is al weg. Boeieeequote:Op zondag 11 oktober 2015 00:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
is typisch zoiets dat heel lief en schattig is maar eigenlijk werkt het niet en slaat het nergens op
was je nu weer terug bij je ex of had je een nieuwe
ik ben eht vergeten
Was dit Opso?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
En ik heb vrienden gemaakt met een meisje dat meereiskaartje had en normaal nooit ver van Winschoten vandaan ging en reuzenerveus was dat ze op een perron in Amsterdam moest staan. Zo schattig.
Gewoon loslaten. Het doet er niet toe. De wereld vergaat niet. Je sterft er niet aan. Het is gewoon verleden tijd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee. Iets anders, en nu irriteert het me dat ik niet meer weet wat precies. [ afbeelding ]
Daar ook nietquote:
en ik dacht dat ik onromantisch wasquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:24 schreef Typisch het volgende:
heeeee schat wakker worden
ik heb ontbijt gemaakt
je bent net 3 seconde wakker maar hier eet maar lekker terwijl je nog uit je bek meurt en je in je bed die je gisteren verschoond hebt gaat kruimelen
haha, told youquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
kruimels haal je zo uit bed en een slok drinken en meeste stank is al weg. Boeieee
En ja was bij mijn ex en gaat nu eigenlijk best goed. Hebben echt super lang gepraat en was fijn
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je een date had?!
Nooit. Dan maar niksquote:
Aww. Dat is wel lief.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ze was zelfs nog jeugdiger, zo jong dat ze mij oud leek te vinden
ik ben best romantisch als ik daar zin in heb, maar ontbijt op bed hoeven ze niet te verwachtenquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik onromantisch was
Ik vind het belangrijk om mijn historie te kennen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon loslaten. Het doet er niet toe. De wereld vergaat niet. Je sterft er niet aan. Het is gewoon verleden tijd.
mij kun je niet kiezenquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kies liever meisje dan dat ik jou moet kiezen ja
ijs en ijskoudquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
maak dat jezelf maar wijsquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik zou willen dat ik je dit in geuren en kleuren kon vertellen, maar helaas heb ik geen flauw idee waar dit over gaat.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb keus genoeg.Ja zo kom je er nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is beter dat je chillt vandaag
Of heb je weer eens aan een meisjes' haar gerokenquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik je dit in geuren en kleuren kon vertellen, maar helaas heb ik geen flauw idee waar dit over gaat.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb keus genoeg.mijn godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zou ik het aan moira vragen. Aan mij heb je niets meer.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijk om mijn historie te kennen.
Het gebeurt wel eens.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spreken mensen jou al vaak met u aan?
Zelfs dat niet nee.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Of heb je weer eens aan een meisjes' haar geroken
Als ik netjes rondloop met haar in een knotje en puistenkop beetje zorgvuldig weggewerkt noemt iedereen me u.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zou ik het aan moira vragen. Aan mij heb je niets meer.
[..]
Het gebeurt wel eens.Het is heel raar. Als een oud persoon u zegt, dan vind ik het niet erg. Zegt een jonger persoon het, dan vind ik het confronterend
Nou, zo belangrijk is het ook niet, je hebt gelijk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zou ik het aan moira vragen. Aan mij heb je niets meer.
[..]
Het gebeurt wel eens.Het is heel raar. Als een oud persoon u zegt, dan vind ik het niet erg. Zegt een jonger persoon het, dan vind ik het confronterend
Mag ik dit ook?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Mort je mag djedje altijd contacten.
Dat is ook onprettig.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik netjes rondloop met haar in een knotje en puistenkop beetje zorgvuldig weggewerkt noemt iedereen me u.
Dat heeft Morta alquote:
vrouwenshampoo ruikt echt wel heel lekkerquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Of heb je weer eens aan een meisjes' haar geroken
Haarfetisjist gespot :squote:Op zondag 11 oktober 2015 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vrouwenshampoo ruikt echt wel heel lekker
Ken ik niet, klinkt interessantquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:40 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Honderd_jaar_eenzaamheid
Beste boek ooit.
Dankjewel. Ben blij dat ik je heb kunnen helpen in het loslaten van iets dat je frustreerde.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou, zo belangrijk is het ook niet, je hebt gelijk.
En natuurlijk heb ik wel wat aan jou. Hoe moet ik anders op de hoogte blijven van de positie van AZ?
Ik had dat ook een tijdje, terwijl het "geurloos" is vond ik het een best apart geurtje hebbenquote:
Twee of drie.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe vaak doen jullie shampoo op jullie haar tijdens douchebeurt
1xquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Middelbare school heeft het zeker verpest? Dat gebeurt namelijk altijdquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:45 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik las veel, niet meer nee
Wil het weer eens oppakken
Had je je school leeslijst nog onder controle gekregen?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:45 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik las veel, niet meer nee
Wil het weer eens oppakken
Ik heb echt weleens iets heel raars in m`nhaar gedaan toen ik nog slaapdronken wasquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik pak gewoon de fles shampoo uit het doucherek waar shampoo op staat.
Al heb ik ook wel eens slaapdronken scrubgel in mijn haar gesmeerd.
Ben ik ook blij om, dank daarvoor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankjewel. Ben blij dat ik je heb kunnen helpen in het loslaten van iets dat je frustreerde.
Nou teletekst pagina 818 of 801. AZ heeft trouwens vier thuisduels op rij gewonnen. Goed he.
Ik moet hem nog gaan gebruiken dus ben benieuwd hoe het 'ruikt'. Wilde eens kijken of het effecten had op mijn haarquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had dat ook een tijdje, terwijl het "geurloos" is vond ik het een best apart geurtje hebben
1 of 2x soms vergeet ik of ik al shampoo heb gebruikt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Er bestaat toch ook best Nederlandse literatuur die geen straf is om te lezen?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:47 schreef JoseArcadio het volgende:
Al die zaadboeken van Jan Wolkers en Giphart doorworstelen voor een 6.
Kluun en Heleen van Royen schrijven vooral zaadboekenquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:47 schreef JoseArcadio het volgende:
Al die zaadboeken van Jan Wolkers en Giphart doorworstelen voor een 6.
Tot mijn 13e las ik best wel veelquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:46 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Middelbare school heeft het zeker verpest? Dat gebeurt namelijk altijd
Zeker, maar als je 16 bent heb je daar minder zicht op. Donkere kamer van Damokles is echt een vet boek bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er bestaat toch ook best Nederlandse literatuur die geen straf is om te lezen?
Precies boeken die ik heb gelezen. Al heb ik toegegeven wel echt gejankt aan het einde van Komt Een Vrouw Bij De Dokter.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kluun en Heleen van Royen schrijven vooral zaadboeken
Letterlijk en figuurlijk dan
Omdat je veel haar hebt en het nog niet helemaal schoon voelt na een keer.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:49 schreef Paxcon het volgende:
Hoezo meerdere keren shampoo in je haar doen
Graag gedaan. En ik waardeer dat je zo meeleeft met AZ. Dat is weer eens wat anders dan uitgelachen worden om mijn club voorkeur.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben ik ook blij om, dank daarvoor.
Voetbal interesseert mah nie, maar ben oprecht blij voor je dat je club het zo goed doet.
Mag ik aan je haar ruiken?
Raakte mij ook best wel. Ben het niet zo eens met alle haters.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies boeken die ik heb gelezen. Al heb ik toegegeven wel echt gejankt aan het einde van Komt Een Vrouw Bij De Dokter.
Heb het boek halverwege weggedaan. VOnd het niks. Komt een vrouw bij de dokter was wel mooie filmquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies boeken die ik heb gelezen. Al heb ik toegegeven wel echt gejankt aan het einde van Komt Een Vrouw Bij De Dokter.
Vond het vooral een totale lul. Lekker geld verdienen over de rug van je dooie vrouw.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmm ingewikkeld allemaalquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat je veel haar hebt en het nog niet helemaal schoon voelt na een keer.
Nou zeg, uitlachen gaat wel ver.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag gedaan. En ik waardeer dat je zo meeleeft met AZ. Dat is weer eens wat anders dan uitgelachen worden om mijn club voorkeur.
Euh. Ja hoor.
Voor de echte sixtieslook als ik google mag geloven?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:52 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Doe eens brylcreem in je haar, dan moet je ook 2x wassen.
Eerst trouwen zeker?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mag helaas nog geen kort pittig kapsel
Ik ook niet. Het boek was rauw, grof, maar sleepte me wel mee in de emotie. Vond het een prima boek.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Raakte mij ook best wel. Ben het niet zo eens met alle haters.
Zekers. Pommade is een bitch om uit te wassen maar je ziet er wel uit alsof je van de set van Mad Men komt wandelen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Voor de echte sixtieslook als ik google mag geloven?
Meh, waarom zou je je levensverhaal niet mogen opschrijven en publiceren? Dat zie je zo vaak.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:51 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Vond het vooral een totale lul. Lekker geld verdienen over de rug van je dooie vrouw.
Ja, schijnbaar wordt het geregeld als advies gegeven door de kraamverzorgsters enzo. Omdat het lekker praktisch is, korte haartjes.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eerst trouwen zeker?
Vrouwen doen toch altijd dat als de buit binnen is ze een kort kapsel nemen? Of eerst werpen?
Dan blijft het een lulquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh, waarom zou je je levensverhaal niet mogen opschrijven en publiceren? Dat zie je zo vaak.
Hoi Fok-itquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan blijft het een lul
In het boek dan
Ja hoorquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had je je school leeslijst nog onder controle gekregen?
Ja precies, wel jammerquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:46 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Middelbare school heeft het zeker verpest? Dat gebeurt namelijk altijd
quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, schijnbaar wordt het geregeld als advies gegeven door de kraamverzorgsters enzo. Omdat het lekker praktisch is, korte haartjes.
Hebben zeker nooit gehoord van elastieken of haarklemmen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, schijnbaar wordt het geregeld als advies gegeven door de kraamverzorgsters enzo. Omdat het lekker praktisch is, korte haartjes.
Hoi Stijn. heb je genoten van de Gaas?quote:
Dat mag ie zeker, en daar mag ik dan weer mijn mening over geven. Bovendien heb ik hem gesponsord door zijn boek te kopen dus dan mag ik ook wel zeggen wat ik er van vond.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh, waarom zou je je levensverhaal niet mogen opschrijven en publiceren? Dat zie je zo vaak.
Niets mis met personages waarvoor je ook andere dingen dan sympathie voelt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan blijft het een lul
In het boek dan
Dat maakt niet uit. Een hoofdpersoon hoeft niet likeable te zijn om een goed boek te schrijven.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan blijft het een lul
In het boek dan
Oh zeker niet. Dat is juist een compliment aan de auteur, acteur of wie dan ook. Als je diegene ook echt kan haten wetende dat het alleen een personage isxquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets mis met personages waarvoor je ook andere dingen dan sympathie voelt.
Ik zeg ook niet dat jij geen mening mag hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:55 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Dat mag ie zeker, en daar mag ik dan weer mijn mening over geven. Bovendien heb ik hem gesponsord door zijn boek te kopen dus dan mag ik ook wel zeggen wat ik er van vond.
De Gaas?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi Stijn. heb je genoten van de Gaas?
Sommigen doen dat. Maar ik lach ze net zo hard uit.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou zeg, uitlachen gaat wel ver.
Nice. Weet niet precies waarom maar dat doet de jeugd van tegenwoordig blijkbaar dus ik dacht ik doe mee.
Weet ikkkquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Een hoofdpersoon hoeft niet likeable te zijn om een goed boek te schrijven.
Das waarquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij geen mening mag hebben.
El Ghaziquote:
Ja, dit had ik al getypt voordat je reageerde aap.quote:
Het klopt natuurlijk wel dat het lekker makkelijk is. Ook een stuk frisser in de zomer.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Hebben zeker nooit gehoord van elastieken of haarklemmen.
Sneller F5-en aapquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dit had ik al getypt voordat je reageerde aap.
Dit precies.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Een hoofdpersoon hoeft niet likeable te zijn om een goed boek te schrijven.
Hij is best knappe jongen maar nee denk het nietquote:
Zeg jij ook ja tegen mdma?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sommigen doen dat. Maar ik lach ze net zo hard uit.
Dat is nergens voor nodig joh. Wees nou maar gewoon jezelf en doe geen gekke dingen die de jeugd doet. Voor je het weet slik je nog mdma. Want iedereen zegt ja tegen mdma
Matige wedstrijd weer zoals altijd. Wel veel mogelijkheid om aan de bal te komen voor Gazermans maar dat komt waarschijnlijk doordat ze alleen Depay kennen en die schijnbaar superdupergoed is.quote:
Ik denk dat ik helemaal een zeug lijk met kort haar. Moet er niet aan denken. Laat het juist langer groeien de komende tijd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het klopt natuurlijk wel dat het lekker makkelijk is. Ook een stuk frisser in de zomer.
Maar ik wil mijn haar wel op redelijke lengte houden de komende 20 jaar eigenlijk.
Ik plaatste dat voor jouw reactie. Zeur niet.quote:
Ja, een pedo.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:57 schreef JoseArcadio het volgende:
Lolita is een heel goed boek met een heel ziek hoofdpersonage.
Die was zo slecht jeetjequote:Op zondag 11 oktober 2015 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Matige wedstrijd weer zoals altijd. Wel veel mogelijkheid om aan de bal te komen voor Gazermans maar dat komt waarschijnlijk doordat ze alleen Depay kennen en die schijnbaar superdupergoed is.
Fok-it en ik vinden z'n uiterlijk wel om over naar huis te schrijvenquote:
Mja, je hebt ook kort en kort. Boblijn vond ik nog wel aanvaardbaar.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik helemaal een zeug lijk met kort haar. Moet er niet aan denken. Laat het juist langer groeien de komende tijd.Zal het waarschijnlijk nooit korter knippen dan schouderlengte, want dat vind ik nog wel cute.
Dat is hij al het hele seizoen. Het meest fascinerende is dat hij elke keer op zijn tegenstander loopt in plaats van hem proberen te omzeilen.quote:
Een boblijn staat mij ook niet echt. Heb dat wel eens gehad.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, je hebt ook kort en kort. Boblijn vond ik nog wel aanvaardbaar.
ben jij ook al hommo?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is best knappe jongen maar nee denk het niet
Ja, en op momenten vergeet je het even en ga je bijna sympathie voelen voor hem. Echt een geweldig geschreven boek is dat.quote:
Hoi Arcadio, jij ook hierquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:00 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ja, en op momenten vergeet je het even en ga je bijna sympathie voelen voor hem. Echt een geweldig geschreven boek is dat.
Ik heb er niet zoveel mee. Ik heb vanavond wel genoten van de aanblik van de Asian mannen in het Kazakhse elftal.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fok-it en ik vinden z'n uiterlijk wel om over naar huis te schrijven
hij lijkt me alleen wel een beetje een pauper verder
Dat zijn de beste personages. Waarbij je heen en weer geslingerd wordt tussen emoties.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:00 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ja, en op momenten vergeet je het even en ga je bijna sympathie voelen voor hem. Echt een geweldig geschreven boek is dat.
Dat zei je de vorige keer ook al. Maar ook als hetero zijnde kan je een man knap vindenquote:
Die zijn ze me niet zo opgevallen eigenlijkquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel mee. Ik heb vanavond wel genoten van de aanblik van de Asian mannen in het Kazakhse elftal.
Waarom zou je geen sympathie voor die mensen kunnen voelen? Hij deed verder niksquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:00 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Irritante kerel IRL zekerquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:00 schreef Typisch het volgende:
Ik heb denk ik het nummer van El Ghazi nog. De beste man kwam ik regelmatig tegen op verjaardagen.
vuilekkjood
Ik zeg iig geen neequote:Op zondag 11 oktober 2015 00:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Zeg jij ook ja tegen mdma?
Ik niet hoor, ben straight edge zoals Mort al postte.
dat kloptquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zei je de vorige keer ook al. Maar ook als hetero zijnde kan je een man knap vinden
Van horen zeggen lijk jij op Vertonghen, je hebt het nummer van El Ghazi.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:00 schreef Typisch het volgende:
Ik heb denk ik het nummer van El Ghazi nog. De beste man kwam ik regelmatig tegen op verjaardagen.
vuilekkjood
Klopt. Ik ben ook geen hetero verderquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat klopt
maar dan impliceer je toch niet dat je hem misschien zou doen als je niet op mannen valt?
Als .. zijnde is dubbelop.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zei je de vorige keer ook al. Maar ook als hetero zijnde kan je een man knap vinden
Euh.. Noem kinderen verkrachten maar niks.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je geen sympathie voor die mensen kunnen voelen? Hij deed verder niks
ah okayquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben ook geen hetero verder
Maar ook geen gay
Dat klopt Stijn. Mijn excusesquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als .. zijnde is dubbelop.
#zondagnachtfeitjes
Wejooquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zeg iig geen nee
En goed zo.al klopt dat niet helemaal met je bodybuilding gedoe.
Ik heb wel een zwak voor mannen uit die hoek. Vind ze vaak erg cute. Beetje Aziatisch bloed en wat westerse trekjes erdoor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die zijn ze me niet zo opgevallen eigenlijk
Dat deed hij dan ook niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:02 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Euh.. Noem kinderen verkrachten maar niks.
Zat vast te dagdromen over zijn grote voorbeeld.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Viel wel mee eigenlijk. Beetje stilletjes.
Toch opvallend dat de meeste mensen die fout keer op keer blijven makenquote:
Jaaa maar bodybuilden is toch niet echt straight edgequote:Op zondag 11 oktober 2015 01:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Wejoo
En hoezo? Ik gebruik geen AAS heur.
Net als en vice versa.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch opvallend dat de meeste mensen die fout keer op keer blijven maken.
Soms betrap ik mezelf erop.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van horen zeggen lijk jij op Vertonghen, je hebt het nummer van El Ghazi.
Ik zie een verband, vieze Jood die je bent!11!!1111!!1111!!
Ik heb het ook over Lolita. Maar geen zin in deze discussie verderquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:03 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ik had het over Lolita het boek, niet Kluun de schrijver
Aanstelleritus heet dat bij mannenquote:
Sorry, ik heb net alvast de volgende aflevering van Penoza gekeken en dat vond ik heel spannend.quote:
Oké, apart. Ik noem verkrachten en moorden iig niet niks.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het ook over Lolita. Maar geen zin in deze discussie verder
ik heb net marseille online verslagen met feyenoordquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb net alvast de volgende aflevering van Penoza gekeken en dat vond ik heel spannend.
Weetje hoe teringpijn het zou doen als je prostaat zichzelf van binnenuit zou vermoorden ? HE HE !! ?quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:07 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Oké, apart. Ik noem verkrachten en moorden iig niet niks.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb net marseille online verslagen met feyenoord
Nou. Dat moet je maar aan Pax vragenquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weetje hoe teringpijn het zou doen als je prostaat zichzelf van binnenuit zou vermoorden ? HE HE !! ?
Dankje, ik leef vooral met jou mee aangezien je nog een lange kutreis had vandaagquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sterkte. Ik leef met je mee. Mannen die het aanstellerij noemen weten NIETS
Waarom niet? Geen recreatief gebruik van drugs en rookwaren gaat het toch om?quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa maar bodybuilden is toch niet echt straight edge
quote:
een prostaat kanzichzelf niet van binnenuit vermoordenquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weetje hoe teringpijn het zou doen als je prostaat zichzelf van binnenuit zou vermoorden ? HE HE !! ?
ergo: het zit allemaal tussen de orenquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
een prostaat kanzichzelf niet van binnenuit vermoorden
graag gedaan
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:09 schreef badschaap het volgende:
Net terug van de housewarming van me neef. Er was bacardi, dus heb een date geregeld met een random chick van tinder![]()
Hoi Inso.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ergo: het zit allemaal tussen de oren
Moet jij per se dronken zijn om te kunnen swipen dan?quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:09 schreef badschaap het volgende:
Net terug van de housewarming van me neef. Er was bacardi, dus heb een date geregeld met een random chick van tinder![]()
Vriend, hij heeft meerdere keren seks, tegen haar wil in, met een 12-jarig kind. Hij vermoordt haar latere vriend. Staat gewoon in het boek hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]die hoofdpersoon doet toch niks meer dan verliefd worden op iemand??
Hoe kan je dat ook maar vergelijken met die dingen
Nee echt? Jemigquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
een prostaat kanzichzelf niet van binnenuit vermoorden
graag gedaan
insogodquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ergo: het zit allemaal tussen de oren
Heh wtfquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:09 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Vriend, hij heeft meerdere keren seks, tegen haar wil in, met een 12-jarig kind. Hij vermoordt haar latere vriend. Staat gewoon in het boek hoor.
Ik had vandaag kaolo veel pijn aan mn ballen.quote:
No problemoquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh wtfdan is de film heel anders
Sorry dan
Eens.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
schoon beddengoed is de hemel op aarde
meningen?
heel erg eensquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
meningen?
3 keer in de weekquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
heel erg eens
verschoon zovaak mogelijk
Niet echtquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Waarom niet? Geen recreatief gebruik van drugs en rookwaren gaat het toch om?
Ga nou maar lekker weet ik veel wat doen. Tinderen. Wedden. Slapen.quote:
In de film wordt hij alleen verliefd op haar terwijl hij een relatie heeft met haar moeder. En dan krijgt die moeder een ongeluk en rijdt hij er met haar vandoor ofzoquote:
klasgenootje van mij heeft dat eens gehad toen hij achter de pc zatquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had vandaag kaolo veel pijn aan mn ballen.
Ik dacht echt even dat mn zaadleider in de knoop zat.
In de ochtend pissen na een avondje kantelen is meer hemel op aarde.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
meningen?
Jaaaquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
meningen?
Het was 2 uur lang.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
klasgenootje van mij heeft dat eens gehad toen hij achter de pc zat
voel je je dan effe genaaid
nu weer over?
anders effe naar den dokter
Nou jeetje Flips. Niet zo aangebrand doen. Dat kan nog vaak genoeg in Thailandquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echt
Wacht nu ben ik verward.
[..]
Ga nou maar lekker weet ik veel wat doen. Tinderen. Wedden. Slapen.
vandaag verschoond maar ik heb er net al een uur of 3 in geslapen dus nu is het niet meer echt schoonquote:
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
heel erg eens
verschoon zovaak mogelijk
Van Gerwen heeft verloren, genot.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was 2 uur lang.
Doen ging het langzaam weg.
Deed wel vies veel pijn.
Geen idee wat het was
echt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen heeft verloren, genot.
Dat was toch enkel het geval als je (op)nieuw netflix account activeert? Volgens mij zouden ze (voorlopig) niet aan de huidige 'abonnementen' komen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:09 schreef Typisch het volgende:
netflix wordt 2 dollar (dus ook 2 euro denk ik) duurder
tijd om het op te zeggen
Ja, dat zit ook in het boek. Ik kan me wel voorstellen dat ze die seksuele relatie niet in de film hebben gestopt trouwens.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de film wordt hij alleen verliefd op haar terwijl hij een relatie heeft met haar moeder. En dan krijgt die moeder een ongeluk en rijdt hij er met haar vandoor ofzo
heftige dag zo te horenquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was 2 uur lang.
Doen ging het langzaam weg.
Deed wel vies veel pijn.
Geen idee wat het was
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou jeetje Flips. Niet zo aangebrand doen. Dat kan nog vaak genoeg in Thailand
Nee klopt. Maar dan snap ik het wel ja dat je geen sympathie kan opbrnegenquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:13 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ja, dat zit ook in het boek. Ik kan me wel voorstellen dat ze die seksuele relatie niet in de film hebben gestopt trouwens.
Thornton heeft met 5-4 gewonnen, mooie finale en ik gun het Thornton ontzettend. Buiten dat ben k ook blij dat MVG eens verliest, die totale dominantie is nou ook weer niet heel leuk. Net als dat je jaarlijks naar de Bundesliga gaat kijken en je toch wel weet dat EF ZEE BAYERN kampioen wordt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt.
ik heb de darts niet gekeken.
ik was sushi eten en daarna avondje hangen in de pub waar het rugby op stond (ja mensen zien gebruiken)
oh nicequote:Op zondag 11 oktober 2015 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was toch enkel het geval als je (op)nieuw netflix account activeert? Volgens mij zouden ze (voorlopig) niet aan de huidige 'abonnementen' komen.
Echte sushi.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
echte sushi op of all you can eat shizzle?
ik ben gestopt na het woordje Thorntonquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thornton heeft met 5-4 gewonnen, mooie finale en ik gun het Thornton ontzettend. Buiten dat ben k ook blij dat MVG eens verliest, die totale dominantie is nou ook weer niet heel leuk. Net als dat je jaarlijks naar de Bundesliga gaat kijken en je toch wel weet dat EF ZEE BAYERN kampioen wordt.
kkr anorexia patientquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
mooi man
ik heb net een appel op als avondeten
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben gestopt na het woordje Thornton
Nog effe snel Friday Night Lights kijken voordat je opzegt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh nice
dan nog ga ik het binnenkort even opzeggen denk ik
Ik ben trots op je. Nooit veranderd in al die jaren.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben gestopt na het woordje Thornton
Nee iets met Wintersday over Oekraïnequote:Op zondag 11 oktober 2015 01:17 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Nog effe snel Friday Night Lights kijken voordat je opzegt.
wat is het?quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:17 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Nog effe snel Friday Night Lights kijken voordat je opzegt.
best wel eigenlijkquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben trots op je. Nooit veranderd in al die jaren.
Kut Turken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Polen morgen verliest zijn ze geloof ik de beste nummer 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |