Ja, en op momenten vergeet je het even en ga je bijna sympathie voelen voor hem. Echt een geweldig geschreven boek is dat.quote:
Hoi Arcadio, jij ook hierquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:00 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ja, en op momenten vergeet je het even en ga je bijna sympathie voelen voor hem. Echt een geweldig geschreven boek is dat.
Ik heb er niet zoveel mee. Ik heb vanavond wel genoten van de aanblik van de Asian mannen in het Kazakhse elftal.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fok-it en ik vinden z'n uiterlijk wel om over naar huis te schrijven
hij lijkt me alleen wel een beetje een pauper verder
Dat zijn de beste personages. Waarbij je heen en weer geslingerd wordt tussen emoties.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:00 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ja, en op momenten vergeet je het even en ga je bijna sympathie voelen voor hem. Echt een geweldig geschreven boek is dat.
Dat zei je de vorige keer ook al. Maar ook als hetero zijnde kan je een man knap vindenquote:
Die zijn ze me niet zo opgevallen eigenlijkquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel mee. Ik heb vanavond wel genoten van de aanblik van de Asian mannen in het Kazakhse elftal.
Waarom zou je geen sympathie voor die mensen kunnen voelen? Hij deed verder niksquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:00 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Irritante kerel IRL zekerquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:00 schreef Typisch het volgende:
Ik heb denk ik het nummer van El Ghazi nog. De beste man kwam ik regelmatig tegen op verjaardagen.
vuilekkjood
Ik zeg iig geen neequote:Op zondag 11 oktober 2015 00:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Zeg jij ook ja tegen mdma?
Ik niet hoor, ben straight edge zoals Mort al postte.
dat kloptquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zei je de vorige keer ook al. Maar ook als hetero zijnde kan je een man knap vinden
Van horen zeggen lijk jij op Vertonghen, je hebt het nummer van El Ghazi.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:00 schreef Typisch het volgende:
Ik heb denk ik het nummer van El Ghazi nog. De beste man kwam ik regelmatig tegen op verjaardagen.
vuilekkjood
Klopt. Ik ben ook geen hetero verderquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat klopt
maar dan impliceer je toch niet dat je hem misschien zou doen als je niet op mannen valt?
Als .. zijnde is dubbelop.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zei je de vorige keer ook al. Maar ook als hetero zijnde kan je een man knap vinden
Euh.. Noem kinderen verkrachten maar niks.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je geen sympathie voor die mensen kunnen voelen? Hij deed verder niks
ah okayquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben ook geen hetero verder
Maar ook geen gay
Dat klopt Stijn. Mijn excusesquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als .. zijnde is dubbelop.
#zondagnachtfeitjes
Wejooquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zeg iig geen nee
En goed zo.al klopt dat niet helemaal met je bodybuilding gedoe.
Ik heb wel een zwak voor mannen uit die hoek. Vind ze vaak erg cute. Beetje Aziatisch bloed en wat westerse trekjes erdoor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die zijn ze me niet zo opgevallen eigenlijk
Dat deed hij dan ook niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:02 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Euh.. Noem kinderen verkrachten maar niks.
Zat vast te dagdromen over zijn grote voorbeeld.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Viel wel mee eigenlijk. Beetje stilletjes.
Toch opvallend dat de meeste mensen die fout keer op keer blijven makenquote:
Jaaa maar bodybuilden is toch niet echt straight edgequote:Op zondag 11 oktober 2015 01:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Wejoo
En hoezo? Ik gebruik geen AAS heur.
Net als en vice versa.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch opvallend dat de meeste mensen die fout keer op keer blijven maken.
Soms betrap ik mezelf erop.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van horen zeggen lijk jij op Vertonghen, je hebt het nummer van El Ghazi.
Ik zie een verband, vieze Jood die je bent!11!!1111!!1111!!
Ik heb het ook over Lolita. Maar geen zin in deze discussie verderquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:03 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ik had het over Lolita het boek, niet Kluun de schrijver
Aanstelleritus heet dat bij mannenquote:
Sorry, ik heb net alvast de volgende aflevering van Penoza gekeken en dat vond ik heel spannend.quote:
Oké, apart. Ik noem verkrachten en moorden iig niet niks.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het ook over Lolita. Maar geen zin in deze discussie verder
ik heb net marseille online verslagen met feyenoordquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb net alvast de volgende aflevering van Penoza gekeken en dat vond ik heel spannend.
Weetje hoe teringpijn het zou doen als je prostaat zichzelf van binnenuit zou vermoorden ? HE HE !! ?quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:07 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Oké, apart. Ik noem verkrachten en moorden iig niet niks.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb net marseille online verslagen met feyenoord
Nou. Dat moet je maar aan Pax vragenquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weetje hoe teringpijn het zou doen als je prostaat zichzelf van binnenuit zou vermoorden ? HE HE !! ?
Dankje, ik leef vooral met jou mee aangezien je nog een lange kutreis had vandaagquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sterkte. Ik leef met je mee. Mannen die het aanstellerij noemen weten NIETS
Waarom niet? Geen recreatief gebruik van drugs en rookwaren gaat het toch om?quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa maar bodybuilden is toch niet echt straight edge
quote:
een prostaat kanzichzelf niet van binnenuit vermoordenquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weetje hoe teringpijn het zou doen als je prostaat zichzelf van binnenuit zou vermoorden ? HE HE !! ?
ergo: het zit allemaal tussen de orenquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
een prostaat kanzichzelf niet van binnenuit vermoorden
graag gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |