Ik zeg ook niet dat jij geen mening mag hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:55 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Dat mag ie zeker, en daar mag ik dan weer mijn mening over geven. Bovendien heb ik hem gesponsord door zijn boek te kopen dus dan mag ik ook wel zeggen wat ik er van vond.
De Gaas?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi Stijn. heb je genoten van de Gaas?
Sommigen doen dat. Maar ik lach ze net zo hard uit.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou zeg, uitlachen gaat wel ver.
Nice. Weet niet precies waarom maar dat doet de jeugd van tegenwoordig blijkbaar dus ik dacht ik doe mee.
Weet ikkkquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Een hoofdpersoon hoeft niet likeable te zijn om een goed boek te schrijven.
Das waarquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij geen mening mag hebben.
El Ghaziquote:
Ja, dit had ik al getypt voordat je reageerde aap.quote:
Het klopt natuurlijk wel dat het lekker makkelijk is. Ook een stuk frisser in de zomer.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Hebben zeker nooit gehoord van elastieken of haarklemmen.
Sneller F5-en aapquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dit had ik al getypt voordat je reageerde aap.
Dit precies.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Een hoofdpersoon hoeft niet likeable te zijn om een goed boek te schrijven.
Hij is best knappe jongen maar nee denk het nietquote:
Zeg jij ook ja tegen mdma?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sommigen doen dat. Maar ik lach ze net zo hard uit.
Dat is nergens voor nodig joh. Wees nou maar gewoon jezelf en doe geen gekke dingen die de jeugd doet. Voor je het weet slik je nog mdma. Want iedereen zegt ja tegen mdma
Matige wedstrijd weer zoals altijd. Wel veel mogelijkheid om aan de bal te komen voor Gazermans maar dat komt waarschijnlijk doordat ze alleen Depay kennen en die schijnbaar superdupergoed is.quote:
Ik denk dat ik helemaal een zeug lijk met kort haar. Moet er niet aan denken. Laat het juist langer groeien de komende tijd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het klopt natuurlijk wel dat het lekker makkelijk is. Ook een stuk frisser in de zomer.
Maar ik wil mijn haar wel op redelijke lengte houden de komende 20 jaar eigenlijk.
Ik plaatste dat voor jouw reactie. Zeur niet.quote:
Ja, een pedo.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:57 schreef JoseArcadio het volgende:
Lolita is een heel goed boek met een heel ziek hoofdpersonage.
Die was zo slecht jeetjequote:Op zondag 11 oktober 2015 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Matige wedstrijd weer zoals altijd. Wel veel mogelijkheid om aan de bal te komen voor Gazermans maar dat komt waarschijnlijk doordat ze alleen Depay kennen en die schijnbaar superdupergoed is.
Fok-it en ik vinden z'n uiterlijk wel om over naar huis te schrijvenquote:
Mja, je hebt ook kort en kort. Boblijn vond ik nog wel aanvaardbaar.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik helemaal een zeug lijk met kort haar. Moet er niet aan denken. Laat het juist langer groeien de komende tijd.Zal het waarschijnlijk nooit korter knippen dan schouderlengte, want dat vind ik nog wel cute.
Dat is hij al het hele seizoen. Het meest fascinerende is dat hij elke keer op zijn tegenstander loopt in plaats van hem proberen te omzeilen.quote:
Een boblijn staat mij ook niet echt. Heb dat wel eens gehad.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, je hebt ook kort en kort. Boblijn vond ik nog wel aanvaardbaar.
ben jij ook al hommo?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is best knappe jongen maar nee denk het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |