is typisch zoiets dat heel lief en schattig is maar eigenlijk werkt het niet en slaat het nergens opquote:
Nee. Iets anders, en nu irriteert het me dat ik niet meer weet wat precies.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal wel FOK! Of ONZ zijn geweest. Ik heb niet zo'n goed geheugen dus dat.
goed bezigquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb de krant gelezen, zaterdageditie ben je best even zoet mee. En nog drie artikelen voor studie.
Niet dat het bij mij niet wachten is op mijn eerste match verderquote:
Dan maar OKCupid tochquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet dat het bij mij niet wachten is op mijn eerste match verder
Oh ik voel dat meisjequote:Op zondag 11 oktober 2015 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
En ik heb vrienden gemaakt met een meisje dat meereiskaartje had en normaal nooit ver van Winschoten vandaan ging en reuzenerveus was dat ze op een perron in Amsterdam moest staan. Zo schattig.
kruimels haal je zo uit bed en een slok drinken en meeste stank is al weg. Boeieeequote:Op zondag 11 oktober 2015 00:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
is typisch zoiets dat heel lief en schattig is maar eigenlijk werkt het niet en slaat het nergens op
was je nu weer terug bij je ex of had je een nieuwe
ik ben eht vergeten
Was dit Opso?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
En ik heb vrienden gemaakt met een meisje dat meereiskaartje had en normaal nooit ver van Winschoten vandaan ging en reuzenerveus was dat ze op een perron in Amsterdam moest staan. Zo schattig.
Gewoon loslaten. Het doet er niet toe. De wereld vergaat niet. Je sterft er niet aan. Het is gewoon verleden tijd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee. Iets anders, en nu irriteert het me dat ik niet meer weet wat precies. [ afbeelding ]
Daar ook nietquote:
en ik dacht dat ik onromantisch wasquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:24 schreef Typisch het volgende:
heeeee schat wakker worden
ik heb ontbijt gemaakt
je bent net 3 seconde wakker maar hier eet maar lekker terwijl je nog uit je bek meurt en je in je bed die je gisteren verschoond hebt gaat kruimelen
haha, told youquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
kruimels haal je zo uit bed en een slok drinken en meeste stank is al weg. Boeieee
En ja was bij mijn ex en gaat nu eigenlijk best goed. Hebben echt super lang gepraat en was fijn
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je een date had?!
Nooit. Dan maar niksquote:
Aww. Dat is wel lief.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ze was zelfs nog jeugdiger, zo jong dat ze mij oud leek te vinden
ik ben best romantisch als ik daar zin in heb, maar ontbijt op bed hoeven ze niet te verwachtenquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik onromantisch was
Ik vind het belangrijk om mijn historie te kennen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon loslaten. Het doet er niet toe. De wereld vergaat niet. Je sterft er niet aan. Het is gewoon verleden tijd.
mij kun je niet kiezenquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kies liever meisje dan dat ik jou moet kiezen ja
ijs en ijskoudquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
maak dat jezelf maar wijsquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik zou willen dat ik je dit in geuren en kleuren kon vertellen, maar helaas heb ik geen flauw idee waar dit over gaat.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb keus genoeg.Ja zo kom je er nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is beter dat je chillt vandaag
Of heb je weer eens aan een meisjes' haar gerokenquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik je dit in geuren en kleuren kon vertellen, maar helaas heb ik geen flauw idee waar dit over gaat.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb keus genoeg.mijn godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zou ik het aan moira vragen. Aan mij heb je niets meer.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijk om mijn historie te kennen.
Het gebeurt wel eens.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spreken mensen jou al vaak met u aan?
Zelfs dat niet nee.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Of heb je weer eens aan een meisjes' haar geroken
Als ik netjes rondloop met haar in een knotje en puistenkop beetje zorgvuldig weggewerkt noemt iedereen me u.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zou ik het aan moira vragen. Aan mij heb je niets meer.
[..]
Het gebeurt wel eens.Het is heel raar. Als een oud persoon u zegt, dan vind ik het niet erg. Zegt een jonger persoon het, dan vind ik het confronterend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |