SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2015 00:21:04 ]
Volgens mij was ik tegen HW.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zat niet in een crew
'fuck mensen, ben liever remy' ditdat zuszo
al was #teamHW wel erg sterk
jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:20 schreef Paxcon het volgende:
als ze zorgzaam zeggen gaan ze je dan lekker in de watten leggen?
Flippiee was erg goed.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Volgens mij was ik tegen HW.
Flips in welk team zaten wij?
Lekkere maaltjes voor je koken, en voor je naar de winkel fietsen. Ontbijtjes op bed brengenquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:20 schreef Paxcon het volgende:
als ze zorgzaam zeggen gaan ze je dan lekker in de watten leggen?
Ik doe graag moeilijk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen. E=e x l x c
Kaneel wil alleen geappt worden denk ikquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had Kaneel een smsje gestuurd in de trein, maar volgens mij kijkt hij nooit. :$
zoals het hoort natuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekkere maaltjes voor je koken, en voor je naar de winkel fietsen. Ontbijtjes op bed brengen
Maar dat kan ik niet als ik onderweg benquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kaneel wil alleen geappt worden denk ik
Geen flauw idee. FOK!? ONZ!? KLB?! Iets met drie lettersquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Volgens mij was ik tegen HW.
Flips in welk team zaten wij?
vertel pax aub geen leugens over vrouwen straks verliezen we hem voorgoedquote:
ik heb vrijdag nog ontbijt op bed gemaaktquote:
bikkel hoor zo overleven zonder 3/4g.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat kan ik niet als ik onderweg ben
Hoe kom je aan zo'n vrouw?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekkere maaltjes voor je koken, en voor je naar de winkel fietsen. Ontbijtjes op bed brengen
als ik je boy was zou ik je koesterenquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb vrijdag nog ontbijt op bed gemaakt
maar dit is geen leugenquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:22 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
vertel pax aub geen leugens over vrouwen straks verliezen we hem voorgoed
ik vind dat zo ongemakkelijkquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb niks gehadquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
wow date jij sof :squote:
Geen smartphone uberhaupt, alleen prepaid foontje waar meer btg op zat toen ik hem kocht dan het apparaat zelf kostte.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
bikkel hoor zo overleven zonder 3/4g.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe niet aan ragequitten.
Of wel ja, zelden.
hoezo?quote:
Nee volgens mij waren alleen mort en ik KLB.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen flauw idee. FOK!? ONZ!? KLB?! Iets met drie lettersmisschien wel teamloos.
Nee gekquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wow date jij sof :s
het kan allemaal op fok
gewoon euro toestoppen zodat ze drinkontbijt kan halen op station en weer terug je bed inquote:
Wat doe je dan in de trein?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen smartphone uberhaupt, alleen prepaid foontje waar meer btg op zat toen ik hem kocht dan het apparaat zelf kostte.
Zal wel FOK! Of ONZ zijn geweest. Ik heb niet zo'n goed geheugen dus dat.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee volgens mij waren alleen mort en ik KLB.
Als mort er niet was zat ik bij jou en Moira in een team met andere naam.
Heb de krant gelezen, zaterdageditie ben je best even zoet mee. En nog drie artikelen voor studie.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat doe je dan in de trein?
boekje lezen ofzo?
Oh? Welke bronnen? Denk dat die niet betrouwbaar zijn, aangezien niet veel fokkers mij echt kennen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens bronnen ben je en doe je makkelijk
lekker boeiend allemaalquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:24 schreef Typisch het volgende:
heeeee schat wakker worden
ik heb ontbijt gemaakt
je bent net 3 seconde wakker maar hier eet maar lekker terwijl je nog uit je bek meurt en je in je bed die je gisteren verschoond hebt gaat kruimelen
quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh? Welke bronnen? Denk dat die niet betrouwbaar zijn, aangezien niet veel fokkers mij echt kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |