SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2015 00:21:04 ]
Volgens mij was ik tegen HW.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zat niet in een crew
'fuck mensen, ben liever remy' ditdat zuszo
al was #teamHW wel erg sterk
jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:20 schreef Paxcon het volgende:
als ze zorgzaam zeggen gaan ze je dan lekker in de watten leggen?
Flippiee was erg goed.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Volgens mij was ik tegen HW.
Flips in welk team zaten wij?
Lekkere maaltjes voor je koken, en voor je naar de winkel fietsen. Ontbijtjes op bed brengenquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:20 schreef Paxcon het volgende:
als ze zorgzaam zeggen gaan ze je dan lekker in de watten leggen?
Ik doe graag moeilijk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen. E=e x l x c
Kaneel wil alleen geappt worden denk ikquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had Kaneel een smsje gestuurd in de trein, maar volgens mij kijkt hij nooit. :$
zoals het hoort natuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekkere maaltjes voor je koken, en voor je naar de winkel fietsen. Ontbijtjes op bed brengen
Maar dat kan ik niet als ik onderweg benquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kaneel wil alleen geappt worden denk ik
Geen flauw idee. FOK!? ONZ!? KLB?! Iets met drie lettersquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Volgens mij was ik tegen HW.
Flips in welk team zaten wij?
vertel pax aub geen leugens over vrouwen straks verliezen we hem voorgoedquote:
ik heb vrijdag nog ontbijt op bed gemaaktquote:
bikkel hoor zo overleven zonder 3/4g.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat kan ik niet als ik onderweg ben
Hoe kom je aan zo'n vrouw?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekkere maaltjes voor je koken, en voor je naar de winkel fietsen. Ontbijtjes op bed brengen
als ik je boy was zou ik je koesterenquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb vrijdag nog ontbijt op bed gemaakt
maar dit is geen leugenquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:22 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
vertel pax aub geen leugens over vrouwen straks verliezen we hem voorgoed
ik vind dat zo ongemakkelijkquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb vrijdag nog ontbijt op bed gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |