Niet op geletquote:
Drop dan zieke muziekquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb niet zo veel intelligents te melden op het moment tbh.
Vertel eens iets over wet van lambert beer.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb niet zo veel intelligents te melden op het moment tbh.
Omgquote:
krio is geheelonthouderquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vertel eens iets over wet van lambert beer.
hoiquote:
Zal ook wel haar stemming verklaren denk ik.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, gaat nog niet zo gesmeerd. Ze valt niet verder af, maar het komt er ook nog niet echt aan dus ze blijft ziek, zwak en misselijk.
Wie?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon iets van Nietzsche quoten ofzo
OKquote:
In jouw bijzijn slaan mijn hersenen op tilt. 😳quote:
ja, daar is het op gebaseerdquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:03 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ook een beetje bevestiging zoeken wel
Ja, maar na een jaar je zo gedragen heeft het wel consequenties voor hoe mensen tegen je aankijken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal ook wel haar stemming verklaren denk ik.
{I_{1}\over I_{0}} = 10^{-E} = 10^{-\epsilon c d}quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vertel eens iets over wet van lambert beer.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:07 schreef krioro het volgende:
[..]
{I_{1}\over I_{0}} = 10^{-E} = 10^{-\epsilon c d}
Doe normaalquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Wie?
[..]
OK
[..]
In jouw bijzijn slaan mijn hersenen op tilt. 😳
Aww. Stop it. 😳😳quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Wie?
[..]
OK
[..]
In jouw bijzijn slaan mijn hersenen op tilt. 😳
quote:
Nou zeg.quote:
Op tinder?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Hahah dit heb ik nog nooit gezien
Iemand met een profiel die bij elke foto een hele tekst erbij heeft gezetIn de foto
Ja je hoort zulke imponerende mensen wel te kennen.Anders neemt Insomnia je straks niet serieus en dan kan je het wel helemaal vergeten hierquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Nou zeg.
TR gezet voor dat schelden trouwens, het is hier geen KLB.
het spijt mijquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Nou zeg.
TR gezet voor dat schelden trouwens, het is hier geen KLB.
Bij de eerste met haar gezicht: Naam klinkt als Esmee. 21 jaren jongquote:
Was een grapje, Friedrich ken ik wel, nog bij op school gezeten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je hoort zulke imponerende mensen wel te kennen.Anders neemt Insomnia je straks niet serieus en dan kan je het wel helemaal vergeten hier
Excuses aanvaard. Ken ik jou niet ergens van btw, cf of zo?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
het spijt mij
ik heb nogal een vervelende week achter de rug en ik moet dit even op het internet afreageren
abort missionquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij de eerste met haar gezicht: Naam klinkt als Esmee. 21 jaren jong
Bij d e tweede haar studie
Bij de derde: 4 jaar fanatiek rugby gespeeld, helaas moeten stoppen met 3 smileys erachter
Bij de vierde: verkoopt biertjes op bijna alle festivals.
En de laatste met een duckface: En ja ik ben druk druk druk, en een beetje gek
quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij de derde: 4 jaar fanatiek rugby gespeeld, helaas moeten stoppen met 3 smileys erachter
Wtf men.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
O god, dat zijn de ergstequote:Op zondag 11 oktober 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet wat cf is.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Was een grapje, Friedrich ken ik wel, nog bij op school gezeten.
[..]
Excuses aanvaard. Ken ik jou niet ergens van btw, cf of zo?
Nah, laten we dat haar maar niet aandoen.quote:
Oh, ja dat ken ik wel. Maar is lang geleden. Ik was daar erg goed in.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Curvefever. Maar dan zal ik me vergissen.
De tekst an sich niet. Maar dat erin gephotoshopt. Beetje erg apart. Aangezien ze in haar profieltekst ook nog eens 4 kantjes tekst heeftquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
Zo raar klinkt dat toch niet, moet je de tergende berichten van vrouwen op middelbare leeftijd op datingstites eens lezen. De Ria's, zegmaar.
Rugby is wel tof.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dan hoef je die standaard vragen niet meer te stellenquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De tekst an sich niet. Maar dat erin gephotoshopt. Beetje erg apart. Aangezien ze in haar profieltekst ook nog eens 4 kantjes tekst heeft
Wist niet dat je zoveel tekst mocht neerzetten daar.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De tekst an sich niet. Maar dat erin gephotoshopt. Beetje erg apart. Aangezien ze in haar profieltekst ook nog eens 4 kantjes tekst heeft
Ik weet niet meer in welke crew jij zat. Of ik. Maar mijne was sowieso de beste.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, ja dat ken ik wel. Maar is lang geleden. Ik was daar erg goed in.
"ik hou van lekker eten en dingen met vriendinnen doen"quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik zat niet in een crewquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik weet niet meer in welke crew jij zat. Of ik. Maar mijne was sowieso de beste.
Waarom zo moeilijk doen. E=e x l x cquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:07 schreef krioro het volgende:
[..]
{I_{1}\over I_{0}} = 10^{-E} = 10^{-\epsilon c d}
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |