SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Fera op 10-10-2015 22:20:04 ]A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik was het niet. Alleen plaatje.quote:
Paxquote:
Anders geef je het cadeautje op de spelletjesmeet.quote:
Ik tel voor 2 delen mee ja? Wat aardigquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders geef je het cadeautje op de spelletjesmeet.Dan is toch 1/3 van mijn vrienden aanwezig.
Jajaja. En mij nog notes geven ook.quote:
ik heb het achter gemeld. Niet via tr want die haal je zelf weg.quote:
De vraag is of dat positief isquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik tel voor 2 delen mee ja? Wat aardig
Precies.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders geef je het cadeautje op de spelletjesmeet.Dan is toch 1/3 van mijn vrienden aanwezig.
Dat kan ook met mijn gewicht te maken hebben ja. Maar ik ga van het beste in mensen uit!quote:
Schijnt makkelijke strafschop te zijn geweest. Tsjechie domineerde gewoonquote:
Ajax domineert ook altijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnt makkelijke strafschop te zijn geweest. Tsjechie domineerde gewoon
Dikkerds tellen altijd voor twee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik tel voor 2 delen mee ja? Wat aardig
Turkije? Tsjechie bedoel je?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou me niet verbazen als Turkije omgekocht heeft.
Of laten we zeggen, financieel gestimuleerd.
competitie is daar ook een en al metsjfiksingquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou me niet verbazen als Turkije omgekocht heeft.
Of laten we zeggen, financieel gestimuleerd.
Fijn ditquote:
Fokkie, Dqodje en misschien yats.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies.
Wie zou je nog meer uitnodigen anders?
Wie de bal kaatst ...quote:
dqod? Dat gaat een orgie wordenquote:
Nee. Turkije heeft omgekocht.quote:
Die kan zich prima gedragen als het moet. :$quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:22 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
dqod? Dat gaat een orgie worden
Maar goed dat ik er niet ben dan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:22 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
dqod? Dat gaat een orgie worden
Eigen schuld.quote:
Het kan nog steeds!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:27 schreef Hadtjememaar het volgende:
VBL / Danny Blind moet ontslagen worden
even deze gekickt
En geen bleekselderij of radijs.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De 24ste, jij eet alleen geen paprika toch?
iel die twee zijn echt vies jaquote:
Jij wilde natuurlijk net gevulde paprika met bleekselderij en radijsjes gaan makenquote:
Ja, dat is mijn specialiteit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wilde natuurlijk net gevulde paprika met bleekselderij en radijsjes gaan maken
vegavoedselquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wilde natuurlijk net gevulde paprika met bleekselderij en radijsjes gaan maken
Er zijn wel wat gerechten die opzich lekker zijn hoor.quote:
Die kikkererwtensalade is wel goddelijk. Soep ben ik persoonlijk geen fan van, maar pompoensoep wil ik wel een kans geven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bleekselderij is alleen leuk om af te vallen, of als je witter sperma wilt krijgen.
In soep is het nog aardig. Sommigen gebruiken het wel in stoofschotels als chili.
Zat te denken aan kikkererwtensalade, misschien pompoensoep.
geen fan vanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn wel wat gerechten die opzich lekker zijn hoor.
Vegetarische curry bijv. of vegetarische lasagna
En het dan vreemd vinden dat je aan de schijt bent.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ook nog linzen, zwarte bonen, bruine bonen, kidney bonen, chili bonen en calypso bonen liggen.
Hmm.
Chili concarne incoming.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ook nog linzen, zwarte bonen, bruine bonen, kidney bonen, chili bonen en calypso bonen liggen.
Hmm.
smakelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:36 schreef supersof het volgende:
ik ga mijn broodje bapao falafel eten
flikkertjequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:18 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik heb het achter gemeld. Niet via tr want die haal je zelf weg.
Owja, jij was geen fan van soep.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Die kikkererwtensalade is wel goddelijk. Soep ben ik persoonlijk geen fan van, maar pompoensoep wil ik wel een kans geven.
Ik heb ze liggen omdat ik ze niet eet, vriend.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:36 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
En het dan vreemd vinden dat je aan de schijt bent.
Ik maakte de laatste keren met Lokje soortgelijke stoofschotel. Dan in pitabroodje of tortilla. Met choriza ipv gehakt. Smaakte primaquote:
wow heb bapao kipquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:36 schreef supersof het volgende:
ik ga mijn broodje bapao falafel eten
dankjequote:
niet doet niet doen. Dan blijf ik aan de gangquote:
Als jij soep wil maken is het prima. Ik wil het best proberen en Hep kan ook wel een keer wat minder eten denk ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, jij was geen fan van soep.
En het is niet vullend genoeg voor Hep.
Mu en Morrigan eten alles wel geloof ik. Net als Lokje.
Eens denken.
[..]
Ik heb ze liggen omdat ik ze niet eet, vriend.
[..]
Ik maakte de laatste keren met Lokje soortgelijke stoofschotel. Dan in pitabroodje of tortilla. Met choriza ipv gehakt. Smaakte prima
Verstandig. Bonen zijn de as van het kwaad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, jij was geen fan van soep.
En het is niet vullend genoeg voor Hep.
Mu en Morrigan eten alles wel geloof ik. Net als Lokje.
Eens denken.
[..]
Ik heb ze liggen omdat ik ze niet eet, vriend.
[..]
Ik maakte de laatste keren met Lokje soortgelijke stoofschotel. Dan in pitabroodje of tortilla. Met choriza ipv gehakt. Smaakte prima
*gasquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:43 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Verstandig. Bonen zijn de as van het kwaad.
quote:
Heb je nog andere suggesties?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Als jij soep wil maken is het prima. Ik wil het best proberen en Hep kan ook wel een keer wat minder eten denk ik.
Komt omdat je mijn gerechten nooit hebt geproefdquote:
Is een verbastering van een songtekst. Geloof ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:46 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
snapt iemand die tekst op dat hoesje
Dat je me een massage moet geven terwijl ik netflix kijk en cashewnoten eetquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:46 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:48 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Is een verbastering van een songtekst. Geloof ik.
Prima combiquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:46 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
zou je wel willen van sof hequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:49 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat je me een massage moet geven terwijl ik netflix kijk en cashewnoten eet
die negerinnengangstermuziek is echt waardeloosquote:
wtf die tekst?????quote:
neem er nog een paar danquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik.
Ik ben allergisch voor cashewnoten.
Kaneel snackt liever bruine bonenquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:51 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
die negerinnengangstermuziek is echt waardeloos
Missy Elliotquote:
ga, ga. We hebben net gestemd en willen je voorlopig niet meer zienquote:
ga zelfquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:52 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ga, ga. We hebben net gestemd en willen je voorlopig niet meer zien
waarom mijn account?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee man. Jouw account.
Maar jij gaat toch pas in januari en vacances?
Welke maatschappij ga je mee vliegen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
waarom mijn account?
Ja begin januari
Doodsverwensing dit dat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
waarom mijn account?
Ja begin januari
Is dit een indirecte hosselpoging om Morta te hosselen in Azie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doodsverwensing dit dat.
Waarom niet al in november?
Ik ben te dik voor morta. En niet knap genoeg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dit een indirecte hosselpoging om Morta te hosselen in Azie?![]()
nog niet geboektquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke maatschappij ga je mee vliegen?
weet niet echtquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doodsverwensing dit dat.
Waarom niet al in november?
is dit echtquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:52 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ga, ga. We hebben net gestemd en willen je voorlopig niet meer zien
Ik durf er wel geld op te zetten dat hij zijn piemel in je zou stoppen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben te dik voor morta. En niet knap genoeg.
Derhalve waag ik geen eens een poging.
Hij stuurde aan iedereen een dm met een poll. Maar geen respons.quote:
Kaneel pls.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf er wel geld op te zetten dat hij zijn piemel in je zou stoppen.
hoeveel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf er wel geld op te zetten dat hij zijn piemel in je zou stoppen.
heb je geen thigh gap, bikini bridge en bmi onder 18 dan? Matigjes hoorquote:
na een paar maanden acrobatiek met Australische surfdudes komt dat wel goedquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb je geen thigh gap, bikini bridge en bmi onder 18 dan? Matigjes hoor
Flip niet zo wanhopig. Je lijkt faxie wel.quote:
De inhoud van mijn spaarpotquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij stuurde aan iedereen een dm met een poll. Maar geen respons.
Wij zijn LOYAAl AAn ELKAAR
GRTD HOOLIGANS
Lets talk numbersquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flip niet zo wanhopig. Je lijkt faxie wel.
[..]
De inhoud van mijn spaarpot
in LMI`s lijstje. Hij ging het van ons alle opmeten via TCquote:
Hmmm. Ik lust verder eigenlijk alles wel. Maar echt suggesties, tsja ... Kikkererwtensalade is wel één van mijn favorieten. Net als de nasi.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je nog andere suggesties?
[..]
Komt omdat je mijn gerechten nooit hebt geproefd
daar heb ik het nooit laten zienquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
in LMI`s lijstje. Hij ging het van ons alle opmeten via TC
Hij kon jouwe waarschijnlijk niet goed zienquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
daar heb ik het nooit laten zien
Nope, nope, nope.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb je geen thigh gap, bikini bridge en bmi onder 18 dan? Matigjes hoor
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flip niet zo wanhopig. Je lijkt faxie wel.
[..]
De inhoud van mijn spaarpot
Ietsje minder harig, gelukkig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]in de verste verte lijk ik niet op faxie.
Ja dat las ik alquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:08 schreef Fera het volgende:
Nieuwe telefoon is fijn. Maar staan wel veel nutteloze apps standaard op.
Je ontkomt er tegenwoordig echt niet meer aan tenzij een ROM idd. Zelfs met Nexus heb ik allerlei onnodige shit erop.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat las ik al
dat is wle naadje, die kun je ook niet verwijderen
of je moet custom rom gedoe
Ja, stom is dat. Maar tot nu toe werkt 'ie wel prettig. Maar ben nog een beetje aan het 'inrichten' zeg maar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat las ik al
dat is wle naadje, die kun je ook niet verwijderen
of je moet custom rom gedoe
.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet ik hier zo om lachen
Ik vind het zielig. :$quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet ik hier zo om lachen
Jeetjequote:
Je kan al die blokjes enzo toch ook gewoon weghalen? Vind die tegeltjes maar een beejte onzin allemaalquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, stom is dat. Maar tot nu toe werkt 'ie wel prettig. Maar ben nog een beetje aan het 'inrichten' zeg maar.
Laat die doemdenkers lekkerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JeetjeIk begin me nu een harteloos kreng te voelen
Je bedoelt van je hoofdscherm af? Want dat heb ik al gedaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je kan al die blokjes enzo toch ook gewoon weghalen? Vind die tegeltjes maar een beejte onzin allemaal
ja preciesquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bedoelt van je hoofdscherm af? Want dat heb ik al gedaan.
tinderquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:35 schreef Fera het volgende:
Weet iemand nog leuke apps die ik moet hebben?
Nah, ben tevreden met Heppie.quote:
Waarover?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb ook allerlei vooroordelen gelijk
Jij bent enorm opppervlakkigquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik swipe iedereen weg echt erg
heb ook allerlei vooroordelen gelijk
Uiterlijk dusquote:
Ik denk dat de juf dat wel zou weten toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:29 schreef Fera het volgende:
Straks is z'n moeder dood of zo.Zou als juf in tranen uitbarsten als het die achtergrond had, denk ik.
Is ook een beetje het idee van tinderquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Heb ik ook wel beetje hoor. Ik swipe ook weg op namen, profieltekst, interesses.
die serieuze profielen vind ik vreselijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Ohja sommige intresses ook
Bij drink graag een wijntje ben ik vaak direct weg, echt stom
Ja, maar als je zelfs nu van familie hoort dat je minder kieskeurig moet zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:40 schreef Kauai het volgende:
[..]
Is ook een beetje het idee van tinder
Die willen na twee maand dat jij bij ze intrekt met een golden retrieverquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:40 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
die serieuze profielen vind ik vreselijk
"ben een lieve, vrolijke, zorgzame meid die verpleegkunde studeert"
Dat is mijn punt eigenlijk ook. Als ik de juf was en ik zou dat weten zouden er tranen vloeien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat de juf dat wel zou weten toch?
ze vinden je lelijk dusquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar als je zelfs nu van familie hoort dat je minder kieskeurig moet zijn
Niet haten op Bogie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die willen na twee maand dat jij bij ze intrekt met een golden retriever
Niks mis met een beetje kieskeurigquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar als je zelfs nu van familie hoort dat je minder kieskeurig moet zijn
Dankje Mortaquote:
Dan zijn paxcon en ik racisten. Wij HATEN settersquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:43 schreef Fera het volgende:
Als je een bepaalde hond minder leuk vindt vanwege het ras, ben je dan een racist?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:40 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik kan daar wel om lachen.quote:
Ooh ja zo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is mijn punt eigenlijk ook. Als ik de juf was en ik zou dat weten zouden er tranen vloeien.
met dit soort teksten weet ik mijzelf geen raadquote:
quote:
Kan jij wel gebruiken aangezien je alweer bijna 30 bent, opaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:40 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
volgens mij ben jij zo'n typequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan jij wel gebruiken aangezien je alweer bijna 30 bent, opa
Ik en lief? Ik en VROLIJK?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
volgens mij ben jij zo'n type
nou ik zou graag zelf mn mening gevenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:44 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dan zijn paxcon en ik racisten. Wij HATEN setters
misschien door zijn date laatstquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom fokt hij nooit meer. Kutjr
vorige keer dat ie een relatie had (poging tot) pakte één van zijn maatjes de buitquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
misschien door zijn date laatst
klbers nemen we niet zo serieus hierquote:
Jr had een date?!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ja ze hebben het hier niet op nieuwkomers. Je had die op pas moeten zien. Gewoon schokkend. Gelukkig heeft mijn vriend Paxcon deze aangepastquote:
hahaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
vorige keer dat ie een relatie had (poging tot) pakte één van zijn maatjes de buit
jrgod
Hoe was het buiten de beschaving?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
4 uur onderweg geweest van de Veluwe naar Uutje, wat een aidszooi.
date jij nog een beetje?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:55 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ja ze hebben het hier niet op nieuwkomers. Je had die op pas moeten zien. Gewoon schokkend. Gelukkig heeft mijn vriend Paxcon deze aangepast
Wow flipsquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Komt omdat je een opgepompte, steroïden gebruikende leeghoofd bent.
Oh dan mag je sowieso al moven jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ouchquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben geen KLBer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
klbers nemen we niet zo serieus hier
Gekke newbies.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:55 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ja ze hebben het hier niet op nieuwkomers. Je had die op pas moeten zien. Gewoon schokkend. Gelukkig heeft mijn vriend Paxcon deze aangepast
Ah.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
heb je al dweil onder je bureaustoel gelegd?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Krio kent me langer dan vandaag. En ik zag een soortgelijke tekst in US dat tegen krio werd gezegd. Moet kunnen.quote:
quote:
waarom niet?quote:
weinig behoefte aan, aan beide nietquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben geen KLBer.
[..]
Gekke newbies.
[..]
Ah.Sorry babe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteraard.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
heb je al dweil onder je bureaustoel gelegd?
maatje van mij had in praag er eentje via tinder waar hij mee op stap gingquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
10/10 zou rechts swipen
Was ze in een slechte bui?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Groningen was matig, maar dat kwam door zusje. Vandaag in totaal 8 uur in het OV geweest. :$
ik mag jou nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:59 schreef krioro het volgende:
Bedankt flips, nu denken ze hier dat het echt zo is. Want flips = betrouwbare bron.
Jr denkt dat van achter altijd anaal is #GoTtopic-genotquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
maatje van mij had in praag er eentje via tinder waar hij mee op stap ging
daar mocht hij ook alleen in de achter ingang naar binnen
daar moet ik altijd aan denken bij dat plaatje
trans denk ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:59 schreef krioro het volgende:
Bedankt flips, nu denken ze hier dat het echt zo is. Want flips = betrouwbare bron.
meer tijdverdrijf, beetje liken, beetje praten en dan loopt het doodquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom tinderen als je niet gaat daten of er geen behoefte aan hebt?
die jr komt er welquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jr denkt dat van achter altijd anaal is #GoTtopic-genot
nu je het zegtquote:
🙌😏quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Geeft niks, van jou kan ik het hebben cutie. ☺
Hoe gaat het met eten? Doet ze het al ietsje beter?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Altijd toch.
Maar blijft je familie he.
watquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb niet zo veel intelligents te melden op het moment tbh.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]Doe dan beetje intelligent. Verwachtingen zijn nu dus laag, het kan dus alleen maar beter gaan.
ohquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:00 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
meer tijdverdrijf, beetje liken, beetje praten en dan loopt het dood
Gewoon iets van Nietzsche quoten ofzoquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb niet zo veel intelligents te melden op het moment tbh.
Qua uiterlijk?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vonden jullie van de Kazachstaan rugnummer 9?
Pics ter beoordelingquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vonden jullie van de Kazachstaan rugnummer 9?
Het wordt heel snel saai.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Tinder lijkt me best een grappige bezigheid. Beetje mensen checken.
Mwah, gaat nog niet zo gesmeerd. Ze valt niet verder af, maar het komt er ook nog niet echt aan dus ze blijft ziek, zwak en misselijk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe gaat het met eten? Doet ze het al ietsje beter?
Ha, leeghoofd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:01 schreef krioro het volgende:
[..]
ook een beetje bevestiging zoeken welquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh
ik vond het alleen op vakantie wel leuk, in nederland nog nooit gebruikt
al heb ik nu alweer wat maandjes dezelfde dus ook niet echt nodig verder
Niet op geletquote:
Drop dan zieke muziekquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Vertel eens iets over wet van lambert beer.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Omgquote:
krio is geheelonthouderquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vertel eens iets over wet van lambert beer.
hoiquote:
Zal ook wel haar stemming verklaren denk ik.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, gaat nog niet zo gesmeerd. Ze valt niet verder af, maar het komt er ook nog niet echt aan dus ze blijft ziek, zwak en misselijk.
Wie?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon iets van Nietzsche quoten ofzo
OKquote:
In jouw bijzijn slaan mijn hersenen op tilt. 😳quote:
ja, daar is het op gebaseerdquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:03 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ook een beetje bevestiging zoeken wel
Ja, maar na een jaar je zo gedragen heeft het wel consequenties voor hoe mensen tegen je aankijken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal ook wel haar stemming verklaren denk ik.
{I_{1}\over I_{0}} = 10^{-E} = 10^{-\epsilon c d}quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vertel eens iets over wet van lambert beer.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:07 schreef krioro het volgende:
[..]
{I_{1}\over I_{0}} = 10^{-E} = 10^{-\epsilon c d}
Doe normaalquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Wie?
[..]
OK
[..]
In jouw bijzijn slaan mijn hersenen op tilt. 😳
Aww. Stop it. 😳😳quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Wie?
[..]
OK
[..]
In jouw bijzijn slaan mijn hersenen op tilt. 😳
quote:
Nou zeg.quote:
Op tinder?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Hahah dit heb ik nog nooit gezien
Iemand met een profiel die bij elke foto een hele tekst erbij heeft gezetIn de foto
Ja je hoort zulke imponerende mensen wel te kennen.Anders neemt Insomnia je straks niet serieus en dan kan je het wel helemaal vergeten hierquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Nou zeg.
TR gezet voor dat schelden trouwens, het is hier geen KLB.
het spijt mijquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Nou zeg.
TR gezet voor dat schelden trouwens, het is hier geen KLB.
Bij de eerste met haar gezicht: Naam klinkt als Esmee. 21 jaren jongquote:
Was een grapje, Friedrich ken ik wel, nog bij op school gezeten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je hoort zulke imponerende mensen wel te kennen.Anders neemt Insomnia je straks niet serieus en dan kan je het wel helemaal vergeten hier
Excuses aanvaard. Ken ik jou niet ergens van btw, cf of zo?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
het spijt mij
ik heb nogal een vervelende week achter de rug en ik moet dit even op het internet afreageren
abort missionquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij de eerste met haar gezicht: Naam klinkt als Esmee. 21 jaren jong
Bij d e tweede haar studie
Bij de derde: 4 jaar fanatiek rugby gespeeld, helaas moeten stoppen met 3 smileys erachter
Bij de vierde: verkoopt biertjes op bijna alle festivals.
En de laatste met een duckface: En ja ik ben druk druk druk, en een beetje gek
quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij de derde: 4 jaar fanatiek rugby gespeeld, helaas moeten stoppen met 3 smileys erachter
Wtf men.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
O god, dat zijn de ergstequote:Op zondag 11 oktober 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet wat cf is.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Was een grapje, Friedrich ken ik wel, nog bij op school gezeten.
[..]
Excuses aanvaard. Ken ik jou niet ergens van btw, cf of zo?
Nah, laten we dat haar maar niet aandoen.quote:
Oh, ja dat ken ik wel. Maar is lang geleden. Ik was daar erg goed in.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Curvefever. Maar dan zal ik me vergissen.
De tekst an sich niet. Maar dat erin gephotoshopt. Beetje erg apart. Aangezien ze in haar profieltekst ook nog eens 4 kantjes tekst heeftquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
Zo raar klinkt dat toch niet, moet je de tergende berichten van vrouwen op middelbare leeftijd op datingstites eens lezen. De Ria's, zegmaar.
Rugby is wel tof.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dan hoef je die standaard vragen niet meer te stellenquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De tekst an sich niet. Maar dat erin gephotoshopt. Beetje erg apart. Aangezien ze in haar profieltekst ook nog eens 4 kantjes tekst heeft
Wist niet dat je zoveel tekst mocht neerzetten daar.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De tekst an sich niet. Maar dat erin gephotoshopt. Beetje erg apart. Aangezien ze in haar profieltekst ook nog eens 4 kantjes tekst heeft
Ik weet niet meer in welke crew jij zat. Of ik. Maar mijne was sowieso de beste.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, ja dat ken ik wel. Maar is lang geleden. Ik was daar erg goed in.
"ik hou van lekker eten en dingen met vriendinnen doen"quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik zat niet in een crewquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik weet niet meer in welke crew jij zat. Of ik. Maar mijne was sowieso de beste.
Waarom zo moeilijk doen. E=e x l x cquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:07 schreef krioro het volgende:
[..]
{I_{1}\over I_{0}} = 10^{-E} = 10^{-\epsilon c d}
quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |