Niet op geletquote:
Drop dan zieke muziekquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb niet zo veel intelligents te melden op het moment tbh.
Vertel eens iets over wet van lambert beer.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb niet zo veel intelligents te melden op het moment tbh.
Omgquote:
krio is geheelonthouderquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vertel eens iets over wet van lambert beer.
hoiquote:
Zal ook wel haar stemming verklaren denk ik.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, gaat nog niet zo gesmeerd. Ze valt niet verder af, maar het komt er ook nog niet echt aan dus ze blijft ziek, zwak en misselijk.
Wie?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon iets van Nietzsche quoten ofzo
OKquote:
In jouw bijzijn slaan mijn hersenen op tilt. 😳quote:
ja, daar is het op gebaseerdquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:03 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ook een beetje bevestiging zoeken wel
Ja, maar na een jaar je zo gedragen heeft het wel consequenties voor hoe mensen tegen je aankijken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal ook wel haar stemming verklaren denk ik.
{I_{1}\over I_{0}} = 10^{-E} = 10^{-\epsilon c d}quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vertel eens iets over wet van lambert beer.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:07 schreef krioro het volgende:
[..]
{I_{1}\over I_{0}} = 10^{-E} = 10^{-\epsilon c d}
Doe normaalquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Wie?
[..]
OK
[..]
In jouw bijzijn slaan mijn hersenen op tilt. 😳
Aww. Stop it. 😳😳quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Wie?
[..]
OK
[..]
In jouw bijzijn slaan mijn hersenen op tilt. 😳
quote:
Nou zeg.quote:
Op tinder?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Hahah dit heb ik nog nooit gezien
Iemand met een profiel die bij elke foto een hele tekst erbij heeft gezetIn de foto
Ja je hoort zulke imponerende mensen wel te kennen.Anders neemt Insomnia je straks niet serieus en dan kan je het wel helemaal vergeten hierquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Nou zeg.
TR gezet voor dat schelden trouwens, het is hier geen KLB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |