quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:59 schreef krioro het volgende:
Bedankt flips, nu denken ze hier dat het echt zo is. Want flips = betrouwbare bron.
meer tijdverdrijf, beetje liken, beetje praten en dan loopt het doodquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom tinderen als je niet gaat daten of er geen behoefte aan hebt?
die jr komt er welquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jr denkt dat van achter altijd anaal is #GoTtopic-genot
nu je het zegtquote:
🙌😏quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Geeft niks, van jou kan ik het hebben cutie. ☺
Hoe gaat het met eten? Doet ze het al ietsje beter?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Altijd toch.
Maar blijft je familie he.
watquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
maatje van mij had in praag er eentje via tinder waar hij mee op stap ging
daar mocht hij ook alleen in de achter ingang naar binnen
daar moet ik altijd aan denken bij dat plaatje
Heb niet zo veel intelligents te melden op het moment tbh.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]Doe dan beetje intelligent. Verwachtingen zijn nu dus laag, het kan dus alleen maar beter gaan.
ohquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:00 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
meer tijdverdrijf, beetje liken, beetje praten en dan loopt het dood
Gewoon iets van Nietzsche quoten ofzoquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb niet zo veel intelligents te melden op het moment tbh.
Qua uiterlijk?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vonden jullie van de Kazachstaan rugnummer 9?
Pics ter beoordelingquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vonden jullie van de Kazachstaan rugnummer 9?
Het wordt heel snel saai.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Tinder lijkt me best een grappige bezigheid. Beetje mensen checken.
Mwah, gaat nog niet zo gesmeerd. Ze valt niet verder af, maar het komt er ook nog niet echt aan dus ze blijft ziek, zwak en misselijk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe gaat het met eten? Doet ze het al ietsje beter?
Ha, leeghoofd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb niet zo veel intelligents te melden op het moment tbh.
ook een beetje bevestiging zoeken welquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh
ik vond het alleen op vakantie wel leuk, in nederland nog nooit gebruikt
al heb ik nu alweer wat maandjes dezelfde dus ook niet echt nodig verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |