quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:55 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ja ze hebben het hier niet op nieuwkomers. Je had die op pas moeten zien. Gewoon schokkend. Gelukkig heeft mijn vriend Paxcon deze aangepast
Wow flipsquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Komt omdat je een opgepompte, steroïden gebruikende leeghoofd bent.
Oh dan mag je sowieso al moven jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ouchquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben geen KLBer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
klbers nemen we niet zo serieus hier
Gekke newbies.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:55 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ja ze hebben het hier niet op nieuwkomers. Je had die op pas moeten zien. Gewoon schokkend. Gelukkig heeft mijn vriend Paxcon deze aangepast
Ah.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
heb je al dweil onder je bureaustoel gelegd?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Krio kent me langer dan vandaag. En ik zag een soortgelijke tekst in US dat tegen krio werd gezegd. Moet kunnen.quote:
quote:
waarom niet?quote:
weinig behoefte aan, aan beide nietquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben geen KLBer.
[..]
Gekke newbies.
[..]
Ah.Sorry babe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteraard.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
heb je al dweil onder je bureaustoel gelegd?
maatje van mij had in praag er eentje via tinder waar hij mee op stap gingquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
10/10 zou rechts swipen
Was ze in een slechte bui?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Groningen was matig, maar dat kwam door zusje. Vandaag in totaal 8 uur in het OV geweest. :$
ik mag jou nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:59 schreef krioro het volgende:
Bedankt flips, nu denken ze hier dat het echt zo is. Want flips = betrouwbare bron.
Jr denkt dat van achter altijd anaal is #GoTtopic-genotquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
maatje van mij had in praag er eentje via tinder waar hij mee op stap ging
daar mocht hij ook alleen in de achter ingang naar binnen
daar moet ik altijd aan denken bij dat plaatje
trans denk ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
maatje van mij had in praag er eentje via tinder waar hij mee op stap ging
daar mocht hij ook alleen in de achter ingang naar binnen
daar moet ik altijd aan denken bij dat plaatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |