is dit echtquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:52 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ga, ga. We hebben net gestemd en willen je voorlopig niet meer zien
Ik durf er wel geld op te zetten dat hij zijn piemel in je zou stoppen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben te dik voor morta. En niet knap genoeg.
Derhalve waag ik geen eens een poging.
Hij stuurde aan iedereen een dm met een poll. Maar geen respons.quote:
Kaneel pls.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf er wel geld op te zetten dat hij zijn piemel in je zou stoppen.
hoeveel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf er wel geld op te zetten dat hij zijn piemel in je zou stoppen.
heb je geen thigh gap, bikini bridge en bmi onder 18 dan? Matigjes hoorquote:
na een paar maanden acrobatiek met Australische surfdudes komt dat wel goedquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb je geen thigh gap, bikini bridge en bmi onder 18 dan? Matigjes hoor
Flip niet zo wanhopig. Je lijkt faxie wel.quote:
De inhoud van mijn spaarpotquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij stuurde aan iedereen een dm met een poll. Maar geen respons.
Wij zijn LOYAAl AAn ELKAAR
GRTD HOOLIGANS
Lets talk numbersquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flip niet zo wanhopig. Je lijkt faxie wel.
[..]
De inhoud van mijn spaarpot
in LMI`s lijstje. Hij ging het van ons alle opmeten via TCquote:
Hmmm. Ik lust verder eigenlijk alles wel. Maar echt suggesties, tsja ... Kikkererwtensalade is wel één van mijn favorieten. Net als de nasi.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je nog andere suggesties?
[..]
Komt omdat je mijn gerechten nooit hebt geproefd
daar heb ik het nooit laten zienquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
in LMI`s lijstje. Hij ging het van ons alle opmeten via TC
Hij kon jouwe waarschijnlijk niet goed zienquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
daar heb ik het nooit laten zien
Nope, nope, nope.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb je geen thigh gap, bikini bridge en bmi onder 18 dan? Matigjes hoor
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flip niet zo wanhopig. Je lijkt faxie wel.
[..]
De inhoud van mijn spaarpot
Ietsje minder harig, gelukkig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]in de verste verte lijk ik niet op faxie.
Ja dat las ik alquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:08 schreef Fera het volgende:
Nieuwe telefoon is fijn. Maar staan wel veel nutteloze apps standaard op.
Je ontkomt er tegenwoordig echt niet meer aan tenzij een ROM idd. Zelfs met Nexus heb ik allerlei onnodige shit erop.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat las ik al
dat is wle naadje, die kun je ook niet verwijderen
of je moet custom rom gedoe
Ja, stom is dat. Maar tot nu toe werkt 'ie wel prettig. Maar ben nog een beetje aan het 'inrichten' zeg maar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat las ik al
dat is wle naadje, die kun je ook niet verwijderen
of je moet custom rom gedoe
.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet ik hier zo om lachen
Ik vind het zielig. :$quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet ik hier zo om lachen
Jeetjequote:
Je kan al die blokjes enzo toch ook gewoon weghalen? Vind die tegeltjes maar een beejte onzin allemaalquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, stom is dat. Maar tot nu toe werkt 'ie wel prettig. Maar ben nog een beetje aan het 'inrichten' zeg maar.
Laat die doemdenkers lekkerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JeetjeIk begin me nu een harteloos kreng te voelen
Je bedoelt van je hoofdscherm af? Want dat heb ik al gedaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je kan al die blokjes enzo toch ook gewoon weghalen? Vind die tegeltjes maar een beejte onzin allemaal
ja preciesquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bedoelt van je hoofdscherm af? Want dat heb ik al gedaan.
tinderquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:35 schreef Fera het volgende:
Weet iemand nog leuke apps die ik moet hebben?
Nah, ben tevreden met Heppie.quote:
Waarover?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb ook allerlei vooroordelen gelijk
Jij bent enorm opppervlakkigquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik swipe iedereen weg echt erg
heb ook allerlei vooroordelen gelijk
Uiterlijk dusquote:
Ik denk dat de juf dat wel zou weten toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:29 schreef Fera het volgende:
Straks is z'n moeder dood of zo.Zou als juf in tranen uitbarsten als het die achtergrond had, denk ik.
Is ook een beetje het idee van tinderquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Heb ik ook wel beetje hoor. Ik swipe ook weg op namen, profieltekst, interesses.
die serieuze profielen vind ik vreselijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Ohja sommige intresses ook
Bij drink graag een wijntje ben ik vaak direct weg, echt stom
Ja, maar als je zelfs nu van familie hoort dat je minder kieskeurig moet zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:40 schreef Kauai het volgende:
[..]
Is ook een beetje het idee van tinder
Die willen na twee maand dat jij bij ze intrekt met een golden retrieverquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:40 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
die serieuze profielen vind ik vreselijk
"ben een lieve, vrolijke, zorgzame meid die verpleegkunde studeert"
Dat is mijn punt eigenlijk ook. Als ik de juf was en ik zou dat weten zouden er tranen vloeien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat de juf dat wel zou weten toch?
ze vinden je lelijk dusquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar als je zelfs nu van familie hoort dat je minder kieskeurig moet zijn
Niet haten op Bogie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die willen na twee maand dat jij bij ze intrekt met een golden retriever
Niks mis met een beetje kieskeurigquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar als je zelfs nu van familie hoort dat je minder kieskeurig moet zijn
Dankje Mortaquote:
Dan zijn paxcon en ik racisten. Wij HATEN settersquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:43 schreef Fera het volgende:
Als je een bepaalde hond minder leuk vindt vanwege het ras, ben je dan een racist?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:40 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik kan daar wel om lachen.quote:
Ooh ja zo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is mijn punt eigenlijk ook. Als ik de juf was en ik zou dat weten zouden er tranen vloeien.
met dit soort teksten weet ik mijzelf geen raadquote:
quote:
Kan jij wel gebruiken aangezien je alweer bijna 30 bent, opaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:40 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
volgens mij ben jij zo'n typequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan jij wel gebruiken aangezien je alweer bijna 30 bent, opa
Ik en lief? Ik en VROLIJK?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
volgens mij ben jij zo'n type
nou ik zou graag zelf mn mening gevenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:44 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dan zijn paxcon en ik racisten. Wij HATEN setters
misschien door zijn date laatstquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom fokt hij nooit meer. Kutjr
vorige keer dat ie een relatie had (poging tot) pakte één van zijn maatjes de buitquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
misschien door zijn date laatst
klbers nemen we niet zo serieus hierquote:
Jr had een date?!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ja ze hebben het hier niet op nieuwkomers. Je had die op pas moeten zien. Gewoon schokkend. Gelukkig heeft mijn vriend Paxcon deze aangepastquote:
hahaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
vorige keer dat ie een relatie had (poging tot) pakte één van zijn maatjes de buit
jrgod
Hoe was het buiten de beschaving?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
4 uur onderweg geweest van de Veluwe naar Uutje, wat een aidszooi.
date jij nog een beetje?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |