SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Fera op 10-10-2015 22:20:04 ]A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik was het niet. Alleen plaatje.quote:
Paxquote:
Anders geef je het cadeautje op de spelletjesmeet.quote:
Ik tel voor 2 delen mee ja? Wat aardigquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders geef je het cadeautje op de spelletjesmeet.Dan is toch 1/3 van mijn vrienden aanwezig.
Jajaja. En mij nog notes geven ook.quote:
ik heb het achter gemeld. Niet via tr want die haal je zelf weg.quote:
De vraag is of dat positief isquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik tel voor 2 delen mee ja? Wat aardig
Precies.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders geef je het cadeautje op de spelletjesmeet.Dan is toch 1/3 van mijn vrienden aanwezig.
Dat kan ook met mijn gewicht te maken hebben ja. Maar ik ga van het beste in mensen uit!quote:
Schijnt makkelijke strafschop te zijn geweest. Tsjechie domineerde gewoonquote:
Ajax domineert ook altijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnt makkelijke strafschop te zijn geweest. Tsjechie domineerde gewoon
Dikkerds tellen altijd voor twee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik tel voor 2 delen mee ja? Wat aardig
Turkije? Tsjechie bedoel je?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou me niet verbazen als Turkije omgekocht heeft.
Of laten we zeggen, financieel gestimuleerd.
competitie is daar ook een en al metsjfiksingquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou me niet verbazen als Turkije omgekocht heeft.
Of laten we zeggen, financieel gestimuleerd.
Fijn ditquote:
Fokkie, Dqodje en misschien yats.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies.
Wie zou je nog meer uitnodigen anders?
Wie de bal kaatst ...quote:
dqod? Dat gaat een orgie wordenquote:
Nee. Turkije heeft omgekocht.quote:
Die kan zich prima gedragen als het moet. :$quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:22 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
dqod? Dat gaat een orgie worden
Maar goed dat ik er niet ben dan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:22 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
dqod? Dat gaat een orgie worden
Eigen schuld.quote:
Het kan nog steeds!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:27 schreef Hadtjememaar het volgende:
VBL / Danny Blind moet ontslagen worden
even deze gekickt
En geen bleekselderij of radijs.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De 24ste, jij eet alleen geen paprika toch?
iel die twee zijn echt vies jaquote:
Jij wilde natuurlijk net gevulde paprika met bleekselderij en radijsjes gaan makenquote:
Ja, dat is mijn specialiteit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wilde natuurlijk net gevulde paprika met bleekselderij en radijsjes gaan maken
vegavoedselquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wilde natuurlijk net gevulde paprika met bleekselderij en radijsjes gaan maken
Er zijn wel wat gerechten die opzich lekker zijn hoor.quote:
Die kikkererwtensalade is wel goddelijk. Soep ben ik persoonlijk geen fan van, maar pompoensoep wil ik wel een kans geven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bleekselderij is alleen leuk om af te vallen, of als je witter sperma wilt krijgen.
In soep is het nog aardig. Sommigen gebruiken het wel in stoofschotels als chili.
Zat te denken aan kikkererwtensalade, misschien pompoensoep.
geen fan vanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn wel wat gerechten die opzich lekker zijn hoor.
Vegetarische curry bijv. of vegetarische lasagna
En het dan vreemd vinden dat je aan de schijt bent.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ook nog linzen, zwarte bonen, bruine bonen, kidney bonen, chili bonen en calypso bonen liggen.
Hmm.
Chili concarne incoming.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ook nog linzen, zwarte bonen, bruine bonen, kidney bonen, chili bonen en calypso bonen liggen.
Hmm.
smakelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:36 schreef supersof het volgende:
ik ga mijn broodje bapao falafel eten
flikkertjequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:18 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik heb het achter gemeld. Niet via tr want die haal je zelf weg.
Owja, jij was geen fan van soep.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Die kikkererwtensalade is wel goddelijk. Soep ben ik persoonlijk geen fan van, maar pompoensoep wil ik wel een kans geven.
Ik heb ze liggen omdat ik ze niet eet, vriend.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:36 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
En het dan vreemd vinden dat je aan de schijt bent.
Ik maakte de laatste keren met Lokje soortgelijke stoofschotel. Dan in pitabroodje of tortilla. Met choriza ipv gehakt. Smaakte primaquote:
wow heb bapao kipquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:36 schreef supersof het volgende:
ik ga mijn broodje bapao falafel eten
dankjequote:
niet doet niet doen. Dan blijf ik aan de gangquote:
Als jij soep wil maken is het prima. Ik wil het best proberen en Hep kan ook wel een keer wat minder eten denk ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, jij was geen fan van soep.
En het is niet vullend genoeg voor Hep.
Mu en Morrigan eten alles wel geloof ik. Net als Lokje.
Eens denken.
[..]
Ik heb ze liggen omdat ik ze niet eet, vriend.
[..]
Ik maakte de laatste keren met Lokje soortgelijke stoofschotel. Dan in pitabroodje of tortilla. Met choriza ipv gehakt. Smaakte prima
Verstandig. Bonen zijn de as van het kwaad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, jij was geen fan van soep.
En het is niet vullend genoeg voor Hep.
Mu en Morrigan eten alles wel geloof ik. Net als Lokje.
Eens denken.
[..]
Ik heb ze liggen omdat ik ze niet eet, vriend.
[..]
Ik maakte de laatste keren met Lokje soortgelijke stoofschotel. Dan in pitabroodje of tortilla. Met choriza ipv gehakt. Smaakte prima
*gasquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:43 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Verstandig. Bonen zijn de as van het kwaad.
quote:
Heb je nog andere suggesties?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Als jij soep wil maken is het prima. Ik wil het best proberen en Hep kan ook wel een keer wat minder eten denk ik.
Komt omdat je mijn gerechten nooit hebt geproefdquote:
Is een verbastering van een songtekst. Geloof ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:46 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
snapt iemand die tekst op dat hoesje
Dat je me een massage moet geven terwijl ik netflix kijk en cashewnoten eetquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:46 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:48 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Is een verbastering van een songtekst. Geloof ik.
Prima combiquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:46 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
zou je wel willen van sof hequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:49 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat je me een massage moet geven terwijl ik netflix kijk en cashewnoten eet
die negerinnengangstermuziek is echt waardeloosquote:
wtf die tekst?????quote:
neem er nog een paar danquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik.
Ik ben allergisch voor cashewnoten.
Kaneel snackt liever bruine bonenquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:51 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
die negerinnengangstermuziek is echt waardeloos
Missy Elliotquote:
ga, ga. We hebben net gestemd en willen je voorlopig niet meer zienquote:
ga zelfquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:52 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ga, ga. We hebben net gestemd en willen je voorlopig niet meer zien
waarom mijn account?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee man. Jouw account.
Maar jij gaat toch pas in januari en vacances?
Welke maatschappij ga je mee vliegen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
waarom mijn account?
Ja begin januari
Doodsverwensing dit dat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
waarom mijn account?
Ja begin januari
Is dit een indirecte hosselpoging om Morta te hosselen in Azie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doodsverwensing dit dat.
Waarom niet al in november?
Ik ben te dik voor morta. En niet knap genoeg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dit een indirecte hosselpoging om Morta te hosselen in Azie?![]()
nog niet geboektquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke maatschappij ga je mee vliegen?
weet niet echtquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doodsverwensing dit dat.
Waarom niet al in november?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |