dqod? Dat gaat een orgie wordenquote:
Nee. Turkije heeft omgekocht.quote:
Die kan zich prima gedragen als het moet. :$quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:22 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
dqod? Dat gaat een orgie worden
Maar goed dat ik er niet ben dan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:22 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
dqod? Dat gaat een orgie worden
Eigen schuld.quote:
Het kan nog steeds!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:27 schreef Hadtjememaar het volgende:
VBL / Danny Blind moet ontslagen worden
even deze gekickt
En geen bleekselderij of radijs.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De 24ste, jij eet alleen geen paprika toch?
iel die twee zijn echt vies jaquote:
Jij wilde natuurlijk net gevulde paprika met bleekselderij en radijsjes gaan makenquote:
Ja, dat is mijn specialiteit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wilde natuurlijk net gevulde paprika met bleekselderij en radijsjes gaan maken
vegavoedselquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wilde natuurlijk net gevulde paprika met bleekselderij en radijsjes gaan maken
Er zijn wel wat gerechten die opzich lekker zijn hoor.quote:
Die kikkererwtensalade is wel goddelijk. Soep ben ik persoonlijk geen fan van, maar pompoensoep wil ik wel een kans geven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bleekselderij is alleen leuk om af te vallen, of als je witter sperma wilt krijgen.
In soep is het nog aardig. Sommigen gebruiken het wel in stoofschotels als chili.
Zat te denken aan kikkererwtensalade, misschien pompoensoep.
geen fan vanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn wel wat gerechten die opzich lekker zijn hoor.
Vegetarische curry bijv. of vegetarische lasagna
En het dan vreemd vinden dat je aan de schijt bent.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ook nog linzen, zwarte bonen, bruine bonen, kidney bonen, chili bonen en calypso bonen liggen.
Hmm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |