volgens mij ben jij zo'n typequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan jij wel gebruiken aangezien je alweer bijna 30 bent, opa
Ik en lief? Ik en VROLIJK?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
volgens mij ben jij zo'n type
nou ik zou graag zelf mn mening gevenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:44 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dan zijn paxcon en ik racisten. Wij HATEN setters
misschien door zijn date laatstquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom fokt hij nooit meer. Kutjr
vorige keer dat ie een relatie had (poging tot) pakte één van zijn maatjes de buitquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
misschien door zijn date laatst
klbers nemen we niet zo serieus hierquote:
Jr had een date?!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ja ze hebben het hier niet op nieuwkomers. Je had die op pas moeten zien. Gewoon schokkend. Gelukkig heeft mijn vriend Paxcon deze aangepastquote:
hahaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
vorige keer dat ie een relatie had (poging tot) pakte één van zijn maatjes de buit
jrgod
Hoe was het buiten de beschaving?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
4 uur onderweg geweest van de Veluwe naar Uutje, wat een aidszooi.
date jij nog een beetje?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |