Ik had dat ook een tijdje, terwijl het "geurloos" is vond ik het een best apart geurtje hebbenquote:
Twee of drie.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe vaak doen jullie shampoo op jullie haar tijdens douchebeurt
1xquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Middelbare school heeft het zeker verpest? Dat gebeurt namelijk altijdquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:45 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik las veel, niet meer nee
Wil het weer eens oppakken
Had je je school leeslijst nog onder controle gekregen?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:45 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik las veel, niet meer nee
Wil het weer eens oppakken
Ik heb echt weleens iets heel raars in m`nhaar gedaan toen ik nog slaapdronken wasquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik pak gewoon de fles shampoo uit het doucherek waar shampoo op staat.
Al heb ik ook wel eens slaapdronken scrubgel in mijn haar gesmeerd.
Ben ik ook blij om, dank daarvoor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankjewel. Ben blij dat ik je heb kunnen helpen in het loslaten van iets dat je frustreerde.
Nou teletekst pagina 818 of 801. AZ heeft trouwens vier thuisduels op rij gewonnen. Goed he.
Ik moet hem nog gaan gebruiken dus ben benieuwd hoe het 'ruikt'. Wilde eens kijken of het effecten had op mijn haarquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had dat ook een tijdje, terwijl het "geurloos" is vond ik het een best apart geurtje hebben
1 of 2x soms vergeet ik of ik al shampoo heb gebruikt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Er bestaat toch ook best Nederlandse literatuur die geen straf is om te lezen?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:47 schreef JoseArcadio het volgende:
Al die zaadboeken van Jan Wolkers en Giphart doorworstelen voor een 6.
Kluun en Heleen van Royen schrijven vooral zaadboekenquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:47 schreef JoseArcadio het volgende:
Al die zaadboeken van Jan Wolkers en Giphart doorworstelen voor een 6.
Tot mijn 13e las ik best wel veelquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:46 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Middelbare school heeft het zeker verpest? Dat gebeurt namelijk altijd
Zeker, maar als je 16 bent heb je daar minder zicht op. Donkere kamer van Damokles is echt een vet boek bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er bestaat toch ook best Nederlandse literatuur die geen straf is om te lezen?
Precies boeken die ik heb gelezen. Al heb ik toegegeven wel echt gejankt aan het einde van Komt Een Vrouw Bij De Dokter.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kluun en Heleen van Royen schrijven vooral zaadboeken
Letterlijk en figuurlijk dan
Omdat je veel haar hebt en het nog niet helemaal schoon voelt na een keer.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:49 schreef Paxcon het volgende:
Hoezo meerdere keren shampoo in je haar doen
Graag gedaan. En ik waardeer dat je zo meeleeft met AZ. Dat is weer eens wat anders dan uitgelachen worden om mijn club voorkeur.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben ik ook blij om, dank daarvoor.
Voetbal interesseert mah nie, maar ben oprecht blij voor je dat je club het zo goed doet.
Mag ik aan je haar ruiken?
Raakte mij ook best wel. Ben het niet zo eens met alle haters.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies boeken die ik heb gelezen. Al heb ik toegegeven wel echt gejankt aan het einde van Komt Een Vrouw Bij De Dokter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |