Nou, zo belangrijk is het ook niet, je hebt gelijk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zou ik het aan moira vragen. Aan mij heb je niets meer.
[..]
Het gebeurt wel eens.Het is heel raar. Als een oud persoon u zegt, dan vind ik het niet erg. Zegt een jonger persoon het, dan vind ik het confronterend
Mag ik dit ook?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Mort je mag djedje altijd contacten.
Dat is ook onprettig.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik netjes rondloop met haar in een knotje en puistenkop beetje zorgvuldig weggewerkt noemt iedereen me u.
Dat heeft Morta alquote:
vrouwenshampoo ruikt echt wel heel lekkerquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Of heb je weer eens aan een meisjes' haar geroken
Haarfetisjist gespot :squote:Op zondag 11 oktober 2015 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vrouwenshampoo ruikt echt wel heel lekker
Ken ik niet, klinkt interessantquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:40 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Honderd_jaar_eenzaamheid
Beste boek ooit.
Dankjewel. Ben blij dat ik je heb kunnen helpen in het loslaten van iets dat je frustreerde.quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou, zo belangrijk is het ook niet, je hebt gelijk.
En natuurlijk heb ik wel wat aan jou. Hoe moet ik anders op de hoogte blijven van de positie van AZ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |