echt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen heeft verloren, genot.
Dat was toch enkel het geval als je (op)nieuw netflix account activeert? Volgens mij zouden ze (voorlopig) niet aan de huidige 'abonnementen' komen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:09 schreef Typisch het volgende:
netflix wordt 2 dollar (dus ook 2 euro denk ik) duurder
tijd om het op te zeggen
Ja, dat zit ook in het boek. Ik kan me wel voorstellen dat ze die seksuele relatie niet in de film hebben gestopt trouwens.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de film wordt hij alleen verliefd op haar terwijl hij een relatie heeft met haar moeder. En dan krijgt die moeder een ongeluk en rijdt hij er met haar vandoor ofzo
heftige dag zo te horenquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was 2 uur lang.
Doen ging het langzaam weg.
Deed wel vies veel pijn.
Geen idee wat het was
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou jeetje Flips. Niet zo aangebrand doen. Dat kan nog vaak genoeg in Thailand
Nee klopt. Maar dan snap ik het wel ja dat je geen sympathie kan opbrnegenquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:13 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ja, dat zit ook in het boek. Ik kan me wel voorstellen dat ze die seksuele relatie niet in de film hebben gestopt trouwens.
Thornton heeft met 5-4 gewonnen, mooie finale en ik gun het Thornton ontzettend. Buiten dat ben k ook blij dat MVG eens verliest, die totale dominantie is nou ook weer niet heel leuk. Net als dat je jaarlijks naar de Bundesliga gaat kijken en je toch wel weet dat EF ZEE BAYERN kampioen wordt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt.
ik heb de darts niet gekeken.
ik was sushi eten en daarna avondje hangen in de pub waar het rugby op stond (ja mensen zien gebruiken)
oh nicequote:Op zondag 11 oktober 2015 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was toch enkel het geval als je (op)nieuw netflix account activeert? Volgens mij zouden ze (voorlopig) niet aan de huidige 'abonnementen' komen.
Echte sushi.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
echte sushi op of all you can eat shizzle?
ik ben gestopt na het woordje Thorntonquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thornton heeft met 5-4 gewonnen, mooie finale en ik gun het Thornton ontzettend. Buiten dat ben k ook blij dat MVG eens verliest, die totale dominantie is nou ook weer niet heel leuk. Net als dat je jaarlijks naar de Bundesliga gaat kijken en je toch wel weet dat EF ZEE BAYERN kampioen wordt.
kkr anorexia patientquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
mooi man
ik heb net een appel op als avondeten
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben gestopt na het woordje Thornton
Nog effe snel Friday Night Lights kijken voordat je opzegt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh nice
dan nog ga ik het binnenkort even opzeggen denk ik
Ik ben trots op je. Nooit veranderd in al die jaren.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben gestopt na het woordje Thornton
Nee iets met Wintersday over Oekraïnequote:Op zondag 11 oktober 2015 01:17 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Nog effe snel Friday Night Lights kijken voordat je opzegt.
wat is het?quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:17 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Nog effe snel Friday Night Lights kijken voordat je opzegt.
best wel eigenlijkquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben trots op je. Nooit veranderd in al die jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |