Goed verhaal, lekker kort.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:09 schreef badschaap het volgende:
Net terug van de housewarming van me neef. Er was bacardi, dus heb een date geregeld met een random chick van tinder![]()
Hoi Inso.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ergo: het zit allemaal tussen de oren
Moet jij per se dronken zijn om te kunnen swipen dan?quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:09 schreef badschaap het volgende:
Net terug van de housewarming van me neef. Er was bacardi, dus heb een date geregeld met een random chick van tinder![]()
Vriend, hij heeft meerdere keren seks, tegen haar wil in, met een 12-jarig kind. Hij vermoordt haar latere vriend. Staat gewoon in het boek hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]die hoofdpersoon doet toch niks meer dan verliefd worden op iemand??
Hoe kan je dat ook maar vergelijken met die dingen
Nee echt? Jemigquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
een prostaat kanzichzelf niet van binnenuit vermoorden
graag gedaan
insogodquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ergo: het zit allemaal tussen de oren
Heh wtfquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:09 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Vriend, hij heeft meerdere keren seks, tegen haar wil in, met een 12-jarig kind. Hij vermoordt haar latere vriend. Staat gewoon in het boek hoor.
Ik had vandaag kaolo veel pijn aan mn ballen.quote:
No problemoquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh wtfdan is de film heel anders
Sorry dan
Eens.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
schoon beddengoed is de hemel op aarde
meningen?
heel erg eensquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
meningen?
3 keer in de weekquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
heel erg eens
verschoon zovaak mogelijk
Niet echtquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Waarom niet? Geen recreatief gebruik van drugs en rookwaren gaat het toch om?
Ga nou maar lekker weet ik veel wat doen. Tinderen. Wedden. Slapen.quote:
In de film wordt hij alleen verliefd op haar terwijl hij een relatie heeft met haar moeder. En dan krijgt die moeder een ongeluk en rijdt hij er met haar vandoor ofzoquote:
klasgenootje van mij heeft dat eens gehad toen hij achter de pc zatquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had vandaag kaolo veel pijn aan mn ballen.
Ik dacht echt even dat mn zaadleider in de knoop zat.
In de ochtend pissen na een avondje kantelen is meer hemel op aarde.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
meningen?
Jaaaquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
meningen?
Het was 2 uur lang.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
klasgenootje van mij heeft dat eens gehad toen hij achter de pc zat
voel je je dan effe genaaid
nu weer over?
anders effe naar den dokter
Nou jeetje Flips. Niet zo aangebrand doen. Dat kan nog vaak genoeg in Thailandquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echt
Wacht nu ben ik verward.
[..]
Ga nou maar lekker weet ik veel wat doen. Tinderen. Wedden. Slapen.
vandaag verschoond maar ik heb er net al een uur of 3 in geslapen dus nu is het niet meer echt schoonquote:
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
heel erg eens
verschoon zovaak mogelijk
Van Gerwen heeft verloren, genot.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was 2 uur lang.
Doen ging het langzaam weg.
Deed wel vies veel pijn.
Geen idee wat het was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |