Goed verhaal, lekker kort.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:09 schreef badschaap het volgende:
Net terug van de housewarming van me neef. Er was bacardi, dus heb een date geregeld met een random chick van tinder![]()
Hoi Inso.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ergo: het zit allemaal tussen de oren
Moet jij per se dronken zijn om te kunnen swipen dan?quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:09 schreef badschaap het volgende:
Net terug van de housewarming van me neef. Er was bacardi, dus heb een date geregeld met een random chick van tinder![]()
Vriend, hij heeft meerdere keren seks, tegen haar wil in, met een 12-jarig kind. Hij vermoordt haar latere vriend. Staat gewoon in het boek hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]die hoofdpersoon doet toch niks meer dan verliefd worden op iemand??
Hoe kan je dat ook maar vergelijken met die dingen
Nee echt? Jemigquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
een prostaat kanzichzelf niet van binnenuit vermoorden
graag gedaan
insogodquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ergo: het zit allemaal tussen de oren
Heh wtfquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:09 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Vriend, hij heeft meerdere keren seks, tegen haar wil in, met een 12-jarig kind. Hij vermoordt haar latere vriend. Staat gewoon in het boek hoor.
Ik had vandaag kaolo veel pijn aan mn ballen.quote:
No problemoquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh wtfdan is de film heel anders
Sorry dan
Eens.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
schoon beddengoed is de hemel op aarde
meningen?
heel erg eensquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
meningen?
3 keer in de weekquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
heel erg eens
verschoon zovaak mogelijk
Niet echtquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Waarom niet? Geen recreatief gebruik van drugs en rookwaren gaat het toch om?
Ga nou maar lekker weet ik veel wat doen. Tinderen. Wedden. Slapen.quote:
In de film wordt hij alleen verliefd op haar terwijl hij een relatie heeft met haar moeder. En dan krijgt die moeder een ongeluk en rijdt hij er met haar vandoor ofzoquote:
klasgenootje van mij heeft dat eens gehad toen hij achter de pc zatquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had vandaag kaolo veel pijn aan mn ballen.
Ik dacht echt even dat mn zaadleider in de knoop zat.
In de ochtend pissen na een avondje kantelen is meer hemel op aarde.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
meningen?
Jaaaquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
meningen?
Het was 2 uur lang.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
klasgenootje van mij heeft dat eens gehad toen hij achter de pc zat
voel je je dan effe genaaid
nu weer over?
anders effe naar den dokter
Nou jeetje Flips. Niet zo aangebrand doen. Dat kan nog vaak genoeg in Thailandquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echt
Wacht nu ben ik verward.
[..]
Ga nou maar lekker weet ik veel wat doen. Tinderen. Wedden. Slapen.
vandaag verschoond maar ik heb er net al een uur of 3 in geslapen dus nu is het niet meer echt schoonquote:
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
heel erg eens
verschoon zovaak mogelijk
Van Gerwen heeft verloren, genot.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was 2 uur lang.
Doen ging het langzaam weg.
Deed wel vies veel pijn.
Geen idee wat het was
echt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen heeft verloren, genot.
Dat was toch enkel het geval als je (op)nieuw netflix account activeert? Volgens mij zouden ze (voorlopig) niet aan de huidige 'abonnementen' komen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:09 schreef Typisch het volgende:
netflix wordt 2 dollar (dus ook 2 euro denk ik) duurder
tijd om het op te zeggen
Ja, dat zit ook in het boek. Ik kan me wel voorstellen dat ze die seksuele relatie niet in de film hebben gestopt trouwens.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de film wordt hij alleen verliefd op haar terwijl hij een relatie heeft met haar moeder. En dan krijgt die moeder een ongeluk en rijdt hij er met haar vandoor ofzo
heftige dag zo te horenquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was 2 uur lang.
Doen ging het langzaam weg.
Deed wel vies veel pijn.
Geen idee wat het was
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou jeetje Flips. Niet zo aangebrand doen. Dat kan nog vaak genoeg in Thailand
Nee klopt. Maar dan snap ik het wel ja dat je geen sympathie kan opbrnegenquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:13 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ja, dat zit ook in het boek. Ik kan me wel voorstellen dat ze die seksuele relatie niet in de film hebben gestopt trouwens.
Thornton heeft met 5-4 gewonnen, mooie finale en ik gun het Thornton ontzettend. Buiten dat ben k ook blij dat MVG eens verliest, die totale dominantie is nou ook weer niet heel leuk. Net als dat je jaarlijks naar de Bundesliga gaat kijken en je toch wel weet dat EF ZEE BAYERN kampioen wordt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt.
ik heb de darts niet gekeken.
ik was sushi eten en daarna avondje hangen in de pub waar het rugby op stond (ja mensen zien gebruiken)
oh nicequote:Op zondag 11 oktober 2015 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was toch enkel het geval als je (op)nieuw netflix account activeert? Volgens mij zouden ze (voorlopig) niet aan de huidige 'abonnementen' komen.
Echte sushi.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
echte sushi op of all you can eat shizzle?
ik ben gestopt na het woordje Thorntonquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thornton heeft met 5-4 gewonnen, mooie finale en ik gun het Thornton ontzettend. Buiten dat ben k ook blij dat MVG eens verliest, die totale dominantie is nou ook weer niet heel leuk. Net als dat je jaarlijks naar de Bundesliga gaat kijken en je toch wel weet dat EF ZEE BAYERN kampioen wordt.
kkr anorexia patientquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
mooi man
ik heb net een appel op als avondeten
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben gestopt na het woordje Thornton
Nog effe snel Friday Night Lights kijken voordat je opzegt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh nice
dan nog ga ik het binnenkort even opzeggen denk ik
Ik ben trots op je. Nooit veranderd in al die jaren.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben gestopt na het woordje Thornton
Nee iets met Wintersday over Oekraïnequote:Op zondag 11 oktober 2015 01:17 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Nog effe snel Friday Night Lights kijken voordat je opzegt.
wat is het?quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:17 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Nog effe snel Friday Night Lights kijken voordat je opzegt.
best wel eigenlijkquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben trots op je. Nooit veranderd in al die jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |