SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
GRTD meet bij Inso zijn bruiloft en een meet in Japan.
3000 euroquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Niemand die mij kan vertellen hoeveel geld ik aan moet denken voor 14 dagen Japan?
Jawel maar fok nam m`n berichtje niet meequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Niemand die mij kan vertellen hoeveel geld ik aan moet denken voor 14 dagen Japan?
jammer wil je wel op mijn housewarming komenquote:
Dat is al best veel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog nooit een reis van meer dan 1000 euro gemaakt.
M`n broertje heeft 10 dagen Tokyo voor 800 euro gefixt plus vlucht. Maar dat is echt heel weinig geld.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Dat klinkt al weer meer alsof mijn droom ooit uit kan komen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n broertje heeft 10 dagen Tokyo voor 800 euro gefixt plus vlucht. Maar dat is echt heel weinig geld.
Ik denk dat je 1500 euro moet rekenen + eten en shit
GRTD meet bij mortaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:15 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
jammer wil je wel op mijn housewarming komen
Retourvlucht + hotel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n broertje heeft 10 dagen Tokyo voor 800 euro gefixt plus vlucht. Maar dat is echt heel weinig geld.
Ik denk dat je 1500 euro moet rekenen + eten en shit
2014 is de reden dat ik nu arm ben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is al best veel.
Daar moet ik best een paar dagen voor werken.
Overstap in Moskou nogquote:
Als je dat vindt mag je hierheen komenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Groningen is niet zo ver van Uutje
Ik vind het niet zo duur, studentenovleef. MAAR OF IK UTRECHT KAN VINDEN ...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:18 schreef Kauai het volgende:
[..]
Als je dat vindt mag je hierheen komen
Jij hebt gratis ov
Achter de ramenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
Morgen treintje Uutje Groningen pakken
Waar kan ik opso zien?
Ja dat wel maar evengoed geen geld.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overstap in Moskou nog
Wel met Airoflot wat dus echt een schijtmaatschappij is blijkbaar
Ergens in een witte autoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
Morgen treintje Uutje Groningen pakken
Waar kan ik opso zien?
Oh jezusquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo duur, studentenovleef. MAAR OF IK UTRECHT KAN VINDEN ...dat is weer een ander verhaal
Maar die gaat dan ook echt luxe op vakantie volgens mijquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat wel maar evengoed geen geld.
Zit hij dan in een hostel of jeugdherberg ofzo.
Knut is meestal tussen de 3k en 4k kwijt voor 2 weken zei die.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo duur, studentenovleef. MAAR OF IK UTRECHT KAN VINDEN ...dat is weer een ander verhaal
Lolwatquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja toch, eentje die naar Den Haag CS gaat dacht ik?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:20 schreef Kauai het volgende:
[..]Rechtstreekse trein zelfs geloof ik
Mijn verdwaalskills zijn geweldig.quote:
De mensen in Kyoto schijnen stuk socialer te zijnquote:
Aeroflot en een dagje Moskou. Ik heb 2 uur gerant over Russen moeten aanhorenquote:
Utrecht - Almere - Grunnquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja toch, eentje die naar Den Haag CS gaat dacht ik?
Die Russen op het vliegveld schijnen echt een ramp te zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aeroflot en een dagje Moskou. Ik heb 2 uur gerant over Russen moeten aanhoren
Welk land zou je heen willen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zat laatst te denken of ik misschien in het buitenland moet gaan studeren, nu de mogelijkheid er nog is. Maar ik weet het niet zo goed.
dan heb je vast ergens iets fout gedaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dankzij 9292 ging ik naar Annen ipv Grote Markt Groningen
Van te voren uitzoeken op internet welke bus je moet hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dankzij 9292 ging ik naar Annen ipv Grote Markt Groningen
Hoe lang duurt dat omgquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Utrecht - Almere - Grunn
of Uu - Amsterdam - Grunn
Nee rijlesquote:
Gewoon via Amersfoort en Zwollequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Utrecht - Almere - Grunn
of Uu - Amsterdam - Grunn
Blijf weg uit dhquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja toch, eentje die naar Den Haag CS gaat dacht ik?
[..]
Mijn verdwaalskills zijn geweldig.
BACLOFENquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Hey Inso
Heb baclofen op tering relaxt
Jij haat sociaal doen en buiten komen tochquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zat laatst te denken of ik misschien in het buitenland moet gaan studeren, nu de mogelijkheid er nog is. Maar ik weet het niet zo goed.
Gewoon naar Zwolle overstappen op de trein naar Utrecht. Denk dat je 2 uur onderweg bentquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat omg
[..]
Nee rijles
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ze die site ging invullen
Maar maar ik moet daarbijquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Blijf weg uit dhWe hebben genoeg types zoals jou rondlopen in schilderswijk, transvaal en moerwijk.
Hmm, valt nog wel wat mee ..quote:
Somsquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij haat sociaal doen en buiten komen toch
Jammer, dacht eindelijk af te zijn van jouquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat omg
[..]
Nee rijles
Ik kreeg Baclofen in de kliniekquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaaa echt
Ziten geen risico aan meteen kalm
Ja dik hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:24 schreef Fok-it het volgende:
2.40?? Zwolle-Utrecht is een uurtje toch?
Groningen-Zwolle 3 kwartier?
Valt me trouwens op dat bij Zwolle vaak mensen voor de trein springenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon naar Zwolle overstappen op de trein naar Utrecht. Denk dat je 2 uur onderweg bent
Intercity (richting Amsterdam Centraal)quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:24 schreef Fok-it het volgende:
2.40?? Zwolle-Utrecht is een uurtje toch?
Groningen-Zwolle 3 kwartier?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Valt me trouwens op dat bij Zwolle vaak mensen voor de trein springen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:24 schreef Amarantha het volgende:
Opso deze websites moet je onthouden.
Voor de bus: www.9292.nl
Voor de trein: www.ns.nl
Ze springen overal voor de treinquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tja soort zoekt soortquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar maar ik moet daarbij
[..]
Hmm, valt nog wel wat mee ..
Vooral Ermelo/Putten/Nijkerk gedeelte van het Utrecht-Zwolle traject, in mijn ervaring.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Jammer, dacht eindelijk af te zijn van jou
Theorie gehaald?
Heb de 9292 appquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:24 schreef Amarantha het volgende:
Opso deze websites moet je onthouden.
Voor de bus: www.9292.nl
Voor de trein: www.ns.nl
Er rijdt toch vanaf Utrecht een trein naar Groningen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:25 schreef Kauai het volgende:
[..]
Intercity (richting Amsterdam Centraal)
Vertrek: 9:25 Station Utrecht Centraal
Aankomst: 9:52 Station Amsterdam Centraal
Stap 2
Intercity (richting Groningen)
Vertrek: 10:07 Station Amsterdam Centraal
Aankomst: 12:14 Station Groningen
En vond je het wat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kreeg Baclofen in de kliniek
ja gaat vanaf rotterdam die geloof ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er rijdt toch vanaf Utrecht een trein naar Groningen?
Geeft 9292 niet aan, maar dacht ik ook jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het wel chill eerste dagen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
En vond je het wat.
Alleen droge muil man man maar geen zin om te zuipen en niet gespannen.
Las laatst topic van iemand die altijd zenuwachtig was. Heb dat ook.
Daarom NS site voor de treinquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:26 schreef Kauai het volgende:
[..]
Geeft 9292 niet aan, maar dacht ik ook ja
Ik kan je dan niet iedere week opzoeken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet niet zo goed. Noorwegen, Schotland, Zwitserland, Oostenrijk. Zoveel opties.
Oh toch welquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Je kan gewoon rechtstreeks Opso.
Is de IC naar Rotterdam
Maar via Amsterdam is korter reizen nu de Hanzelijn er ligt door Flevoland heen, schijnt het.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt mee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze springen overal voor de trein![]()
Als je in Almere overstapt krijg je een mes in je ribben dus
Oh oke. Nja, zonder overstap is wel chiller als je een chaoot bentquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar via Amsterdam is korter reizen nu de Hanzelijn er ligt door Flevoland heen, schijnt het.
Dat weet ik. En ik heb eigenlijk niet genoeg financiele middelen. Dus ik denk niet dat het nog zal gebeuren. Maar misschien wel gemiste kans.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan je dan niet iedere week opzoeken.
Volgens mij bedoelde ik die ja ipv den haagquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Je kan gewoon rechtstreeks Opso.
Is de IC naar Rotterdam
Erg hé.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond het wel chill eerste dagen.
Ja dat heb ik ook. Altijd gespannen, altijd zenuwtics ook. Roken, nagelbijten
Doe je er dus blijkbaar iets langer over maar kan je wel blijven zittenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ik die ja ipv den haag
misschien wel kenmerk van mensen die verslavingsgevoelig zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg hé.
En wanneer je incidenteel echt relaxt ben zie je pas hoe debiel je geest normaliter (dis)functioneert.
Uiteraard. Maar je kunt middelen aanvragen daarvoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat weet ik. En ik heb eigenlijk niet genoeg financiele middelen. Dus ik denk niet dat het nog zal gebeuren. Maar misschien wel gemiste kans.
Waar zie je die dan, ook als ik 'minste overstappen' aanklik krijg ik die niet meerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe je er dus blijkbaar iets langer over maar kan je wel blijven zitten
Erasmusbeurs hequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat weet ik. En ik heb eigenlijk niet genoeg financiele middelen. Dus ik denk niet dat het nog zal gebeuren. Maar misschien wel gemiste kans.
Ik kijk nu niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat die verbinding opeens niet meer bestaatquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Waar zie je die dan, ook als ik 'minste overstappen' aanklik krijg ik die niet meer
Ik niet. Wij hebben van Emmen - Zwolle een Arriva trein. Stopcontacten in de trein, mooie trein ook, goede internetquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Vind de treinen van NS veel leuker dan die van arriva
Ja goeiequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien wel kenmerk van mensen die verslavingsgevoelig zijn
Ik heb eigenlijk relatief weinig autistische kenmerkenquote:
Echt? Wifi werkt dus 9 vd 10 keer niet en je hebt maar 4 stopcontacten per coupéquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik niet. Wij hebben van Emmen - Zwolle een Arriva trein. Stopcontacten in de trein, mooie trein ook, goede internet
Dei zijn er wel ja, maar die compenseren niet voor de extra kosten en het ontbreken van bijverdiensten. Halfjaar dan. Misschien wanneer ik masterscriptie moet schrijven, daar kan ik sowieso toch niet echt veel naast werken verder. En hoef ik er nu nog niet over na te denken. :$quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar je kunt middelen aanvragen daarvoor.
Zou je half jaar of een jaar willen?
Hier heb je in de stopcontacten coupés een stuk of 8.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt? Wifi werkt dus 9 vd 10 keer niet en je hebt maar 4 stopcontacten per coupé
Antisociaal toch en weinig empatisch vermogen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk relatief weinig autistische kenmerken
Linkje? Ga ik hem ook doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb schokkend hoge scores op die autistentestjes die je soms op internet tegenkomt.
je hebt gelijlk. Wel raar hoor. ;squote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Waar zie je die dan, ook als ik 'minste overstappen' aanklik krijg ik die niet meer
Vaag welquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je hebt gelijlk. Wel raar hoor. ;s
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Antisociaal toch en weinig empatisch vermogen.
Tenminste dat staat in mijn schriftje
Heel raar ja. Ik zou zweren edat je gewoon rechtstreeks konquote:
Ja ik dacht ook dat het zonder overstap wasquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel raar ja. Ik zou zweren edat je gewoon rechtstreeks kon
Want die trein wordt in Zwolle gesplitst voor een deel Leeuwarden en een deel Groningen
Misschien aparte dienstregeling ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:37 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook dat het zonder overstap was
NS
Ik scoor 14. Gemiddeld.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
http://www.aspergersyndroom.nl/index.php/doe-de-test.html
Precies. Overstappen in Amsterdam is echt heel onhandig.quote:
Wowquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik scoorde vorige keer 38 ongeveer.
Troll anders wtfquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:29 schreef Amarantha het volgende:
SEX / Serieus probleem poepsterretje
Ik moest lachen.
Wat is daar troll aan? Komen zovaak mensen het ziekenhuis in met die klachtenquote:
Klopt heb ik ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:40 schreef Fok-it het volgende:
Ik hoor vaak kleine geluidjes als anderen niets horen
Deze zo erg
Ik hoor ALLES om me heen.
Niet officieel. Mijn moeder zegt dat het wel duidelijk is, maar dat ze dat risico nam toen ze mijn pa een kind liet verwekken.quote:
Ik zou dat echt geweldig vinden. Serieus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:41 schreef Elan het volgende:
Daarom snap ik niet dat je liefste in een appartement in een drukke stad wil wonen.
alles op 5 minuten lopenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou dat echt geweldig vinden. Serieus.
Mis het wel jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was beter toen het nog niet van U-OV was, die blauwe dubbele harmonicabussen waren echt baas.
Wtfquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet officieel. Mijn moeder zegt dat het wel duidelijk is, maar dat ze dat risico nam toen ze mijn pa een kind liet verwekken.
Als je zulke klachten hebt ga je niet posten op fok maar naar het ziekenhuis of ha.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is daar troll aan? Komen zovaak mensen het ziekenhuis in met die klachten
Jij klaagt anders regelmatig over je buren in dit topic.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou dat echt geweldig vinden. Serieus.
Ik ben tegenstrijdig jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt heb ik ook.
Daarom snap ik niet dat je liefste in een appartement in een drukke stad wil wonen.
Al die prikkels man man
True. Dat wel. Maar sommige mensen zijn wel serieus zo afwachtendquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je zulke klachten hebt ga je niet posten op fok maar naar het ziekenhuis of ha.
Ik weet niet of het echt autisme is of karakters die enorm lijken op wat normaalgesproken als autistisch gedrag wordt bestempeld. Maar mijn vaders familie zitten er een paar met allemaal dezelfde kenmerken. Mensen niet aankijken bij het praten, sociaal ernstig onhandig zijn, geen benul hebben van wat serieus bedoeld is en wat niet, motorische onhandigheid, etc.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf
Autisme is erfelijk?
Heeft je vader diagnose dan of vond zij hem gewoon een autist.
Als ik alleen maar tokkies om mij heen heb is het wel beetje jammer ja. Maar mijn buren zijn echt behoorlijk tokkie hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij klaagt anders regelmatig over je buren in dit topic.
Dat is wel serieus storendquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen niet aankijken bij het praten
Had ik ook of 4,9 weet niet meerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:46 schreef Kauai het volgende:
5,1 voor die inburgeringstest van laatst gehaald.
Daar heb ik zo`n moeite mee. Vooral in een drukke trein. En dan zitten er mensen naast je te smakken bij het leven en anderen letten daar gewoon niet op die reageren neiet eens en ik word dan echt helemaal gekquote:
Ik filter die dingen wel heel erg door me op roken en vroeger alcohol te focussenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb ik zo`n moeite mee. Vooral in een drukke trein. En dan zitten er mensen naast je te smakken bij het leven en anderen letten daar gewoon niet op die reageren neiet eens en ik word dan echt helemaal gekOmdat het zo intens binnen komt
Ik heb daar veel straf voor gehad in mijn kinderjaren. Nu weet ik gelukkig hoe het hoort, hoe lang je aan- en weg moet kijken. Er komt een grote opvoedingscomponent bij kijken.quote:
Op sommige vlakken kan je dat erg goed constateren jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent ook totaal geen autist verder.
Verdenk Pax er wel een beetje van
Kut is dat he.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik alleen maar tokkies om mij heen heb is het wel beetje jammer ja. Maar mijn buren zijn echt behoorlijk tokkie hoorIk zal het een keer opnemen als ik het weer een keer hoor. Gelukkig laatste tijden rustig want zwanger.
Hahaha.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Kut is dat he.
Maat van me woont in Montevideoflat in rdam kost bijna 4 ton je hoort steeds bovenbuurvrouw op hakjes lopen pffff
hahah.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Kut is dat he.
Maat van me woont in Montevideoflat in rdam kost bijna 4 ton je hoort steeds bovenbuurvrouw op hakjes lopen pffff
Laatst over zijn telefoon man manquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op sommige vlakken kan je dat erg goed constateren ja
Vet laag. Wat verwachten ze dat mensen halen danquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had ik ook of 4,9 weet niet meer
wij kunnen gewoon racisme roepen tegen allochtonenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:50 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vet laag. Wat verwachten ze dat mensen halen dan
Ja, dat hoort hij ook te weten als het zijn studie isquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatst over zijn telefoon man man
Maar wel slimme gozer qua rechten weet hij nagenoeg alles.
Ze doen die toets niet zonder er vooraf over gedoceerd te zijn he. Daarom eigenlijk onzin dat het een indicatie voor de mate van integratie is, maar goed, dat is ook echt moeilijk testen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:50 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vet laag. Wat verwachten ze dat mensen halen dan
en dan noemen ze ons slecht ingeburgerd!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wij kunnen gewoon racisme roepen tegen allochtonen
er zijn ook autochtonen die het niet halen
Oprotten Kwai!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:51 schreef Kauai het volgende:
[..]
en dan noemen ze ons slecht ingeburgerd!!
Cachet zei een keer: Istanbul is toch al een land?quote:
Watquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cachet zei een keer: Istanbul is toch al een land?
Ja paar jaar geledenquote:
En dat Dubai een land is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
Verbazingwekkend hoeveel mensen nog steeds denken dat Istanbul de hoofdstad van Turkije is trouwens. En Sydney van Australie en Rio van Brazilie.
Met als hoofdstad Qatar zekerquote:
Als ik Qatar hoor denk ik de hele tijd aan GoT.quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik Qatar hoor denk ik de hele tijd aan GoT.
Ik kom op 12 uitquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent ook totaal geen autist verder.
Verdenk Pax er wel een beetje van
Ik begrijp de referentie even niet met GoTquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik aan het WKquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Bepaalde dingen wel. Niet dat het erg is of dat dat je een autist maaktquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kom op 12 uit
kan mezelf er ook niet in herkennen verder
Ik denk aan Qarth. Die havenstad waar Dany was.quote:
Dat je dat nog weetquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk aan Qarth. Die havenstad waar Dany was.
Oh neem de tijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:05 schreef Kauai het volgende:
[..]
Moet dat ook nogsteeds verder kijken
Beter dan onzin series gaan produceren zoals 9 van de 10 series verder.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh neem de tijd
Seizoen 4 komt pas in 2017 uitEcht idioot die sezoenspauzes bij Sherlock
Ja en dat voor 3 episodesquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh neem de tijd
Seizoen 4 komt pas in 2017 uitEcht idioot die sezoenspauzes bij Sherlock
Je merkt wel verschil jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan onzin series gaan produceren zoals 9 van de 10 series verder.
Emmaquote:
Emma is echt lief jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Emmalieverdje.
Kijkn u een zielige film met haar erin
Mwah. Genoeg kwaliteitsseries hoor van Amerikaanse bodemquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Britten brengen kwaliteit.
Amerikanen kwantiteit.
En nog veel meer bagger.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Genoeg kwaliteitsseries hoor van Amerikaanse bodem
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Emma is echt lief ja
En dan ging hij die vieze snol neuken
bah
Dat juffie was wel echt aantrekkelijk hequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]Als hij Emma alleen had gedaan had je netzo goed Desperate Housewives kunnen namaken.
Af en toe schiet er eens wat uit ja. Maar ja. Het is ook een veel groter geheelw at er gemaakt wordt he vergeleken met UK.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En nog veel meer bagger.
Amerikanen en kwaliteit over de hele linie
Skinsquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:09 schreef Kauai het volgende:
Ken amper Britse series. Dr Who, Sherlock, Broadchurch
Dr who trekt me totaal niet
En dan is een hele kleine minderheid kwaliteit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Af en toe schiet er eens wat uit ja. Maar ja. Het is ook een veel groter geheelw at er gemaakt wordt he vergeleken met UK.
Als je al ziet hoeveel nieuwe series wekelijks de lucht utigaan
Dati s echt niet normaal. Tientallen nieuwe series per maand
Ook wel tof jaquote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Paxcon en ik houden wel van een slome Britse detective.
Moet je van houden. Wel rauwe harde seriequote:
Ik kijk graag Lewisquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heerlijk
Moet eigenlijk DVD box van Midsomer Murders fixen want die torrents zijn niet om aan te gluren
Vind ik juist wel leuk, beter dan die jank dramasquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je van houden. Wel rauwe harde serie
Veel drugs, drank
Saaiste begin ooit van een serie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:13 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vind ik juist wel leuk, beter dan die jank dramas
Breaking bad ook net pas mee begonnen
Eens proberen danquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:13 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vind ik juist wel leuk, beter dan die jank dramas
Breaking bad ook net pas mee begonnen
Hier werd 10x de opzet van een stuk veranderdquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik krijg nu pas bericht op mijn opmerkingen over groepsproject in groepsapp
Door groepsprojecten wil ik echt stoppen met school
Precies hetzelfde toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:13 schreef Amarantha het volgende:
Skins heb ik ook gezien. Beide. UK & USA.
Ik moet nu echt ALLES voorkauwenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier werd 10x de opzet van een stuk veranderd
was echt vermoeiend allemaal maar het is nu achter de RuG
Ja zelfde idee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies hetzelfde toch?
USA heeft Skins aangeklaagd
1 actrice herkende je zeker wel?quote:
Trustenquote:
Uhm op welke doel je nu? Is sowieso al paar jaar terug dat ik dat keek.quote:
hebben ze zich wel in de materie verdiept?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik moet voor iedereen gaat herlezen en taalkundig in orde maken
Flikker toch op
Uit US bedoel ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm op welke doel je nu? Is sowieso al paar jaar terug dat ik dat keek.
Nauwelijks.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hebben ze zich wel in de materie verdiept?
Beetje leren samenwerkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Groepsopdrachten op een uni.
Wie heeft het bedacht
dat is wel apart op zichquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nauwelijks.
Ook helemaal geen iniatief om het wel te doen.
ik snap niet waarom je dan aan zo'n studie begintquote:
Veel mensen vinden een tussenjaar zondequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik snap niet waarom je dan aan zo'n studie begint
helemaal zo'n studie als de jouwe die je bewust kiest, niet zoiets als rechten dat je doet bij gebrek aan beter
Ja maar dan doe je toch iets van blabla economics ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel mensen vinden een tussenjaar zonde
Als dat je niet ligt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar dan doe je toch iets van blabla economics ofzo
beetje raar, verkeerde studiekeuze is veel erger eigenlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel mensen vinden een tussenjaar zonde
Ik weet het ook niet neequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik snap niet waarom je dan aan zo'n studie begint
helemaal zo'n studie als de jouwe die je bewust kiest, niet zoiets als rechten dat je doet bij gebrek aan beter
Zeker met de kosten per studiejaar hierquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:26 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
beetje raar, verkeerde studiekeuze is veel erger eigenlijk
Nee dat is waar. Maar misschien ligt die studie ze wel. Alleen zijn ze nog te jong.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar als je nog niet weet wat je wil komt je toch niet bij theologie uit?
Ik ben verder wel een van de jongste in mijn "klas"quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Maar misschien ligt die studie ze wel. Alleen zijn ze nog te jong.
Het is misschien niet een studie die je moet gaan doen als je nog niet veel levenservaring hebt ofzo
die zijn meestal verschrikkelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:27 schreef Paxcon het volgende:
vandaag weer zo;n verschrikkelijk gastcollege
Nou dat zegt dan al veel aangezien jij bijna 21 bentquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben verder wel een van de jongste in mijn "klas"
Ook iemand van 70quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dat zegt dan al veel aangezien jij bijna 21 bent
doceren is een vak apart blijkt vaakquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:28 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
die zijn meestal verschrikkelijk
Dat lijkt me wel een chille dagbesteding als ik oud word. Beetje leuke colleges volgen. Geschiedenis enzoquote:
normale colleges kunnen ook tergend nutteloos zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doceren is een vak apart blijkt vaak
Hij is ook vies rijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:29 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een chille dagbesteding als ik oud word. Beetje leuke colleges volgen. Geschiedenis enzo
Dit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:29 schreef Hadtjememaar het volgende:
Dat iemand gewoon het boek in een powerpoint zet
Had broertje ook. Ook een bejaarde gast omdat hij niks te doen had thuisquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is ook vies rijk
Beetje voor de lolc olleges volgen
Hij heeft ook al 3 universitaire diplomas ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had broertje ook. Ook een bejaarde gast omdat hij niks te doen had thuisBeetje internationale betrekkingen doen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:29 schreef Hadtjememaar het volgende:
Dat iemand gewoon het boek in een powerpoint zet
quote:Dit soort sheetsvan vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2015 01:36:16 ]
Eerste jaar altijd rustig beginnenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet wel zeggen dat uni me qua niveau vies tegen valt tot nu toe.
Met wat precies?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet wel zeggen dat uni me qua niveau vies tegen valt tot nu toe.
Het is enorm makkelijk.quote:
eerste jaar is nog dingen uit je hoofd leren. Eigenlijk is derde jaar pas echt uniquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eerste jaar altijd rustig beginnen
Of jij zit gewoon hoger dan het gemiddelde, dat kan ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind de gemiddelde student ook zo dom als ene varken
Vind ze zo dom vaakquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of jij zit gewoon hoger dan het gemiddelde, dat kan ook
Dat denk je?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ik weer in een depressieve periode terecht ben gekomen.
Dan moet je er wat aan gaan doen he. Zo`n periode kan je ook weer snel uitkomen als je eenmaal de tips&tricks weetquote:
Hoe?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je er wat aan gaan doen he. Zo`n periode kan je ook weer snel uitkomen als je eenmaal de tips&tricks weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |