Laatst over zijn telefoon man manquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op sommige vlakken kan je dat erg goed constateren ja
Vet laag. Wat verwachten ze dat mensen halen danquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had ik ook of 4,9 weet niet meer
wij kunnen gewoon racisme roepen tegen allochtonenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:50 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vet laag. Wat verwachten ze dat mensen halen dan
Ja, dat hoort hij ook te weten als het zijn studie isquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatst over zijn telefoon man man
Maar wel slimme gozer qua rechten weet hij nagenoeg alles.
Ze doen die toets niet zonder er vooraf over gedoceerd te zijn he. Daarom eigenlijk onzin dat het een indicatie voor de mate van integratie is, maar goed, dat is ook echt moeilijk testen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:50 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vet laag. Wat verwachten ze dat mensen halen dan
en dan noemen ze ons slecht ingeburgerd!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wij kunnen gewoon racisme roepen tegen allochtonen
er zijn ook autochtonen die het niet halen
Oprotten Kwai!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:51 schreef Kauai het volgende:
[..]
en dan noemen ze ons slecht ingeburgerd!!
Cachet zei een keer: Istanbul is toch al een land?quote:
Watquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cachet zei een keer: Istanbul is toch al een land?
Ja paar jaar geledenquote:
En dat Dubai een land is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
Verbazingwekkend hoeveel mensen nog steeds denken dat Istanbul de hoofdstad van Turkije is trouwens. En Sydney van Australie en Rio van Brazilie.
Met als hoofdstad Qatar zekerquote:
Als ik Qatar hoor denk ik de hele tijd aan GoT.quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik Qatar hoor denk ik de hele tijd aan GoT.
Ik kom op 12 uitquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent ook totaal geen autist verder.
Verdenk Pax er wel een beetje van
Ik begrijp de referentie even niet met GoTquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik aan het WKquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Bepaalde dingen wel. Niet dat het erg is of dat dat je een autist maaktquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kom op 12 uit
kan mezelf er ook niet in herkennen verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |