Als je zulke klachten hebt ga je niet posten op fok maar naar het ziekenhuis of ha.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is daar troll aan? Komen zovaak mensen het ziekenhuis in met die klachten
Jij klaagt anders regelmatig over je buren in dit topic.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou dat echt geweldig vinden. Serieus.
Ik ben tegenstrijdig jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt heb ik ook.
Daarom snap ik niet dat je liefste in een appartement in een drukke stad wil wonen.
Al die prikkels man man
True. Dat wel. Maar sommige mensen zijn wel serieus zo afwachtendquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je zulke klachten hebt ga je niet posten op fok maar naar het ziekenhuis of ha.
Ik weet niet of het echt autisme is of karakters die enorm lijken op wat normaalgesproken als autistisch gedrag wordt bestempeld. Maar mijn vaders familie zitten er een paar met allemaal dezelfde kenmerken. Mensen niet aankijken bij het praten, sociaal ernstig onhandig zijn, geen benul hebben van wat serieus bedoeld is en wat niet, motorische onhandigheid, etc.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf
Autisme is erfelijk?
Heeft je vader diagnose dan of vond zij hem gewoon een autist.
Als ik alleen maar tokkies om mij heen heb is het wel beetje jammer ja. Maar mijn buren zijn echt behoorlijk tokkie hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij klaagt anders regelmatig over je buren in dit topic.
Dat is wel serieus storendquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen niet aankijken bij het praten
Had ik ook of 4,9 weet niet meerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:46 schreef Kauai het volgende:
5,1 voor die inburgeringstest van laatst gehaald.
Daar heb ik zo`n moeite mee. Vooral in een drukke trein. En dan zitten er mensen naast je te smakken bij het leven en anderen letten daar gewoon niet op die reageren neiet eens en ik word dan echt helemaal gekquote:
Ik filter die dingen wel heel erg door me op roken en vroeger alcohol te focussenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb ik zo`n moeite mee. Vooral in een drukke trein. En dan zitten er mensen naast je te smakken bij het leven en anderen letten daar gewoon niet op die reageren neiet eens en ik word dan echt helemaal gekOmdat het zo intens binnen komt
Ik heb daar veel straf voor gehad in mijn kinderjaren. Nu weet ik gelukkig hoe het hoort, hoe lang je aan- en weg moet kijken. Er komt een grote opvoedingscomponent bij kijken.quote:
Op sommige vlakken kan je dat erg goed constateren jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent ook totaal geen autist verder.
Verdenk Pax er wel een beetje van
Kut is dat he.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik alleen maar tokkies om mij heen heb is het wel beetje jammer ja. Maar mijn buren zijn echt behoorlijk tokkie hoorIk zal het een keer opnemen als ik het weer een keer hoor. Gelukkig laatste tijden rustig want zwanger.
Hahaha.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Kut is dat he.
Maat van me woont in Montevideoflat in rdam kost bijna 4 ton je hoort steeds bovenbuurvrouw op hakjes lopen pffff
hahah.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Kut is dat he.
Maat van me woont in Montevideoflat in rdam kost bijna 4 ton je hoort steeds bovenbuurvrouw op hakjes lopen pffff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |