Heel raar ja. Ik zou zweren edat je gewoon rechtstreeks konquote:
Ja ik dacht ook dat het zonder overstap wasquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel raar ja. Ik zou zweren edat je gewoon rechtstreeks kon
Want die trein wordt in Zwolle gesplitst voor een deel Leeuwarden en een deel Groningen
Misschien aparte dienstregeling ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:37 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook dat het zonder overstap was
NS
Ik scoor 14. Gemiddeld.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
http://www.aspergersyndroom.nl/index.php/doe-de-test.html
Precies. Overstappen in Amsterdam is echt heel onhandig.quote:
Wowquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik scoorde vorige keer 38 ongeveer.
Troll anders wtfquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:29 schreef Amarantha het volgende:
SEX / Serieus probleem poepsterretje
Ik moest lachen.
Wat is daar troll aan? Komen zovaak mensen het ziekenhuis in met die klachtenquote:
Klopt heb ik ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:40 schreef Fok-it het volgende:
Ik hoor vaak kleine geluidjes als anderen niets horen
Deze zo erg
Ik hoor ALLES om me heen.
Niet officieel. Mijn moeder zegt dat het wel duidelijk is, maar dat ze dat risico nam toen ze mijn pa een kind liet verwekken.quote:
Ik zou dat echt geweldig vinden. Serieus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:41 schreef Elan het volgende:
Daarom snap ik niet dat je liefste in een appartement in een drukke stad wil wonen.
alles op 5 minuten lopenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou dat echt geweldig vinden. Serieus.
Mis het wel jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was beter toen het nog niet van U-OV was, die blauwe dubbele harmonicabussen waren echt baas.
Wtfquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet officieel. Mijn moeder zegt dat het wel duidelijk is, maar dat ze dat risico nam toen ze mijn pa een kind liet verwekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |