Volgens mij bedoelde ik die ja ipv den haagquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Je kan gewoon rechtstreeks Opso.
Is de IC naar Rotterdam
Erg hé.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond het wel chill eerste dagen.
Ja dat heb ik ook. Altijd gespannen, altijd zenuwtics ook. Roken, nagelbijten
Doe je er dus blijkbaar iets langer over maar kan je wel blijven zittenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ik die ja ipv den haag
misschien wel kenmerk van mensen die verslavingsgevoelig zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg hé.
En wanneer je incidenteel echt relaxt ben zie je pas hoe debiel je geest normaliter (dis)functioneert.
Uiteraard. Maar je kunt middelen aanvragen daarvoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat weet ik. En ik heb eigenlijk niet genoeg financiele middelen. Dus ik denk niet dat het nog zal gebeuren. Maar misschien wel gemiste kans.
Waar zie je die dan, ook als ik 'minste overstappen' aanklik krijg ik die niet meerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe je er dus blijkbaar iets langer over maar kan je wel blijven zitten
Erasmusbeurs hequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat weet ik. En ik heb eigenlijk niet genoeg financiele middelen. Dus ik denk niet dat het nog zal gebeuren. Maar misschien wel gemiste kans.
Ik kijk nu niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat die verbinding opeens niet meer bestaatquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Waar zie je die dan, ook als ik 'minste overstappen' aanklik krijg ik die niet meer
Ik niet. Wij hebben van Emmen - Zwolle een Arriva trein. Stopcontacten in de trein, mooie trein ook, goede internetquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Vind de treinen van NS veel leuker dan die van arriva
Ja goeiequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien wel kenmerk van mensen die verslavingsgevoelig zijn
Ik heb eigenlijk relatief weinig autistische kenmerkenquote:
Echt? Wifi werkt dus 9 vd 10 keer niet en je hebt maar 4 stopcontacten per coupéquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik niet. Wij hebben van Emmen - Zwolle een Arriva trein. Stopcontacten in de trein, mooie trein ook, goede internet
Dei zijn er wel ja, maar die compenseren niet voor de extra kosten en het ontbreken van bijverdiensten. Halfjaar dan. Misschien wanneer ik masterscriptie moet schrijven, daar kan ik sowieso toch niet echt veel naast werken verder. En hoef ik er nu nog niet over na te denken. :$quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar je kunt middelen aanvragen daarvoor.
Zou je half jaar of een jaar willen?
Hier heb je in de stopcontacten coupés een stuk of 8.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt? Wifi werkt dus 9 vd 10 keer niet en je hebt maar 4 stopcontacten per coupé
Antisociaal toch en weinig empatisch vermogen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk relatief weinig autistische kenmerken
Linkje? Ga ik hem ook doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb schokkend hoge scores op die autistentestjes die je soms op internet tegenkomt.
je hebt gelijlk. Wel raar hoor. ;squote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Waar zie je die dan, ook als ik 'minste overstappen' aanklik krijg ik die niet meer
Vaag welquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je hebt gelijlk. Wel raar hoor. ;s
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Antisociaal toch en weinig empatisch vermogen.
Tenminste dat staat in mijn schriftje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |