Maar wil liever nog wel beetje vrouwenlijk uitzienquote:
Kleine dildo kopenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:50 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Maar wil liever nog wel beetje vrouwenlijk uitzien
Koop een plugquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:50 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Maar wil liever nog wel beetje vrouwenlijk uitzien
Gewoon ff snel en ik was hitsig weet je welquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kleintje, kan.
Betere vraag is waarom je gaat vingeren met een gescheurde nagel?
nee dit is serieusquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gezien de Pohi van TS is dit gewoon een troll
Nee man, dan eerder aambeien.quote:
Goede tip. Ga ermee aan de slagquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:14 schreef Tamashii het volgende:
Zou er toch iets voor kopen als ik jou was, zeker als je het zomaar (snel) wilt doen. Je hebt onwijs veel viezigheid onder je nagel, plus daarna ookZo'n ding lijkt me hygienischer.
Automatisch woordenboekquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:28 schreef DrParanoid het volgende:
Obvious troll is obvious, tip voor volgende keer; iemand vervangt CH niet met G of vergeet de N niet achter "gebruike" of "binne" wanneer ze 21 zijn.
Waarom zoek je niet iemand die wel geschikte vingers heeft?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:56 schreef Linda94 het volgende:
Ik ga het idd maar nier meer doen. Best beangatigend dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |