Volgens mij bedoelde ik die ja ipv den haagquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Je kan gewoon rechtstreeks Opso.
Is de IC naar Rotterdam
Erg hé.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond het wel chill eerste dagen.
Ja dat heb ik ook. Altijd gespannen, altijd zenuwtics ook. Roken, nagelbijten
Doe je er dus blijkbaar iets langer over maar kan je wel blijven zittenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ik die ja ipv den haag
misschien wel kenmerk van mensen die verslavingsgevoelig zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg hé.
En wanneer je incidenteel echt relaxt ben zie je pas hoe debiel je geest normaliter (dis)functioneert.
Uiteraard. Maar je kunt middelen aanvragen daarvoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat weet ik. En ik heb eigenlijk niet genoeg financiele middelen. Dus ik denk niet dat het nog zal gebeuren. Maar misschien wel gemiste kans.
Waar zie je die dan, ook als ik 'minste overstappen' aanklik krijg ik die niet meerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe je er dus blijkbaar iets langer over maar kan je wel blijven zitten
Erasmusbeurs hequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat weet ik. En ik heb eigenlijk niet genoeg financiele middelen. Dus ik denk niet dat het nog zal gebeuren. Maar misschien wel gemiste kans.
Ik kijk nu niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat die verbinding opeens niet meer bestaatquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Waar zie je die dan, ook als ik 'minste overstappen' aanklik krijg ik die niet meer
Ik niet. Wij hebben van Emmen - Zwolle een Arriva trein. Stopcontacten in de trein, mooie trein ook, goede internetquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Vind de treinen van NS veel leuker dan die van arriva
Ja goeiequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien wel kenmerk van mensen die verslavingsgevoelig zijn
Ik heb eigenlijk relatief weinig autistische kenmerkenquote:
Echt? Wifi werkt dus 9 vd 10 keer niet en je hebt maar 4 stopcontacten per coupéquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik niet. Wij hebben van Emmen - Zwolle een Arriva trein. Stopcontacten in de trein, mooie trein ook, goede internet
Dei zijn er wel ja, maar die compenseren niet voor de extra kosten en het ontbreken van bijverdiensten. Halfjaar dan. Misschien wanneer ik masterscriptie moet schrijven, daar kan ik sowieso toch niet echt veel naast werken verder. En hoef ik er nu nog niet over na te denken. :$quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar je kunt middelen aanvragen daarvoor.
Zou je half jaar of een jaar willen?
Hier heb je in de stopcontacten coupés een stuk of 8.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt? Wifi werkt dus 9 vd 10 keer niet en je hebt maar 4 stopcontacten per coupé
Antisociaal toch en weinig empatisch vermogen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk relatief weinig autistische kenmerken
Linkje? Ga ik hem ook doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb schokkend hoge scores op die autistentestjes die je soms op internet tegenkomt.
je hebt gelijlk. Wel raar hoor. ;squote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Waar zie je die dan, ook als ik 'minste overstappen' aanklik krijg ik die niet meer
Vaag welquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je hebt gelijlk. Wel raar hoor. ;s
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Antisociaal toch en weinig empatisch vermogen.
Tenminste dat staat in mijn schriftje
Heel raar ja. Ik zou zweren edat je gewoon rechtstreeks konquote:
Ja ik dacht ook dat het zonder overstap wasquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel raar ja. Ik zou zweren edat je gewoon rechtstreeks kon
Want die trein wordt in Zwolle gesplitst voor een deel Leeuwarden en een deel Groningen
Misschien aparte dienstregeling ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:37 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook dat het zonder overstap was
NS
Ik scoor 14. Gemiddeld.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
http://www.aspergersyndroom.nl/index.php/doe-de-test.html
Precies. Overstappen in Amsterdam is echt heel onhandig.quote:
Wowquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik scoorde vorige keer 38 ongeveer.
Troll anders wtfquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:29 schreef Amarantha het volgende:
SEX / Serieus probleem poepsterretje
Ik moest lachen.
Wat is daar troll aan? Komen zovaak mensen het ziekenhuis in met die klachtenquote:
Klopt heb ik ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:40 schreef Fok-it het volgende:
Ik hoor vaak kleine geluidjes als anderen niets horen
Deze zo erg
Ik hoor ALLES om me heen.
Niet officieel. Mijn moeder zegt dat het wel duidelijk is, maar dat ze dat risico nam toen ze mijn pa een kind liet verwekken.quote:
Ik zou dat echt geweldig vinden. Serieus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:41 schreef Elan het volgende:
Daarom snap ik niet dat je liefste in een appartement in een drukke stad wil wonen.
alles op 5 minuten lopenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou dat echt geweldig vinden. Serieus.
Mis het wel jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was beter toen het nog niet van U-OV was, die blauwe dubbele harmonicabussen waren echt baas.
Wtfquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet officieel. Mijn moeder zegt dat het wel duidelijk is, maar dat ze dat risico nam toen ze mijn pa een kind liet verwekken.
Als je zulke klachten hebt ga je niet posten op fok maar naar het ziekenhuis of ha.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is daar troll aan? Komen zovaak mensen het ziekenhuis in met die klachten
Jij klaagt anders regelmatig over je buren in dit topic.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou dat echt geweldig vinden. Serieus.
Ik ben tegenstrijdig jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt heb ik ook.
Daarom snap ik niet dat je liefste in een appartement in een drukke stad wil wonen.
Al die prikkels man man
True. Dat wel. Maar sommige mensen zijn wel serieus zo afwachtendquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je zulke klachten hebt ga je niet posten op fok maar naar het ziekenhuis of ha.
Ik weet niet of het echt autisme is of karakters die enorm lijken op wat normaalgesproken als autistisch gedrag wordt bestempeld. Maar mijn vaders familie zitten er een paar met allemaal dezelfde kenmerken. Mensen niet aankijken bij het praten, sociaal ernstig onhandig zijn, geen benul hebben van wat serieus bedoeld is en wat niet, motorische onhandigheid, etc.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf
Autisme is erfelijk?
Heeft je vader diagnose dan of vond zij hem gewoon een autist.
Als ik alleen maar tokkies om mij heen heb is het wel beetje jammer ja. Maar mijn buren zijn echt behoorlijk tokkie hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij klaagt anders regelmatig over je buren in dit topic.
Dat is wel serieus storendquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen niet aankijken bij het praten
Had ik ook of 4,9 weet niet meerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:46 schreef Kauai het volgende:
5,1 voor die inburgeringstest van laatst gehaald.
Daar heb ik zo`n moeite mee. Vooral in een drukke trein. En dan zitten er mensen naast je te smakken bij het leven en anderen letten daar gewoon niet op die reageren neiet eens en ik word dan echt helemaal gekquote:
Ik filter die dingen wel heel erg door me op roken en vroeger alcohol te focussenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb ik zo`n moeite mee. Vooral in een drukke trein. En dan zitten er mensen naast je te smakken bij het leven en anderen letten daar gewoon niet op die reageren neiet eens en ik word dan echt helemaal gekOmdat het zo intens binnen komt
Ik heb daar veel straf voor gehad in mijn kinderjaren. Nu weet ik gelukkig hoe het hoort, hoe lang je aan- en weg moet kijken. Er komt een grote opvoedingscomponent bij kijken.quote:
Op sommige vlakken kan je dat erg goed constateren jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent ook totaal geen autist verder.
Verdenk Pax er wel een beetje van
Kut is dat he.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik alleen maar tokkies om mij heen heb is het wel beetje jammer ja. Maar mijn buren zijn echt behoorlijk tokkie hoorIk zal het een keer opnemen als ik het weer een keer hoor. Gelukkig laatste tijden rustig want zwanger.
Hahaha.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Kut is dat he.
Maat van me woont in Montevideoflat in rdam kost bijna 4 ton je hoort steeds bovenbuurvrouw op hakjes lopen pffff
hahah.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Kut is dat he.
Maat van me woont in Montevideoflat in rdam kost bijna 4 ton je hoort steeds bovenbuurvrouw op hakjes lopen pffff
Laatst over zijn telefoon man manquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op sommige vlakken kan je dat erg goed constateren ja
Vet laag. Wat verwachten ze dat mensen halen danquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had ik ook of 4,9 weet niet meer
wij kunnen gewoon racisme roepen tegen allochtonenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:50 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vet laag. Wat verwachten ze dat mensen halen dan
Ja, dat hoort hij ook te weten als het zijn studie isquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatst over zijn telefoon man man
Maar wel slimme gozer qua rechten weet hij nagenoeg alles.
Ze doen die toets niet zonder er vooraf over gedoceerd te zijn he. Daarom eigenlijk onzin dat het een indicatie voor de mate van integratie is, maar goed, dat is ook echt moeilijk testen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:50 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vet laag. Wat verwachten ze dat mensen halen dan
en dan noemen ze ons slecht ingeburgerd!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wij kunnen gewoon racisme roepen tegen allochtonen
er zijn ook autochtonen die het niet halen
Oprotten Kwai!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:51 schreef Kauai het volgende:
[..]
en dan noemen ze ons slecht ingeburgerd!!
Cachet zei een keer: Istanbul is toch al een land?quote:
Watquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cachet zei een keer: Istanbul is toch al een land?
Ja paar jaar geledenquote:
En dat Dubai een land is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
Verbazingwekkend hoeveel mensen nog steeds denken dat Istanbul de hoofdstad van Turkije is trouwens. En Sydney van Australie en Rio van Brazilie.
Met als hoofdstad Qatar zekerquote:
Als ik Qatar hoor denk ik de hele tijd aan GoT.quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik Qatar hoor denk ik de hele tijd aan GoT.
Ik kom op 12 uitquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent ook totaal geen autist verder.
Verdenk Pax er wel een beetje van
Ik begrijp de referentie even niet met GoTquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik aan het WKquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Bepaalde dingen wel. Niet dat het erg is of dat dat je een autist maaktquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kom op 12 uit
kan mezelf er ook niet in herkennen verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |