SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
GRTD meet bij Inso zijn bruiloft en een meet in Japan.
3000 euroquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Niemand die mij kan vertellen hoeveel geld ik aan moet denken voor 14 dagen Japan?
Jawel maar fok nam m`n berichtje niet meequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Niemand die mij kan vertellen hoeveel geld ik aan moet denken voor 14 dagen Japan?
jammer wil je wel op mijn housewarming komenquote:
Dat is al best veel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog nooit een reis van meer dan 1000 euro gemaakt.
M`n broertje heeft 10 dagen Tokyo voor 800 euro gefixt plus vlucht. Maar dat is echt heel weinig geld.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Dat klinkt al weer meer alsof mijn droom ooit uit kan komen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n broertje heeft 10 dagen Tokyo voor 800 euro gefixt plus vlucht. Maar dat is echt heel weinig geld.
Ik denk dat je 1500 euro moet rekenen + eten en shit
GRTD meet bij mortaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:15 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
jammer wil je wel op mijn housewarming komen
Retourvlucht + hotel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n broertje heeft 10 dagen Tokyo voor 800 euro gefixt plus vlucht. Maar dat is echt heel weinig geld.
Ik denk dat je 1500 euro moet rekenen + eten en shit
2014 is de reden dat ik nu arm ben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is al best veel.
Daar moet ik best een paar dagen voor werken.
Overstap in Moskou nogquote:
Als je dat vindt mag je hierheen komenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Groningen is niet zo ver van Uutje
Ik vind het niet zo duur, studentenovleef. MAAR OF IK UTRECHT KAN VINDEN ...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:18 schreef Kauai het volgende:
[..]
Als je dat vindt mag je hierheen komen
Jij hebt gratis ov
Achter de ramenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
Morgen treintje Uutje Groningen pakken
Waar kan ik opso zien?
Ja dat wel maar evengoed geen geld.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overstap in Moskou nog
Wel met Airoflot wat dus echt een schijtmaatschappij is blijkbaar
Ergens in een witte autoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
Morgen treintje Uutje Groningen pakken
Waar kan ik opso zien?
Oh jezusquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo duur, studentenovleef. MAAR OF IK UTRECHT KAN VINDEN ...dat is weer een ander verhaal
Maar die gaat dan ook echt luxe op vakantie volgens mijquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat wel maar evengoed geen geld.
Zit hij dan in een hostel of jeugdherberg ofzo.
Knut is meestal tussen de 3k en 4k kwijt voor 2 weken zei die.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo duur, studentenovleef. MAAR OF IK UTRECHT KAN VINDEN ...dat is weer een ander verhaal
Lolwatquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja toch, eentje die naar Den Haag CS gaat dacht ik?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:20 schreef Kauai het volgende:
[..]Rechtstreekse trein zelfs geloof ik
Mijn verdwaalskills zijn geweldig.quote:
De mensen in Kyoto schijnen stuk socialer te zijnquote:
Aeroflot en een dagje Moskou. Ik heb 2 uur gerant over Russen moeten aanhorenquote:
Utrecht - Almere - Grunnquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja toch, eentje die naar Den Haag CS gaat dacht ik?
Die Russen op het vliegveld schijnen echt een ramp te zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aeroflot en een dagje Moskou. Ik heb 2 uur gerant over Russen moeten aanhoren
Welk land zou je heen willen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zat laatst te denken of ik misschien in het buitenland moet gaan studeren, nu de mogelijkheid er nog is. Maar ik weet het niet zo goed.
dan heb je vast ergens iets fout gedaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dankzij 9292 ging ik naar Annen ipv Grote Markt Groningen
Van te voren uitzoeken op internet welke bus je moet hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dankzij 9292 ging ik naar Annen ipv Grote Markt Groningen
Hoe lang duurt dat omgquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Utrecht - Almere - Grunn
of Uu - Amsterdam - Grunn
Nee rijlesquote:
Gewoon via Amersfoort en Zwollequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Utrecht - Almere - Grunn
of Uu - Amsterdam - Grunn
Blijf weg uit dhquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja toch, eentje die naar Den Haag CS gaat dacht ik?
[..]
Mijn verdwaalskills zijn geweldig.
BACLOFENquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Hey Inso
Heb baclofen op tering relaxt
Jij haat sociaal doen en buiten komen tochquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zat laatst te denken of ik misschien in het buitenland moet gaan studeren, nu de mogelijkheid er nog is. Maar ik weet het niet zo goed.
Gewoon naar Zwolle overstappen op de trein naar Utrecht. Denk dat je 2 uur onderweg bentquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat omg
[..]
Nee rijles
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ze die site ging invullen
Maar maar ik moet daarbijquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Blijf weg uit dhWe hebben genoeg types zoals jou rondlopen in schilderswijk, transvaal en moerwijk.
Hmm, valt nog wel wat mee ..quote:
Somsquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij haat sociaal doen en buiten komen toch
Jammer, dacht eindelijk af te zijn van jouquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat omg
[..]
Nee rijles
Ik kreeg Baclofen in de kliniekquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaaa echt
Ziten geen risico aan meteen kalm
Ja dik hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:24 schreef Fok-it het volgende:
2.40?? Zwolle-Utrecht is een uurtje toch?
Groningen-Zwolle 3 kwartier?
Valt me trouwens op dat bij Zwolle vaak mensen voor de trein springenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon naar Zwolle overstappen op de trein naar Utrecht. Denk dat je 2 uur onderweg bent
Intercity (richting Amsterdam Centraal)quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:24 schreef Fok-it het volgende:
2.40?? Zwolle-Utrecht is een uurtje toch?
Groningen-Zwolle 3 kwartier?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Valt me trouwens op dat bij Zwolle vaak mensen voor de trein springen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:24 schreef Amarantha het volgende:
Opso deze websites moet je onthouden.
Voor de bus: www.9292.nl
Voor de trein: www.ns.nl
Ze springen overal voor de treinquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tja soort zoekt soortquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar maar ik moet daarbij
[..]
Hmm, valt nog wel wat mee ..
Vooral Ermelo/Putten/Nijkerk gedeelte van het Utrecht-Zwolle traject, in mijn ervaring.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Jammer, dacht eindelijk af te zijn van jou
Theorie gehaald?
Heb de 9292 appquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:24 schreef Amarantha het volgende:
Opso deze websites moet je onthouden.
Voor de bus: www.9292.nl
Voor de trein: www.ns.nl
Er rijdt toch vanaf Utrecht een trein naar Groningen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:25 schreef Kauai het volgende:
[..]
Intercity (richting Amsterdam Centraal)
Vertrek: 9:25 Station Utrecht Centraal
Aankomst: 9:52 Station Amsterdam Centraal
Stap 2
Intercity (richting Groningen)
Vertrek: 10:07 Station Amsterdam Centraal
Aankomst: 12:14 Station Groningen
En vond je het wat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kreeg Baclofen in de kliniek
ja gaat vanaf rotterdam die geloof ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er rijdt toch vanaf Utrecht een trein naar Groningen?
Geeft 9292 niet aan, maar dacht ik ook jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het wel chill eerste dagen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
En vond je het wat.
Alleen droge muil man man maar geen zin om te zuipen en niet gespannen.
Las laatst topic van iemand die altijd zenuwachtig was. Heb dat ook.
Daarom NS site voor de treinquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:26 schreef Kauai het volgende:
[..]
Geeft 9292 niet aan, maar dacht ik ook ja
Ik kan je dan niet iedere week opzoeken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet niet zo goed. Noorwegen, Schotland, Zwitserland, Oostenrijk. Zoveel opties.
Oh toch welquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Je kan gewoon rechtstreeks Opso.
Is de IC naar Rotterdam
Maar via Amsterdam is korter reizen nu de Hanzelijn er ligt door Flevoland heen, schijnt het.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt mee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze springen overal voor de trein![]()
Als je in Almere overstapt krijg je een mes in je ribben dus
Oh oke. Nja, zonder overstap is wel chiller als je een chaoot bentquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar via Amsterdam is korter reizen nu de Hanzelijn er ligt door Flevoland heen, schijnt het.
Dat weet ik. En ik heb eigenlijk niet genoeg financiele middelen. Dus ik denk niet dat het nog zal gebeuren. Maar misschien wel gemiste kans.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan je dan niet iedere week opzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |