Oh geen moeite mee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar zou dat ook niet samen willen. Beide hele andere landen.
Kan wel redelijk een Amerikaan nadoen, maar of dat nou iets is om trots op te zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is wel echt genot van meertalig.
Je past je ook automatisch aan.
In het Pools uitbarsten is ook lekker
Als je dat goed wilt zien moet jeecht 3 weken gaan ofzo. Week Tokyo, week Kyoto en dan nog week binnenland/natuur inquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik wil zoveel dingen zien daar. Dus dat moet ik echt plannen. Als ik daar heenga, wil ik het ook echt goed doen.
Al zou volgend jaar wel awesome zijn. Pokémon jubileum.
Knut gaat volgend jaar weer hequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dat goed wilt zien moet jeecht 3 weken gaan ofzo. Week Tokyo, week Kyoto en dan nog week binnenland/natuur in
Ja, daarom. Maar lijkt me echt geweldig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dat goed wilt zien moet jeecht 3 weken gaan ofzo. Week Tokyo, week Kyoto en dan nog week binnenland/natuur in
Ik lees z`n verslagen altijd in Japantopic. Echt baasquote:
GRTD meet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:10 schreef Fera het volgende:
En ik moet nog geld overhouden voor Inso's bruiloft.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Maar alleen naar Japan is amper te doen.
Dus wachten op een chick
quote:
quote:
Volgens mij zocht haetwave nog een reisgenoot voor Japanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Dus wachten op een chick
Groepsreis tochquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Dus wachten op een chick
Ohjeej, met een fokker op vakantiequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij zocht haetwave nog een reisgenoot voor Japan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |