SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of de deur naar je toe trekken en hem dan keihard tegen je been aanstotenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha ahwach de "normale" mensch knalt ook tegen deuren, zelfs als er met koeienletters "TREKKEN" staat
Dan ben je wel een baas.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik had ooit een keeper in mijn voetbalteam die geen diepte zag.
Apart hoe dat kan he, hij was nog vies goed ook
Knap ja. Ik liet alles standaard door omdat ik voor mijn gevoel een kanonskogel op me af zie komenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik had ooit een keeper in mijn voetbalteam die geen diepte zag.
Apart hoe dat kan he, hij was nog vies goed ook
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of de deur naar je toe trekken en hem dan keihard tegen je been aanstoten
Ikrquote:
We hebben sinds dit jaar een draaideur op schoolquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
ik zie het helemaal voor me. Of dat van die draaideuren te snel draaien waardoor je met 1 been gehaakt blijft
Ik negeer vriendschapverzoekjes als ik degene geen inzicht wil geven op mijn fb met smoes "ben niet actief op fb, zal het wel checken als ik een keer inlog"quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:10 schreef Fera het volgende: [..] Gewoon een goede selectie maken van wie je toevoegt als vriend.
Dat was andere verkiezing. Daar had ik wel stemmen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien stemmen ze gewoon voor de meest chille leraar?
Ja, klopt.quote:[..]
Mwah, puur op innerlijk geloof ik niet zo. Is toch vaak een combinatie van beide factoren. :$
Eens. Vooral draaideuren die je zelf moet duwen. Sommigen duwen teringhard omdat ze zulke lange benen hebbenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben sinds dit jaar een draaideur op schoolIk vind dat zo kut hè. Wat is er mis met een gewone deur. Draaideuren
Voor het milieuquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben sinds dit jaar een draaideur op schoolIk vind dat zo kut hè. Wat is er mis met een gewone deur. Draaideuren
Het ergste was eens op vakantie met m`n ex, we liepen over straat en ik zag een ladder staan, waar ik onderdoor liep, en toen was het van oh shit. bad luck, en toen liep ik dus half wankel terug om eromheen te lopen.Donder ik vol tegen die ladder aan. Was fucking groot en er was iemand op aan het werk die ik er bijna afdonderdequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
ik zie het helemaal voor me. Of dat van die draaideuren te snel draaien waardoor je met 1 been gehaakt blijft
[..]
Ikr
Godver.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het ergste was eens op vakantie met m`n ex, we liepen over straat en ik zag een ladder staan, waar ik onderdoor liep, en toen was het van oh shit. bad luck, en toen liep ik dus half wankel terug om eromheen te lopen.Donder ik vol tegen die ladder aan. Was fucking groot en er was iemand op aan het werk die ik er bijna afdonderde![]()
Stond echt te shaken
O, ik voeg meestal wel iemand toe als ik die persoon ken. Maar als statussen/foto's en dergelijke gaan ergeren gooi ik ze er net zo hard weer af. Nog nooit iemand over horen klagen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik negeer vriendschapverzoekjes als ik degene geen inzicht wil geven op mijn fb met smoes "ben niet actief op fb, zal het wel checken als ik een keer inlog"
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het ergste was eens op vakantie met m`n ex, we liepen over straat en ik zag een ladder staan, waar ik onderdoor liep, en toen was het van oh shit. bad luck, en toen liep ik dus half wankel terug om eromheen te lopen.Donder ik vol tegen die ladder aan. Was fucking groot en er was iemand op aan het werk die ik er bijna afdonderde![]()
Stond echt te shaken
#justfokkiethingsquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stond echt te shaken
geen ideequote:
Ja geen idee, gewoon die afstand toch niet goed kunnen inschatten ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godver.
Hoe krijg je dat voor elkaar
Ik ook, maar dit moet ik niet te vaak zeggen. Anders wordt het creepy.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind Kaneel wel een aantrekkelijke man, maar ik ben niet geheel onbevooroordeeld zal het argument wel zijn.
Daar was totaal geen last van op die plek in schoolquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen deuren die lang open blijven staan en geen tocht.
Oh, als het niet in verbinding met buitenlucht staat begrijp ik het ook niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar was totaal geen last van op die plek in school
Morta heeft die OP gemaakt jaquote:
ja in 6218quote:
( ͡° ͜ʖ ͡°)quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind Kaneel wel een aantrekkelijke man, maar ik ben niet geheel onbevooroordeeld zal het argument wel zijn.
Die moet nog komenquote:
Ze geven liever geld uit aan draaideuren dan aan goed onderwijs daar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, als het niet in verbinding met buitenlucht staat begrijp ik het ook niet.
oh ja ik haal cijfers door elkaarquote:
Logisch dat je ze niet hoort klagenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik voeg meestal wel iemand toe als ik die persoon ken. Maar als statussen/foto's en dergelijke gaan ergeren gooi ik ze er net zo hard weer af. Nog nooit iemand over horen klagen.
Ik ga maar slapen, hopen dat mijn gezicht morgen dunner is.quote:
Dat is bij elke onderwijsinstelling zo. Beetje overheidsgeld vastzetten in onroerend goed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze geven liever geld uit aan draaideuren dan aan goed onderwijs daar.
Trusten xquote:
Via andere kanalen had dat toch gekund?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Logisch dat je ze niet hoort klagen
Zolang niet elk hersenscheet word gepost vind ik het prima.
Hommotjequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik begin al moe te worden.
Ik haat mijn ritme echt
Wachten tot soylent betaalbaar wordt en nooit meer eten dan toch.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga maar slapen, hopen dat mijn gezicht morgen dunner is.
Investeer het dan tenminste nog in een goede kantine.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is bij elke onderwijsinstelling zo. Beetje overheidsgeld vastzetten in onroerend goed.
in wat voor prijsrange zit dat soylent nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wachten tot soylent betaalbaar wordt en nooit meer eten dan toch.
Ik denk dat ik daar ongelukkig van zou worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wachten tot soylent betaalbaar wordt en nooit meer eten dan toch.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Godver. Ik kom mijn vader weer tegen op reddit
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Alleen jou zullen we blijven vereren
Tientje per dag voor 2000kcalquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
in wat voor prijsrange zit dat soylent nu eigenlijk?
Jezusquote:
welke subreddit danquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt geen zin meer om iets te posten daar nu
Ja, in principe alles wat je nodig hebt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus
En wat heb je dan binnen? Al je voedingsstoffen gewoon?
ik ben hem nu 2 keer op /r/tech tegengekomenquote:
Ik zie een soort maand subscription voor $30,-.quote:
Ja, in de USA.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie een soort maand subscription voor $30,-.
moet kunnen tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben hem nu 2 keer op /r/tech tegengekomen
en 1 keer op /r/sysadmin
Dat klopt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
moet kunnen toch
zijn ongemakkelijkere subreddits om hem aan te treffen
Ja, verkeerd gelezen sowieso. Ligt eraan hoeveel flessen je bestelt.quote:
Hier zie ik vooral 2-3 euro per meal staan, en daar heb je er dan 3-4 van nodig op een dag om op te kunnen leven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, verkeerd gelezen sowieso. Ligt eraan hoeveel flessen je bestelt.
Duur zeg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier zie ik vooral 2-3 euro per meal staan, en daar heb je er dan 3-4 van nodig op een dag om op te kunnen leven.
Weet niet wat jij allemaal gebruikt qua sociale mediums, hier is het fb en whatsapp. Als ik iemand niet op fb wil dan is de kans heel klein dat degene mijn telefoonnummer krijgt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Via andere kanalen had dat toch gekund?
Vind ik ook ja. Als het goedkoop was had ik het wel overwogen voor een paar dagen per week ofzo.quote:
En dan moet je nog oppassen dat je kaakspieren niet gaan afbreken wegens gebrek aan gebruik.quote:
Of 1 meal per dag gecombineerd met normaal eten? Denk dat vele mensen dan wel meer voedingsstoffen binnen zouden krijgen dan nuquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind ik ook ja. Als het goedkoop was had ik het wel overwogen voor een paar dagen per week ofzo.
Gewoon kauwgom toch, is makkelijk te voorkomen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan moet je nog oppassen dat je kaakspieren niet gaan afbreken wegens gebrek aan gebruik.
Ik dacht 5 per dag ongeveer, je krijgt per fles ongeveer 10-20% van belangrijke voedingsstoffen binnen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier zie ik vooral 2-3 euro per meal staan, en daar heb je er dan 3-4 van nodig op een dag om op te kunnen leven.
Het zou voor mij al best wel schelen om niet meer een hele berg voedsel in huis te hoeven hebben op elk moment van de week. :$quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of 1 meal per dag gecombineerd met normaal eten? Denk dat vele mensen dan wel meer voedingsstoffen binnen zouden krijgen dan nu
Zou misschien ook wel helpen voor je routine. Zo'n flesje is natuurlijk zo gepakt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zou voor mij al best wel schelen om niet meer een hele berg voedsel in huis te hoeven hebben op elk moment van de week. :$
Ik zit ook voor dood achter laptopquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb honger maar ben te lui om eten te maken
Het verschilt best wel per aanbieder dan denk ik? Zie ook van die dingen waar ze het in zakjes of bussen aanbieden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht 5 per dag ongeveer, je krijgt per fles ongeveer 10-20% van belangrijke voedingsstoffen binnen.
Eens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:37 schreef Fera het volgende:
Maar nooit meer echt voedsel eten lijkt me niets. Eten is ook wel een beleving.
Ik kijk op soylent.com. Ze hebben inderdaad ook poeders.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het verschilt best wel per aanbieder dan denk ik? Zie ook van die dingen waar ze het in zakjes of bussen aanbieden.
macaroni met smac is al een ervaring opzich jaquote:
Ik denk nu vaak de hele avond aan snackjes die nog in de kast liggen, en wat ik morgen weer eens moet maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou misschien ook wel helpen voor je routine. Zo'n flesje is natuurlijk zo gepakt.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
macaroni met smac is al een ervaring opzich ja
Echt een snaaier ben je.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk nu vaak de hele avond aan snackjes die nog in de kast liggen, en wat ik morgen weer eens moet maken.
Of ik eet gewoon al mijn broodbeleg op, of blikjes tomatenblokjes. Terwijl ik echt wel genoeg gegeten heb overdag. Die drang zou wel veel minder zijn als ik gewoon alleen maar dat soort spul in huis had denk ik.
Smac.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
macaroni met smac is al een ervaring opzich ja
wowquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:43 schreef Kauai het volgende:
Een meisje dat was blijven zitten en toen in ons jaar kwam werd 'bevriend' met zo'n groep mensen hier. Heeft ze vorige week blijkbaar zonder toestemming een examenreis voor die hele groep geboekt terwijl niemand het ermee eens is en ze haar niet eens echt mogenSensatie
Paranoten en macademia noten besten notenquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:43 schreef Kauai het volgende:
Een meisje dat was blijven zitten en toen in ons jaar kwam werd 'bevriend' met zo'n groep mensen hier. Heeft ze vorige week blijkbaar zonder toestemming een examenreis voor die hele groep geboekt terwijl niemand het ermee eens is en ze haar niet eens echt mogenSensatie
Chersoquote:
Wow. En nu?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:43 schreef Kauai het volgende:
Ja klopt.quote:
lol chersoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:44 schreef Kauai het volgende:
[..]
Cherso
50 euro per persoon voor 6 nachten, slaat al nergens op
Gelukkig heb ik er niks mee te maken
dan mag je op straat slapen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:44 schreef Kauai het volgende:
[..]
Cherso
Opzich wel zielig voor drquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:44 schreef Kauai het volgende:
[..]
Cherso
Zielig voor dat meisjequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:43 schreef Kauai het volgende:
Overleg je toch even van te voren lijkt mij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel zielig voor dr
Zal er wel te graag bij willen horen en zoiets `leuks'willen organiseren
Ik breng wat teweeg op FOK!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik denk dat het meest voorkomende zin van de laatste tijd hier is geweest 'macaroni met smac'
Nu is er ruzie en probeert dat meisje mensen te zoeken die naar Cherso willen ipv zijquote:
50 euro ppquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:44 schreef Kauai het volgende:
[..]
Cherso
Tuurlijk maar als zij dat als een surprise ziet ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Overleg je toch even van te voren lijkt mij.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ik heb ook vaak dat ik groente koop voor een bepaald gerecht, maar voor die tijd heb ik het allemaal al weggesnackt, omdat ik denk, nog een klein stukje kan wel, dan blijft er nog genoeg over voor het eten. En op een gegeven moment is er nog te weinig, en eet je de rest ook maar op. En dan het eten wat je eigenlijk wilde maken maar overslaan.
Ja ze is heel lief verder maar zo domquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel zielig voor dr
Zal er wel te graag bij willen horen en zoiets `leuks'willen organiseren
Jij gaat toch niet naar zulke pauperoorden neem ik aan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:46 schreef Sked het volgende:
[..]
ja ik betaal normaal 4x zoveel per nacht
uh watquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:46 schreef Sked het volgende:
[..]
ja ik betaal normaal 4x zoveel per nacht
Kan ze die reis niet meer annuleren dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:45 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nu is er ruzie en probeert dat meisje mensen te zoeken die naar Cherso willen ipv zij
Ze vroeg dus ook mijn vriendengroep
Nee voor alles blijkbaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:46 schreef Amarantha het volgende:
50 euro per nacht neem ik aan? 50 euro voor 6 dagen is wel heel cheap.
nee ben niet achterlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet naar zulke pauperoorden neem ik aan?
ik hou van luxequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
uh wat
Verblijf jij in een chateau ofzo?
Dan krijgt ze geen geld terug neequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ze die reis niet meer annuleren dan?
Daarom koop ik zelden iets waarvan het wel een ramp zou zijn. Af en toe zakje snoepjes van 80-150 gram of een klein potje pindakaas.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Groente is dan gelukkig nog niet zo'n ramp.
Beleefdheidquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat meisje probeert ook maar wat van haar leven te maken.
En waarom gaan die mensen dan met haar om als ze haar niet echt mogen.
Ik ging ook om met klasgenoten waar ik verder geen beste vriendinnen mee zou kunnen worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pubermeisjes.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dom kan wel schattig zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:46 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja ze is heel lief verder maar zo dom
Pak het dan wat kleiner aan dan meteen een reis boeken
quote:
Middelbare school praktijkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is klote. Misschien aan iemand anders verkopen ofzo? Beetje van de prijs afhalen zodat het aantrekkelijk lijkt. Dan is ze tenminste niet al haar geld kwijt.quote:
quote:
quote:
Rome.quote:
Hoezo is ze mijn type?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ze is wel jouw type, ga met haar mee.
Mensen kunnen hard zijnhequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerder valse hoop geven lijkt het op
Wow randomheid.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:48 schreef Lampje_ het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik zoek boekentopic en ik kan het nergens vinden. Ligt het aan mij of heeft FOK! geen algemene boekentopic?
TTKquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:48 schreef Lampje_ het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik zoek boekentopic en ik kan het nergens vinden. Ligt het aan mij of heeft FOK! geen algemene boekentopic?
Is ze al mee bezig ja, gaat de hele jaarlaag af voor geinteresseerdenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is klote. Misschien aan iemand anders verkopen ofzo? Beetje van de prijs afhalen zodat het aantrekkelijk lijkt. Dan is ze tenminste niet al haar geld kwijt.
Je hoeft toch geen beste vrienden te zijn met je klasgenoten? Maar wel gewoon chill ermee om gaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tofquote:
In TTK zijn wel dit soort topics TTK / Wat lees je nu, deel 63quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:48 schreef Lampje_ het volgende:
Ze kan nog een oproepje plaatsen po internet voor reisgenoten. Er zijn vast wel FOK!kers met belangstelling.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Zou zoiets sowieso niet durven te boeken zonder goed overlegBang dat ik ermee opgescheept zit.
Maar blijkbaar ziet zij het wel zo dat ze bij die vriendengroep hoort ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen beste vrienden te zijn met je klasgenoten? Maar wel gewoon chill ermee om gaan.
Dank je.quote:
Het is nog maar 1 schooljaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat kan er mis gaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
We moeten nog wel boeken, maar we hebben al iets op het oog. Ben wel een beetje nerveus omdat ik denk dat er iets misgaat of dat ik me daar niet kan redden of zo.
Tsja. Hopelijk trekt ze hier een wijze les uit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:49 schreef Kauai het volgende:
[..]
Is ze al mee bezig ja, gaat de hele jaarlaag af voor geinteresseerden
Maar niemand wilt in zo'n pauper iets verblijven voor 50 euro
Ver van uitgaansgelegenheden ook
Oh dat laatste is wel matig. Verklaard de prijs wel meteen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:49 schreef Kauai het volgende:
[..]
Is ze al mee bezig ja, gaat de hele jaarlaag af voor geinteresseerden
Maar niemand wilt in zo'n pauper iets verblijven voor 50 euro
Ver van uitgaansgelegenheden ook
ik nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:50 schreef Paxcon het volgende:
vind het opzich ook wel zielig voor dat meisje
Ik ben nogal een doemdenker. En ik verdwaal snel. Gezelschap raakt me altijd kwijt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat kan er mis gaan.
gewoon paar keer puta roepen anders
Als je zonder te overleggen iets regelt/boekt dan kun je dit verwachten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:50 schreef Paxcon het volgende:
Vliegtuig gewoon?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nogal een doemdenker. En ik verdwaal snel. Gezelschap raakt me altijd kwijt.
Dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nogal een doemdenker. En ik verdwaal snel. Gezelschap raakt me altijd kwijt.
Daar gaat het toch niet omquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je zonder te overleggen iets regelt/boekt dan kun je dit verwachten.
Oh men daar kan ik ook niet tegenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
In 10 minuten 3 keer een hartaanval omdat ik mn vriendin en broertje kwijt was![]()
Het is ook wel sneu. Maar wel dom van haar. Maar goed, levenslessen zijn vaak pijnlijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:50 schreef Paxcon het volgende:
Klopt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook wel sneu. Maar wel dom van haar. Maar goed, levenslessen zijn vaak pijnlijk.
Ja, maar ik bedoel IN Rome.quote:
Herkenbaar gevoel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Dat was echt een ramp op Dubai Airport.
In 10 minuten 3 keer een hartaanval omdat ik mn vriendin en broertje kwijt was![]()
Ja snap ikquote:
Als ik die dan nog kan vinden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het ergste geval ga je terug naar je hotel toch
Italiaans eten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk hoor Feer.
Lekker romantisch samen pizza eten op pleintje daar.
En mijn broertje was ook daadwerkelijk kwijt waardoor we op de terugweg bijna het vliegtuig miste.quote:
Tot je de buitenwijken ingaatquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snap ikNja Je ehebt beide een telefoon. Niks aan de hand mocht je elkaar kwijtraken
Rome is geen chaosstad gelukkig
Omdat het zielig is voor zo`n iemand omdat ze zoiets blijkbaar nodig lijkt te hebben om zich erbij te voelen horen. Dati s toch sneuquote:
Ik hoop dat mijn nieuwe telefoon er dan al is. Anders wordt het huilen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snap ikNja Je ehebt beide een telefoon. Niks aan de hand mocht je elkaar kwijtraken
Rome is geen chaosstad gelukkig
Truequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook wel sneu. Maar wel dom van haar. Maar goed, levenslessen zijn vaak pijnlijk.
Dat lijkt me zo naar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En mijn broertje was ook daadwerkelijk kwijt waardoor we op de terugweg bijna het vliegtuig miste.
Toen heb ik 1000 doden gestorven.
Alleen bij Termini op het station is het wel raar gespuis af en toequote:
Hij ging even 5 minuten sigaretten kopen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo naar.Zeker met tijdsdruk.
True, true.quote:
Ik en kaarten.quote:
Gewoon adres opschrijven in je telefoon of op een papiertje in je tasquote:
Je hoeft alleen maar adres in te typen (of het hotel, grote kans dat hij dat alleen ook wel vind) en dan druk je op navigeerquote:
Dat deed mijn vader ook een keer. Ging op Eerste Kerstdag 1991 sigaretten halen. Hij is nog steeds niet terug. :squote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij ging even 5 minuten sigaretten kopen.
Blijft 90 minuten weg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik ga me heel goed voorbereiden. Dat sowieso.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon adres opschrijven in je telefoon of op een papiertje in je tas
Zeker niet. Maar ik hoorde van iemand dat je daarvoor moet reserveren oid?quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat deed mijn vader ook een keer. Ging in Eerste Kerstdag 1991 sigaretten halen. Hij is nog steeds niet terug. :sMijn vader ging ooit roken op een treinstation toen we in Polen een lange treintocht maakte in een tussenstop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ging de trein weg en stond hij nog buiten
Dit was voor het mobiele telefoon tijdperk.
Ik heb mijn moeder nog nooit zoveel achter elkaar horen vloeken.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Als je buiten het seizoen gaat hoeft het niet. Maar in de zomer sta je daar wel uurtje of 1,5 voor de ingang ja. Ik heb 2 uur voor de Sint Pieter gestaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar ik hoorde van iemand dat je daarvoor moet reserveren oid?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader ging ooit roken op een treinstation toen we in Polen een lange treintocht maakte in een tussenstop.
Toen ging de trein weg en stond hij nog buiten
Dit was voor het mobiele telefoon tijdperk.
Ik heb mijn moeder nog nooit zoveel achter elkaar horen vloeken.
Gelukkig gaan we niet in de zomer dan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je buiten het seizoen gaat hoeft het niet. Maar in de zomer sta je daar wel uurtje of 1,5 voor de ingang ja. Ik heb 2 uur voor de Sint Pieter gestaan
Erg dat ik er nog nooit ben geweestquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Maar wachten waard. En Sixteinse kapel is gewoon baas natuurlijk
Droom die uitkomt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Maar wachten waard. En Sixteinse kapel is gewoon baas natuurlijk
Dacht dat jij al eens in Rome was geweest?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Erg dat ik er nog nooit ben geweest
Vooral van die mensen die je goedkope prut proberen aan te smerenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:59 schreef Fera het volgende:
Trouwens, daar heb je zeker ook veel Afrikanen die nep Gucci en zo verkopen hè? Dat had ik in Toscane tenminste wel.
Overal.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:59 schreef Fera het volgende:
Trouwens, daar heb je zeker ook veel Afrikanen die nep Gucci en zo verkopen hè? Dat had ik in Toscane tenminste wel.
En mensen verkleed als Romeinen die op de foto met je willen en daarna 100 euro vragen. Hoorde ik tenminste van iemand.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:59 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vooral van die mensen die je goedkope prut proberen aan te smeren
Speelgoed etc, lopen je achterna
1 dag ooit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat jij al eens in Rome was geweest?
Dan ga je echt genieten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Droom die uitkomt.
Sowieso al die kunst en geschiedenis.
In Berlijn of Boedapest heb ik daar weinig van gezien. Parijs ben ik nooit echt geweest, maar wel gehoord dat het daar heel erg is.quote:
Ja dat ook nogquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
En mensen verkleed als Romeinen die op de foto met je willen en daarna 100 euro vragen. Hoorde ik tenminste van iemand.
Terug naar mijn roots, jwz.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ga je echt genieten.
Ga savonds vooral ook gewoon de stad door wandelen. Echt heel tof
En het eten natuurlijk
In Warschau hebben we geen negers.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
In Berlijn of Boedapest heb ik daar weinig van gezien. Parijs ben ik nooit echt geweest, maar wel gehoord dat het daar heel erg is.
Ben er nu ook 2 keer geweest. Maar Italie is sowieso toplandquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:01 schreef Kauai het volgende:
[..]
Alleen al hierom wil ik er voor de derde keer heen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn broertje was vorig jaar wel in Rome.
Een verpletterende indruk achter gelaten!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was eens met ex op vakantie, toen gingen al die rastazwervers op straat ons steeds lastigvallen omdat hij hun broeder was ofzo.
Misschien meeten we elkaar daar wel danquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
En moet nog naar Warschau een paar keer.
Bah#dureleef
We wilden eerst een reis naar Japan boeken, maar bedachten dat het op zo'n korte termijn net iets te ambitieus was.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil dit jaar ook nog stedentripjes maken.
Maar ik zit tegenwoordig niet zo ruim meer in het geld en wil in de zomer wel naar Vietnam :$
wanneer ben je in warszawaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien meeten we elkaar daar wel dan
Op z'n Rotterdams?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Als iemand mij lastigvalt gewoon duidelijk maken dat ze op moeten kankeren
Genoeg Nederlanders die daar geen onderscheid in maken.quote:
Als tickets beetje te doen zijn wil ik in november naar Krakow. Maar Warschau ook even bekijkenquote:
Denk dat je Krakau leuker vind.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als tickets beetje te doen zijn wil ik in november naar Krakow. Maar Warschau ook even bekijken
Ze wilden ook slaapplaats enzo. En hij deed veel te vriendelijk tegen ze, ben nog echt boos geworden daarom.quote:
Oh, ik ga als ik boos ben altijd over tot erg Zuid-Engels.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Genoeg Nederlanders die daar geen onderscheid in maken.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
We wilden eerst een reis naar Japan boeken, maar bedachten dat het op zo'n korte termijn net iets te ambitieus was.
Ik zou wel willen dat ik in het Italiaans kon uitbarsten. :$ Jammer dat mijn voorvaderen niet even de moeite hebben genomen die taal een beetje door te geven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik ga als ik boos ben altijd over tot erg Zuid-Engels.
Korea ook vies duur.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat is wel meteen 1 van de duurste landen ja
Dat is wel echt genot van meertalig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou wel willen dat ik in het Italiaans kon uitbarsten. :$ Jammer dat mijn voorvaderen niet even de moeite hebben genomen die taal een beetje door te geven.
En ik wil zoveel dingen zien daar. Dus dat moet ik echt plannen. Als ik daar heenga, wil ik het ook echt goed doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat is wel meteen 1 van de duurste landen ja
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Korea ook vies duur.
Vriendin en ik keken gister naar vluchten naar Vietnam via Zuid-Korea. 100 euro duurder om daar paar dagen te blijven.
Maar zo'n aanslag op je budget
Oh geen moeite mee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar zou dat ook niet samen willen. Beide hele andere landen.
Kan wel redelijk een Amerikaan nadoen, maar of dat nou iets is om trots op te zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is wel echt genot van meertalig.
Je past je ook automatisch aan.
In het Pools uitbarsten is ook lekker
Als je dat goed wilt zien moet jeecht 3 weken gaan ofzo. Week Tokyo, week Kyoto en dan nog week binnenland/natuur inquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik wil zoveel dingen zien daar. Dus dat moet ik echt plannen. Als ik daar heenga, wil ik het ook echt goed doen.
Al zou volgend jaar wel awesome zijn. Pokémon jubileum.
Knut gaat volgend jaar weer hequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dat goed wilt zien moet jeecht 3 weken gaan ofzo. Week Tokyo, week Kyoto en dan nog week binnenland/natuur in
Ja, daarom. Maar lijkt me echt geweldig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dat goed wilt zien moet jeecht 3 weken gaan ofzo. Week Tokyo, week Kyoto en dan nog week binnenland/natuur in
Ik lees z`n verslagen altijd in Japantopic. Echt baasquote:
GRTD meet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:10 schreef Fera het volgende:
En ik moet nog geld overhouden voor Inso's bruiloft.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Maar alleen naar Japan is amper te doen.
Dus wachten op een chick
quote:
quote:
Volgens mij zocht haetwave nog een reisgenoot voor Japanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Dus wachten op een chick
Groepsreis tochquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Dus wachten op een chick
Ohjeej, met een fokker op vakantiequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij zocht haetwave nog een reisgenoot voor Japan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |