SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of Kuyt of Negredoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die moeten met z'n allen de fles zijn gegaan.
Zal dat niet een app zijn geweest? Random spelersnaam bij random club en dat daar een nieuwsartikeltje uitrolt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die moeten met z'n allen de fles zijn gegaan.
Hehe, godver. Heb blijkbaar nog steeds een zwak voor dit plaatje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Loka vindt dit leuk.
Dat gezicht lijkt wel op de geslachtsdelen van een konijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Loka vindt dit leuk.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt genot op rule 34
En dan Immers terug in de basis.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
of Kuyt of NegredoAls ze straks met 10 mil voor Kuyt komen
Wat een feest
Zullen we deze nemen:quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, godver. Heb blijkbaar nog steeds een zwak voor dit plaatje.
Die zin lees ik voor het eerst.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat gezicht lijkt wel op de geslachtsdelen van een konijn.
Parttime contract voor het leven. Kan hij nog profdartser worden ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan Immers terug in de basis.
Wat een gedrocht, Maar daar gingen we voor toch? Een passend huisdier?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we deze nemen:
[ afbeelding ]
Deed me denken aan zo'n tekeningetje wat kan helpen bij het seksen ervan. Maar kan even geen goed voorbeeld vinden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we deze nemen:
[ afbeelding ]
[..]
Die zin lees ik voor het eerst.
Denk ik.
Ik zou het geweldig vinden als Immers een topdarter blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Parttime contract voor het leven. Kan hij nog profdartser worden ook
Gewoon Oh oh den Haag als opkomstnummer tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het geweldig vinden als Immers een topdarter blijkt te zijn.
And here is Lex "The Stork" Immers
*Jodenjacht nummer gaat aan*
Lex ging er 3-0 af tegen co stompe.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het geweldig vinden als Immers een topdarter blijkt te zijn.
And here is Lex "The Stork" Immers
*Jodenjacht nummer gaat aan*
cool, even luisterenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:12 schreef Kauai het volgende:
[..]
eerste die in me opkomen zijn
flume - holding on
disclosure - willing & able (sowieso het hele album Caracal gewoon)
mura masa - are U there?
bob moses - tearing me up
Dan denk ik aan Oh Oh Chersoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon Oh oh den Haag als opkomstnummer toch
Mijn deur zat vroeger altijd meer onder de gaatjes van het darten dan het dartbord zelfquote:
Ik zou ook wel een donzig dekentje als huid willenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
"Schitterende Perzische Kater"
Ouwe glorietijdenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan denk ik aan Oh Oh Cherso![]()
Waar Caland in mee deed.
Dat zegt niks. Hij kan ook niet voetballen en is toch aardig ver gekomen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lex ging er 3-0 af tegen co stompe.
Dan kun je er niets van
Daarom. Lekker lelijk beest in huis. Zo lelijk dat je er sympathie voor krijgt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat een gedrocht, Maar daar gingen we voor toch? Een passend huisdier?
Mijn dartbord hing voor mijn boekenkast (wel op zo'n houten plank ervoor ook). Nou alles ging nog langs die plank zo de boeken inquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn deur zat vroeger altijd meer onder de gaatjes van het darten dan het dartbord zelf
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn dartbord hing voor mijn boekenkast (wel op zo'n houten plank ervoor ook). Nou alles ging nog langs die plank zo de boeken in
Ik voel me altijd wel een beetje schuldig omdat ik mooie honden liever vind dan lelijke.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom. Lekker lelijk beest in huis. Zo lelijk dat je er sympathie voor krijgt.
Gaan we naaktkat nemen dan, doe voldoet wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom. Lekker lelijk beest in huis. Zo lelijk dat je er sympathie voor krijgt.
Ik volgde dat nog echt hèquote:
Inb4 grappen over keu en ballen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik dart nooit.
Altijd poolen in de pub tegen het pubmeisje
Als ik hem in een triple gooide was ik al helemaal blij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]Hier ook. Ik wasecht een schele henkie en heb volgens mij nog nooit in de tripple gegooid
Blond haar, blauwe ogen, lekker lijfie, dikke tieten, strak kontje, lekker laagie make up erover heenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik volgde dat nog echt hè
Wat een bagger was dat zeg.
"En na de reclame zien we of Barbie dit gevecht in de kroeg wint"
Ik ben al blij als ik in het dartbord gooi.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik hem in een triple gooide was ik al helemaal blij.
Ook al was het triple 1 ofzo
Ik vond die Bibi wel cute altijdquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blond haar, blauwe ogen, lekker lijfie, dikke tieten, strak kontje, lekker laagie make up erover heen![]()
Irritant is dat, beterschap sofjequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:35 schreef supersof het volgende:
ik word echt gek van mijn neus
dan is ie weer schraal en doet het super veel pijn als ik adem
andere moment kan ik niet ademen en moet ik telkens mijn neus ophalen en zit er een vieze kriebel achterin
Wel een doos, maar was wel knapste damedaar jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond die Bibi wel cute altijd
Daarom bewijst het dat je je goed moet concentreren voor darten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik in het dartbord gooi.
Je moet ook niet naar enige vorm van karakter zoeken in dat soort programma's.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel een doos, maar was wel knapste damedaar ja
Hehehe. Ken ik wel een beetje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me altijd wel een beetje schuldig omdat ik mooie honden liever vind dan lelijke.
Maar die kun je niet fijn strelenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaan we naaktkat nemen dan, doe voldoet wel.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar enige vorm van karakter zoeken in dat soort programma's.
Concentratie lukt wel, maar ik heb een scherpe afwijking naar links. Maar ik weet dat nooit goed te corrigeren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom bewijst het dat je je goed moet concentreren voor darten.
Dit maakt dat darten een sport is.
Aldus Stijn.
Later ging die ene meid nog naakt.quote:
Alleen zij en die andere blonde chick (niet Barbie) deden nooit iets boeiends en wilden niks.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel een doos, maar was wel knapste damedaar ja
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Concentratie lukt wel, maar ik heb een scherpe afwijking naar links. Maar ik weet dat nooit goed te corrigeren.
Welke?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Later ging die ene meid nog naakt.
Wat was dat lelijk zeg
Je zou mooie meisjes zeker ook liever vinden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ken ik wel een beetje.
Jawel, ze voelen een beetje als fluweel.quote:[..]
Maar die kun je niet fijn strelen
zij heeft een youtube kanaal :'Dquote:
Als ik met Bogie ga wandelen vind ik sommige honden ook automatisch niet zo leuk, zonder ze echt te kennen. Vooral honden die eruit zien als oude mannetjes. Dan ben ik toch blij dat Bogie er (voor mij) echt uitziet als een hond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ken ik wel een beetje.
[..]
Maar die kun je niet fijn strelen
Wat maakte het lelijk?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Later ging die ene meid nog naakt.
Wat was dat lelijk zeg
Ja, die Little Princess ofzo?quote:
dankje kuauiuau <3quote:
Zou raken.quote:
Ik ben altijd scheef geweest.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Concentratie lukt wel, maar ik heb een scherpe afwijking naar links. Maar ik weet dat nooit goed te corrigeren.
Nou niet per se dik ofzo, al had ze gleoof ik wel een buikje, maar kan me herinnerne dat ze echt hele rare afwijkende borsten had ofzoquote:
quote:
Jij zag er anders ook best leuk uit op die foto op Facebook koekoek.quote:
Meeste mooie meisjes zijn bitchesquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zou mooie meisjes zeker ook liever vinden?
Wij zijn arm. Dus nemen een lelijke kat met 2,5 poot uit het asiel.quote:[..]
Jawel, ze voelen een beetje als fluweel.
Maar vies duur.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben altijd scheef geweest.
Vroeger met school met trefbal, kon ik zo iemand afgooien die twee meter voor mijn neus stond. Gooide ik die bal volledig de andere kant van de zaal op.
Alsnog zater bij jullie nogwel enige vorm van kunde inquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was wel hilarisch ja. Voelde me toen beter over mijn eigen prestaties. Ik heb ook wel eens gebowld met mensen waarvan ik de slechtste was. Dan raakte ik soms gefrustreerd. Maar met jou en Heppie bowlen vond ik geweldig. We zijn er alle drie slecht in, dat maakt het leuker.
Dat waren echt van die zuchtmomenten. Had school speciaal zo'n instructeur voor die les ingehuurd. En dan weer de hele tijd bij mij langer staan omdat ik telkens mis schietquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Al kon ik met kruisboogschieten wel goed raken. Maar misschien had ik toen een goede dag of zo.
Nee, ik ben gewoon dik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Is iedereen hier slecht in sporten ofzo
Dank je.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zag er anders ook best leuk uit op die foto op Facebook koekoek.
Dat hep Happy goed voor elkaar.
Belabberd, kan alleen snelwandelenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
ik was serieus heel goed in volleybalquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan goed tafeltennissenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb alleen geskied in zo'n overdekte hal. Een uurtje zonder stokken van zo'n pisbergje af. Was niks aan. Ik was blijer met de patat na afloopquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsnog zater bij jullie nogwel enige vorm van kunde in![]()
Toch wel gek want tafeltennis ben ik wel goed in, en ik kan skieen. Toch wel dingen waar je je coordinatie behoorlijk op z`n plaats moet hebben
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was serieus heel goed in volleybal
Skiën vind ik vreselijk. Tafeltennis is op zich wel leuk ja. Als ik goed in het spel zit dan gaat het best lekker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsnog zater bij jullie nogwel enige vorm van kunde in![]()
Toch wel gek want tafeltennis ben ik wel goed in, en ik kan skieen. Toch wel dingen waar je je coordinatie behoorlijk op z`n plaats moet hebben
ja, dat is niet echt moeilijk ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun je ook het dartbord raken met darten? Want dan zijn wij de minderheid.
Slechte hand-oog coordinatie met ballen gooien etcquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon goede foto'squote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Ik kan nog steeds niet bevatten hoeveel aandacht dat heeft gekregen. :$
Speerwerpen lukte ook wel. Ding kwam alleen niet ver, maar zat wel altijd redelijk goed in de grond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat waren echt van die zuchtmomenten. Had school speciaal zo'n instructeur voor die les ingehuurd. En dan weer de hele tijd bij mij langer staan omdat ik telkens mis schiet
Net als speerwerpen, altijd helemaal scheef gooien. Niks voor mij dat
Was laatst iemand dood gegaan aan speerwerpen met gym op een school ergens, vraag me af hoe je dat zelf voor elkaar krijgt. Hij kreeg geen speer van iemand anders in zichquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Speerwerpen lukte ook wel. Ding kwam alleen niet ver, maar zat wel altijd redelijk goed in de grond.
Je wil niet weten hoeveel ik er heb gemaakt op verschillende plaatsen, vanuit verschillende hoeken. Ik maak zelden foto's, maar ik heb me voorgenomen dat ik dat toch wat meer wil doen. Leuk voor later. :$quote:
je moet dan ook gewoon serveren met je handquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volleybal deed altijd pijn aan mijn polsen bij het serveren
Maar op het strand was dat wel leuk opzich.
Dan kan je juist werken aan je armenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben op de sportschool voor alles te slap behalve voor beenoefeningen
Onderhands opslaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volleybal deed altijd pijn aan mijn polsen bij het serveren
Maar op het strand was dat wel leuk opzich.
Dan komt hij niet over het net heenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
je moet dan ook gewoon serveren met je hand
ik kan niet echt goed turnen ofzo, koprollen en van die sprongen over kasten enzquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan alleen niet zwemmen.
Voor de rest kan ik geen sporten herinneren waar ik echt heel slecht in was vroeger.
Ik kan geen borst- of rugcrawl. Wel geleerd, maar ook weer verleerd. Kan ook niet meer een fatsoenlijke duik vanaf de kant het water in maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan alleen niet zwemmen.
Voor de rest kan ik geen sporten herinneren waar ik echt heel slecht in was vroeger.
Ik kan niet eens een koprolquote:
Oh koprollen enzo was vooral kutquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan niet echt goed turnen ofzo, koprollen en van die sprongen over kasten enz
ja ringen is leukquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh koprollen enzo was vooral kut
Vond ringen altijd wel leuk
High five. Was er vroeger bang voor, dus dat ging nooit goed.quote:
Je zag er wel anders uit dan op je andere foto's, dus ik dacht wel even van "wtf"quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel ik er heb gemaakt op verschillende plaatsen, vanuit verschillende hoeken. Ik maak zelden foto's, maar ik heb me voorgenomen dat ik dat toch wat meer wil doen. Leuk voor later. :$
Dat vind ik zo moeilijk. Want ik krijg geen gewicht omhoog waarmee ik zoden aan de dijk ga zetten qua opbouw.quote:
Ik snap het nut ook nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
High five. Was er vroeger bang voor, dus dat ging nooit goed.
Als je moeite moet doen zet het zoden aan de dijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vind ik zo moeilijk. Want ik krijg geen gewicht omhoog waarmee ik zoden aan de dijk ga zetten qua opbouw.
Ik had make-up op, dat zal het grootste verschil zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zag er wel anders uit dan op je andere foto's, dus ik dacht wel even van "wtf"
Dat klopt wel ja. Ik heb ook maar 3 foto's van mezelf van de afgelopen 5 jaar ofzo. Maar ik vind selfies maken echt helemaal niks en verder sta ik er altijd ongemakkelijk op.
Serveren vind ik kut. Al die mensen die dan op jou wachten en naar je kijken. Dan raak ik al in lichte paniek.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onderhands opslaan![]()
Gewoon bovenhands en een half uur blijven staan![]()
Ik was er altijd een beetje bang voorquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serveren vind ik kut. Al die mensen die dan op jou wachten en naar je kijken. Dan raak ik al in lichte paniek.
Twee helftenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Wij moesten een keer korfballen.
Wat is dat een verschrikking zeg.
Zo saai met die dekkingsregels
Maar het lijkt gewoon onmogelijk ofzo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je moeite moet doen zet het zoden aan de dijk
jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lokje, moeten wij ook zo'n foto maken als feertje en hep?
JAquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zeg: doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou pijnlijk zijn om te zien hoe weinig reacties erop zouden komen denk ik. Ik durf het niet aan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maakt wel verschil.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had make-up op, dat zal het grootste verschil zijn.
Alles behalve turnen wel prima. Unihockey is ook wel lachenquote:
Je moet het niet doen voor de likes. :$quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou pijnlijk zijn om te zien hoe weinig reacties erop zouden komen denk ik. Ik durf het niet aan.
Unihockeyquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles behalve turnen wel prima. Unihockey is ook wel lachen
Waarvoor dan wel, ik weet toch al hoe ik eruit zie en hoe Kaneel eruit ziet. :$quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet het niet doen voor de likes. :$
quote:
quote:
quote:
Wij zijn alleen niet zo schattig.quote:
Dat is ook wel weer waar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou pijnlijk zijn om te zien hoe weinig reacties erop zouden komen denk ik. Ik durf het niet aan.
Ik weet nooit wat voor gezicht ik moet trekken. Lachen is altijd zo geforceerd en neutraal lijkt chagrijnig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt wel verschil.
Al zag je er op die andere foto's ook wel goed uit, maar keek je wat ongemakkelijk
Hebben jullie nog nooit een foto samen gemaakt dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarvoor dan wel, ik weet toch al hoe ik eruit zie en hoe Kaneel eruit ziet. :$
ik schat jou wel in als een faggot jaquote:
doe ff normaal gekquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik schat jou wel in als een faggot ja
Is hetzelfde jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:51 schreef Paxcon het volgende:
Wij hadden ook een keer unihockeytoernooi met allerlei scholen uit de omgeving
met een keeper enzo
of het heette anders
floorball?
Mijn foto's zijn het best met een glas bier voor mijn mond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat voor gezicht ik moet trekken. Lachen is altijd zo geforceerd en neutraal lijkt chagrijnig.Maar als ik met Hep een foto maak dan lach ik echt, dat maakt een groot verschil.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn het best met een glas bier voor mijn mond.
[..]
[..]
Rennen was ook zo vreselijk altijd
Dat was een leuke fotoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het is leuk om zelf naar te kijken, om te bewaren. Als jullie dan over dertig jaar terug kijken en denken: wow, wat waren we toen nog jong en heet. Of om aan de kleinkinderen te laten zien of zo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarvoor dan wel, ik weet toch al hoe ik eruit zie en hoe Kaneel eruit ziet. :$
Nee, er zijn ook uberhaupt niet echt foto's van mij van de afgelopen 8 maanden denk ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben jullie nog nooit een foto samen gemaakt dan?
Werkt alleen niet heel erg op Tinder. Al heb ik weer wat gesprekken dood laten bloeden omdat ze zo humorloos op mijn geweldige gespreksopeningen reagerenquote:
Nja, de meeste doen het uiteindelijk toch om te delenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, er zijn ook uberhaupt niet echt foto's van mij van de afgelopen 8 maanden denk ik.
De meeste mensen zien liever een biertje dan jouw gezicht?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je weer allemaal van die debiele reacties van ouders enzo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, de meeste doen het uiteindelijk toch om te delenOp FB enzo
Misschien moet je een foto maken met fok als achtergrond, met je duimen omhoogquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader zeikte dat het niet was wie ik was, omdat ik zelden in de kroeg of buiten ben
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
De meeste mensen zien liever een biertje dan jouw gezicht?
Daarom je foto alleen op FOK! postenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg je weer allemaal van die debiele reacties van ouders enzo.
Nee, bedankt.
Ik dacht dat ik aardig kon tenissen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:53 schreef Fera het volgende:
Badminton ben ik trouwens ook wel aardig goed in. Lang geniet gedaan trouwens.
humorloze tindermeisjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Werkt alleen niet heel erg op Tinder. Al heb ik weer wat gesprekken dood laten bloeden omdat ze zo humorloos op mijn geweldige gespreksopeningen reageren
Ik zie nu in gedachten die foto voor me, en dan vind ik het al genantquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je een foto maken met fok als achtergrond, met je duimen omhoog![]()
Misschien na zeven biertjes zijn de rollen omgedraaid.quote:
Oh ik vind dat wel lachen altijd, m`n oma ook altijdquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, bedankt.
Tennis ook geprobeerd, maar ben daar niet zo sterk in als badminton.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik aardig kon tenissen.
Tot nu toe verlies ik altijd 6-0/6-0 met tennis van mn vriendin
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader zeikte dat het niet was wie ik was, omdat ik zelden in de kroeg of buiten ben
Mijn oma reageert altijd enorm cynisch op foto van mijn vriendin en mij op mijn vriendins facebook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik vind dat wel lachen altijd, m`n oma ook altijdvind het wel sympathiek ofzo
En leuk voor later toch als je fotos met elkaar hebt
kan je toch samen om lachen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, bedankt.
Alleen in KPD.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom je foto alleen op FOK! posten
Het komt altijd zo debiel over.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik vind dat wel lachen altijd, m`n oma ook altijdvind het wel sympathiek ofzo
En leuk voor later toch als je fotos met elkaar hebt
jij had mij iets beloofd hequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn oma reageert altijd enorm cynisch op foto van mijn vriendin en mij op mijn vriendins facebook.
Ik moet daar altijd erg om lachen, mijn vriendin snapt het nooit.
Ik al langer niet.quote:
Iedereen met die tips. Op stage proberen ze me zelfs al te koppelen aan alle meisjes die langs het kantoor lopenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien na zeven biertjes zijn de rollen omgedraaid.
Moest aan Stinho en aan dit gifje denkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je een foto maken met fok als achtergrond, met je duimen omhoog![]()
wanneer krijg ik er een insoquote:
Ach anders moet ik mijn befaamde selfies van een paar jaar remakenquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moest aan Stinho en aan dit gifje denken
[ afbeelding ]
Van die standaard familie reacties. "Twee knapperds!!!" "Wat een leuk stel!!!" "Je boft maar met hem/haar!"quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen in KPD.
[..]
Het komt altijd zo debiel over.
Ik ookquote:
Mensen die je proberen te koppelen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik al langer niet.
[..]
Iedereen met die tips. Op stage proberen ze me zelfs al te koppelen aan alle meisjes die langs het kantoor lopen
FOK!meetsgodquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach anders moet ik mijn befaamde selfies van een paar jaar remaken
Jezus wat waren die kut zeg. Leek echt 6 jaar daar.
Die is leuk jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moest aan Stinho en aan dit gifje denken
[ afbeelding ]
Boffen is echt een extreem kutwoord.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Van die standaard familie reacties. "Twee knapperds!!!" "Wat een leuk stel!!!" "Je boft maar met hem/haar!"
mag ik die foto van jou met bier zien?quote:
Ja, pijnlijk altijd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Van die standaard familie reacties. "Twee knapperds!!!" "Wat een leuk stel!!!" "Je boft maar met hem/haar!"
Jij baft liever?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boffen is echt een extreem kutwoord.
Jep.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boffen is echt een extreem kutwoord.
En dan ook tips geven als: "Als je niks weet te zeggen, pak gewoon een random meisje op straat op haar bek"quote:
Wie zegt datquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan ook tips geven als: "Als je niks weet te zeggen, pak gewoon een random meisje op straat op haar bek"Dat is gewoon asociaal.
Gelukkig nog geen last van gehad. Heb ook niet zoveel familie op Facebook. Mijn moeder heeft die foto nog niet eens gezien volgens mij.quote:
Die meet was best leuk ja.quote:
Verkrachting zelfs als je tong gebruikt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan ook tips geven als: "Als je niks weet te zeggen, pak gewoon een random meisje op straat op haar bek"Dat is gewoon asociaal.
Staat op whatsapp en facebookquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
mag ik die foto van jou met bier zien?
Die ligt in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Verkrachting zelfs als je tong gebruikt.
Wanneer gaan we weer chillen danquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die meet was best leuk ja.
Had nog met wat FOK!kers afgesproken maar is wat verwaterd. Ik en het onderhouden van sociaal contact
Haha wtfquote:
Die natte lap in je mond dan.quote:
goede fotoquote:
Alsof ik zover kom. Als ik 10 meter bij haar in de buurt sta klap ik al dicht.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Verkrachting zelfs als je tong gebruikt.
Gelukkig kunnen we samen lachen om onze "Schitterende Perzische Kater" kwaliteit foto's.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
Vaak ben ik een beetje gegeneerd voor foto's van mezelf. Vooral naarmate er meer tijd verstrijkt.
Oh achja met sommige heb je meer een klik dan anderenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die meet was best leuk ja.
Had nog met wat FOK!kers afgesproken maar is wat verwaterd. Ik en het onderhouden van sociaal contact
Spacecake met Fylax toch.quote:
Ik hoor altijd het geschuur van zand als ik bij een vrouw in de buurt kom. Zo droog worden ze van me.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof ik zover kom. Als ik 10 meter bij haar in de buurt sta klap ik al dicht.
Wij hebben een hele goede klik hèquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh achja met sommige heb je meer een klik dan anderen
Misschien moeten we een foto van onszelf maken om de zoveel tijd. Die dan ergens ver weg verstoppen en pas weer tevoorschijn halen als we bejaard zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we samen lachen om onze "Schitterende Perzische Kater" kwaliteit foto's.
ik neem wel voor hem meequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spacecake met Fylax toch.
Al is die al helemaal afgetakeld ondertussen, dus die wil wat zwaarder spul.
Hardop.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoor altijd het geschuur van zand als ik bij een vrouw in de buurt kom. Zo droog worden ze van me.
Daarom een aparte subgroep maken in vriendenlijst, alle familie daarin plaatsen en aanvinken dat zij jouw posts niet kunnen zien. Problem solvedquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe zou jij het dan beschrijven?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel
wij 'voelen elkaar aan'![]()
![]()
![]()
Ik zei net al, ik heb daar geen last van.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Daarom een aparte subgroep maken in vriendenlijst, alle familie daarin plaatsen en aanvinken dat zij jouw posts niet kunnen zien. Problem solved
Is toch leuk joh, Behalve als je familie heel awkard is danquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Daarom een aparte subgroep maken in vriendenlijst, alle familie daarin plaatsen en aanvinken dat zij jouw posts niet kunnen zien. Problem solved
Dankjequote:
Heeft bij mij niet zoveel te maken met een klik. Meer gewoon vergeten of het gevoel hebben mezelf op te dringen aan anderen als ik een gesprek zomaar begin uit de gezelligheidquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh achja met sommige heb je meer een klik dan anderen
Wowowoww, voelen zelfs. Sked moet ook uit de kast komen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel
wij 'voelen elkaar aan'![]()
![]()
![]()
Als je van die glitterplaatjes-ria-tantes hebt lijkt me dat niet fijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch leuk joh, Behalve als je familie heel awkard is dan
Of niet. Dat is minder moeite.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien moeten we een foto van onszelf maken om de zoveel tijd. Die dan ergens ver weg verstoppen en pas weer tevoorschijn halen als we bejaard zijn.
De waarheid is hard.quote:
Neee niet zo opsoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wowowoww, voelen zelfs. Sked moet ook uit de kast komen?
jij wel?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie niks te doen op deze prachtige vrijdagavond/nacht.
Oh ik weet niet.... heb dat gevoel eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Heeft bij mij niet zoveel te maken met een klik. Meer gewoon vergeten of het gevoel hebben mezelf op te dringen aan anderen als ik een gesprek zomaar begin uit de gezelligheid
Oh nee ze posten altjd wel normaalquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je van die glitterplaatjes-ria-tantes hebt lijkt me dat niet fijn.
Haha bejaardheid hequote:
Stiekem hoor je gewoon de Niagara watervallen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of niet. Dat is minder moeite.
[..]
De waarheid is hard.
Ik echt alleen als ik iets moet weten of nodig heb van iemand.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ik weet niet.... heb dat gevoel eigenlijk nooit
maar ik begin dan ook zelden gesprekken volgens mij
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik echt alleen als ik iets moet weten of nodig heb van iemand.
Of als ik een meisje stalk.
Herkeuring na je 65stequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee fokkie ik heb morgenochtend rijles
waarom?quote:
De eerste keer dat je 80 ofzo rijdt vond ik heel apartquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee fokkie ik heb morgenochtend rijles
Dat is wel serieus de enige auto die ik zou mogen besturen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou hans je kunt nog een jaar lekker racen op je 45 km/u autootje
Moet vroeg opstaanquote:
Ik ging gister (of was het eergister?) 57, dat was hoogste tot nu toe. Hij wil morgen al rijden op autosnelwegquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De eerste keer dat je 80 ofzo rijdt vond ik heel apart
Was het maar zo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Stiekem hoor je gewoon de Niagara watervallen.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Het aantal vrouwen dat mij aantrekkelijk vindt, is uitermate beperkt.
Echt serieus? Waarom? Ben je zo gevaarlijk of ..?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel serieus de enige auto die ik zou mogen besturen waarschijnlijk
Oogafwijking hequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt serieus? Waarom? Ben je zo gevaarlijk of ..?
oh dat is kutquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet vroeg opstaan, rijles
[..]
Ik ging gister (of was het eergister?) 57, dat was hoogste tot nu toe. Hij wil morgen al rijden op autosnelweg
Misschien weet je het van heel veel niet. Je moet niet verwachten dat je op straat nageroepen wordt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Het aantal vrouwen dat mij aantrekkelijk vindt, is uitermate beperkt.
Lucky youquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zei net al, ik heb daar geen last van.
Dat is geen oogafwijkingquote:
Oh lachenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet vroeg opstaan, rijles
[..]
Ik ging gister (of was het eergister?) 57, dat was hoogste tot nu toe. Hij wil morgen al rijden op autosnelweg
Gewoon een goede selectie maken van wie je toevoegt als vriend.quote:
is -14 ook slechte ogen of wel al een afwijking?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is geen oogafwijkingDat zijn slechte ogen
Ik bedoel dat dat meer met je zicht te maken heeftquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:10 schreef Sked het volgende:
[..]
is -14 ook slechte ogen of wel al een afwijking?
Oculo Motorische Apraxiequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ooh zo, wat voor oogafwijking?
[..]
Best wel, vroeg opstaan op een zaterdag is echt bagger
Wat moet ik met een autoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel dat dat meer met je zicht te maken heeft
Jehebt toch een auto?
Geen idee. Joyrides maken?quote:
Afwijzingen wegens uiterlijk.quote:
Hier kan je niet eens fatsoenlijk parkeren inderdaadquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou me alleen aan een parkeervergunning al scheel betalen
Geen diepte zien lijkt me heel erg raarquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oculo Motorische Apraxie
en ikkan geen diepte zien
Goed, vrouwen waar ik op val dan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien weet je het van heel veel niet. Je moet niet verwachten dat je op straat nageroepen wordt.
Maar jij hebt wel de liefde gevondenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afwijzingen wegens uiterlijk.
En op werk was er verkiezing knapste man. Ik heb geen stemmen gehad
Zulke verkiezingen zijn vaak meer vriendjespolitiek volgens mij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het is om wel diepte te kunnen zien dus ik kan het je niet beschrijvenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen diepte zien lijkt me heel erg raar
Je exen en Loka tellen niet mee?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed, vrouwen waar ik op val dan.
Kutverkiezingen datquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
nee bij jou in de buurt kan je een kwartier lopen als je laat thuis bentquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier kan je niet eens fatsoenlijk parkeren inderdaad
Ik zocht al plaatjes op google om dan het verschil te kunnen zien ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het is om wel diepte te kunnen zien dus ik kan het je niet beschrijven
Heh?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kon zonder bril geen diepte zien en nu wel.
Apraxie ken ik wel maar Oculo Motorische Apraxie hoor ik voor het eerst (was wel aan naam af te leiden dat het iets met oogbewegingen was). Maar je kunt gewoon voor de rest wel alles zelfstandig en zonder problemen uitvoeren? Lijkt me kut om afhankelijk van iemand te zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oculo Motorische Apraxie
en ikkan geen diepte zien
3d-films zorgen alleen maar 1,5 uur wazigzien en daarna koppijn as hellquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zocht al plaatjes op google om dan het verschil te kunnen zien ofzo
Een min en een plus oog he, dan kijk je effectief in verte en van dichtbij maar met een van beide.quote:
3D films zijn sowieso aids.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3d-films zorgen alleen maar 1,5 uur wazigzien en daarna koppijn as hell
Ik heb liever awkward dan sociale controle via fbquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch leuk joh, Behalve als je familie heel awkard is dan
Ben er mee geboren dus heb het inmiddels goed onder controlequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Apraxie ken ik wel maar Oculo Motorische Apraxie hoor ik voor het eerst (was wel aan naam af te leiden dat het iets met oogbewegingen was). Maar je kunt gewoon voor de rest wel alles zelfstandig en zonder problemen uitvoeren? Lijkt me kut om afhankelijk van iemand te zijn
Jazeker. Alleen vermoed ik dat mijn innerlijk best een grote rol daarin speelt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel de liefde gevonden
Kindjes gingen stemmen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Zulke verkiezingen zijn vaak meer vriendjespolitiek volgens mij.
Die zijn over het algemeen voor mijn innerlijk gevallen, op 1 na.quote:
Een aantal.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kutverkiezingen dat
En zeiden ze echt bij het afwezen dat ze je niet knap genoeg vonden? Meestal verpakken vrouwen dat in het "Je bent mijn type niet" lulverhaal
En als je één oog afdekt en dan iets probeert te pakken wat op een afstand staat? Je hebt twee ogen nodig om goed diepte te kunnen zien volgens mij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zocht al plaatjes op google om dan het verschil te kunnen zien ofzo
Duizelig worden als je je lenzen perongeluk omwisseltquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee verschillende sterktes hebben
Ja, oke. Wa ben ik blij dat ik een toffe familie heb als ik die verhalen hier in de sc hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb liever awkward dan sociale controle via fbEn commentaar geven op dingen die "slecht" zijn voor je want dat mag niet van god
Zo heeft iemand het proberen uit te leggen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
En als je één oog afdekt en dan iets probeert te pakken wat op een afstand staat? Je hebt twee ogen nodig om goed diepte te kunnen zien volgens mij.
Dat kan opzich met 1 oog wel jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn ook mensen die later een oog kwijt zijn geraakt die nog diepte zien he.
Haha ahwquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben er mee geboren dus heb het inmiddels goed onder controle
Behalve dat ik soms wel tegen een deur aan tief ofzo
Dan is het wel een stuk lastigerquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
En als je één oog afdekt en dan iets probeert te pakken wat op een afstand staat? Je hebt twee ogen nodig om goed diepte te kunnen zien volgens mij.
Vooral vroeger heel veel last van gehad. En nu nog met studies dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha ahwach de "normale" mensch knalt ook tegen deuren, zelfs als er met koeienletters "TREKKEN" staat
Dat is niet echt mogelijk, je hersenen kunnen alleen een inschatting maken met eerder opgedane ervaringen van toen de beide ogen nog wel werkten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn ook mensen die later een oog kwijt zijn geraakt die nog diepte zien he.
Misschien stemmen ze gewoon voor de meest chille leraar?quote:
Mwah, puur op innerlijk geloof ik niet zo. Is toch vaak een combinatie van beide factoren. :$quote:[..]
Die zijn over het algemeen voor mijn innerlijk gevallen, op 1 na.
Lijkt me zo'n gedoe.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:16 schreef Kauai het volgende:
[..]
Duizelig worden als je je lenzen perongeluk omwisselt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |