quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was serieus heel goed in volleybal
Skiën vind ik vreselijk. Tafeltennis is op zich wel leuk ja. Als ik goed in het spel zit dan gaat het best lekker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsnog zater bij jullie nogwel enige vorm van kunde in![]()
Toch wel gek want tafeltennis ben ik wel goed in, en ik kan skieen. Toch wel dingen waar je je coordinatie behoorlijk op z`n plaats moet hebben
ja, dat is niet echt moeilijk ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun je ook het dartbord raken met darten? Want dan zijn wij de minderheid.
Slechte hand-oog coordinatie met ballen gooien etcquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Is iedereen hier slecht in sporten ofzo
Gewoon goede foto'squote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Ik kan nog steeds niet bevatten hoeveel aandacht dat heeft gekregen. :$
Speerwerpen lukte ook wel. Ding kwam alleen niet ver, maar zat wel altijd redelijk goed in de grond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat waren echt van die zuchtmomenten. Had school speciaal zo'n instructeur voor die les ingehuurd. En dan weer de hele tijd bij mij langer staan omdat ik telkens mis schiet
Net als speerwerpen, altijd helemaal scheef gooien. Niks voor mij dat
Was laatst iemand dood gegaan aan speerwerpen met gym op een school ergens, vraag me af hoe je dat zelf voor elkaar krijgt. Hij kreeg geen speer van iemand anders in zichquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Speerwerpen lukte ook wel. Ding kwam alleen niet ver, maar zat wel altijd redelijk goed in de grond.
Je wil niet weten hoeveel ik er heb gemaakt op verschillende plaatsen, vanuit verschillende hoeken. Ik maak zelden foto's, maar ik heb me voorgenomen dat ik dat toch wat meer wil doen. Leuk voor later. :$quote:
je moet dan ook gewoon serveren met je handquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volleybal deed altijd pijn aan mijn polsen bij het serveren
Maar op het strand was dat wel leuk opzich.
Dan kan je juist werken aan je armenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben op de sportschool voor alles te slap behalve voor beenoefeningen
Onderhands opslaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volleybal deed altijd pijn aan mijn polsen bij het serveren
Maar op het strand was dat wel leuk opzich.
Dan komt hij niet over het net heenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
je moet dan ook gewoon serveren met je hand
ik kan niet echt goed turnen ofzo, koprollen en van die sprongen over kasten enzquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan alleen niet zwemmen.
Voor de rest kan ik geen sporten herinneren waar ik echt heel slecht in was vroeger.
Ik kan geen borst- of rugcrawl. Wel geleerd, maar ook weer verleerd. Kan ook niet meer een fatsoenlijke duik vanaf de kant het water in maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan alleen niet zwemmen.
Voor de rest kan ik geen sporten herinneren waar ik echt heel slecht in was vroeger.
Ik kan niet eens een koprolquote:
Oh koprollen enzo was vooral kutquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan niet echt goed turnen ofzo, koprollen en van die sprongen over kasten enz
ja ringen is leukquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh koprollen enzo was vooral kut
Vond ringen altijd wel leuk
High five. Was er vroeger bang voor, dus dat ging nooit goed.quote:
Je zag er wel anders uit dan op je andere foto's, dus ik dacht wel even van "wtf"quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel ik er heb gemaakt op verschillende plaatsen, vanuit verschillende hoeken. Ik maak zelden foto's, maar ik heb me voorgenomen dat ik dat toch wat meer wil doen. Leuk voor later. :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |