Welke?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Later ging die ene meid nog naakt.
Wat was dat lelijk zeg
Je zou mooie meisjes zeker ook liever vinden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ken ik wel een beetje.
Jawel, ze voelen een beetje als fluweel.quote:[..]
Maar die kun je niet fijn strelen
zij heeft een youtube kanaal :'Dquote:
Als ik met Bogie ga wandelen vind ik sommige honden ook automatisch niet zo leuk, zonder ze echt te kennen. Vooral honden die eruit zien als oude mannetjes. Dan ben ik toch blij dat Bogie er (voor mij) echt uitziet als een hond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ken ik wel een beetje.
[..]
Maar die kun je niet fijn strelen
Wat maakte het lelijk?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Later ging die ene meid nog naakt.
Wat was dat lelijk zeg
Ja, die Little Princess ofzo?quote:
dankje kuauiuau <3quote:
Zou raken.quote:
Ik ben altijd scheef geweest.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Concentratie lukt wel, maar ik heb een scherpe afwijking naar links. Maar ik weet dat nooit goed te corrigeren.
Nou niet per se dik ofzo, al had ze gleoof ik wel een buikje, maar kan me herinnerne dat ze echt hele rare afwijkende borsten had ofzoquote:
quote:
Jij zag er anders ook best leuk uit op die foto op Facebook koekoek.quote:
Meeste mooie meisjes zijn bitchesquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zou mooie meisjes zeker ook liever vinden?
Wij zijn arm. Dus nemen een lelijke kat met 2,5 poot uit het asiel.quote:[..]
Jawel, ze voelen een beetje als fluweel.
Maar vies duur.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben altijd scheef geweest.
Vroeger met school met trefbal, kon ik zo iemand afgooien die twee meter voor mijn neus stond. Gooide ik die bal volledig de andere kant van de zaal op.
Alsnog zater bij jullie nogwel enige vorm van kunde inquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was wel hilarisch ja. Voelde me toen beter over mijn eigen prestaties. Ik heb ook wel eens gebowld met mensen waarvan ik de slechtste was. Dan raakte ik soms gefrustreerd. Maar met jou en Heppie bowlen vond ik geweldig. We zijn er alle drie slecht in, dat maakt het leuker.
Dat waren echt van die zuchtmomenten. Had school speciaal zo'n instructeur voor die les ingehuurd. En dan weer de hele tijd bij mij langer staan omdat ik telkens mis schietquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Al kon ik met kruisboogschieten wel goed raken. Maar misschien had ik toen een goede dag of zo.
Nee, ik ben gewoon dik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Is iedereen hier slecht in sporten ofzo
Dank je.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zag er anders ook best leuk uit op die foto op Facebook koekoek.
Dat hep Happy goed voor elkaar.
Belabberd, kan alleen snelwandelenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
ik was serieus heel goed in volleybalquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan goed tafeltennissenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb alleen geskied in zo'n overdekte hal. Een uurtje zonder stokken van zo'n pisbergje af. Was niks aan. Ik was blijer met de patat na afloopquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsnog zater bij jullie nogwel enige vorm van kunde in![]()
Toch wel gek want tafeltennis ben ik wel goed in, en ik kan skieen. Toch wel dingen waar je je coordinatie behoorlijk op z`n plaats moet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |