Daarom. Lekker lelijk beest in huis. Zo lelijk dat je er sympathie voor krijgt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat een gedrocht, Maar daar gingen we voor toch? Een passend huisdier?
Mijn dartbord hing voor mijn boekenkast (wel op zo'n houten plank ervoor ook). Nou alles ging nog langs die plank zo de boeken inquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn deur zat vroeger altijd meer onder de gaatjes van het darten dan het dartbord zelf
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn dartbord hing voor mijn boekenkast (wel op zo'n houten plank ervoor ook). Nou alles ging nog langs die plank zo de boeken in
Ik voel me altijd wel een beetje schuldig omdat ik mooie honden liever vind dan lelijke.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom. Lekker lelijk beest in huis. Zo lelijk dat je er sympathie voor krijgt.
Gaan we naaktkat nemen dan, doe voldoet wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom. Lekker lelijk beest in huis. Zo lelijk dat je er sympathie voor krijgt.
Ik volgde dat nog echt hèquote:
Inb4 grappen over keu en ballen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik dart nooit.
Altijd poolen in de pub tegen het pubmeisje
Als ik hem in een triple gooide was ik al helemaal blij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]Hier ook. Ik wasecht een schele henkie en heb volgens mij nog nooit in de tripple gegooid
Blond haar, blauwe ogen, lekker lijfie, dikke tieten, strak kontje, lekker laagie make up erover heenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik volgde dat nog echt hè
Wat een bagger was dat zeg.
"En na de reclame zien we of Barbie dit gevecht in de kroeg wint"
Ik ben al blij als ik in het dartbord gooi.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik hem in een triple gooide was ik al helemaal blij.
Ook al was het triple 1 ofzo
Ik vond die Bibi wel cute altijdquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blond haar, blauwe ogen, lekker lijfie, dikke tieten, strak kontje, lekker laagie make up erover heen![]()
Irritant is dat, beterschap sofjequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:35 schreef supersof het volgende:
ik word echt gek van mijn neus
dan is ie weer schraal en doet het super veel pijn als ik adem
andere moment kan ik niet ademen en moet ik telkens mijn neus ophalen en zit er een vieze kriebel achterin
Wel een doos, maar was wel knapste damedaar jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond die Bibi wel cute altijd
Daarom bewijst het dat je je goed moet concentreren voor darten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik in het dartbord gooi.
Je moet ook niet naar enige vorm van karakter zoeken in dat soort programma's.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel een doos, maar was wel knapste damedaar ja
Hehehe. Ken ik wel een beetje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me altijd wel een beetje schuldig omdat ik mooie honden liever vind dan lelijke.
Maar die kun je niet fijn strelenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaan we naaktkat nemen dan, doe voldoet wel.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar enige vorm van karakter zoeken in dat soort programma's.
Concentratie lukt wel, maar ik heb een scherpe afwijking naar links. Maar ik weet dat nooit goed te corrigeren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom bewijst het dat je je goed moet concentreren voor darten.
Dit maakt dat darten een sport is.
Aldus Stijn.
Later ging die ene meid nog naakt.quote:
Alleen zij en die andere blonde chick (niet Barbie) deden nooit iets boeiends en wilden niks.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel een doos, maar was wel knapste damedaar ja
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Concentratie lukt wel, maar ik heb een scherpe afwijking naar links. Maar ik weet dat nooit goed te corrigeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |